Passt Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam, brat kupił Kaspersky 2011 i przy instalacji pojawiła się niezgodność z nowym systemem (Win 8.1). Co w takiej sytuacji można zrobić?? Czy jest jakakolwiek możliwość instalacji tego programu na tym systemie, czy w grę wchodzi tylko uaktualnienie jej do nowszych wersji tego programu (oczywiście płatnych)?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2014 A brat w ogóle myślał jak kupował tą wersję programu ? O ile ją kupił a nie ściągnął z neta . Bo jakoś wątpię aby w sprzedaży była jeszcze ta wersja . Najlepiej niech wymieni na KIS 2014 lub poczeka na wersję 2015 , może będzie klucz testowy na 2-3 m-ce jak było z KIS-em 2013 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Passt Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2014 Dzwoniłem do pomocy Kaspersky i przysługuje wymiana klucza na nowy do wersji 2015. Pewnie dzisiaj go dostanę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...