Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

no nie wiem czy na 6600gt by był full- w tym moemncie w grze zaimplementowany jest paraxall mapping, hdr i ss więc wymagania były by (uwzględniając włączenie wspomnianych bajerów) takie jak ma f.e.a.r. albo i wyższe bo to w końcu na sm 3.0

 

25 lutego byćmoze pojawi sie nowy filmik z gry, a 27 lutego również być może pojawią sie nowe screeny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem czy na 6600gt by był full- w tym moemncie w grze zaimplementowany jest paraxall mapping, hdr i ss więc wymagania były by (uwzględniając włączenie wspomnianych bajerów) takie jak ma f.e.a.r. albo i wyższe bo to w końcu na sm 3.0

Masz rację, w tej chwili to na 6600GT to nawet nie mogę sobie pograć przyzwoicie na becie.

Przy rozdziałce 1280x1024 (wymagane do mojego LCD'a) i wszystkim na maxa, czyli AA, Aniso x16 i supersample x4, mam na moim sprzęcie średnio 20 FPS. A co dopiero jak wyjdzie z DX9, sm 3.0, ss i innymi duperelami o których pisze LPKorn :(

 

Trzeba się szykować na 7800GTX/512MB w SLI. Albo poczekać na 7900GTX albo tak jak ja na 8800GTX z DX10 i SM4.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wylacz/zmniejsz AA a bedzie chodzic duzo lepiej - 6600GT bardzo traci na wydajnosci przy wlaczaniu AA.

Spoko, ja wiem jak zrobić aby mieć więcej klatek.

Wystarczy zmniejszyć "supersample x4" na x1 i wtedy mam średnio 70-80 FPS.

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było gdyby w grze zrobili takie motywy jak w F.E.A.R. czyli na przykład idziemy sobie między blokowiskami i wchodzimy na boisko (oczywiście całkowicie zdezelowane, tak jak wszystko po wybuchu) i nagle zostajemy spowolnieni (jak mucha w smole) mamy taką wizję tego miejsca z przeszłości, jeszcze przed wybuchem. Jest piękny dzień, dzieci wesołe biegają po tym boisku grając w piłkę a wszystko tętni życiem. Po chwili wizja mija a my znowu możemy się poruszać i widzimy wokoło tą pustkę, ciszę, smutek - osiedle duchów.

 

Taki element w grze przydałby się patrząc z perspektywy tego co się tam stało. To magiczne miejsce, gdzie tyle ile mieszkań tyle osobnych tragicznych historii.

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było gdyby w grze zrobili takie motywy jak w F.E.A.R. czyli na przykład idziemy sobie między blokowiskami i wchodzimy na boisko (oczywiście całkowicie zdezelowane, tak jak wszystko po wybuchu) i nagle zostajemy spowolnieni (jak mucha w smole) mamy taką wizję tego miejsca z przeszłości, jeszcze przed wybuchem. Jest piękny dzień, dzieci wesołe biegają po tym boisku grając w piłkę a wszystko tętni życiem. Po chwili wizja mija a my znowu możemy się poruszać i widzimy wokoło tą pustkę, ciszę, smutek - osiedle duchów.

Pomysl fajny, klopot w tym, ze tam wycbuchu de facto jako takiego nie bylo - zniszczenia sa dzielem czasu a nie ognia. BTW: podesle ktos linka do Czarnobylu w earth.google.com?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysl fajny, klopot w tym, ze tam wycbuchu de facto jako takiego nie bylo - zniszczenia sa dzielem czasu a nie ognia. BTW: podesle ktos linka do Czarnobylu w earth.google.com?

Człowieku czemu Ty się czepiasz słówek :(

Wszyscy dobrze wiedzą, że chodzi o zniszczenia które zaistaniły po wybuchu (chodzi o czas) a nie w wyniku niego.

Chociaż w pewnym sensie można powiedzieć, że w bezpośrednim wyniku niego gdyż ludzie zostali ewakuowani a ci co tam później przyszli rozkradli i zniszczyli wszystko co pozostało. Czas także zrobił swoje.

 

Link do GoogleEarth (Prypeć):

http://d39.yousendit.com/F/2Z2K7VWSQMJJ420...named_Prype.kmz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no prosze ;p 2 kompy mieć z czego jeden z dostępem do neta i co robimy? na tym z dostępem do neta oladamy mapę w razie jak się zgubimy ;p heheheh takie motywy rullz ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=89

 

Jak jakiś czas temu informowaliśmy, że ekipa ukraińskiego serwisu Stalker-game.com.ua miała złożyć w sobotę (18 lutego) wizytę programistom w siedzibie GSC. Raport z tego co zobaczono i usłyszano tam miał pojawić się dziś jednak sprawa nieco skomplikowała się i tak pewnym jest, że dane będzie nam przeczytać pełen materiał jutro czyli w środę wieczorem. Tymczasem kilka słów od osób przygotowujących to sprawozdanie:

 

"Jesteśmy szczęśliwi mówiąc Wam, że wizyta w pełni powiodła się. W tym momencie przygotowujemy sprawozdanie i możemy zreasumować, że tryb dla pojedyńczego gracza istnieje i jest udoskonalany z dnia na dzień. Ostatnie pogłoski okazały się być kłamstwem, THQ nie jest tyranem i patrząc na to trzeźwo gra wymaga poprawek i więcej testowania"

 

*nie powinno się być zbyt krytycznym wobec opóźnienia- gra tego potrzebuje, wersja w jaką graliśmy była stabilna i grywalna lecz nadal miała pewne usterki

*główny cel- "udoskonalanie" (balansowanie)

*wszystkie obiecane cechy i systemy są oznaczone stopniem "A"

*AI jest po prostu cudowne F.E.A.R, nawet to niego się nie zbliża

*Lokacje są ogromne

 

Na koniec kilka pytań i odpowiedzi, które również zostaną opublikowane wraz z raportem:

 

Q: Czy doczytywanie poziomów w grze będzie przebiegało szybko jak w GTA czy też wolniej jak w Postal 2?

A: Doczytywanie będzie przypominać to w Postal 2 lecz lokację są ogromne stąd nie powinno to drażnić

 

Q: Co zawiera nowego tryb gry wieloosobowej?

A: Nowe elementy RPG ale o tym potem.

 

Q: Jakie wymagania sprzętowe są zalecane? Jaki sprzęt wymagany jest by móc grać w wersję DX9 jaką widzieliśmy w ostatnim trailerze?

A: W tym aspekcie nic się nie zmieniło- karta klasy GF 6800 powinna wystarczyć.

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"...karta klasy GF 6800 powinna wystarczyć."

Do czego? By gra się odpaliła?

 

:D

 

Mam nadzieję, że ten tytuł ukaże się jeszcze w tym roku. Bo to, że jest na ukończeniu nie musi wcale oznaczać, że tak się stanie. Tym bardziej iż twierdzą, że gra potrzebuje jeszcze szeregu poprawek i testowania.

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"...karta klasy GF 6800 powinna wystarczyć."

Do czego? By gra się odpaliła?

 

:D

 

Mam nadzieję, że ten tytuł ukarze się jeszcze w tym roku. Bo to, że jest na ukończeniu nie musi wcale oznaczać, że tak się stanie. Tym bardziej iż twierdzą, że gra potrzebuje jeszcze szeregu poprawek i testowania.

zobacz ostatni trailer z DX9 to będziesz wiedział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mu o to, ze dziwi go twoja reakcja na wymaganego GF 6800, gdy w STALKERZE jest "mega, cud mod grafa" (ten trailer z dx9).

 

IMHO oczywiscie przesada. Wymagania sa nieadekwatne do jakosci grafiki. Poprostu ona juz w dzisiejszych czasach nie zachwyca, a ma sie pojawic za rok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bierzmy pod uwage ze tereny maja byc baaardzo rozlegle, wiec trzeba byc wyrozumialym ze grafika nie powala na kolana a wymaga jest mocniejszejsza karta, chociaz 6800 za kilka miesiecy to nie bdzie zadna rewelacja.... zreszta marne x700 to pociagnie a kazdego gracza chyba stac na taka grafike juz dzisiaj

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak gra bedzie chodzic na sprzecie:

 

axp 2200mhz barton

1gb ramu

x800 gto rdzen 550 pamiec 570 (ogolnie to 10500w 3dm03, 5200 3dm05)

Moja magincza kula mowi, ze Z4J3815C1E (jestem elo?) - od 2 do 3 klatek na sekunde w pomieszczeniach przy scianie i srednio ~180 FPS na otwartym terenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mu o to, ze dziwi go twoja reakcja na wymaganego GF 6800, gdy w STALKERZE jest "mega, cud mod grafa" (ten trailer z dx9).

 

IMHO oczywiscie przesada. Wymagania sa nieadekwatne do jakosci grafiki. Poprostu ona juz w dzisiejszych czasach nie zachwyca, a ma sie pojawic za rok...

oczywiście był to odzew na domniemanie że na tej karcie gierka nei odpali konkretnie odpali i w jak widać wysokich detalach. Inna sprawa co prezentuje trailer- ja np lepszej grafiki w grze żadnej jeszcze nie widzialem i uwazam że jezeli na 6800 będzie to tak działać i tak wyglądać to będzie super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:arrow:

oczywiście był to odzew na domniemanie że na tej karcie gierka nei odpali konkretnie odpali i w jak widać wysokich detalach. Inna sprawa co prezentuje trailer- ja np lepszej grafiki w grze żadnej jeszcze nie widzialem i uwazam że jezeli na 6800 będzie to tak działać i tak wyglądać to będzie super.

Panowie... eh... widzicie tam taką uśmiechniętą mordkę?

 

FrIkO napisz jaka gra Cię zachwyca pod względem graficznym, bo jak dla mnie, to stara beta z 2004, z której zamieszczałem screen'y zamiata half-life'm jak starą miotłą całą resztę wypuszczonych do tej pory gier z tego gatunku. Pomimo braku dx9 czyli lwiej części bajerów poraża szczegółowością detali, obiektów oraz ich liczbą. Renderowany obraz jest najbardziej zbliżony do tzw. fotorealizmu gdzie hl2 wiódł przez dłuższy czas prym. Zdaję sobie sprawę, że gry jeszcze nie ma i gdy przyjdzie na nią czas będzie miała ogromną konkurencję...no może troszkę przesadziłem... sporą konkurencję ale beta jest i prezentuje się świetnie. Byłbym kontent gdyby gry w tych czasach miały taką oprawę graficzną jak "niedorobiona" beta.

 

LPKorn3324 jeszcze apropos trailer'ów to proponuję Ci obejrzenie tego

:arrow: http://games.tiscali.cz/clanek/dl.asp?id=5833

był podany na 16 stronie tego tematu, data:lipiec 2003, może go znasz bo widać, że się bardzo wkręciłeś w stalker'a. Na tamte czasy rozkładał na łopatki, teraz zresztą też.

FrIkO Ty też go obejrzyj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde przez was znowu zaczynam sie niezdrowo podniecac a przestalem sie jarac ta gra jakies pol roku temu bo to nie mialo sensu, a teraz? znowu zdzieram jakis zwiastum podlinkowany przez qqrydza <_<

 

no trailerek scigniety i ogladniety dx9.0 ladnie sie prezentuje, ale mechanika poruszania sie postaci i ich wyglad niezbyt ciekawe. Natomist plenery - bomba.

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no trailerek scigniety i ogladniety dx9.0 ladnie sie prezentuje, ale mechanika poruszania sie postaci i ich wyglad niezbyt ciekawe. Natomist plenery - bomba.

Jeśli chodzi Ci o filmik podany post wyżej to tam nie ma dx9. Trailer pochodzi z lipca 2003.

:blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez przesady - to są gry nowej generacji

nie ma co porównywać - trailery z 2003 vs Crysis albo UT 2007

 

jednak w porównaniu do takiego Hl2 czy innych współczesnych gier to nie ma o czym mówić - w tym trailerze z 2003 była przepiękna grafika - zwłaszcza w zamkniętych pomieszczeniach pod koniec - gra świateł jakiej nie powstydziłby sie doom3, poprostu coś pięknego - gdyby to wyszło rok lub dwa temu...

zresztą to nie ma znaczenia - i tak zagram - grafa osiągneła zadowalający poziom już dawno temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...