qqrydza Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) The Vanishing of Ethan Carter to eksploracyjna gra przygodowa w mrocznym klimacie, stworzona przez polskie studio The Astronats, które składa się z byłych pracowników People Can Fly (z Adrianem Chmielarzem na czele). Wcielamy się w posiadającego nadnaturalne zdolności detektywa Paula Prospero, który w poszukiwaniu porwanego chłopca Ethana Cartera trafia na trop związanych ze sprawą tajemniczych morderstw, mających miejsce w malowniczej dolinie w USA. http://www.theastronauts.com/ Edytowane 5 Czerwca 2014 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Może być ciekawie. Co jak co, ale przygodówki to mój ulubiony gatunek. A tych coraz mniej, a wrecz prawie wcale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Szczerze to marzy mi się, żeby w przypadku tej gry było tak jak z COJ Gunslinger: zaskakująco dobra gra, której nikt się nie spodziewał, z oryginalną grafiką (strasznie fajnie wyglądają te ciepłe kolory jesieni) i jakąś naprawdę konkretną fabułą np coś w deseń serialu True Detective albo Se7en. W dodatku jakby to wypuścili w cyfrowym distro za jakieś 5-6 dyszek to byłoby idealnie. Obawy mam tylko o te "nadnaturalne" zdolności. Żeby się nagle nie okazało, że dzięki temu wprowadzą elementy, które sprawią, że połowa graczy nie wie o co kaman (Alan Wake?). No i dobrze, że grę realizuje mała ekipa - jest to jakaś tam gwarancja, że będzie to autorski i oryginalny pomysł bez tanich patentów. Szkoda, że tylko na PC :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2014 Ktoś się szarpnął już, czy też czekacie na wrażenia z gry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2014 Mnie zastanawia, bo nigdzie tego nie wyczytałem, czy można swobodnie rozglądać się i łazić po planszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Godzinna rozgrywa z TB. Warto wytrwać i obejrzeć do końca, zobaczyć cały proces odkrywania gry, mechaniki, fabuły. Może być z tego niezły tytuł. Edytowane 25 Września 2014 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2014 Mnie zastanawia, bo nigdzie tego nie wyczytałem, czy można swobodnie rozglądać się i łazić po planszy? To może ja odpowiem - tak, można się swobodnie poruszać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) Niezłe zaskoczenie. Gierka jest MEGA - klimat, zagadki, duży otwarty świat, swoboda, fabuła i grafika to mistrzostwo. Na zachętę kilka screenów. Miałem ogrywać Alien: Isolation ale Carter mnie kupił :) Edytowane 27 Września 2014 przez Caleb 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dida1007 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Bardzo dobry tytuł, oprócz tego co napisał Caleb dodam jeszcze naprawdę świetny dźwięk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) Taaak, ale właściwie po ukończeniu czuję się trochę rozczarowany... 5-6 godzin wątku to jakiś żart w przygodówkach, finał dziwny, gra na raz. Jest JEDNA wymagająca zagadka. Był mega potencjał, ale ekipa chyba nie potrafiła go wykorzystać. Edytowane 27 Września 2014 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dida1007 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Ktoś tam mówił właśnie że ekipia będzie tworzyć krótkie przygodówki, dlatego też cena nie jest wygórowana. Ja jeszcze nie skończyłem, zobaczę jak dobrnę do końca. Nie mniej jednak jak na polską produkcję to mega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Co to jest na tych ostatnich screenach? Znowu zombie? :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Co to jest na tych ostatnich screenach? Znowu zombie? :roll: Nie, tym się nie przejmuj - to tylko jedna scena w tej grze, mająca więcej wspólnego z prozą H. P. Lovecrafta niż nurtem zombie :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 miałem okazje popykać, jak dla mnie za duże odległości (czasowe?) pomiędzy interakcją z otoczeniem, tu lecę przez most i kilka "słówek" to lecę znowu 5 minut i znowu kilka, owszem muzyczka fajna, trawka zielona, ale trochę nudnawe, chciałoby sie krzyknąć "dajta chociaż rower" :grin: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Ja przeszedłem w 4 godziny, choć spokojnie bym to zrobił w 3 ale musiałem się wracać i za cholerę nie mogłem jednej zagadki ogarnąć.Graficznie super, dźwięk jak i polski dubbing też niczego sobie, ale jednak mogła by być dłuższa.Bałem się po niektórych opiniach, że będzie nudna, ale jednak nie była.Jedyny problem to czas rozgrywki, reszta na duży plus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 Może ktoś wytłumaczyć w spoilerze o co chodzi z zagadką z drzwiami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 Może ktoś wytłumaczyć w spoilerze o co chodzi z zagadką z drzwiami? Weź kartkę i długopis. Biegaj od drzwi do drzwi, zapisując te, po których przekroczeniu portal wygaśnie (przejścia czasami trzeba wybrać LPM). Metodą prób i błędów znajdziesz rozwiązanie. Zabawne, że jakiś gościu na YB nagrywając poradnik doszedł do tego miejsca... i zrezygnował :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dida1007 Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Mam pytanie o kolejność bo nie wiem czy czegoś nie pomijam: po całej interakcji zabójstwa matki mam wyjść z jaskini czy iść do tej układanki na wzniesieniu z obracającymi się elementami? Edytowane 28 Września 2014 przez dida1007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Weź kartkę i długopis. Biegaj od drzwi do drzwi, zapisując te, po których przekroczeniu portal wygaśnie (przejścia czasami trzeba wybrać LPM). Metodą prób i błędów znajdziesz rozwiązanie. Zabawne, że jakiś gościu na YB nagrywając poradnik doszedł do tego miejsca... i zrezygnował :) Z balkonu, czy też przed drzwiami wejściowymi jak się rozejrzysz to zauważysz inny dom. W tym pierwszym trzeba odtworzyć właśnie "rozkład" z tego drugiego. :] Edytowane 28 Września 2014 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 Dziękuję, jeszcze nie grałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 Przepraszam za spoiler. Już się poprawiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Zauważyłem, że po wejściu do pierwszych "niebieskich" drzwi przenosimy się do pobliskiego budynku. Koniec końców, udało mi się ukończyć układankę z drzwiami. Powiem szczerze, że kierowałem się zdrowym rozsądkiem przy odtwarzaniu pomieszczeń: np. jeżeli w pomieszczeniu realnym widać okna to najprawdopodobniej w pomieszczeniu "niebieskim" nie może być długiego korytarza, ale właśnie pomieszczenie z oknami. Dopatrzyłem się również na ścianach dwóch symboli. Podobne znaki widniały na kartce, która aktywowała tryb "niebieski". Jednak nie zauważyłem jakiejś logiki między tymi symbolami. Czy ktoś odnotował jakąś prawidłowość? Ukończyłem opowiadanie. Zgadzam się z Calebem, że potencjał nie został wykorzystany. Dla mnie nuta fabularna jest zbyt płytka. Ot, takie Dear Easter z klikaniem. Nie twierdzę, że gra jest słaba - nie jest. Twierdzę tylko, że tworząc taki świat, w którym osadzona jest gra, należało bardziej przyłożyć się do historii i zanurzyć w niej gracza. Nie wiem dlaczego, ale chodzi mi po głowie stworzenie gry na podstawie filmu "Lśnienie" przy użyciu silnika z Eathana i podobnej scenerii. Edytowane 28 Września 2014 przez shooter 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Zauważyłem, że po wejściu do pierwszych "niebieskich" drzwi przenosimy się do pobliskiego budynku. Koniec końców, udało mi się ukończyć układankę z drzwiami. Powiem szczerze, że kierowałem się zdrowym rozsądkiem przy odtwarzaniu pomieszczeń: np. jeżeli w pomieszczeniu realnym widać okna to najprawdopodobniej w pomieszczeniu "niebieskim" nie może być długiego korytarza, ale właśnie pomieszczenie z oknami. Dopatrzyłem się również na ścianach dwóch symboli. Podobne znaki widniały na kartce, która aktywowała tryb "niebieski". Jednak nie zauważyłem jakiejś logiki między tymi symbolami. Czy ktoś odnotował jakąś prawidłowość? O to właśnie chodzi - układ. Trzeba odtworzyć układ pokoi z drugiego budynku. Ja miałem chyba buga bo wywalało mnie przed drzwi wejściowe tego drugiego i nie mogłem wtedy do niego wejść. Edytowane 28 Września 2014 przez JROX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2014 Też to miałem. Mało tego - miałem glitcha - po odejściu od drzwi one znikały, aby pojawić się jak podejdę bliżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2014 Też to miałem. Mało tego - miałem glitcha - po odejściu od drzwi one znikały, aby pojawić się jak podejdę bliżej. No to dokładnie to co ja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Co to za update 1.1gb?Nie mogę nigdzie info znaleźć. Edytowane 2 Października 2014 przez JROX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Dla mnie nie było wcześniej to wiadome... Edytowane 3 Października 2014 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2014 Co to za update 1.1gb? Nie mogę nigdzie info znaleźć. Może drugi rozdział scenariusza :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2014 Może drugi rozdział scenariusza :DJednak nie :( Teraz dopiero znalazłem. Wczoraj nie było O_o - Added the fast travel option to the end area - Added the option to remove any extra camera motion (e.g. head bob) - Added the option to choose the way Save notification is displayed - Slightly easier section in the old mine area - Added the improved German translation (thx Tool8!) - Smart/Still Crosshair improvements and bugfixes - Gamepad vibration can now be turned off completely - Launcher now correctly remembers and relies the settings - Steam cloud saves officially launched - Birds won't chirp during the witch's forest segment - Tweaks of the music timings - Fixes of menu behavior on gamepad - Added a missing sound of de-materialization in certain spots - Fix of the turbine sounds - Fixes of the elevators behavior post save - A couple of smaller bugfixes and improvements (menu, gameplay) - Changed the sniper rifle spawn point to the center of the lake Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifarafa1989 Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Oglądałem tylko chwilę gameplaya. Robi wrażenie, ale z tego co słyszałem rozgrywka jest krótka... Pytanie podstawowe - opłaca się wydać te 80 złotych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...