KOMUNA Opublikowano 11 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2003 Mam XP 2000+ i płytę ECS K7S5A zrobiłem uaktualnienie biosu jestem jeszcze zielony w podkręcaniu procków nie wiem do ilu mozna podkręcicc go i jak P.S. Czy Ram nie padnie lub coś innego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QBorg Opublikowano 11 Czerwca 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2003 A poczytac FORUM to nie łaska ?!?!? http://forum.purepc.pl/search.php Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...