PoulN Opublikowano 12 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2008 Proponuję założyć temat na oślej albo coś - kto jedzie na prypeć, bo to nie na temat samej gry... tak poza tym to sam bym się z chęcią tam zabrał [; Proszę bardzo! Dyskutujemy! ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 12 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) wyszedl patch 1.0006 ktos juz sprawdzal? edit: ~ Fixed crashes connected with memory allocation. ~ Fixed crashes upon disconnecting of the client, who didn't have the map used on the server (when using a game MOD). ~ Added uptime parameter to the dedicated server info, indicating the time of uninterrupted server functioning in days, minutes and seconds. ~ Fixed crash connected with the shooting from the grenade launcher. ~ Fixed crash connected with dropped/eaten item. ~ Fixed crash connected with starting new game (for example, upon map changing). ~ Fixed crash connected with joining to the server upon map changing (the client respawned on the old map, while the other players already switched to the new). ~ Fixed bug with killing the players when too many players appeared on the base when the round started. ~ Fixed bug with killing the player when throwing a grenade. ~ Fixed bug with player's invisibility when putting armor on. ~ Fixed bug with entering invalid commands in console. Edytowane 12 Marca 2008 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 12 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2008 Z tego co mi wiadomo, to usprawnia tylko multiplayer i dodaje BattleEye. Wszelkie patche powyżej 1.0004 chyba już nic w singlu nie zmieniają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 12 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2008 Z tego co mi wiadomo, to usprawnia tylko multiplayer i dodaje BattleEye. Wszelkie patche powyżej 1.0004 chyba już nic w singlu nie zmieniają. dokładnie 06 to kolejny mp-fix; w poprzednim tygodniu musiałem zrobic formata i teraz jedę na 1.0003 - zasadniczo niczym nie różni się od wyższej wersji, a za to są piękne cienie trawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 12 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2008 dokładnie 06 to kolejny mp-fix; w poprzednim tygodniu musiałem zrobic formata i teraz jedę na 1.0003 - zasadniczo niczym nie różni się od wyższej wersji, a za to są piękne cienie trawy.Piękne cienie które są widoczne w bardzo małym zasięgu. No chyba ze jest jakaś opcja na to aby wiekszy obszar trawy rzucał cienie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L3Wy Opublikowano 13 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2008 Witam, z tego co pamiętam to "cienie traw" są dostępne w wersjach do 1.0004 włącznie w wersji 1.0005 już ich nie ma. Jak sytuacja wygląda w wersji 1.0006 nie wiem - może już ktoś sprawdził ? :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 13 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2008 Clear sky w DX10 http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=263 (moja mała refleksja) sam bezpośredni link do fotek i filmu to http://www.pcgameshardware.de/aid,635950/N...zum_DX10-Modus/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 13 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2008 Witam, z tego co pamiętam to "cienie traw" są dostępne w wersjach do 1.0004 włącznie w wersji 1.0005 już ich nie ma. Jak sytuacja wygląda w wersji 1.0006 nie wiem - może już ktoś sprawdził ? :rolleyes:w 10004 też ich nie ma. Każdy patch powyżej 1.0003 je eliminował ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 13 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2008 Nie licząc sun shaftów (czy jak to sie nazywa :P) to ja moge mieć bardzo podobny wygląd na swoim cfg przy dobrej pogodzie. Imo wszystko to sie da w dx9 zrobić... A co do tych promieni to jak juz pisałem na jednym filmiku z bagna weszli do domku i promienie wpadające przez okno wygadały naprawdę realnie ;o. Jakby zrobić skrina w tym momencie kilka osób by to z realem pomyliło. Ofc linka do filmiku nie pamiętam jak poprzednio :P. Ale skriny i tak wyglądają bardzo dobrze ;]. Tylko ze to wszystko na starym dobrym dx9 pewnie da sie zrobić. Filmik też klimatyczny. W taką deszczową noc niezłe akcje muszą sie dziać ;). A i oby sie przed wakacjami wyrobili (albo i wcześniej). Oby nie było z CS takiej samej sytuacji jak z SOC ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 14 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2008 Jak mają znowu "zmieniać koncepcje" i nie umieszczać poziomów, obiektów i mutantów w grze, bo sie nie wyrobią, to już lepiej żeby ta obsuwa z terminem była i się wyrobili. Powinni też porządnie wyszlifować DX9 zamiast eksperymentować z DX10 który prawie nic więcej nie pokazuje. Nie chciałbym powtórki z SoC, gdzie bez modów pogody i tekstur szału to nie robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 14 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2008 http://www.pcgameshardware.de/aid,635950/N...zum_DX10-Modus/ wyglada wszystko rewelacyjnie ... tylko po co tylko pod DX10 ? wszystkie te efektywidzialem pod DX9 <_< jesli juz to lepiej niech wyjdzie DX10 dla XP, bo wizja instalacji Visty mnie przeraza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 14 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2008 Trudno ocenić po tym kiepskim filmiku, ale wydaje mi się że jest lepsze oświetlenie. Takie bardziej kryzysowate ;) No i te mięciutkie sanszafty. Znowu trzeba będzie szaderów dosypać do pieca :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 16 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2008 Witam Mam ogromną prośbę, potrzebuje naprawdę wypasionego konfiga do Stalkera w związku z tym iż kupiłem sobie nowe bebechy do blaszaka, i chce z tej gry wydusić co sie da (np lepszy parallax, generowanie trawy na dalszej odległości itp za diabła nie mogę wymusić AAx2 (stary 169.44) póki co na 1680x1050 dynamic all FULL mam ponad 100 fps,a włączenie vsync nic nie daje z góry thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 16 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2008 ponad 100? hmm R 3870 X2 w takich ustawieniach ma 50 fps 8800GTX ok 60 więc nie wiem co ty masz w tym kompie ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 16 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2008 Czy to naprawdę ważne co kto ma, celowo nie pisałem bo nie o to chodzi , zależy mi na wyciśnięciu z tej gry "wszystkich soków" poza tym jak pisałem ograniczenie do 60 fps z jakichś powodów mi nie działa wiec może dlatego tyle mi wyświetla w każdym bądź razie mam bardzo ładny fps i to sie liczy, ok koniec OT Masz jakiś pomysł co do ewentualnego konfiga ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 19 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2008 Witam wreszcie dopadłem do STALKERA ale chciałem sobie od razu zainstalować kilka modów: Float32_1.7112b Improved Ground Bumpmaps Realism_graphic_MOD_v1.2 S.W.O. (S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled) v2.0 i teraz mam pytanko czy trzeba je instalować w jakieś określonej kolejności czy można obojętnie jak i czy instalacja jednego z nich wyklucza instalacje drugiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGhost Opublikowano 19 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2008 (edytowane) jesli chcesz ostatnie to nie instaluj pierwszego, reszty nie znam/nieuzywam kawalek info z moda S.W.O. (S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled) v2.0 INFORMACJE TECHNICZNE: OGÓLNE: - TA WERSJA MOJEGO MODA PRZEZNACZONA JEST TO UżYTKU BEZ SHADERóW FLOAT32 - SKASUJ JE PRZED INSTALACJA MOJEGO MODA - mod przeznaczony do użytku ze STANDARDOWYMI SHADERAMI STALKERA (bez float32) - ten mod powinien być kompatybilny z każdym modem który nie zmienia cyklu pogodowego w grze Edytowane 19 Marca 2008 przez Bogos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 19 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2008 Witam wreszcie dopadłem do STALKERA ale chciałem sobie od razu zainstalować kilka modów: Float32_1.7112b Improved Ground Bumpmaps Realism_graphic_MOD_v1.2 S.W.O. (S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled) v2.0 i teraz mam pytanko czy trzeba je instalować w jakieś określonej kolejności czy można obojętnie jak i czy instalacja jednego z nich wyklucza instalacje drugiego? swo nie działa z floatem jak napisał poprzednik ponadto realism to nic innego jak kuzyn swo tylko, że znacznie słabszy tak więc odpuść sobie go. Z innych na grafikę polecam hades_real_gore_mod_beta (nowe plamy krwi- dużo bardziej 'efektowne' niz w podstawce) oraz obowiązkowo sky4ce_skygraphics_mod_v1.5 (dodaje Parallax Occlusion Mapping) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deek Opublikowano 20 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2008 jaki mod polecacie który kładie nacisk na grafike tzn upiększa ja. nie obchodzi mnie żadna pogoda byle by grafike poprawił. ten float32 to beznadziejny jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 20 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2008 jaki mod polecacie który kładie nacisk na grafike tzn upiększa ja. nie obchodzi mnie żadna pogoda byle by grafike poprawił. ten float32 to beznadziejny jest.a przeczytales ostatniego posta (nad twoim) zanim napisales swojego posta? nie sadze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 20 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2008 --> http://stalker.funday.pl/downloads.php Modowania ciąg dalszy. Niedawno zaprezentowałem wam paczkę ze zbiorem tekstur dla broni dziś z kolei chciałbym polecić wam kilka innych modyfikacji jakie powinny znaleźć się w waszym gamedata. Wszystkie wymienione pliki znajdziecie w odświeżonym downloadzie. Zmieniona na nową grafika oraz nieco przebudowana struktura powinny uczynić obecność w tym dziale jeszcze przyjemniejszą. [1] Briarius widescreenScope callofDuty4 style Mały modzik acz kolwiek bardzo pożyteczny. Zmienia on dla części broni tryb snajperski. Widok zza celownika z równoczesnym podglądem otoczenia jak w Call of Duty 4. Zalecane dla rozdzielczości panoramicznych. [2] Rookie retexture Drugi już w naszym downloadzie mod graficzny podmieniający tekstury początkujących stalkerów. Jak widać są oni bardzo popularnym przedmiotem teksturowania :-) Paczka chyba jednak lepsza niż poprzednia, zawiera 6 tekstur skafandrów w kolorze khaki. [3] Hades real gore Modyfikacja znacznie poszerzająca pojęcie 'plam krwi'. Są one dużo bardziej obfite niż w wersji podstawowej, mają więcej wzorów. Wygląda to po prostu makabryczniej. [4] Siro's Monolith Pack Kolejna paczka tekstur dla frakcji. Tym razem całkowicie nowy z pewnością lepszy skafander dla stalkerów z Monolitu. [5] Repair mod multilingual v2.5 Jedna z rzeczy której w grze zabrakło mianowicie naprawy broni i skafandrów. Nic jednak straconego, z tym pakietem możliwe będzie naprawianie u każdego handlarza w Zonie swojego ekwipunku. Za naprawę oczywiście trzeba zapłacić (odpowiedni algorytm przelicza koszt naprawy), mod w polskiej wersji językowej. [6] Stalker Arms Krótko i zwięźle- zmieniony wygląd rąk i przedramienia. Widać rękawy w kolorze khaki oraz inne rękawice. Ponadto uaktualniłem jedną pozycję tj. Float32 z wersji v1.7 do v2.0 . EDIT: Dwa linki były źle podane (zamiast .zip był .rar) stąd jeżeli ktoś próbował ściągnąć, któryś z modów, a mu się to nie udało to teraz wszystko powinno działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 ..... oraz obowiązkowo sky4ce_skygraphics_mod_v1.5 (dodaje Parallax Occlusion Mapping) Tak tylko podobno bardzo zwiększa wymagania gry... Po kilku(nastu) godzinach gry stwierdzam, że gra jest na prawdę świetna... :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 Zainstalowalem: - bumpedground - hades_real_gore_mod_beta - maxweathermod - realgunnames_polish_version_0.2 - realism_graphic_mod_v1.2 - repair_mod_multilingual_v2.5 - sound_overhaul_107rc1 - weapon_retexture_part1_1.1 - Float32_2.0 Jak wlaczam gre to nie wydala mi monitor. Jedyna co umiem zmienic to z poziomu user - refresh 60Hz on off i rozdzialke. Bawilem sie ale nadal nie moge odpalic gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 Tak tylko podobno bardzo zwiększa wymagania gry... Po kilku(nastu) godzinach gry stwierdzam, że gra jest na prawdę świetna... :D Życie ale jak się bawić to grubo ;) poza tym ja tam tego moda mam i nie narzekam na fpsa. alcen - maxweathermod i realism_graphic_mod_v1.2 będą się ze sobą kłócić bo oba ingerują w pogodę. Najlepiej usuń jest i wrzuć SWO imho najlepszy mod na pogodę i wszystko co z nią związane. Co do monitora to napisz jaśniej bo nie wiem co znaczy "nie wydala" - tzn wiem co to wydalać ale żeby monitor <_< :lol2: :lol2: :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 :D:D:D Pewnie jest jak mowisz ze mody sie kloca ze soba, ale u mnie objawia sie to tym ze mam out of synch, tak jakbym wiesz, odpalil na moim eizo rozdzialke 1600x1200 probujac ustawic 200Hz odswierzania ;] Chce od stalkera - realizmu (ponoc byl taki mod jakis ze rozgrywka stawala sie trudnijesza ale i bardziej ... 'realna'?) - chce dobrej grafy (SWO + Float32_2.0 + paralax mapping mod ... cos jeszcze?) - chce poprawienia gameplaya (quest mod) - chce dobrego dzwieku (sound_overhaul_107rc1) Czy polecicie cos jeszcze co mogloby poprwic moja gre w tych kategoriach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 swo nie działa poprawnie z floatem; dorzuć sobie jeszcze textury na bronie, mod nanaprawę broni, później to już są większe paczki jak redux, OL , AMK, ABC ... osobiście nie polecam nie lubię 100 modó zbitych w jednego z czego połowa jest śmieciowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) Realizm swego czasu bardzo ladnie poprawial mod pt. Redux. Teraz nie dziala z patchem 1.0004 a szkoda. W reduxie tez byly lepsze dzwieki broni niz w sound_overhaul. Ja wgralem mody Fakies (ale wywalilem float32) + SWO + paralax mapping mod + flashlight_range_mod + powybierane dzwieki z sound_overhaul i reduxa. Jest nienajgorzej choc do realizmu jaki dawal Redux daleko (ot chocby moge teraz przebiec sprintem cala mape i nie ma zmeczenie, nie musze jesc za duzo itp). Pozdrawiam Edytowane 22 Marca 2008 przez Martinii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 a jesli zagram na 1.0003? Co wtedy z reduxem, bo mnie zainteresowales Co do floata, kurcze ... SWO jest na tyle dobrym modem (robi naprawde wrazenie?) zeby zrezygnowac z floata? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) A mnie się mocno wydaje, że był Fix do Reduxa na 1.0004 Szukam... http://z4.invisionfree.com/STALKERRE/index.php?showtopic=527 Edytowane 22 Marca 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 22 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) U mnie po wgraniu Repair mod multilingual v2.5 zniknęły niektóre polskie znaki :/ Mam też pytanko, w którym miejscu leży w Dziczy broń rodowa którą trzeba odnaleźć dla jednego stalkera z baru? Edytowane 22 Marca 2008 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...