Alinek Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 Z moich spostrzeżeń wynika, że poprawili trochę błędów w stosunku do poprzedniczki, a także dodali nowe funkcje (vide naprawianie i modyfikacja broni, wyszukiwanie artefaktów za pomocą tego czujnika btw. ktoś umie to używać? :P), pozmieniali trochę lokacje (np. agroprom jest bardziej zadbany), fajny jest podział na frakcje, ale co mnie wkurza to to, że gdy spotkamy bandytów musimy się pozbyć swojego ekwipunku i o ile na początku drogi do wysypiska można ich jeszcze zabić, o tyle w dalszym poszukiwaniu informacji nt. Kła, a konkretniej szukania jego PDA w ruinach opanowanych przez niezależnych stalkerów ominięcie tego jest niemożliwe chyba, bo jest to główny wątek... To jak na razie tyle z kilkugodzinnych relacji z Zony. Co do oprawy audio/video to gra jest trochę ładniejsza, ale i też więcej mocnych zasobów potrzebuje ;p Jedyny jakiś poważniejszy mankament jaki znalazłem to to, że podczas jakiegoś marszu, biegu czasem trzeszczy głos przez jakiś czas. Ale ta gra "ma to coś" głównie dzięki sączącemu się z każdego zakątka radioaktywnej Zony klimatowi. Po prostu nie sposób przejść obok tej gry spokojnie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) Ten detektor to coraz intensywniej pika, gdy podchodzisz do właściwej anomalii (z artefaktem). No i musisz naprawdę blisko do niej podejść, to artefakt "wyskoczy" i go możesz podnieść. W jakim katalogu sa przechowywane sejwy?Na Viście C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS Edytowane 6 Września 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 TNX. Mi wywalilo gre juz po kilku godzinach grania (oryginal PL). I uruchamiala sie w malym okienku. Niestety zainstalowalem od nowa i save znikly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGhost Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) Na moim sprzecie chodzi tylko troszke gorzej niz poprzednia czesc, a wyglada znacznie lepiej, ladniejsze tekstury. Oczywiscie mowie o oswietleniu ststycznym. Dziwnie jednak dzwiek, kiedy sie rozmawia z kims to prawie nie slychac tego kogos, a tlo "wali po uszach", juz pomijam fakt, ze za bardzo wyciszyli oryginalny glos, wzgledem lektora. Edytowane 6 Września 2008 przez Bogos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 2 gb przy Viscie to zdecydowanie za mało, skoro sama vista wykorzystuje ok 1 gb pamieci, to na grę zostaje 1gb. Dołóż drugie 2gb i zadnych doczytywań nie bedzie. U mnie czy to vista czy xp zadnych doczytywań nie ma. ciekawa sprawa, nie wiem jak jest to dalej ale u mnie na bagnach gra wykorzystuje raptem 700 mb ramu, przy moich 2,5 gb nic nie doczytuje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 Spolszczenie, może komuś się przyda: http://rapidshare.com/files/143045174/Stalker_Czyste_Niebo_polonizacja.part1.rarhttp://rapidshare.com/files/143070559/Stalker_Czyste_Niebo_polonizacja.part2.rarhttp://rapidshare.com/files/143092054/Stalker_Czyste_Niebo_polonizacja.part3.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 ciekawa spawa z ciekawosci weszlem w sobie w network game no i co widze wiekszosc serverow bylo na wersji v1.5.0.3 jednak kilka stalo na wersji 1.5.0.4 natomiast na necie ani widu ani slychu o kolejnym patchu. czyzby ruskie mieli kolejnego a my dalej nie?:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 ciekawa spawa z ciekawosci weszlem w sobie w network game no i co widze wiekszosc serverow bylo na wersji v1.5.0.3 jednak kilka stalo na wersji 1.5.0.4 natomiast na necie ani widu ani slychu o kolejnym patchu. czyzby ruskie mieli kolejnego a my dalej nie?:( Tak, jest patch: stkcs-rus-pack-r-patch-any-4.exe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 I znowu posiadacze wersji RUS zaczną od nowa grę? :rolleyes: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kruper Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 Tak, jest patch: stkcs-rus-pack-r-patch-any-4.exe a jest jakiś changelog do tego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 Jest ... w oryginalnym języku :lol2: ВНИМАНИЕ: Сохраненные игры из предыдущих версий не будут работать после установки обновления. Внимание! Патч ставится только на русскую лицензионную версию игры! Синхронизация Присоединение к серверу будет возможно только в том случае, если у клиента и сервера совпадают версии игры. Изменения: в HUD добавлена полоска выносливости. добавлена возможность перемещать патроны между контейнером и инвентарем двойным щелчком мыши. добавлено автосохранение игры после вступительной сцены. добавлены предметы в секретные места на уровне "Болота". добавлена возможность механику "Долга" усовершенствовать экзоскелет. добавлена возможность механику "Свободы" усовершенствовать "АС-96/2". увеличено количество денег у торговца группировки "Бандиты". существенно увеличен шанс получения заданий "вернуть предмет" на уровнях: "Кордон", "Агропром", "Военные склады". убрано бессмертие пулеметчика и снайпера на уровне "Заброшенный госпиталь". во время Выброса у игрока больше не отбирается управление, если он находится в укрытии. понижена устойчивость монстров к гранатам. исправлены цены на патроны и броню. Исправления: исправлена ошибка, связанная с большим количеством патронов в ящиках лагерей, приводившая в вылету из-за превышения количества идентификаторов. исправлена ошибка, из-за которой портились файлы сохраненных игр после переключения между ними в меню загрузки, что приводило к различным случайным ошибкам во время последующей игры. исправлена ошибка, из-за которой торговец группировки "Бандиты" отбирал деньги у игрока за выполнение задания "Занять Барахолку вместе с бандитами", вместо того, чтобы дать их. исправлена ошибка, из-за которой отсутствовало основное задание на уровне "Лиманск" в случае, если перейти на него с уровня "Рыжий лес" до завершения задания "Помочь "Чистому небу" захватить мост". исправлена ошибка, из-за которой некорректно сохранялась ситуация во время задания "Помочь "Чистому небу" захватить мост". исправлена ошибка, приводившая к вылету во время диалога с командиром отряда "Свободы" возле базы наемников. исправлен некорректный патрульный путь на уровне "Военные склады", из-за которого происходили вылеты. исправлена ошибка в диалоге лидера "Свободы", приводившая к вылету в случае, если игрок, принеся КПК погибшего отряда, преждевременно закрывал окно диалога и снова инициировал диалог. исправлена ошибка в сцене ограбления, приводившая к вылету. исправлена ошибка, из-за которой механик "Свободы" не забирал КПК своего друга при выполнении задания. исправлена ошибка, из-за которой задание "Поговорить с Диким Напром" не выполнялось в случае, если диггеры уже были освобождены из концентрационного лагеря. исправлена ошибка, из-за которой пулемет на уровне "Кордон" продолжал стрелять, даже если пулеметчик был мертв. исправлена ошибка, приводившая к вылету в начале уровня "Темная долина". исправлена ошибка на уровне "Темная долина", приводившая к вылету в случае, если туннель на базе наемников был преждевременно взорван. исправлено несколько ошибок, приводивших к случайным вылетам. исправлены некоторые ошибки в войне группировок. исправлена ошибка, из-за которой отряды покидали ключевые точки. исправлена ошибка, приводившая к вылету при попытке загрузить последнюю сохраненную игру, если не было ни одной сохраненной игры. исправлена ошибка, приводившая к вылету при попытке дважды выбросить оружие кнопкой "Выбросить оружие" при открытом инвентаре. исправлена ошибка, приводившая к преждевременной активации переходов между уровнями. исправлена ошибка, из-за которой задание "Убить слепых псов" не выполнялось, если диггер сам убивал всех псов. исправлена ошибка, из-за которой задание на принесение предметов можно было сдать, даже если предметов было меньше, чем нужно, что приводило к вылету. исправлена ошибка, приводившая к вылету при смерти всех членов отряда, выдавшего второстепенное задание. исправлены частые вылеты сервера и клиента в сетевой игре. исправлена ошибка, приводившая к исчезновению улучшений оружия, оставленного на значительном расстоянии. исправлена ошибка, приводившая к тому, что надпись, сообщающая об уходе игрока из зоны стрельбы по воронам, не исчезала. исправлены некоторые ошибки, связанные с Выбросом, в том числе приводящие к вылету. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczak80 Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) Przetłumaczone przez google translator.O poprawie wydajności to tutaj nic nie napisali. UWAGA: Zapisane gry z poprzedniej wersji nie będzie działać po zainstalowaniu aktualizacji. Uwaga! Ta poprawka jest tylko dla licencjonowanych Rosyjski wersji gry! Synchronizacja Przystąpienie do serwera będzie możliwe tylko wtedy, gdy klient i serwer wersji gry pasują do siebie. Zmiany: HUD dodaje pasy wytrzymałość. dodaje amunicji do przenoszenia sprzętu od pojemnika i podwójne kliknięcie. Dodano autosave gra po otwarciu sceny. dodane w tajnych miejscach na poziomie "bagna". dodaje mechanika "Dolga" poprawy ekzoskelet. dodaje mechanika "Wolność" poprawić "AS-96 / 2". wzrosła kwota pieniędzy z frakcji handlowej "Bandits". znacząco zwiększyć szanse uzyskania zatrudnienia ", aby powrócić" na poziomach: "linka", "Agroprom", "Militaria zajezdniach." pulemetchika usunięte nieśmiertelności i snajpera na poziomie "Opuszczony szpital". Emisje w okresie nie dłuższym gracz wybrany przez zarząd, jeśli jest w zadaszenie. obniżona odporność na potwory granaty. stałych cen na naboje i zbroi. Korekty: błędu związanego z dużą liczbą nabojów w polach obozów są wymienione w wyjścia, gdyż przekracza liczbę identyfikatorów. błąd, którego portu pliki zapisane po przejściu gry między nimi w menu startowe, co prowadzi do różnych losowych błędów podczas kolejnych gier. błędów, które przedsiębiorca frakcji "Bandits" wybiera pieniądze z odtwarzacza do wykonywania zadań "Zanyat Baraholku wraz z bandytów", zamiast dawać im. błąd, którego brakowało podstawowego zadania "Limansk", jeżeli przeniesienie do niego z poziomu "Czerwony Las" do momentu zakończenia pracy "Pomoc" Clear Skies "skorzystać z mostu." błędu, który nieprawidłowo sytuacji utrwalonych w trakcie pracy "Pomoc" Clear Skies "skorzystać z mostu." błąd, który powodował, że go do wyjścia w dialogu z dowódcą odłączenia "Wolność" w pobliżu bazy najemników. sprostowanie błędnej drogi patrolowe na poziomie "Wojskowy magazyn", które miały miejsce loty. błąd w dialogu lidera "Wolność", że spowodował go do wyjścia w przypadku gracza, zwiększając CPC zmarłego odłączenia, przedwcześnie zamknął okno ponownie rozpoczęła dialog i dialog. sprostowanie błędu w rozbój sceny, spowodował wyjazdu. błędu, który mechanik "Wolność" nie odebrać jego przyjaciel CPC w wykonywaniu zadań. błąd, którego zadaniem jest "Porozmawiaj z Naprom Dick" nie zostały spełnione, jeżeli diggery już zwolniony z obozu koncentracyjnego. błąd, którego karabin maszynowy na poziomie "linka" nadal strzelać, nawet jeśli pulemetchik umarł. błąd, który powodował, że go do wyjścia poziomu na początku "ciemnej dolinie". ustalenie na poziomie "ciemnej dolinie", że spowodował go do wyjścia w przypadku tunelu na bazie najemników była dmuchane się przedwcześnie. poprawione kilka błędów, co prowadzi do wyjścia casual. poprawione niektóre błędy w wojnie frakcji. błędów, które opuszczają siły kluczowych punktów. błąd, który powodował, że go do wyjścia, gdy próbuje pobrać najnowszą zapisane gry, jeśli nie został zapisany w nie jednej grze. błąd, który powodował, że go do wyjazdu dwa razy podczas próby ich wyrzucać broni przycisk "Emisja broni" z otwartym magazynie. błąd, który powodował, że go do przedwczesnej aktywacji przejścia pomiędzy poziomami. błąd, którego zadaniem "Kill niewidomych psy" nie jest przestrzegana, jeżeli wyorywacz sam zabił wszystkich psów. błąd, którego zadaniem jest podejmowanie tematów, którymi można przejść, nawet jeśli przedmioty były niższe niż potrzeba, prowadząc do wyjścia. błędu, który spowodował śmierć go z wyjazdu na wszystkich członków w porządku, wydawanie wtórnym zadaniem. sprostowanie częste wyjazdy serwera i klienta w grze sieciowej. błąd spowodował, że do poprawy zniknięcie broni pozostawionej na znaczną odległość. błąd, przedstawiała się następująco napis, odtwarzacz zgłoszonych rezygnacji z tej strefy pożaru na wrony, nie znikają. poprawione niektóre błędy związane z emisji, w tym prowadzące do wyjścia. Edytowane 6 Września 2008 przez kurczak80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) Na kompie z siga gra smiga w 1280x1024 wszystko na maxa co sie da ustawic w grze pod XP - oraz w sterowikach max na jakosc sredni fps 35-40 daje rade tyle ze z pewnoscia na Viscie nie bylo by juz tak kolorowo Gra rzeczywscie wyglada b.ladnie Edytowane 6 Września 2008 przez Strongmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditz Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 Witam! Czy Clear Sky wymaga znacznie mocniejszego pc niż wersja podstawowa? Może ktoś próbował grać na konfiguracji zblizonej do tej z mojego podpisu? Dodam że podstawka chodziła bardzo płynnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) Ja także wysłałem odpowiedzi na konkursik ;) Pytania bardzo proste jak dla fanów gier o Chernobylu ;] Mam na dzieję że się uda chociaż z moim szczęściem, wątpie :P Pozdro dla wszystkich Stalkerów... ;) A znasz odpowiedź na to pytanie ;): Strefa w "Czystym niebie" w porównaniu do "Cienia Czarnobyla" powiększyła się o: 1. 20 kilometrów kwadratowych 2. 10 kilometrów kwadratowych 3. 5 kilometrów kwadratowych ;] Jak tak to pomóż w potrzebie :). Jak widze kolejny patch a nic nie ma o wielowątkowości :lol:. No ładnie przecież SoC dużo lepiej chodził na 2 jajach niż na 1 ;<. Btw kupiłem stalkera dziś w empiku i spotkała mnie miła niespodzianka. Otóż do kupienia były aż 3 wersje gry (za 99zł) :). jedna bez niczego dodatkowego, druga z soundtrackiem a trzecia z płócienną torbą :D. Torba nawet śmieszna więc właśnie tą wersje kupiłem :). Ja tylko bede miał czas zarzucę fotki. Witam! Czy Clear Sky wymaga znacznie mocniejszego pc niż wersja podstawowa? Może ktoś próbował grać na konfiguracji zblizonej do tej z mojego podpisu? Dodam że podstawka chodziła bardzo płynnie. Jak będziesz grał na static lightning to wymagania pewnie bedą takie same ;). Chociaż modele postaci mają więcej poligonów ale i tak na static light powinno ładnie chodzić. Edytowane 6 Września 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kruper Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 Witam! Czy Clear Sky wymaga znacznie mocniejszego pc niż wersja podstawowa? Może ktoś próbował grać na konfiguracji zblizonej do tej z mojego podpisu? Dodam że podstawka chodziła bardzo płynnie. krótko bedzie.. nawet nie mysl o grze... to sie nie da... chyba że detale i oswietlenie na najniższe i rozdziałka 640x480... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 w dx8 spokojnie pogra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 Wiecie jak jest paranoja ... człowiek kupuje grę i co i nic , gra ląduje na pólce a gram na ruskiej z polonizacją w wer 1.5.0.4 , tylko dlatego że nas mają w dupsku ... paranoja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) 7 September 2008 With the recent release of STALKER: Clear Sky, and several major games including Crysis Warhead, Far Cry 2 and Fallout 3 scheduled for release in the coming months, I'll be looking at doing some more game guides. For the moment I can't necessarily confirm which games will get guides, but I'm going to start by trying to compile a STALKER: Clear Sky guide in the next week or two, so keep an eye out for that. Tweakguides Czyli będzie można samemu poprawki rózne wnosić kierując się ich radami lub skorzystać z podpowiedzi do SoC.Bo struktura bardzo podobna -ten sam silnik. Edytowane 6 Września 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditz Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 Szczerze to średnio interesują mnie dodatkowe bajery graficzne dodane w Clear Sky. Z Waszych wypowiedzi wnioskuje, że jesli zagram na takich samych detalach jak w podstawke, wszystko powinno być ok, nie ma jakiś większych spadków wydajności? Dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubMaFioZo. Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 Komp jak w sigu. Gram na srednich rozdziałka 1024.x768 i bez problemu sobie radzę pełne oswietlenie czy jakos tak i suwaki wyosko nawet fps 21 czasami a tak to około 30 do -45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredek Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 gra jest super w porownianiu do cienia czarnobyla poprawiona mapa i korzystanie z niej jest wygodniejsze, ogolnie bardziej grywalna gra.... kilka screenow, gram na full ustawieniach, komp C2D 8200 geforce 9600GT 2 giga ramu 2 3 4 5 6 7 7 8 9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 kilka screenow, gram na full ustawieniach, komp C2D 8200 geforce 9600GT 2 giga ramuNo wszystko łądnie pięknie tyle że w 1280x.... W 1680x1050 czyli ostatnio standart niestety rewelacji nie ma. A jakoś nie uśmiecha mi się wyciągać mojej 15` z piwnicy..... bo oślepne od tej żarówy B-) A na tym w takiej rozdziałce to wogóle odpada. Ale nie ważne.......... piszcie piszcie jak wrażenia bo skoro sam nie moge jeszcze pograć to chociaż poczytam i screeny pooglądam :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredek Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 No wszystko łądnie pięknie tyle że w 1280x.... W 1680x1050 czyli ostatnio standart niestety rewelacji nie ma. A jakoś nie uśmiecha mi się wyciągać mojej 15` z piwnicy..... bo oślepne od tej żarówy B-) A na tym w takiej rozdziałce to wogóle odpada. Ale nie ważne.......... piszcie piszcie jak wrażenia bo skoro sam nie moge jeszcze pograć to chociaż poczytam i screeny pooglądam :) mam monitor lcd 19 cali i 1280x to jest moja nominalna rozdzialka i mi wystarzy nie wiem o ci ci chodzi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kruper Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 mam monitor lcd 19 cali i 1280x to jest moja nominalna rozdzialka i mi wystarzy nie wiem o ci ci chodzi?? chodzi o to ze wiekszość ludzi którzy mają LCD i grają mają wieksze panele z natywną rozdziałką 1680x1050 i wyższymi 1920x1200 a wtedy gra już nie działała by tak płynnie... jak na twojej 19stce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) @kredek - Nie nie...... twoja tak i to spoko... nie do Ciebie pije tylko do samej gry... Ty masz szczęscie a ja nie :wink: Edytowane 6 Września 2008 przez artuditu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredek Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 no jasne rozumiem, jesli ktos ma nominala rozdzialke 1680x albo jeszcze wyzej to nie ma rady tylko SLI albo Cross Fire Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 Oj przyjdzie nam długo czekać na grywalną wersję gry ... Wczoraj rosjanie dostali patcha drugiego czyli 1.5.0.4, na forum gsc zapytano w takim razie kiedy reszta świata dostanie tego patcha --. GSC mówi "jak pojawi się wersja angielska (czytaj: amerykańska)" a ta premierę ma 15 września. Oczywiście patch nie będzie działał z PL wersją --> kolejny tydzień czekania na cdp i tak oto 22 września mamy wersję spatchowano, oczywiście ci którzy zaczną grać wcześniej będą musieli zacząć grę od nowa bo save nie będą pasować- PARANOJA? GSC GAME WORLD :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGhost Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) do tego czasu to pewnie juz bede po, albo daleko, wiec bede mial w... patche. chociaz moze jeszcze nie tak daleko, teraz doszedlem do kordonu... » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "a tam" laduja do mnie z kilometra jakims dzialem przeciw piechotnym ;), a ja sam z 30 nabojami hehe szkoda, ze nic nie poprawili , laduja z 200metrow z celnoscia snipera, a ja wale do goscia z 3metrow w glowe i przezyje z 3 magazynki ... Edytowane 6 Września 2008 przez Bogos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubMaFioZo. Opublikowano 6 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2008 do tego czasu to pewnie juz bede po, albo daleko, wiec bede mial w... patche. chociaz moze jeszcze nie tak daleko, teraz doszedlem do kordonu... » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "a tam" laduja do mnie z kilometra jakims dzialem przeciw piechotnym ;), a ja sam z 30 nabojami hehe szkoda, ze nic nie poprawili , laduja z 200metrow z celnoscia snipera, a ja wale do goscia z 3metrow w glowe i przezyje z 3 magazynki ... taa jestem przy nasypie i przeżylem to samo co kolega :) hm ja sam pakuje do kolesia 3 magazynkia a on z 300 m niczym snajper wali do mnie. :D ogolnie to noce sa bardzooo mroczne towrzą niezły klimat... Ahh.. nie mam takich bajerów graficznych, przydałby sie nowy pc ... ale to już niedługo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...