Hesos Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2013 Darmacz robił genialną robotę i miał świetne dojścia. W moim przypadku zalega już ponad 2 lata z całą masą robót... Szkoda. Bardzo duża szkoda. Samemu nie ma szans zrobić tak świetnych oplotów jak on robił. Kupne oplecione przedłużki to totalna chała, w porównaniu do tego co wychodziło spod jego rąk. Ech... Jeśli już masz coś kupować z przedłużek to może spróbuj poprosić Angelę o ściągnięcie ModSmart Cobra. Phobya to straszny szmelc, BitFenix ma np. ohydny pomarańczowy, więc podejrzewam, że inne kolory też są beznadziejne, NZXT już na zdjęciach wyglądają nie najlepiej... Co do podświetlenia. W żadnym wypadku nie pchaj się w katody. Potwornie awaryjny i bardzo nieporęczny szmelc (jeszcze ten inwerter...). Kupiłem sobie zestaw i wiem co mówię. Diody są nieporównywalnie lepsze pod każdym możliwym względem. Może kolega Kaszpir natrafił na jakieś marne, albo to ja miałem szczęście. Ale moje diody UV rozświetlały elementy reaktywne w sposób prawidłowy. Jeśli chcesz podświetlać większe obszary, to bezdyskusyjnie takie pasy są the best. Ma preaplikowany porządny klej 3M, diody są zalane plastikiem, więc się przez przypadek mechanicznie nie uszkodzą, można sobie przycinać paski praktycznie dowolnej długości i łączyć je ze sobą kablami, zasilasz je bezpośrednio z wtyczki Molex. Super sprawa. Tu próba iluminacji przy pomocy takiego pasa w mojej budzie stary!!!!! lubię to!!!! TAKI CHCE MIEĆ :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) MOCOWANIE DOLNYCH CHŁODNIC Sprawa bardzo prosta, roziązanie zastosowane już wcześniej, gdy na dole były chłodnice 240. Z nierdzewki zostały wykonane dwie blaszki z zagięciami. Do nich przez otwór w zagięciu zostaną przykręcone chłodnice, a blaszki zostaną przykręcone do budy. Poniewarz Cosmos 2 posiada otwory wodstawie piwnicy, przez które przykręcone były zatoki na dyski i podstawa na zasilacz nie trzeba były w tym miejscu wiercić budy, tylko we właściwych miejscach wywiercono otwory na blaszkach. Blaszki zostały pomalowane normalnych sprayem matowym (nie bawiłem się w proszki i lakier gdyż i tak tej części nie widać). Do blaszek przyklejam podkładki antywibracyjne by pochałaniały drgania z wentylatorów. Wykorzystuje podkładki do wyciszania pomp: http://www.angela.pl/p5713,aquacomputer-shoggy-sandwich-wyciszacz-do-pomp-version-2-0.html Chłodnica gotowa do przykręcenia. Do przykręcenia wystarczą zwykłe śrubki przeznaczone do mocowania płyt głównych. Na dwóch śrubkach całość jest bardzo stabilna. Oczywiście są takie dwa zestawy. W następnej kolejce zaserwuje zdjęcia z mocowania zasilacza. Edytowane 25 Czerwca 2013 przez Maragast Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2013 Mam nadzieję, że zaopatrzyłeś się w większą ilość płynu chłodzącego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2013 To blaszysko zasłania 20% chłodnicy... Masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2013 MOCOWANIE ZASILACZA: W Cosmosie 2 zasilacz jest przykręcony do koszyka, który jest dokręcony do tyłu budy. Koszyk ten zostanie wykorzystany. W zatokasz zostało wycięte takie miejsce, by wsunięty koszyk mógł swobodnie leżeć, przez nawiercone wcześniej otwory. Jakość wykonanie nie jest pierszwa klasa, lecz w tym wypadku nie jest to ważne, gdyż całość bedzie zabudowana coverem. Koszyk jest przykręcona śrubkami z nakrętkami (takimi samymi przykręcone są do budy blaszki na chłodnicę). Wentylator na przodzie nawiewa powietrze do zasilacza. Z tyłu w zatokach została wycięta dziura która pozwoli na swobodne prowadzenie kabla zasilającego oraz ułatwi dostęp do panelu Aquaero (w końcu koniec z męczarnią jak chce się podłączyć lub pozmieniać kable). Przymiarka coverów. Zostały one na próbę pomalowane zwykłym sprayem, lecz jak łatwo się domyślić nie zdało to egzaminu (już podczas wkładania do budy kawałeczek farmy został zdrapany). Całość będę składał bez coverów, gdyż one pójdą do malowania proszkowego. Covery i rączki i nóżki budy zostaną pomalowane na połysk, reszta będzie w macie. Wiem, że trudno połysk utrzymać w czystości dlatego nie będzie wiele takich elementów, a chcę by się one wyróżniały. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2013 Czy jak wentylatory mają regulator obrotów za pomocą potencjometru, którego nie chcę używać, gdyż wentylatory będą kontrolowane przez aquaero, to czy mogę kabelek z tym potencjometrem odciąć? Mowa o takich wentylatorach: https://www.cooling.pl/enermax-uctb12a-tb-silence-120mm-reczna-regulacja,produkt,553013.html?from_category=30_67 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2013 Takie cos? http://www.overclockers.co.uk/pimg/FG-025-EN_64376_600.jpg Możesz odciąć, ale lepiej ustaw na 100%, szkoda niszczyć. Chyba że już zdecydowałeś, to wtedy pewnie wystarczy tylko połączyć druty ze sobą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2013 Dokładnie takie coś. Czyli odcinam i łączę druty z odciętego kabelka, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2013 KOLEJNY ETAP: ZAMONTOWANIE CHŁODNIC I WENTYLATORÓW Na górę idzie cienki Swiftec 3x120. Wentylatory na chłodnicy wyciągają ciepłe powietrze z budy, a wentylator z tyłu budy nawiewa do środka chłodne. To była najprostsza montażowa część układu. Następne w kolejce były dolne 480. I tu zaczęły się schody. Ale po kolei: Przykręcone blaszki mocujące dolne chłodnice: Tu widać tył budy, komora zasilacz została poszerzona, aby spokojnie móc wyprowadzić węże. Widać również otwory do przymocowania wentylatora. Przykręcenie chłodnic okazało się niezwykle trudne. Po założeniu blaszek chłodnice nie chciały wejść do piwnicy. musiałem jedną blaszkę odkręcić, chłodnicę włożyć z drugiej strony, potem włożyć drugą chłodnicę i położyć na pierwszej, dopiero potem dokręcić drugą blaszkę. Potem okazało się, że plastikowe części budy przeszkadzają w dokręceniu chłodnicy, trzeba było je zdjąć i dopiero potem męczyć się z przykręcaniem. A było to męka gdyż po przyklejeniu tych podkładek wywiercone w blaszkach dziurki nie pokrywały się z tymi chłodnicami. Dziwne gdyż po zrobieniu ich położyłem te podkładki, na nie chłodnicę i pięknie się przykręcało. Po złożeniu zaś w środku budy brakowało 1-2 milimetrów. Namęczyłem się co nie miara, ale w końcu się udało. Zamontowane chłodnice dolne: PROWADZENIE WĘŻY Doszliśmy do kwestii prowadzenia węży. Jak można było się domyślić po poprzednim poście zdecydowałem się wyprowadzić węże poza budę. Wiem, że większość z was ma inną koncepcję na tą kwestię, analizowałem różne wyjścia i wybrałem to. Jak pisał Elder: "każdy inaczej to widzi" oraz "ważne by tobie się podobało". Tak mi się będzie podobało, tak zaplanowałem. Nie podobają mi się węże "znikające" za tacką ani dziury w podłodze (dlatego robię tam cover). Oczywiście estetyka i schludność zostanie zachowana. Do wyprowadzenia węży użyje takiego elementu montowane w zatoce PCI: Cosmos 2 ma pionową zatokę PCI i tam też umieszczę ten element. Dzięki temu węże będą ładnie wychodziły z budy. Przymiarka wentylatora, złączek i kranika: Dobra lecę zakładać węże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2013 IMO te Enermaxy maja niepotrzebnie perforowaną ściankę - możesz przez to tracić trochę wydmuchu. Ale najpierw sprawdż jak teraz to działa, nie ma sensu kombinować jeśli wydajność starczy. Drugi pomysł - jak masz ten kranik z tyłu - chyba lepiej będzie tam wkręcić kolanko, a zawór w kolanko. Zauważyłem u siebie, że takie rozwiązanie daje większą swobodę i wygodę podczas osuszania. Aczkolwiek z tym wentylatorem z tyłu to trochę lipa ze swobodą ;) Przestrzeń między wentylatorami na dole jest większa, niż się spodziewałem - całkiem szeroka ta buda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Bardzo estetyczne prowadzenie węży: Zostawić takie połączenie chłodnic, czy zrobić połączenie równoległe, dokładając u góry dodatkowy wąż? KaszpiR, mam kawałek węża ze złączką, który będę dokręcał do kranika i kierował w dół. Powinno ładnie ściekać i wygoda też będzie zachowana. Edytowane 26 Czerwca 2013 przez Maragast Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2013 Tylny wentylator zamocowany za pomocą śrub z nakrętkami: Estetycznie poprowadzone węże. Poniewarz pokończyły mi się kontówki musiałem użyć trójnogu i kostek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2013 Hm, wyszlo w sumie fajnie. :D Uklad wessie 2 litry? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elder Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2013 (edytowane) Siedem ostrych kątów 90*...nieciekawie. Przy trzech chłodnicach i czterech blokach wodnych robił bym wszystko by układ był jak najmniej restrykcyjny inaczej idziemy w bardzo mocne pompy by to sprawnie działało. Przydały by się 90* łagodne łukowe złączki zastosować zamiast ostrych łuków.http://www.thekoolroom.com/product/bitspower-silver-shining-rotary-mini-snake-style-dual-ig14-extender/ Dlaczego łagodne łukowe? Restrykcyjność układu,im mniej kątówek ostrych 90* tym lepiej dla układu...szczególnie tak mocno rozbudowanego z trzema chłodnicami i grafami w SLI.http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?266003-Fittings-amp-Elbow-Impacts-to-CPU-Temperature-%28TEST-RESULTS%29&p=4727019&highlight=#post4727019 Łatwo powiedzieć...bo z dostępnością Bitspower snake adapter jest słabo. Inna sprawa że i tak kosztować to będzie od cholery więc zupełnie inne rozwiązanie tam można dać, drastycznie zmniejszające koszty i idealnie prowadzące węże po łukach (ale o tym na PW) Wentylator zastąpił bym zaślepką mesh,lepiej to będzie wyglądać. Edytowane 27 Czerwca 2013 przez Elder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2013 Hmm, z tymi kontówkami na razie nic nie wymodzimy, już je mam kupione i większość zamontowana. Zobaczę jaki bedę miał flow na Swiftecu MCP35X na maksymalnych obrotach. Jak będzie OK to zostawie, bo obecny układ mi się podoba, a jeśli bedzie za mały, to polikwiduje te łuki, które będę mógł i pomyślimy o tych złączkach które podał Elder. Co do wentylatora z tyłu, to trafił tam przypadkiem. Miała być siatka, ale jeden wentyl mi został, więc myślę sobie zobaczę jak bedzie wyglądał. I mi osobiście się spodobał. Jakie opinię mogę być różne. I dobrze, że tak jest bo mamy dzięki temu wiele niepowtarzalnych indywidualnych układów. PODZESPOŁY GOTOWE DO MONTAŻU Zwodowane karty, połączone równolegle: Płyta główna uzbrojona w procesor, ram, bloki wodne, złączki EK i Tygona: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2013 U mnie w starym układzie największą restryckję powodowała długość węży - po prostu 'kiełbaski' skutecznie ograniczały przepływ. Chodzi mi o układ Replicant Stage 3. Uważam, że ogólnie prędkość przepływu ma największe znaczenie przby bloku CPU, jednakże dla całego realnie najważniejsze aby przepływ był, nie musi być duży - oby tylko chłodnice zbijały temperaturę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2013 MONTAŻ PODZESPOŁÓW Płyta główna w środku: Dodany wąż od górnej chłodnicy do procka: Zamontowane karty graficzne i dźwiękówka: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2013 Już mi się nie chcę dziś zdjęć robić, zmęczony jestem. Z powodu niewystarczającej ilości czasu projekt strasznie się wlecze. Dzisiaj przykleiłem dyski SSD, zamontowałem panel i poprowadziłem do niego wentylatory oraz część kabli za tacką. Starałem się robić maksymalny porządek by później nie mieć problemów nie domykającą się budą. Zawiozłem też Covery do malowania proszkowego, jutro je odbieram. Jutro planuję zakończyć pracę. Został mi prosty montaż coverów (wszystkie dziurki na śrubki są już wywiercone) i przytwierdzenie do nich reza i pompki (one są już połączone z czujnikiem temperatury i przepływu i diodami wystarczy będzie wstawić do budy). Do poprowadzenia mam takie odcinki węży: blok na ram -> rezerwuar, pompka -> wyście z budy, wejście z budy -> grafa oraz grafa -> górna chłodnica. Następnie podłączenie zasilanie kart i płyty, diod podświetlających oraz panelu z budy (zasilanie kompa i USB). Na końcu zalanie układu i odpowietrzenie. Mam nadzieję, że się wyrobię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2013 Wygląda bardzo fajnie. Pomijając jakieś tam drobne detale, jest bardzo dobrze. Jednak ja ciągle będę się upierał, że : Tutaj będzie za mało powietrza. Najgorzej będą miały wentylatory środkowe. Nie ma nic, co będzie tłoczyło im powietrze, więc będą pracowały tylko z wyciągu dolnego, a że pracują przeciwstawnie to uważam, że przepływ powietrza znacznie zmaleje (ale pewnie przy 3 chłodnicach wystarczy. Zwracam tylko uwagę na element, który jeszcze można poprawić, jeśli zależy Ci na jak najlepszym wyniku). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2013 Dużo gadałem o tym układzie z Elderem, stwierdził, że nie da się powiedzieć, która opcja będzie lepsza, dopóki się nie spróbuje. To zgadywanie. Trzeba by przetestować w tej budzie obie i wybrać bardziej wydajną, a różnica prawdopodobnie będzie marginalna. Niestety nie mam opcji na testy więc wybrałem jedną z nich. Niemniej wielkie dzięki za pomoc i wszelkie sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2013 Dyski SSD przyklejone do zasilacza, jeden na drugim: Kable prowadzone za tacką: KOMPLETNY PROJEKT PROWADZENIE WĘŻY Wiem, że dużo złączek kontowych, ale takie wyjście mi się podobają. Interesuje mnie jedna rzecz: Czy przy tylu kontówkach pompka Swiftech MCP35X poradzi sobie z przepływem? Mogę usunąć te dwie kontowe złączki przy karcie graficzne, ale zaprezentowany układ najbardziej mi się podoba, więc wolałbym go zostawić jeśli pompka da radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2013 Hmmm nie wiem czy dyski przyklejone do zasilacza to aż tak dobry pomysł.... Ja bym się bal w taki sposób dyski trzymać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukc85 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2013 (edytowane) W moim układzie mam tyle adapterów: 14x90st, 4x45st, układ 7 bloków + HW Labs 2x120 crossflow, 2x140 SR1 pompka 35x: woda destylowana 210l/h, na płynie 188l/h. Pompkę można zmodyfikować, wymieniając elektronikę na mocniejszą na kontrolerze Toshiby. Daje ona wzrost mocy o ok 62%, z tym że poziom generowanego hałasu jest dość duży. Edytowane 28 Czerwca 2013 przez lukc85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2013 Wiem, że dużo złączek kontowych, ale takie wyjście mi się podobają. Interesuje mnie jedna rzecz: Czy przy tylu kontówkach pompka Swiftech MCP35X poradzi sobie z przepływem? Mogę usunąć te dwie kontowe złączki przy karcie graficzne, ale zaprezentowany układ najbardziej mi się podoba, więc wolałbym go zostawić jeśli pompka da radę. Kątowych k*rwa!!! Konto to masz w banku, na purepc. Co do samego układu, jedne rzeczy podobają mi się bardziej inne mniej. Jedno co się rzuca, dopiero w obecnum okładzie zacząłeś prawdziwą przygodę z WC, mierzysz się z trudnościami, problemami. Podoba mi się. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elder Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2013 Przenieś dolne podłączenie węża do graf z lewego na prawy otwór (paralell setup) bo obecnie grafy są źle podłączone i płyn mostkiem ominie bloki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2013 Kiepskie oświetlenie, i słabo widać, ale musiałem te zdjęcia wrzucić: WNĘTRZE BUDY Z COVERAMI Lecę dalej montować. Jak nie dziś to jutro zalewam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2013 (edytowane) Robisz coraz mniejsze zdjęcia. Nie idź w tą stronę. Oświetlenie jest nie najgorsze, ale za mało detali przez rozdzielczość. Rób minimalnie 800x600 a najlepiej 1024x768 / 1280x1024 , max to 1920x1440 z kolei byle nie znów 3200x2400. W telefonie ustaw 2Mpix i będzie miodzio. Edytowane 28 Czerwca 2013 przez MaciekCi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 28 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2013 Nie dałem rady skończyć, za dużo rzeczy mi w ciągu dnia wypadło. Ale zostało już bardzo niewiele do zalania.r Juto (właściwie dziś) koniec (nie licząc małego drobiazgu ale to później). Tak to obecnie wygląda: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maragast Opublikowano 29 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2013 (edytowane) UKŁAD KOMPLETNY Jedynie wąż od górnej chłodnicy do grafiki jest ciut za długi, muszę go minimalnie przyciąć i lecę zalewać. Mam strasznego stresa. Modle się, by wszystko poszło sprawnie i obyło się bez wycieków, bo już czas najwyższy uruchomić kompa. UKŁAD ZALANY Edytowane 29 Czerwca 2013 przez Maragast Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 29 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2013 Zakmnij rezerwuar i kręć obudową trochę, aby powietrze z chłodnic wypchnąć. Pewnie trzeba będzie zrobić tak ze dwa razy. Ciekawe ile litrów wypił układ :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...