Skocz do zawartości
Vindemi

[Jaki] Monitor do ogólnego aczkolwiek konkretnego przeznaczenia.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Za niedługo dostanę mały zastrzyk gotówki i zamierzam kupić monitor. Niestety nie znam się zbytnio na tym. Ale uprzedzam co tych bardziej uszczypliwych, że zapoznałem się z różnymi artykułami na temat specyfikacji monitora i wybrałem jeden konkretny, ale pytając się wśród znajomych, oni twierdzą, że wybór jest trochę zbyt drogi i ma za dużo “bajerów”.

Oto opcja wybrana przeze mnie.

http://www.euro.com.pl/monitory-led-i-lcd/opinie-lg-m2352d-pz.bhtml#opinie

Słyszałem, że matryca IPS jest jedną z najlepszych tylko z drugiej strony jest najbardziej prądożerna i ma słaby czas reakcji.. Ostatnio także jak byłem w sklepie z daleka było widać, który monitor posiada IPS - piękne barwy, ale w związku z tym pytanie, czy to nie szkodzi oczom bardziej?

Jednak do rzeczy. Jeżeli chodzi o moje wymagania..

Przeznaczenie - OGÓLNE!

• Nie jestem profesjonalnym grafikiem, ale zależy mi na dobrym jakościowo obrazie.
  • Musi posiadać wbudowany tuner TV (funkcja PIP mile widziana)
  • Zastosowanie do gier - czyli gra na Xboxie - ale ze mnie raczej niedzielny gracz
  • Cale 21-23
  • Dobry do filmów, szeroki kąt widzenia
  • No i cena w przedziale od 500 do jak najtaniej ale górny pułap to 800zł.
Z góry dziękuję za pomocne opinie lub podpowiedzi co do wyboru.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Twoi znajomi się nie znają ;)

Jak na monitor na matrycy IPS z wbudowanym tunerem TV, cena jest bardzo atrakcyjna.

Znając LG to w zestawie z monitorem nie będzie kabla cyfrowego, tylko analogowy. Więc wypadało by dokupić kabelek HDMI.

Jak sam twierdzisz nie jesteś profesjonalnym graczem, więc szybkość matrycy jaką oferuje ten monitor będzie w 100% wystarczająca.

Matryca TN ma kiepskie kąty widzenia w pionie więc jak masz zamiar oglądać telewizję leżąc na łóżku to nawet nie pakuj się w ten typ matryc.

• Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź