Caleb Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Hehe, CDA najlepsze lata redaktorskiej świetności ma już dawno za sobą co dobitnie widać po "recenzji" Sztalkera. Jak wiele osób słusznie zauważyło 90% tego tekstu zdolny recenzent obeznany w temacie byłby w stanie napisać bez oglądania ostatecznej gry na oczy. Ale za to jest się czym pochwalić w półświatku ... Brak pojazdów jak już dawno przypuszczałem bardzo utrudni, a wręcz może obrzydzić dłuższą grę. Co za problem tak zaaranżować lokacje aby do niektórych miejsc nie można było dojechać? Do tego benzyna mogłaby się szybko kończyć co by wesołe pomykanie mocno ograniczyło. Wystarczyłby zwykły buggy ... W testach się nie sprawdziło? Wg mnie bzdura :> Czas goni, robić się nie chce i tyle. Psujące się bronie - ok., ale jeżeli będzie to występowało nad wyraz często to czym taki stan rzeczy uzasadnić? Ruskie bronie, złe bronie? I niby czemu nie można ich naprawić? W takich warunkach gdzie przedmioty są na wagę złota ewidentnie jest to niezrozumiałe ... Dobrze że gierka będzie trudna, to przynajmniej kombinowanie powinno popłacać. A tak poza tym podziwiam entuzjazm niektórych forumowiczów, gra jak gra, ale obiecywanie sobie 8 cudu świata to dziecinada. Sztalkier będzie grą ponad przeciętną z klimatem i nietypowym ulokowaniem akcji, niemniej żadnym novum już nie.. Smutna prawda która dosięga większość murowanych hitów. Ofc zagram z chęcią ... i chciałbym się mylić ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 ble ble Brak pojazdów jak już dawno przypuszczałem bardzo utrudni, a wręcz może obrzydzić dłuższą grę. Co za problem tak zaaranżować lokacje aby do niektórych miejsc nie można było dojechać? Do tego benzyna mogłaby się szybko kończyć co by wesołe pomykanie mocno ograniczyło. Wystarczyłby zwykły buggy ... W testach się nie sprawdziło? Wg mnie bzdura :> Czas goni, robić się nie chce i tyle. kolejne ble ble ;] A właśnie ze sie nie sprawdziło. Przynajmniej z filmików wynika (było 6 typów pojazdów ?). Wiec robić im sie chciało ale wybrali ze lepiej bedzie bez wozka. Mi to bardzo styka ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Ja radze poczekać na oceny poważnych serwisów internetowych naprawdę finalnej wersji :wink: Nie mam zamiaru kupować tego numeru więc ktoś może napisać gdzie oni grali, kiedy, kto to pisał i co mu się tak strasznie nie podobało? BTW Gdzieś czytałem, że oni grali podczas pobytu u GSC... ciekawe jaki kawałek Stalkera zobaczyli bo wątpię by przeszli chociaż połowę ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) Ja tam pewności nie mam, ale raczej jestem skłonny uwierzyć w opcję "robić się nie chciało". Stykło by nie dawać anomalek na głównych drogach. Tam by szło jeździć, a na skróty by się jechało na własne ryzyko, wpadniesz w anomalie, twój problem. Pozostała by nadal ogromna masa powierzchni "łazęgowej" ale trasa z miasta do miasta, kiedy przemierzasz ją po raz 78 była by do przejechania. A poza tym, wpadanie autem w anomalie nie jest dla mnie argumentem. Musiały by być co 4m od siebie ;] co nawet pieszo może się nieźle dać we znaki. P.S. Dobrze, że nie zrezygnowali z broni, chociaż wtedy gra była by trudniejsza :D lol A tą recke to państwo z CDA mogli by napisać po zlukaniu 1 gameplaya, bez podniecania się wyjazdami. No i to PIERWSI NA ŚWIECIE... lol, nie no fajnie. A ja pierwszy na świecie powiem wam "qwiadsnkjbczsfiichxnnhhhhh" i wnosi to mniej więcej tyle co ta recenzja - nic. Edytowane 20 Lutego 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) Mógł koleś przynajmniej napisać ile zajęło mu przejście gry... ot taka mała rzecz a cieszy :) Z tego co napisał to zobaczył nawet kilka zakończeń. W ogóle koleś jakoś mało podekscytowany, dane mu było zagrać w giercę na którą ze pół świata czeka od wielu lat, a dla niego to tak jakby pyknął w strip pokera... ;) Niektórzy to by się dali pociąć dla zagrania chociaż przez 5 minut... Edytowane 20 Lutego 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Trochę kapa z tymi pojazdami, całkiem prawdopodobne że z czasem zasuwanie z miasta do miasta z buta stanie się w istocie nużące. Wymówki developerów, że w używaniu pojazdów przeszkadzają śmiercionośne anomalie są trochę z palca wyssane. IMO wystarczyłoby dodać wspomniany czynnik paliwa oraz usunąć anomalie z głównych dróg i pozostawić te na bezdrożach. Viola, mamy doskonały powód by zarośnięte tereny zwiedzać pieszo (bo wjazd na nie samochodem to jak wtargnięcie na pole minowe), a pojazdów używać wyłącznie w celach "dojazdowych" na dalekie wypady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Ale co żeście sie uwzięli na te pojazdy. To że ich nie bedzęi wiadomo już od ... hmmm ... roku? Może nawet dłużej. Tak wiec. niczego nowego nie odkrywamy. A co do opcji "robić się nie chciało" to troche bez sensu, gdyż fizyka i prowadzenie pojazdami, już pare ładnych lat temu było zrobione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) Z tego co napisał to zobaczył nawet kilka zakończeń. Aha czyli pewnie GSC musiało go trzymać ponad tydzień w swoim studio :rolleyes: Stalker dostał 8. Plusy: +fascynujący świat +ciekawa fabuła +multum broni +nieskończenie wiele zadań +7 zakończeń +w końcu jest Minusy: -poziom trudności -brak pojazdów W zapowiedzi kilka lat temu byli zachwyceni realizmem i tym, że gra nie będzie łatwa a teraz jest dla nich za trudna :lol: Żadna gra nie jest trudna trzeba się tylko nauczyć grać... na co pewnie "recenzent" nie miał czasu :lol: Jak dla mnie wysoki poziom trudności to największa zaleta. Nienawidzę gier w których po godzinie wszystko się już obcykało. Edytowane 20 Lutego 2007 przez Ludwiczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Ten wysoki poziom trudności to bardzo dobre rozwiąznie :) Ja jeszcze 2 lata temu zasiadając do pierwszej gry był to FARCRY - od ponad 6 lat (kupiłem kompa co mi pozwolił na normalne granie) z grubej berty wystartowałem z poziomu realistic... ten kto próbował to wie co to za koszmar. Przy tym poziomie rozgrzewki to Stalkera zjem na śniadanie i obym się nie mylił bo gdy będzie trudniejszy to ja wysiadam :) Spoko zajmie nam to kilkadziesiąt jak nie kilkaset godzin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Najwiekszy niesmak, ze tyle ta gre zrobili i w koncu tyle sie motali i wymyslali, ze chyba sami juz tego nie ogarneli do konca np. wspomniany w recenzji wskaznik poszukiwan innych stalkerow - psu na d... Co do pojazdow to mogli zrobic punkty, miedzy ktorymi mozna sie przenosic, tzn. takie rozwiazanie jak w oblivionie np. No i ogolna uwaga - gra wyszla za pozno, ten sam silnik juz widzielismy kilka lat temu, dodali tylko efekty, w sumie nie wyglada to zle, ale jak na dzisiejsze czasy to nie zachwyca i nie szokuje. Samo porownanie (trafne) do hl2 dopelnia obrazu gry spoznionej. Na szczescie klimat jest ponadczasowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Chyba komuś jeszcze nie podobała sie recka stalkera :P http://allegro.pl/item168598983_cd_action_...er_polecam.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Może było ale co tam: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Chyba komuś jeszcze nie podobała sie recka stalkera :P http://allegro.pl/item168598983_cd_action_...er_polecam.html Z wysylka drozej niz w kiosku :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) LCC napisał No i co z tego, czytałem tamten numer. Jak mogli opisywać lokacje i w ogóle całą grę jak jeszcze wtedy nie było nic wiadomo jako one będą wyglądać - po screenach? Baaa nawet nie wiedzieli i nie wierzyli, że w ogóle wyjdzie... zresztą sam recenzent (dzisiaj) to napisał. LCC sra*** za przeproszeniem a nie czytałes "tamten" numer, widać jak czytałeś skoro piszesz, że wyciągali wnioski po screenach i ze "nic nie było wiadome"...jak byś czytał to byś wiedział, że redaktorzy (miedzy innymi ALLOR) byli na Ukrainie w siedzibie twórców stalkera...weź się nie osmieszaj ze czytales jak nie czytales bajkopisarzu [; Edytowane 20 Lutego 2007 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Co do wędrowania między lokacjami bardzo odległymi od siebie... tak sobie pomyślałem, że może gra jest tak skonstruowana iż nie będzie potrzeby wracania się kilometrów do jednej lokacji znajdującej się na danym obszarze już wyeksplorowanym. Kumacie o co mi biega? Będą jakieś punkty strategiczne na danym obszarze, z których będziemy wyruszać na quest'y, zaopatrywać się z niezbędne wyposażenie czy zdobywali potrzebne informacje. Końcem wędrówki jest sarkofag, tak? Wątpie by istniała potrzeba wracać stamtąd do lokacji gdzie zaczynaliśmy rozgrywkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) Nie wiem co wy chcecie od tej recenzji, przeczytałem dopiero teraz (w pracy nie miałem mozliwosci), jest napisana przejrzyście i z grubsza przedstawia nam jak wygląda produkt gsc. Co wy chcieliscie zeby qnik SOLUCJE napisał? No chyba kazdy sam chce zagrać a nie czytac w gazecie co go spotka jak odpali gierke (chociaz i tak poczatek napisał). Ocena 8, no tak jak pisałem, czekalismy na tą gre 5 lat, 2 lata poslizg premiery i na dodatek gra wyjdzie z "paroma niedoróbkami" bo thq naciska na terminy...a z tym bieganiem na nogach długie kilometry to sami zobaczycie czy tak fajnie jest (ktos napisał ze "jesli bedzie po drodze co podziwiac to nie bedzie to takie uciazliwe"), skoro dla qnika było uciazliwe to pewnie po drodze nie było specjalnie na czym skupić wzroku. Ale to juz zalezy od tego jak kto się potrafi wczuć w grę. P.S - czy mi się wydaje czy kiedys obiecywano nam ogromną lokację bez loadingów? Jak wyczytałem w recenzji loadingi lokacji jednak są. Szkoda. Ludwiczek - czytales recenzje zapodaną na poprzedniej stronie? To w RECENZJI Qnik zobaczyl 3 zakonczenia, a nie podczas pobytu w GSC. lol Co do poziomu trudności przekonasz się jak zagrasz, kiedy Cię ku**** będzie strzelała przy piętnastym naciśnięciu quick load [; Dla niektorych poziom trudnosci jest ok, ale nie wszyscy są cierpliwi i połowę szlag trafi jak po raz dziesiąty dopadać go będzie stado psów bo się stamina skonczyła a w pistolecie nie ma amunicji... Edytowane 20 Lutego 2007 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 ... skoro dla qnika było uciazliwe to pewnie po drodze nie było specjalnie na czym skupić wzroku. Dla qnika uciążliwy był również poziom trudności... zresztą srał go pies i te małe pieski też. Brak pojazdów nie wydaje mi się, że mnie zrazi choć nie przeszkadzałoby mi gdyby były i tak jak to sobie wyobrażacie z drogami wolnymi od anomalii oraz ograniczonym dostępem do paliwa. Jest jak jest, ocena z gruntu dobra i nie ma co się targować o punkty. Dla mnie za samo to, że wyjdzie w marcu ma dychę. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) P.S - czy mi się wydaje czy kiedys obiecywano nam ogromną lokację bez loadingów? Jak wyczytałem w recenzji loadingi lokacji jednak są. Szkoda. Widać, że nie interesujesz się tym tytułem aż tak bardzo, bo nie wiesz o tak podstawowych rzeczach icon_razz.gif Niestety nie posiadamy takich maszyn, żeby uciągnęły cały ten teran bez ładowania poszczególnych części. Jeśli dobrze pamiętam, to cała strefa ma być podzielona na 18 kawałków. A tak w ogóle to w czym przeszkadzają od czasu do czasu doładowania mapy? Czy to ma jakieś znaczenie? Jeśli pod tym względem mamy oceniać grę to ja dziekuje, postoję! Ten aspekt imho nie ma żadnego znczenia. .... ale nie wszyscy są cierpliwi i połowę szlag trafi jak po raz dziesiąty dopadać go będzie stado psów bo się stamina skonczyła a w pistolecie nie ma amunicji...No sorry, ale w grach jednak trzeba używać choć trochę mózgownicy. Jeśli ktoś jest takim debilem (za przeproszeniem) i wbiega w stado dzikich psów, to mi pozostaje jedynie współczuć takiemu osobnikowi. Gdyż normalny człowiek nawet w prawdziwym świecie wolałby nie spacerować z dzikimi bydlakami ...... a co dopiero zmutowanymi ;) Edytowane 20 Lutego 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) Pewnie że dobre 8/10, ale wiesz. NIE DOSTAŁ DYYYCHY i się pewnie co po niektórzy pieklą ;) Duke nukem forever (o ile sie pojawi) tez dychy nie dostanie, -2 punkty na wstepie za samo oczekiwanie ;) (stalkerowi się za to nie oberwało...bo było by 7 :)))))))))) ) Miazga - a grałeś kiedyś w JUST CAUSE? [; bo tam jest naprawde wielki teren i loadingów nie uswiadczysz, więc nie wciskaj kitów [; Edytowane 20 Lutego 2007 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 P.S - czy mi się wydaje czy kiedys obiecywano nam ogromną lokację bez loadingów? Jak wyczytałem w recenzji loadingi lokacji jednak są. Szkoda. Jesli miałoby to wpłynąć na płynność działania gry tak jak w Gothicu III to ja podziękuje, z resztą nie tylko ja :wink: Panowie z Pirania Bytes sobie z tym nie poradzili, w Stalkerze mogło by byc podobnie. Na dx 8.1 sobie moze pogram, bo takich gier na peceta praktycznie nie ma. Czekam na dalsze recenzje, opinie no i pewnie na patche. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) Caehl - dobrze napisany engine gry wykluczyłby wplyw na płynność. Nie pierwsza to gra z tak ogromnym terenem a jednak... w test drive:unlimited ktos gral? Bo zdaje się kilkadziesiąt stron jest na temat samochodówki w której PRZEJECHANIE wyspy dookoła samochodem z predkoscią przekraczającoą 250 kilometrów na godzine zajmuje prawie godzine czasu. No chyba ze wyspa z TDU to mały teren [;. Owszem, po drodze REAL TIME wczytywany jest teren ALE...loading nie trwa kilkudziesieciu sekund. Wiem ze nie ma co porównywac ze stalkerem, w ktorym musi się wgrac masa przedmiotów, potworków itd...no ale fakt faktem, jakos nasz sprzęt to ciągnie (co nie miazga ;) ). Chociaz mysle ze w czasach kiedy juz wszyscy bedziemy mieli w standardzie po 6 giga ramu i super szybkie dyski twarde, loadingi w stalkerze nie będą tak długie (parudziesięcio sekundowe) ;) Edytowane 20 Lutego 2007 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) @apo5, widzę, że jeszcze nie rozpoczełeś grania w Stalkera a już nadmiar promieniowania chyba wypala Ci mózg (bez obrazy) ;) Ale jak mówię, że czytałem temten CDA to czytałem i mi nie wmawiaj czegoś innego... dotarło. Co do TDU to dokładnie 193 km dookoła - tak dla ścisłości ;) Edytowane 20 Lutego 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) @apo5 no właśnie nie czytałem dzięki za przypomnienie bo chyba z pośpiechu przeoczyłem. A no i tak jak Carson polecam zaczekać na pełną wersję gry, zagrać i samemu ocenić ( ja tak zrobię ) a nie brać słowa pana recenzenta z CDAction jak święte i kłócić się o nie. Mnie tam nie obchodzi zbytnio co mu się podobało a co nie. Recenzent wyraża własną opinię ( a czy według mnie głupią czy mądrą to też co innego). Dziwi mnie fakt, że robią recenzję na nie ostatecznej wersji gry "Kod w który graliśmy, był wersją niemal kompletną... Nie był jednak bez wątpienia wersją ostateczną.". Aż tak się im śpieszyło żeby napisać o tym, że jako pierwsi recenzują Stalkera na całe 6 stron ( z czego połowa to screeny)... ktoś tu chce zarobić a nie pisać rzetelne recenzje. Edytowane 20 Lutego 2007 przez Ludwiczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 ktoś tu chce zarobić a nie pisać rzetelne recenzje.no ba... tyle powiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Zacznijmy od tego, że recenzje się przygotowuje (powinno się przygotowywać) gdy gra już wyjdzie i na spokojnie się już z nią zapozna, a nie na hura my będziemy pierwsi na świecie i na jakiejś becie się recenzję pisze i to do tego tak na odwal się i tyle... kasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Nie wiem czy już było ale trafiłem na te screeny i mnie urzekły http://stalker.vokr.com/galerie1.stalker.php dużo ładniej toto wygląda niż ta betka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Caehl - dobrze napisany engine gry wykluczyłby wplyw na płynność. Nie pierwsza to gra z tak ogromnym terenem a jednak... w test drive:unlimited ktos gral? Bo zdaje się kilkadziesiąt stron jest na temat samochodówki w której PRZEJECHANIE wyspy dookoła samochodem z predkoscią przekraczającoą 250 kilometrów na godzine zajmuje prawie godzine czasu. No chyba ze wyspa z TDU to mały teren [;. Owszem, po drodze REAL TIME wczytywany jest teren ALE...loading nie trwa kilkudziesieciu sekund. Wiem ze nie ma co porównywac ze stalkerem, w ktorym musi się wgrac masa przedmiotów, potworków itd...no ale fakt faktem, jakos nasz sprzęt to ciągnie (co nie miazga ;) ). Chociaz mysle ze w czasach kiedy juz wszyscy bedziemy mieli w standardzie po 6 giga ramu i super szybkie dyski twarde, loadingi w stalkerze nie będą tak długie (parudziesięcio sekundowe) ;) Mozliwe że tak, choc patrząc na ostatnie "osiągnięcia" twórców w kwestii optymalizacji w wiekszosci przypadków pozostaje usiąść i smutnie pokwilić. Dodatkowo, jak wiadomo termin wydania Stalkera został juz nieodwołalnie ustanowiony, wiec programiści za wiele czasu nie mieli, no ale teraz pozostaje to już w sferze zbędnego gdybania. Zresztą widac ze gra nie za ciekawie działa na dx9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Nie wiem czy już było ale trafiłem na te screeny i mnie urzekły http://stalker.vokr.com/galerie1.stalker.php dużo ładniej toto wygląda niż ta betka Kończę już wywody o recenzji. Mario2k, niezłe te screeny, jeszcze ich nie widziałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Filmiki starsze, ale fajnie sie ogląda mutanty w akcji http://www.youtube.com/watch?v=aCMRLCoKuSk...ated&search http://www.youtube.com/watch?v=igEfp39C83Y...ted&search= Najlepsze są psiaki :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eQ. Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Przestańcie tu gadać o tym jak straszne są recenzje w CDA bo z tematu robi się ładny burdel. Przez ostatnią strone nie ma prawie nic o grze tylko [ciach!]ły o CDA, chcecie sobie ponarzekać :arrow: załóżcie stosowny temat. Mario2k - fajne screeny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...