VonV3in Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2023 Dzien dobry mam duzą zagwozdkę bo nie wiem gdzie mi beda mogli zrealizować gwarancję na zasilacz (10letnią) i 5cioletnią na dysk. Tak orientacyjnie to zasilacz to thermaltake toughpower gf 1350w a dysk 990 pro samsung 2tb Polećcie jakiś sklep gdzie Wy kupywaliście i jesteście zadowoleni ew juz realizowaliscie taka gwarancję i macie juz jakies doswiadczenie Myslalem do tej pory ze morele to porzadna firma i dba o klienta ale jak sie zaczelem doszukiwać, to nie za bardzo. Sprzedawanie jak na allegro - jeden serwis 5ciu sprzedawcow - reklamacje juz nie na morele tylko do sprzedawców bardzo mnie to wkurwiło bo u nich kupilem plyte glowna i chlodzenie do procesora (5lat gwarancji) Polećcie coś Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cryforger Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2023 11 godzin temu, VonV3in napisał(a): reklamacje juz nie na morele tylko do sprzedawców Wydaje mi się że to standard, kolega w RTV tak miał realizowane gwarancje i ja tak miałem w Neo. Może ktoś jeszcze niech się wypowie np o X? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.T... Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Witam rynek się zmienia, reklamowałem, czy oddawałem na gwarancje, zarówno w Morele, X-com , Komputroniku, MM, chybia jeszcze tylko w ME mnie nie było XD , jak do tej pory nie miałem z żadnych problemów z oddaniem sprzętu, w ramach gwarancji czy reklamacji , ale nie da się nie zauważyć z pozycji osoby nabywającej sprzęt łatwiej jest sprzęt zareklamować czy oddać w ramach gwarancji jak sklep czy siec sklepów posiada punkt fizyczny a nie ze tylko działają online. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Na labie, jest pełno tematów jak morele czy x kom traktuje klientów w razie problemów, także tutaj jak poszukasz. Generalnie lepiej omijać te sklepiki. Najlepszą obsługę gwarancyjna ma amazon, ale tam dają tylko dwa lata i nie wiem, jak to wygląda w przypadku przedłużonej jaka daje producent np. zasilaczy. Nie zawiodłem się też w ME. W oleole reklamowałem i nie było problemów, ale zakupy to wielka loteria, zamawiasz i nie wiesz czy dostaniesz towar.(tzw rezerwacja). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...