Turn09 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2016 Jestem zupełnie nowy na forum i przyznaję, że nie znam się zbytnio na kartach. Chciałbym kupić nową kartę w ciągu dwóch tygodni, wiem, że niedługo pojawią się pierwsze testy rx 480, ale testy zwykle są przeprowadzane na mocniejszym sprzęcie. Sam mam niestety tylko i5-4570, przy poprzednich komputerach miałem problem z dobraniem gpu do cpu, bo karty amd są znacznie bardziej obciążające od konkurencji. Moje wspomnienia z podmienianiem kart idealnie ilustrują wykresy na tej stronie: http://pclab.pl/art60000-21.html. Wiadomo może, czy w Polarisach zostało to jakoś poprawione, czy pozostało mi tylko czekanie na 1060 lub kupno 970? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2016 Deklarują, że coś zostało poprawione, ale czekać trzeba na realne testy. CPU masz na tyle mocne, że problem narzutu nie powinien być poza tym istotny, o ile tylko nie będzie gorzej niż w obecnej generacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2016 Procek masz dość mocny . Jak AMD czegoś nie skopie to nie powinno być problemów z ew. narzutem od sterowników . Co innego jak byś miał Celerona / Pentium . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymo Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2016 Sam nie jestem pewny i też czekam na wysyp testów ;) (u mnie i5-4590, więc prawie to samo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...