123nowy Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Witam , Mam problem z podkrecenie procka ( Albo nie da sie ? %-) )Nie moge zmienic wartosci w biosie ...Nie hejtujcie - jestem laikiem :)Pozdro ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Jaka płyta ? Jak nie masz płyty na P67/Z68/Z77 to zapomij o OC tego procka . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razziel Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 To już widać. Brak info o płycie, a poza tym masz procka bez 'K' ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Nawet jak ma procka non-K to w tamtych czasach można było je lekko kręcić . Do tego potrzebna jest płyta na ww. chipsetach z regulacją BCLK . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razziel Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 W domyśle miałem kręcenie mnożnikiem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123nowy Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Dzieki za odzew !Płyta Gigabyte B75m-D3v Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 W obliczu zaistniałych faktów pozostaje stwierdzić jedno. Nie będzie ci dane posmakować overclockingu z tym sprzętem. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...