Skocz do zawartości
th3calm

Kompatybilność podzespołów PC

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem trochę zielony w temacie składania PC. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć czy poniższy zestaw będzie ze sobą dobrze współpracował? Może niektóre części da radę wymienić na tańsze zamienniki o podobnej jakości? Budżet do około 20k ale nie chcę przepłacać jak nie muszę.

Dzięki.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

27 minutes ago, KamikazePL77 said:

A do czego ten komputer ma być używany i jakie masz wymagania jeżeli do gier, jaki monitor/tv planujesz podłączać. 

A jakie to ma znaczenie do czego będzie używał w/w konfiguracji ... Ma pieniądze to kupuje 

 

1 hour ago, th3calm said:

Cześć, jestem trochę zielony w temacie składania PC. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć czy poniższy zestaw będzie ze sobą dobrze współpracował? Może niektóre części da radę wymienić na tańsze zamienniki o podobnej jakości? Budżet do około 20k ale nie chcę przepłacać jak nie muszę.

Dzięki.

 

Konfig jest ok , zastanów się nad jakimś AIO zamiast chłodzić procka powietrzem, ewentualnie coś wydajniejszego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, KamikazePL77 napisał(a):

A do czego ten komputer ma być używany i jakie masz wymagania jeżeli do gier, jaki monitor/tv planujesz podłączać. 

Od dawna nie miałem czasu na granie i chciałbym nadrobić zaległości w dobrej jakości 🙂

Monitor już kupiłem taki.

 

25 minut temu, masin napisał(a):

A jakie to ma znaczenie do czego będzie używał w/w konfiguracji ... Ma pieniądze to kupuje 

 

Konfig jest ok , zastanów się nad jakimś AIO zamiast chłodzić procka powietrzem, ewentualnie coś wydajniejszego.

Dziękuje, jeśli chodzi o chłodzenie, rozumiem że AIO oznacza chłodzenie wodne. Znasz coś godnego polecenia kompatybilne z w/w procesorem?
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

23 minutes ago, th3calm said: