Kryllex Opublikowano 30 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) Chcę rozwiać swoje wątpliwości, otóż zepsuła mi się sekcja zasilania na płycie głównej i chcę oddać na gwarancję, ale nie naprawiać w serwisie drugi raz, tylko najlepiej wymiana za tą samą cenę. Link do płyty, którą chcę reklamować: https://www.x-kom.pl/p/365744-plyta-glowna-socket-am4-msi-b350-gaming-plus.html Gwarancja płyty głównej: 36 miesięcy, zostało 12 miesięcy, jeszcze! Mam szansę po 2 latach użytkowania tej płyty głównej na wymianę lub zwrot, teraz jak oddam to będzie 2 reklamacja. Pierwsza reklamacja, była naprawiana w serwisie, a czekać 3-4 tygodni to ja nie mam czasu. Powiedzcie co wy o tym sądzicie! Edytowane 30 Listopada 2019 przez Kryllex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novice Opublikowano 30 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) to co to tak pada zasilacz masz dobry ? i prąd w domu ? Edytowane 30 Listopada 2019 przez Novice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysio Opublikowano 30 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2019 Oddaj na gwarancję i kup nową płytę. Ta wróci, to wystaw do sprzedaży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytek Opublikowano 30 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2019 https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...