Gosu Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak to jest z dźwiękówkami na USB? Bo mam Creative X-Fi Xtreme Music (OEM Platinium) i do SLI (jak pożyczam kartę drugą od kumpla) muszę ją wyjmować, nie mieści się kiedy jest druga karta .No a Realtek ALC 892 którego mam na płycie głównej, ma zbyt słabą jakość dźwięku. I się zastanawiam nad zakupem http://www.salurion.pl/product/209671/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/ASUS_Xonar_U7.html albo http://allegro.pl/karta-dzwiekowa-audiotrak-prodigy-cube-usb-dac-hit-i4491025746.html Albo czegoś innego jeszcze. Jak to jest z jakością dźwięku z tych zewnętrznych kart? Bo przyznam że w tej kwestii nie mam wiedzy ani doświadczenia. Odczuję jakąś zauważalną różnicę na korzyść/nie korzyść obecnej karty? A że przymierzam się do zakupu drugiej karty do SLI (poczekam aż się wyklaruje sytuacja z cenami po premierze kart 8xx) to od razu bym sobie wcześniej zrobił miejsce na płycie ;-) Na kartę chcę przeznaczyć tak do 400 zł, zależy mi na jak najlepszej jakości dźwięku w grach, filmach i muzyce. Słuchawki Senki HD 380 PRO, głośniki Geniusy 5.1 SW HF 5000 Będę bardzo wdzięczny za pomoc :) Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Jest dokładnie tak samo jak z tymi na pcie - interface nie ma znaczenia. Jak kupisz dobrą i lepszą od obecnej będzie lepiej. Ten X-Fi Music z tych porządnych, myślę że Xonar nie będzie gorszy. Audiotraka nie słuchałem. Sam przesiadłem się na HiFiMan 101. Żeby nie było że wszędzie wszystkim ją wciskam ale na prawdę gra świetnie w stosunku do ceny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...