Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
AiXen

Telefon do 700zł+-?

Polecane posty

Siemka forumowicze, po raz kolejny potrzebuję waszej porady odnośnie zakupu. Tym razem zamierzam wymienić sobie telefon. Do tej pory byłem szczęśliwym posiadaczem Redmi 4X, który sprawował się wręcz idealnie, ale najzwyczajniej w świecie mi się znudził. Czego oczekuję od nowego telefonu:

  • Nie chcę żebym był on przesadnie duży, choć może być większy od Redmi 4X, a patrząc po rozmiarach Mi A2 Lite to mniej więcej max
  • Co prawda znudził mi się telefon, ale do MIUI mocno się przywiązałem, ale przesiadkę na  inną nakładę również rozważę
  • Bateria, nie wyobrażam sobie, żeby telefon nie mógł wytrzymać dnia pracy
  • Aparat, nie zależy mi na dobrym aparacie, wystarczą "ładne" zdjęcia, żebym chociaż mógł skanować notatki z zajęć :D
  • Telefonu używam praktycznie do wszystkiego jest to moje centrum dowodzenia, wliczając w to masę aplikacji, na 4X podsumowując miałem blisko 60 zainstalowanych (wliczając w to gry) i nadal dobrze się sprawował

Zastanawiam się nad Redmi 6 Pro, ale niestety nie jest on dostępny na Polski rynek. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, Setnik napisał:

To jest Redmi Note 6 Pro :<, a Redmi 6 Pro niestety nigdzie nie można dostać, a telefon świetny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo w naszej dystrybucji to jest Mi 2 Lite

Edytowano przez Setnik
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma wielkiego wyboru w tych małych smartfonach, nawet poza marką Xiaomi. Jest Redmi 6 bez Pro, ale to Mediatek.

Najsensowniejszy w tej kwocie jest Redmi Note 5, wersja 3/32, lub 100 zł drożej 4/64, ale jest 9 mm wyższy i 4 mm szerszy od Mi A2 Lite, a to już pewnie za duży przeskok.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, barwniak napisał:

Xiaomi Mi A1 4/32 w tej cenie do kupienia.

Ale to również czysty Android. Autorowi podoba się MIUI. W Mi A1 dodatkowo proporcje ekranu są standardowe, myślę że tutaj już warto iść w przekątną 18:9, bo jest o wiele wygodniejsza przy codziennym użytkowaniu. Więc jeśli nakładka nie jest konieczna to lepiej iść w kierunku Mi A2 Lite.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Opie89 napisał:

Ale to również czysty Android. Autorowi podoba się MIUI. W Mi A1 dodatkowo proporcje ekranu są standardowe, myślę że tutaj już warto iść w przekątną 18:9, bo jest o wiele wygodniejsza przy codziennym użytkowaniu. Więc jeśli nakładka nie jest konieczna to lepiej iść w kierunku Mi A2 Lite.

Przepatrzyłem naprawdę masę filmików i recenzji i patrząc na parametry sprzętów najlepszym wyborem jest Mi A2, szkoda, że brakuję tej nakładki, ale może to kwestia przyzwyczajenia i odpowiednich konfiguracji i będzie spoko :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam od kilku miesiecy i na poczatku co mnie zdziwilo negatywnie to brak wskazania poziomu baterii w procentach (podobno telefony z notchem tak maja). Trzeba bylo sciagnac jakias apke do pierdzenia i juz jest. Inna apka ukrywa notcha, jak komus przeszkadza. Ogolnie jak dla mnie moze byc, chociaz zona ma 4 prime z nakladka i pewne rzeczy sa ok (jakies tam czyszczenie systemu itp) i tutaj tego nie ma (moze jest nawet sie nie zaglebialem). Najlepsza w tej patelni jest bateria, u siebie (a nie uzywam tel. czesto) to tak 3-4 dni.

Wyslane z twojej sokowirowki dlatego brak polskich znakow

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, chemiczny_ali napisał:

Mam od kilku miesiecy i na poczatku co mnie zdziwilo negatywnie to brak wskazania poziomu baterii w procentach (podobno telefony z notchem tak maja). Trzeba bylo sciagnac jakias apke do pierdzenia i juz jest. Inna apka ukrywa notcha, jak komus przeszkadza. Ogolnie jak dla mnie moze byc, chociaz zona ma 4 prime z nakladka i pewne rzeczy sa ok (jakies tam czyszczenie systemu itp) i tutaj tego nie ma (moze jest nawet sie nie zaglebialem). Najlepsza w tej patelni jest bateria, u siebie (a nie uzywam tel. czesto) to tak 3-4 dni.

Wyslane z twojej sokowirowki dlatego brak polskich znakow

Właśnie wytrzymałość baterii to dla mnie coś bardzo ważnego. Poziom baterii też chciałbym widzieć - możesz napisać co to za apka? Telefon już zamówiłem, może masz jeszcze jakieś porady jak go zmodernizować, żeby się przyjemniej użytkowało? Jakaś alternatywa Panelu Sterowania z MIUI itp. Wziąłem Mi A2 Lite 4/64. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam ta sama wersje. Co do apki to https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wagwan.displaybatterypercentage jak wyzej pisalem moze jest cos lepszego/innego nie zaglebialem sie. Tel. oficjalnie nie wspiera nagrywania 4k, ale jak zainstalujesz open camera https://play.google.com/store/apps/details?id=net.sourceforge.opencamera to jest hehehe. Do przegladania zdjec uzywam Quickpic'a wersje zanim zostal przejety przez Cheetah Mobile (podobno to bardzo zli ludzie sa). Ogolnie to nic tam nie mam, ale dzwonic sie da jakies wiadomosci wysyla i zdjecia tez jakies robi, no i bateria daje rade. Za ta cene nie ma co marudzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A2 Lite wydaje się być dobrą propozycją w tej cenie, mam styczność z tym modelem i działa bez zarzutu. Na plus dobra optymalizacja i czysty andek. Jako alternatywę można sprawdzić jeszcze zwykłego Redmi Note 5 jeżeli zależałaby Ci na pojemniejszej baterii byłby to dobry wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Telefon przyszedł mi dzisiaj i niestety posiada jednego wielkiego bad pixela... Cała radość odeszła w zapomnienie z zakupu nowego "fajnego" sprzętu. Na szczęście kupowałem na allegro i jak nie będą mi chcieli wymienić na nowy, to zgodnie z umową mam 14 dni na zwrot towaru. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.12.2018 o 16:46, AiXen napisał:

Telefon przyszedł mi dzisiaj i niestety posiada jednego wielkiego bad pixela... Cała radość odeszła w zapomnienie z zakupu nowego "fajnego" sprzętu. Na szczęście kupowałem na allegro i jak nie będą mi chcieli wymienić na nowy, to zgodnie z umową mam 14 dni na zwrot towaru. 

Zmień na Note 5. lepszy SOC i bez udziwnienia w postaci "srocza" czy innych wklęśniętych ekranów. No i masz MIUI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

Aktualności

Artykuły



×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.