Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

A już myślałem ze to oko Moskwy :P

http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...mp;img=bmgb.jpg

 

Mam nadzieje ze terenów fabryk/ghost townów/podziemi nie zabraknie ;]. Ostatnio widziałem jakiś trailer z obszarem na jakiś bagnach i średnio mi to pasiło ;). A po za tym na tym triailerze był fajny efekt ze światłem padającym przez okno do domku. Wyglądało to jak real i lepiej niż w crysis ;o. Szkoda tylko, że linka nie moge znaleźć.

 

Właśnie co do oka to przecież cała aparatura i pomieszczenia obsługujące to podobno znajdowały sie pod ziemią ;]. Mogli by coś z tym pokombinować.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yuucOm, z tymi podziemiami i Okiem to chyba się komiksów naczytałeś. ;)

To jest normalny kompleks biurowców. Z resztą jak w większości obiektów wojskowych ludzie przesadzają z tajemniczością.

Po co by im było chować coś pod ziemią skoro samą antenę z orbity widać ;)

 

Na jednym forum znalazłem nawet coś takiego:

Podobno pod ziemią, w odległości ~ dwóch kilometrów, znajduje się centrum dowodzenia czterema strefami.

(radar, stacja komunikacji kosmicznej, bioenergetyczna antena i działo laserowe)

 

Czy "Oko Moskwy" jest odpowiedzialne za katastrofę w elektrowni?

a potem przyleciały smoki i nastała epoka Terminatorów. LOL Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yuucOm, z tymi podziemiami i Okiem to chyba się komiksów naczytałeś. ;)

To jest normalny kompleks biurowców. Z resztą jak w większości obiektów wojskowych ludzie przesadzają z tajemniczością.

Po co by im było chować coś pod ziemią skoro samą antenę z orbity widać ;)

 

Na jednym forum znalazłem nawet coś takiego:

 

a potem przyleciały smoki i nastała epoka Terminatorów. LOL

Nie musi być to dokładny real :P. Fajny byłby wątek z podziemiami (dla mnie podziemia są miodzio wykonane w stalkerze) pod antenami :). W ogole zobaczyć same ogromne anteny nawet w grze to musi robić wrażenie szczególnie podczas burzy ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby były proporcjonalnie wykonane, to owszem to by mogło robić niezłe wrażenie. Niestety to co widać na screenie Oku sięga do kostek ;]

pysytyryk: http://www.eksel.user.icpnet.pl/opowiadani...byl/oko_bok.jpg

ZSRR musiało się swoją drogą nieźle ugryźć w du*e skoro było ich stać na postawienie tylko 2 anten które po kilku latach weszły w radioaktywną strefę. Zwinęli aparaturę, a tony żelastwa zostawili jako punkt widokowy ;)

 

P.S. miałem sen... (lol) śniłem, że doczekam silnika gdzie podkładając ładunek pod takie oko będę mógł podziwiać latające naokoło pręty i tony kurzu. Takie wysadzenie słupa energetycznego w CoD4 x 10. ;)

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Data debiutu "Clear Sky" ustalona

(06-03-2008)

Ustalona została oficjalna data premiery gry "S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky".

W sierpniu 2008 roku miłośnicy gier akcji z widokiem pierwszoosobowym będą mogli zakupić grę zatytułowaną "S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky". Dotychczas producent nie podawał choćby wstępnego terminu, w jakim gra miałaby trafić do sprzedaży.

 

Fabuła programu przedstawia wydarzenia poprzedzające to, co graczom znane jest ze "S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl" (Cień Czarnobyla), w szczegółach nie wiemy jednak, które tajemnice fani rozwiążą w trakcie przechodzenia gry.

 

 

zrodlo: http://gry.onet.pl/1705528,,Data_debiutu_C...,wiadomosc.html

Edytowane przez mmmaaarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yuucOm, z tymi podziemiami i Okiem to chyba się komiksów naczytałeś. ;)

To jest normalny kompleks biurowców. Z resztą jak w większości obiektów wojskowych ludzie przesadzają z tajemniczością.

Po co by im było chować coś pod ziemią skoro samą antenę z orbity widać ;)

 

Na jednym forum znalazłem nawet coś takiego:

 

a potem przyleciały smoki i nastała epoka Terminatorów. LOL

Nie zgadzam się do końca...:

 

1. Biurowce są to prawda.

2. Podziemia są jak najbardziej realne - miejscowi bardzo często relazjonują iż prawdopodobnie jest taka lokacja.

3. Taki system wymaga bardzo "potężnej" infrastruORT: ORT: ORT: ktury, którą w "biurowcach" było by ciężko pomieścić i schłodzić... wręcz jest to nie realne patrząc na te zabudowania.

4. Co do tajności, to owszem namierzyć same antenty trudno nie jest jak i je zniszczyć - ale sercem całej instalacji wcale One nie są,

i logiczny był by fakt umiejscowania "Serca" infrastruktury pod ziemią, wrazie ataku zniszczenie Anten to jedna rzecz, a przejęcie

systemów związanych z Ich "zasileniem" i docelowym wykorzstaniem to druga kwestia - napewno Autorzy teo projektu niechcieli

by aby technologia ta została przejęta przez wroga.

5. Jeżeli Instalacja ta "oficjalnie" nie działa - to dlaczego pilnowana jest pod bronią i wstęp Tam Bezwzględnie Zakazany.

Co ciekawe zresztą, oficjalnie ta Instalacja nie Istnieje! nie przyznaje się do niej ani rząd Ukrainy, ani Rosji.

Jednak "komuś" mocno zależy aby miejsce to pozostało tajne.

6. Krąża różnego rodzaju wręcz lgendy np: o rzekomym wykorzystaniu Anten jako broni Psychotronicznej.

I jak w każdej legendzie, i Tu może być ziarenko prawdy, ...RadioAmatorzy i Niektórzy naukowcy nieśmiało potwierdzają iż

Aparatura o takich gabarytach i tak potężnej mocy, mogła by zakłócić praće wszelkich urządzeń elektronicznych na bardzo

rozległym obszarze, ...w tym po przesstrojeniu na odp. częstotliwość, mogła by teoretycznie zakłócić pracę ludzkiego mózgu,

nie pamiętam dokładnie ile to było Mhz czy khz.

7. I jeszcze jedna sprawa system nadawczy zasilający taki system potrzebował ogromych zasobów energi.

Są także przepuszczenia, że na jego potrzeby właśnie powstała elektrownia, co nie którzy nawet twierdzą, że i Ona nie była

wstanie "uciągnąć" nadajników o takiej mocy i za sprawą tego mogło dojść do tragedii..., testy na obciążenie i awaryjne

"spowolnienie" reaktora, aby przekonać się - czy w razie nagłego kryzysu, ...już jeden rdzeń "udźwignie" Oko

8. Chodzą też słuchy, że Awaria Elektrwoni mogła być zasłoną dla samego "Oka" - które mogło by być zasilane z oddalonej innej

elektrowni - Strefa zamknięta + Promieniowanie + Brak ludnosci = Brak ciekawskich.

 

O ile pkt. od 6 do 8 można podciągnąć pod SF - to pierwsze 5 jest dla mnie wręcz Faktem

To tyle odemnie...

 

ps. Móc zobaczyć ów instalację w świecie STALKER`a na tle mrocznego ciemnego nieba - było by dla mnie wręcz poezją !! :)

Kto wie? Może? Twórcy kolejnej odsłony sprawią Nam Taką niespodziankę - mimo, że motyw Anten był już wykorzystany w cz.I

Edytowane przez PoulN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buuuu. Zdeka późno. Może planują nas miło zaskoczyć i dodać pare nowych (odrzuconych) elementów :P. Ja myślałem ze premiera na dniach a tutaj bah ;). Dobrze ze jest ojro zawsze bedzie łatwiej przeczekać ;].

Ja tez spodziewalem sie wczesniej.

Ciekawe czy cos poprawili w silniku i jakie beda wymagania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PoulN, Kto ci takie bajki naopowiadał?

Oko Moskwy jest obecnie tylko kupą metalu ku uciesze złomiarzy. Widocznie nie jest też na tyle tajne skoro można tam wpuszczać turystów, którzy po nim łażą i pstrykają fotki.

Co do wypowiedzi nr. 6. to poczytaj co mówią "profesorzy" o falach komórek i stacji przekaźnikowych.

Oko powstało przy elektrowni z 2 powodów.

1. Wiadoma potrzeba źródła energii.

2. Aby zachód nie wpadł na pomysł "rozmontowania" go rakietami dalekiego zasięgu. Ponieważ w razie obsuwy gdyby trafili w elektrownie, to świat by ich za to zjadł.

 

O ataku lotniczym też pomyślano. Dookoła oka jest (był) rozmieszczony system rakiet ziemia powietrze.

 

Dlaczego pilnowane pod bronią? Pokaż mi obiekt pilnowany przez wojsko bez broni. Moi znajomi pilnują głupich hangarów w których jest tylko złom pod bronią. Po co? Bo to wojsko?

 

Więc słusznie napisałeś o SF punktów 6-8.

 

Amerykanie mają swój Echelon, OTH oraz HAARP na Alasce, Rosja miała Oko.

 

Zupełnie osobna sprawa, że niedaleko miejsca gdzie mieszkam był kiedyś rozmieszczony system anten radarowych (radzieckich). obecnie jedynym kompleksem anten jaki po naszych "przyjaciołach" pozostał jest wojskowa baza radarowa w Powidzu. Tam również żadnych podziemi nie uświadczyłem. Ufo tam nie przylatuje, a w hangarach nie chowają sie panowie w ciemnych okularach i czarnych garniturach.

 

Zwyczajnie, ludzie jeśli czegoś nie znają i jest to dla niech tajemnicze mają piękną skłonność do koloryzowania i upiększania faktów. Ot co.

 

P.S. Aby jakoś nawiązać bardziej do Czarnobyla... Łiiiii

http://www.360stopni.pl/files/266.html

http://www.360stopni.pl/files/263.html

http://www.360stopni.pl/files/262.html

http://www.360stopni.pl/files/259.html

http://www.360stopni.pl/files/257.html

http://www.360stopni.pl/files/252.html

http://www.360stopni.pl/files/250.html

http://www.360stopni.pl/files/247.html

 

http://pl.youtube.com/watch?v=aw-ik1U4Uvk

 

Zainteresowanych klimatem odsyłam do stronki http://elenafilatova.com/

 

no i dla myślących nieco wolniej. To NIE są rendery z gry :P

Już taka akcja raz była gdy ktoś dał miks tekstur broni na tle zdjęć ;)

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to co, robimy trip do Czarnobyla? ;] moze zaliczymy jeszcze Oko. ciekaw jestem ile osob by na to poszlo :) poczuc na wlasnej skorze ten klimat ... bezcenne. tym bardziej, ze to juz ostanie podrygi tego co tam jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

--> http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=260

 

Najnowsza porcja pytań i odpowiedzi na miesiąc marzec. Polecam, poruszono kilka ciekawych rzeczy zresztą co ja będę się rozpisywać zobaczcie sami :-).

 

 

1. Będziecie wciąż publikować patche do Cienia Czarnobyla nawet po premierze Czystego Nieba? Ile ich będzie oraz kiedy możemy spodziewać się patcha 1.1?

 

- Jak ogłosiliśmy wcześniej w tej chwili cały nasz wysiłek skupia się na publikacji Clear Sky. W każdym razie gdy ten będzie gotowy zespół wróci do pracy nad łatkami.

 

2. Jak zachowa się zraniony w daną część ciała stalker? (będzie kuleć, upuści broń?)

 

- Możemy powiedzieć o zachowaniu zranionego stalkera. Postać odgrywa animację kiedy jest trafiona lecz nie upuszcza swojej broni w walce. Słabi nie mają prawa przeżyć w Zonie.

 

3. Czy wszystkie lokacje będą działać pod wodzą A-Life nie zmuszając nas do wymierania wszystkich questów?

 

- Nie musimy podejmować się wszystkich zadań by zmusić A-Life do działania. System działa w każdej chwili na każdym poziomie.

 

4. Zajdą jakieś zmiany w silniku pod DX 8 (na gorsze czy też lepsze)?

 

- Silnik w DX8 pozostanie na takim samym poziomie jak w Cieniu Czarnobyla.

 

5. Pojawią się misje kooperatywne w multiplayerze (np. obroń jakieś miejsce przez mutantami jak Invasion mod w UT2004)?

 

- Nie, nie będzie takiego moda za to pojawi się teamplay.

 

6. Zobaczymy w CS dynamiczne cienie rzucane przez ognisko czy też statyczne i sztuczne jak w ShoC?

 

- Wszystko zależy od tego jakiego rendera użyjesz. Czym lepszy tym lepsze efekty zobaczysz, piękniejszy ogień i krople deszczu. Z 9 i 10 renderem [cokolwiek miało by to znaczyć? - przyp.redakcja] wszystkie źródła światła wliczając ogniska są dynamiczne z dynamicznymi cieniami.

 

7. Jak będzie wyglądała sytuacja osób, które kupią CS przez Steam, będą miały taką samą swobodę w przenoszeniu plików, patchowaniu, tworzeniu modów jak osoby, które kupią grę na krążku?

 

- Będzie możliwym przenoszenie plików, tworzenie modów w każdej wersji bez znaczenia na źródło zakupu. Nie zamierzamy ograniczać fanów, jesteśmy bardzo szczęśliwi z rosnącej liczby utalentowanych ludzi tworzących mody.

 

8. Czy pojawi się demo Clear Sky przez jego premierą?

 

-Nie nie będzie dema Czystego nieba. Pozostało już niewiele czasu do premiery, wkrótce więc będziecie mogli doświadczyć pełnego świata STALKERa.

 

9. Jakich konkretnych nowych efektów możemy spodziewać się po silniku w DX 10? Ulepszony motion blur? Lepsze oświetlenie i cienie?

 

-DirectX 10 będzie wspierał takie efekty jak volumetryczny dym, mgła, promienie słońca, dynamiczne mokre powierzchnie (deszcz), volumetrzyczne oświetlenie oraz miękkie cienie.

 

10. Są jakieś nowe cechy A-Life, o których warto wspomnieć? Może tym razem AI jest nieco bardziej swobodne?

 

-Clear Sky będzie miał znacznie dopracowane A-Life, które będzie dostarczało o wiele więcej swobody. Będzie wojna frakcji, zmaganie się o terytoria. Gracz będzie miał możliwość wybrania ulubionej frakcji i pokierowania nią ku zwycięstwu, osłabiając pozostałem frakcje w tym procesie. Czym silniejsza twoja frakcja stanie się tym lepszą amunicję posiądzie. W tym samym czasie stworzyliśmy zachowanie regularnych stalkerów bardziej żywe, swobodne. Z praktycznie każdym stalkerem można porozmawiać, handlować bądź wziąć zadanie.

 

11. Jak będzie wyglądała walka pomiędzy dwoma klanami? Będzie całkowicie losowa, będziemy mogli ich znaleźć gdziekolwiek w Strefie czy też są 'pola bitew?' gdzie pewnym będzie, że znajdują się tam jacyś przeciwnicy?

 

- Wojna frakcji często będzie zmieniać umiejscowienie. Przejściowe punkty i zasoby zostają pojmane, nieoczekiwane ataki. Wszystko to dzieje się losowo, a twoje działania wywierają wpływ na Zonę.

 

12. Istnieje możliwość stworzenia w trybie dla pojedynczego gracza grupy, 'zespołu' składającego się z 'przyjaciół'? W takiej opcji czy gracz mógłby przewodzić takiej grupie?

 

- Gracz może przystąpić do każdego klanu i pomóc mu w wojnie frakcji jednakże u podstaw stalker jest samotnym wilkiem, który może polegać tylko i wyłącznie na siebie.

 

13. W Shadow of Chernobyl w linii poleceń znajduje się kilka komend, które uaktywniają pewne efekty graficzne, o których zdaje się, że GSC zapomniało czy też porzuciło z powodu trudności w implementacji lub wydajności (global illumination, motion blur itp.). Pojawią się te efekty w Clear Sky?

 

- Znaleźliśmy kilka sposobów na to by móc zaimplementować efekt bardzo podobny do global illumination z bardzo małą stratą wydajności. Używamy deferred shadingu, który ma wiele zalet lecz nie pozwala zastosować poprawnie motion bluru.

 

14. Na jednym z amatorskich video (z Igromiru?) widzimy efekt Depth on field (DOF). Będzie on naprawdę użyty w grze i w jakich sytuacjach (tylko celując?)?

 

- DOF w tej chwili użyty jest w kilku sytuacjach dla przykładu przy przeładowywaniu magazynka.

 

15. Czy istnieje możliwość ukończenia gry bez przystapienia do żadnej frakcji/nie wykonywania zadań?

 

- Tak, można zdecydować się by nie uczestniczyć w wojnie frakcji. Również jeżeli nie lubisz zadań pobocznych możesz ich nie wykonywać. Naturalnie główna postać ma określony cel i zadanie do wykonania, który ma ogromne znaczenie dla wszystkich stalkerów i samej Zony.

a pod tym linkiem nowe 8 screenów:

 

--> http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=259

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakich konkretnych nowych efektów możemy spodziewać się po silniku w DX 10? Ulepszony motion blur? Lepsze oświetlenie i cienie?

 

-DirectX 10 będzie wspierał takie efekty jak volumetryczny dym, mgła, promienie słońca, dynamiczne mokre powierzchnie (deszcz), volumetrzyczne oświetlenie oraz miękkie cienie.

wszystkie te efekty widzialem pod Win XP czyli DX9.

Dlatego jezeli trzeba bedzie zainstalowac Viste zeby zobaczyc te efekty to jest to dla mnie niezrozumiale i dolujace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystkie te efekty widzialem pod Win XP czyli DX9.

Dlatego jezeli trzeba bedzie zainstalowac Viste zeby zobaczyc te efekty to jest to dla mnie niezrozumiale i dolujace.

Dokładnie o tym samym pomyślałem. Vista u mnie na chacie nie zagości ;0 wiec mam nadzieje ze uda sie większość efektów przez konsole/cfg włączyć.

 

Skriny są spoko a ten: http://www.stalker.funday.pl/images/photoa...lbum_4/cse1.jpg jest rewelacyjny imo :). Troche mi przypomina army warehouses.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"-nowa wersja silnika graficznego: X-Ray engine 1.5

-DirectX 10 render

-ulepszona wersja rendera DX 9: parallax bump, soft particles, depth of field, motion blur, eye adaptation effect

-wysoka jakość detali (normal map)

-odwrotna kinematyka

-nowy silnik animacji"

 

ale czy GSC na końcu nie zdecyduje iść drogą np crysisa i sztucznie poblokować dla dx9 efekty to tego już nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=261

 

Kolejny odcinek z cyklu "zmodujmy sobie stalkera". Tym razem mam dla was paczkę (wykonaną przeze mnie) z najciekawszymi w mojej opinii zbiorami tekstur dla broni jakie pojawiły się w ostatnim czasie.

 

Paczka ośmiu nowych pakietów tekstur dla następujących broni:

 

[1] silver slide beretta (martha) [fishy_joe]

[2] VSS Vintorez and VAL [siro]

[3] AKm-74 [siro]

[4] An-95 Abakan [Hans 'Millenia' Palm]

[5] UDP Compact (H&K USP Compact) [siro]

[6] Makarov [siro]

[7] Groza [Hans 'Millenia' Palm]

[8] Fort 12 [Hans 'Millenia' Palm]

 

Nowe tekstury prezentują się znacznie lepiej niż ich pierwowzory zawarte oryginalnie w grze.

 

Screenshoty:

 

[1] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/beretta_main view.jpg

[2] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/vss_siro.jpg

[3] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/akm74siro.jpg

[4] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/an94_ingame.jpg

[5] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/usp.jpg

[6] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/makarov.jpg

[7] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/groza_ingame.jpg

[8] http://stalker.funday.pl/pliki/wpn/fort12.jpg

 

 

Plik weapons_part1 to spakowane 8 oryginalnych katalogów z wymienionymi modami. Wolałem nie kombinować z readme każdego autora stąd zostawiłem to tak jak jest.

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to co, robimy trip do Czarnobyla? ;] moze zaliczymy jeszcze Oko. ciekaw jestem ile osob by na to poszlo :) poczuc na wlasnej skorze ten klimat ... bezcenne. tym bardziej, ze to juz ostanie podrygi tego co tam jest.

 

No ja o tym myśle od dawna :lol:

 

Koszt to ~2.3 tys. PLN - Przelot do Kijowa, Hotel, Transport do Strefy, Przewodnik,... 3 dniowa wyprawa.

 

Co do Oka - to można zwiedzić, ale "Pod Samą" konstrukcję nie wpuszczają, "...chyba że zna się bardzo dobrze miejscowych ludzi"

To "podobno" po odpowiedniej "daninie" można i na nie się wdrapać ;O

 

ps. ludzie z "HumanTreeArt" opowiadają że w Prypeci w niektórych miejscach dało się usłyszeć jakby "...szum wentylatorów"

Czyżby tak dokońca miasto opuszczone nie było? ;>

Edytowane przez PoulN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na sam Prypeć trzeba poświęcić z tydzień aby pożądnie spenetrować, to olbrzymie miasto, a nie jakieś tam 2 bloczki na krzyż.

 

Ja bym pojechał, od zawsze chciałem, ale jakoś nie mogę się zebrać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=18...asc&start=0

czas na odmiane

Opis:

Jeden z poważniejszych i chyba najwięcej zmieniających modów do tej pory. Modyfikacja dodaje całkiem nową historie do gry. Zaczynamy jako żołnierz w rok po wydarzeniach z oryginalnego stalkera. Start jest w innym miejscu, dodane są nowe questy i wiele lokacji zostało przebudowanych i rozbudowanych. Oto pełna lista zmian, z braku czasu jest po angielsku ale jutro się zabiorę za tłumaczenie jej na polski:

 

- New main menu theme.

- You start the game in a different place.

- You are a Military Lieutenant.

- No "shoc" storyline (99% ripped, 1% left for old non-storyline missions)

- New story, but with freeplay from the beginning without restrictions.

- New story quests and side quests (a lot).

- Unique timed missions

- New cut-out documents.

- New hud.

- New inventory.

- Tougher enemies.

- Old cut-out stuff with different descriptions.

- New dialogs and new possibilities.

- New outlook from a different character.

- You will meet Strelok, Doc and many others from the Marked One's story.

- Food items won't restore as much health as before.

- Edited sounds (no one will call you Marked One etc.)

- New outro and new intro video (please don't use "-nointro" for the first time)

- The Military begins as friendly towards you.

- The Duty and Loners begin as neutral towards you.

- The Bandits, Freedom, Monolith, and Mercenaries begin as enemies towards you.

- Mercenary base at Agroprom (The former military base...)

- You will have a house at Cordon village with doors, furnitures, and lockers.

- New monsters and blowout descriptions.

- Full day-night cycle at Pripyat, Radar, Yantar, Stancia1 and Stancia2.

- You can go through the main gate in the Stadium at Pripyat.

- Some level changers were moved, so you can explore the levels a bit more.

- Reworked level graphics - you will notice more green stuff, flowers, and objects.

- No blowout at Stancia1, so you can explore the level a bit more.

- Random blowouts and less psy emissions.

- No dead-zone at Stancia2, so you can explore the level from the ground.

- Be aware! The radiation is your invisible enemy, you can't see it with your eyes!

- Added a lot of monsters and artifacts at Stancia2, so be prepared for fight.

- You can go back from Stancia2 to Monolith's War lab, and the Sarcophagus.

- At Stancia 2 you can use the removed ladders, so you can climb to the roofs,

or to the other chimney of the reactor block 1 & 2! (good for sniping)

- Because we thought that the teleports are a way too futuristic for this game

you can use the ladders to climb up to the roof instead of the teleports.

- From Sarcophagus, you can go back to Stancia1.

- From Stancia1 you can go back to Pripyat (as in the free play story mod)

- There was a secret monolith base at Radar level, check the PDA for a level

changer. From there you can go to X10, it's just an alternative route but faster.

- Added a lot of cut out monsters to every level.

- Added a lot of vehicles to almost every level.

- Fixed the floating vehicles issue

- New sound effects at the Sarcophagus (as in freeplay mod)

- BTR windows can be opened with "L" button

- New bar music (old radio spots and musics)

- Hidden documents! (You will have to use your wits to find them hehe.)

- Restored some code doors, and you need to find more codes to open doors.

- Edited smart-terrains.

- More "war" between the factions.

- Sleeping (With AMK sleepbag that you will need to buy from the traders)

- Detector devices and other useful stuff.

- You can sell anything to NPCs, but they will buy things for lower prices.

- You can carry barrels and explosives (grenade icon)

- Blockpost Commander, Barman and Petrenko will trade almost everything

- You can apply for tasks at the Blockpost Commander but you will get the new

storyline missions as soon as you finish the current one.

- There will be a locker for you in the bathroom, so use it to store your stuff

- Reworked PDA

- Because you are a well equipped military soldier, you will get a full Encyclopedia

section to learn things about the Zone and the factions.

- Restored the sun that was left out. (Thanks xStream for the help)

- Less generic skins for NPCs.

- Barmen, Petrenko can now repair your gear.

- Many more little changes (weapons, items, monsters...) that you will notice.

- You can sell your torch, bolt and other stuff, but then you can't use the

night vision or headlamp, until you buy a new torch, and also it's a good idea

to use the bolts, because of there are a lot of invisible anomalies...

- You can put a lot of stuff to your belt, like the carried explosives, devices,

some quest items, artifacts, and torches as in the "old stalker"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...