Skocz do zawartości
AFX

NETIA-niekompetencja, ignorancja, brak profesjonalizmu !

Rekomendowane odpowiedzi

Przestrzegam potencjalnych klientów Netii przed niekompetencją tej firmy. Podpisałem z nimi umowę i zleciłem przeniesienie numeru z TP. Pomimo upływu regulaminowego terminu nie przenieśli numeru ( nawet nie wystąpili do TP wnioskiem ) i nie zainstalowali stacji. Odpowiedzią na moje pytanie dlaczego tak długo trwa cała procedura było zerwanie umowy przez operatora w trybie natychmiastowym ze względu na rzekome "nieudostępnienie lokalu służbom technicznym " - nikt u mnie nie był Dołączona grafika, z drugiej strony skoro nie wystąpili do TP o przeniesienie to co chcieli instalować?. No i mój "romans" z Netią się skończył myślę sobie ... i to był błąd.

 

Otrzymuję od Netii fakturę, informację że mój internet jest objęty ochroną i klika innych pism z których wynika, że klientem Netii jednak jestemDołączona grafika.Próbowałem wyjaśnić sprawę na infolinii - zero reakcji, czas mija a kolejne faktury są wystawiane.....Dołączona grafika. Smsy - ponaglające do zapłaty, że wyłączą internet itd.... no i oczywiście telefony z działu windykacji. Wkurzyłem się i poprosiłem nie straszcie, tylko wyłączcie ( myślę sobie przyjdą po rozum do głowy, bo co wyłączą jak w ogóle nie podłączyli ... ale odporność na logiczne myślenie wzięła górę Dołączona grafika ) . Na każdą informację mailową o wystawieniu kolejnej faktury odpowiadam, aby wskazali mi podstawę prawną do ich wystawiania - zero odpowiedzi.

 

Na koniec otrzymałem pismo od kierownika kontroli należności, które potraktowałem już jak nękanie mojej skromnej osoby. Wkurzyłem się, opisałem całą sytuację w piśmie do prezesa firmy z wnioskiem o ustosunkowanie się w tej sprawie i wysłałem mailem do Netii na adres ogólnodostępny info@netia.pl, bo konsultanci nie podają adresów mailowych do kierownictwaDołączona grafika. Od kilku dni dostaję maile od konsultantów, że wyjaśnią, że prześlą do działu reklamacji itd. Informuję za każdym razem, że adresatem pisma jest kierownictwo Netii a nie konsultant ( skoro przez pół roku nie dali rady ...).

Zastanawiam się, czy dobrym pomysłem było by opublikowanie tego pisma w internecie, może tą droga prezes je przeczyta?

 

Suma sumarum - Mając powyższe na uwadze Netię omijać szerokim kręgiem Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez AFX
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy, jaką chcesz mieć 'siłę rażenia' i skuteczność dojścia do swej racji.

 

Miałem problem z TP - umowa podpisana na szybsze łącze skończyła się tym, że przez miesiąc nie miałem internetu. Przy próbie powrotu na wolniejsze, które spokojnie wcześniej działało ogłosili, iż nie ma możliwości technicznej. Wow, fajne tepeludki. Rozmowy telefoniczne i maile słane przez ~3 tygodnie nic nie dawały, internetu przez cały czas nie było.

Na szczęście osoba, na którą była umowa, członek rodziny, stwierdził, że dosyć tego i napisał list do dość ważnych ludzi z TP (chyba nawet do zarządu). Po paru dniach zadzwonili, przepraszali, uruchomili połączenie z dawnymi parametrami i jeszcze zwrócili pieniądze za cały okres, w którym usługa nie działała. Może pomógł fakt, że łącze zarejestrowane jest na firmę. Mi nie zależało aż tak bardzo (do tego nie lubię stosować radykalnych metod), natomiast dla osoby, która podjęła te działania usługa TP stanowiła istotne narzędzie pracy.

 

Nikogo nie namawiam do pieniactwa, niemniej jeżeli czujesz się na siłach, proszę:

http://krs.ms.gov.pl/Podmiot.aspx?nrkrs=0000041649 [dane z KRS - tu istotne postaci Netii, które możesz poinformować o całej sytuacji listownie]

UOKiK - Strona główna

UKE - Forum Telekceważeni

 

Powodzenia :)

Edytowane przez AragornPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój drogi.

Po 1. Jeśli przenosisz usługi z TP to nikt, ale to NIKT do Ciebie do domu nie przyjdzie, bo jak można się domyślić, skoro masz już gniazdko TP, a usługa ma być świadczona na tym samym łączu, to co by i instalować? Szybsze gniazdko? Bardziej kolorowe?

Po 2. Czy złożyłeś choć jedną reklamację w tym temacie?

Po 3. Co do nieudostępnienia lokalu, to najczęściej jest tak, że pan "monter Zdzisiu" dzwoni na numer kontaktowy, by dogadać się z właścicielem lokalu czy w razie potrzeby może zerknąć czy wszystko gra, jak mu coś na RSU wywali. Jednak jak pan "monter Zdzisiu" nie może się dodzwonić na podany numer kontaktowy, to uznaje, że klient olał sprawę i nie robi nic.

Po 4. Zagadaj na PW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Aragorn, spróbuje też tą drogą.

 

Po 1. Jeśli przenosisz usługi z TP to nikt, ale to NIKT do Ciebie do domu nie przyjdzie

Przenosiłem z lokalu do lokalu Dołączona grafika

 

 

Po 2. Czy złożyłeś choć jedną reklamację w tym temacie?

Pisałem o tym wcześniej Dołączona grafika

 

Jednak jak pan "monter Zdzisiu" nie może się dodzwonić na podany numer kontaktowy, to uznaje, że klient olał sprawę i nie robi nic.

I tak zapewne było.

 

ps.Na marginesie-reklamacje tylko do czasu kiedy byłem klientem Netii, teraz nie mają racji bytu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to masz sprawę jasną. Nie mógł się dodzwonić, to nie realizował zlecenia.

 

Nie bardzo wiem co masz na myśli?, skoro konsultanci mogli się dodzwonić ( i nadal mogą ) to dlaczego monter nie mógł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dorzucę swoje trzy grosze. Niedawno był u mnie jakiś naganiacz z Netia, z propozycją TV+Internet+Telefon ... oczywiście TV jest dla mnie zbędne, więc pomimo jego namowom mówiłem że nie chcę. Nie było by w całej powyższej sytuacji nic złego, gdyby nie fakt, że telewizja IPTV którą proponuje netia, obciąża łącze internetowe (z tego co wyczytałem przy zwykłym SD zjada 4 Mbit, ... przy HD na bank będzie dużo więcej), o którym to fakcie ten naganiacz nie raczył mnie poinformować. Tak się dzisiaj zataja istotne fakty! Nie dajcie sobie wcisnąć rzeczy których na prawdę nie potrzebujecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...