reed Posted March 23, 2018 Report post Posted March 23, 2018 Witajcie Piszę do Was z prośbą o pomoc w konfiguracji routera TP Link TD-W8970 pod Neostradę 20Mbit Konfiguruję go zgodnie z fimikiem z YT: Niestety, nie mam połączenia z internetem. Na pewno wpisuję poprawny login i hasło, oraz resztę jak na filmiku i echo. Nie wiem czy to pomoże, ale wklejam też log jaki zauważyłem w sofcie routera (wgrany najnowszy dostępny firmware) 1970-01-01 01:23:02 [5] Httpd: Clear log. 1970-01-01 01:23:09 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcefb1817>] 1970-01-01 01:23:12 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcefb1817>] 1970-01-01 01:23:15 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcefb1817>] 1970-01-01 01:23:18 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcefb1817>] 2018-03-23 13:18:03 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcefb1817>] 2018-03-23 13:18:06 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcefb1817>] 2018-03-23 13:18:09 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcefb1817>] 2018-03-23 13:18:12 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcefb1817>] 2018-03-23 13:18:15 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcefb1817>] 2018-03-23 13:18:18 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcefb1817>] 2018-03-23 13:18:21 [3] PPP: ppp1 2018-03-23 13:18:40 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0x67740d02>] 2018-03-23 13:18:43 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0x67740d02>] 2018-03-23 13:18:46 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0x67740d02>] 2018-03-23 13:18:49 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0x67740d02>] 2018-03-23 13:18:52 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0x67740d02>] 2018-03-23 13:18:55 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0x67740d02>] 2018-03-23 13:18:58 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0x67740d02>] 2018-03-23 13:19:01 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0x67740d02>] 2018-03-23 13:19:04 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0x67740d02>] 2018-03-23 13:19:07 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0x67740d02>] 2018-03-23 13:19:10 [3] PPP: ppp1 2018-03-23 13:19:30 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcc53d2b6>] 2018-03-23 13:19:33 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcc53d2b6>] 2018-03-23 13:19:36 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcc53d2b6>] 2018-03-23 13:19:39 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcc53d2b6>] 2018-03-23 13:19:42 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcc53d2b6>] 2018-03-23 13:19:45 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcc53d2b6>] 2018-03-23 13:19:48 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcc53d2b6>] 2018-03-23 13:19:51 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcc53d2b6>] 2018-03-23 13:19:54 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcc53d2b6>] 2018-03-23 13:19:57 [6] PPP: ppp1 sent [LCP ConfReq id=0x1 <mru 1480> <magic 0xcc53d2b6>] 2018-03-23 13:20:00 [3] PPP: ppp1 Przy próbie diagnostyki połączenia wszystko wychodzi na "OK" Jedynie połaczenie z "serwerem PPP" wywala "FAIL" Co mogę robić źle, że się nie chce połączyć? Z góry dziękuję za pomoc i podpowiedzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
sierra2000 Posted March 23, 2018 Report post Posted March 23, 2018 Jeśli robisz wszystko jak w poradniku to jedyna opcja to jest błędne hasło /loginZadzwoń na infolinię aby zweryfikować dane.Lub reset routera do fabryki i ponowna konfiguracja.Spróbować na innym modemie, routerze. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
reed Posted March 23, 2018 Report post Posted March 23, 2018 Problem właśnie w tym, że na tym samym loginie i haśle inny router bangla bez oporów. Reset do fabryki robiłem, tak samo jak i najnowsze firmware. Nie pomogło :( Można gdzieś jakoś wybadać co powoduje błąd? W logu nie ma tego czegoś? Wiesz, żeby uściślić co jest nie tak. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
zenti Posted March 23, 2018 Report post Posted March 23, 2018 Pokaż ustawienia ze strony głównej TP-Linka ale wydaje mi się że ruter jest uszkodzony. Jak masz gwarancje to wysyłaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
sierra2000 Posted March 23, 2018 Report post Posted March 23, 2018 Możesz jeszcze spróbować MTU zmienić np na 1500 lub 1480 i zobaczyć czy to coś zmieni Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...