Vindemi Opublikowano 20 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2012 Witajcie! Za niedługo dostanę mały zastrzyk gotówki i zamierzam kupić monitor. Niestety nie znam się zbytnio na tym. Ale uprzedzam co tych bardziej uszczypliwych, że zapoznałem się z różnymi artykułami na temat specyfikacji monitora i wybrałem jeden konkretny, ale pytając się wśród znajomych, oni twierdzą, że wybór jest trochę zbyt drogi i ma za dużo “bajerów”. Oto opcja wybrana przeze mnie. http://www.euro.com.pl/monitory-led-i-lcd/opinie-lg-m2352d-pz.bhtml#opinie Słyszałem, że matryca IPS jest jedną z najlepszych tylko z drugiej strony jest najbardziej prądożerna i ma słaby czas reakcji.. Ostatnio także jak byłem w sklepie z daleka było widać, który monitor posiada IPS - piękne barwy, ale w związku z tym pytanie, czy to nie szkodzi oczom bardziej? Jednak do rzeczy. Jeżeli chodzi o moje wymagania.. Przeznaczenie - OGÓLNE! Nie jestem profesjonalnym grafikiem, ale zależy mi na dobrym jakościowo obrazie. Musi posiadać wbudowany tuner TV (funkcja PIP mile widziana) Zastosowanie do gier - czyli gra na Xboxie - ale ze mnie raczej niedzielny gracz Cale 21-23 Dobry do filmów, szeroki kąt widzenia No i cena w przedziale od 500 do jak najtaniej ale górny pułap to 800zł. Z góry dziękuję za pomocne opinie lub podpowiedzi co do wyboru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 IPS nie szkodzi oczom! (co za bzdura w ogóle). IPS potrafi być całkiem szybki ... ja bym wolał coś na IPS, a nie TN. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...