Gość gladiac Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 info z gram.pl S.T.A.L.K.E.R. - co zmieniono i dlaczego Sobota, 10 czerwca 2006, godzina 14:32, autor: Domek Oleg Jaworski z tworzącego grę S.T.A.L.K.E.R. ukraińskiego zespołu GSC Game World wypowiedział się ostatnio w jej sprawie. Na oficjalnym forum developera postanowił rozwiać wątpliwości, jakie pojawiły się ostatnio w związku z tą oczekiwaną produkcją. Jakiś czas temu sieć obiegła informacja o rezygnacji twórców gry S.T.A.L.K.E.R. z większości ambitnych założeń, jakie miały wyróżniać ją z tłumu FPS-ów. Według tych plotek, ukraińska produkcja miałaby zostać przemieniona w opartą na skryptach strzelankę, umiejscowioną głównie w zamkniętych przestrzeniach. Powodom tych zmian miałaby być głównie irytacja wydawcy, firmy THQ, czekającej na zakończenie prac nad grą już zdecydowanie zbyt długo. Doniesieniom tym jednak całkowicie zaprzeczył jeden z twórców tego tytułu, wyjaśniając jednocześnie faktyczne powody rezygnacji z niektórych jego elementów. Jedną z głównych cech, mających zapewnić grze S.T.A.L.K.E.R. sukces, miał być zawsze żyjący własnym życiem świat, w którym wiele wydarzeń mogłoby zajść bez najmniejszego udziału gracza (wspominano nawet o tym, że gra mogłaby... sama się ukończyć). Fabuła miała w takim układzie pełnić rolę raczej drugorzędną - twórcy początkowo nie planowali żadnej złożonej historii, prowadzącej grającego "za rękę" przez świat gry. W końcu jednak doszli do wniosku, że takie podejście może być niezłe, ale jedynie w teorii. Postanowili więc nieco je zmodyfikować, jednak nie rezygnując całkowicie z pierwotnych założeń. "Nie chodzi nam o stworzenie rozgrywki mało intuicyjnej i "niewygodnej" dla gracza przyzwyczajonego do bycia prowadzonym za rękę. Dlatego zdecydowaliśmy się nieco przesunąć akcenty, koncentrując się jednak na fabule, umiejscowionej, tak jak dotychczas, w środku owego żyjącego własnym życiem świata" - stwierdził Jaworski. Przy okazji potwierdził też, że z gry usunięto możliwość spania w dowolnym momencie (pozostały jedynie sekwencje snu związane z fabułą), w spokoju jednak zostawiono konieczność zdobywania pożywienia. Oleg poświęcił też kilka słów powodom, dla których gra powstaje już tak długo. Przyznał całkowicie szczerze, że zespół GSC Game World popełnił w trakcie jej produkcji wiele błędów. Pozwolił też sobie na żarcik - "Po zakończeniu prac nad tym projektem, moglibyśmy wydać książkę pt. Sposoby, w jakie nie chcesz tworzyć gier". Twórcom, szczególnie na początku, zwyczajnie brakowało doświadczenia do pracy nad tak ambitną produkcją. Są oni jednak przekonani, że ostateczny efekt ich zmagań wynagrodzi wszystkim długie oczekiwanie. "Dziękujemy wszystkim, szczerze wspierającym nasz projekt. Kochamy STALKER-a. To nasze dziecko. Problematyczne dziecko. Wkrótce je spotkacie" - zakończył swoją wypowiedź Jaworski. A my kontynuujemy pełne mniej lub bardziej uzasadnionej nadziei oczekiwanie... tak naprawde to ja juz skreslilem ta pozycje z mojej listy,za duz czekania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 Hmmm taka odpowiedź Jaworskiego, to dość niespotykane wydarzenie na rynku gier. Jest to albo ryk rozpaczy, albo szczera odpowiedź, która na pewno opóźni produkt ... ale też na pewno nie skreśli gry z mojej listy 'top czekanie'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 Nie na takiego Stalkera czekałem a na takiego nie czekam dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 tez jestem konkretnie wku..ny tym faktem, wszystko sie sypie w stalkerze, jak tak dalej pojdzie w przyszlym roku w ogole nie poznamy stalkera, a z tym co widzieliscmy na "pierwszych" trailerach bedzie go laczyla tylko nazwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 Dla mnie jest ok - ale jak wiecie kwestia gustu.Mi takie rozwiazanie odpowiada.Polaczyli imo jedno z drugim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 tak jak kiedyś pisałem, jeżeli ktoś skreśla grę dlatego, że uproszczono w niej model spania czy też jakieś pseudo kreowanie postaci o którym nigdy nie było na dobrą sprawą mowy to może i lepiej bo tak naprawdę to o grze nie ma totalnie pojęcia. a grafike mozecei looknac w moim poprzednim poście :) całkiem, całkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 A tam, kupa z tego będzie, chwalić się to każdy potrafi. Niech się wypchają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 (edytowane) LPKorn3324 twierdzisz ze o stalkerze nie mam totalnie pojecia? nie chce sie tu nie potrzebnie ekscytowac ale stalkerem interesuje sie odkad pojawily sie jakiekolwiek informacje na temat tej gry w necie czy tez w prasie, przeczytalem wiekszosc tekstow, wywiadow na temat stalkera, obejrzalem chyba wszystkie dostepne trailery/prezentacje stalkera, wiec chyba mam pojecie na temat tego co pisze i o czym pisze. i smialo moge stwierdzic ze to co czytalem do tej pory (nie liczac paru ostatnich miesiecy) ma sie troche nijak do tego co pokazali w ostatnim trailerze. i nie chodzi mi tu o zaden uproszczony model spania jak to okresliles....... --------------- co do grafiki, leje na grafike w stalkerze, i tak prezentuje wysoki poziom. z grafika w grach jest jak z ladnymi dziewczynami/kobietami. na pierwszy rzut oka potrafi zainteresowac, przyciagnac uwage, jedna nierzadko po blizszym zapoznaniu wychodzi na jaw ze trafilismy na zwyklego pustaka. widzicie analogie do nowych gier? bo ja widze dokladnie i wyraznie. (chodzi o grafike i pozostala zawartosc gry typu klimat, fabula itp). wiec jak opruja stalkera z tych smaczkow ktorymi caly czas podsycali zainteresowanie ze strony fanow gry i zostawia tylko grafe i ladna gre swiatel i cieni to wyjdzie z tego KUPA. gra na pare godzin. LPKorn3324 dlaczego nic nie wspomniales o innych "wspomagaczach" lub tez utrudniaczach o ktorych ostatnio sie dowiedzielismy. co z obiecywana swoboda w grze? ograniczone korzystanie z pojazdow do wyznaczonych do tego celu stref, WTF ?! nie to nam obiecywali ostatnio. teraz beda masowe ciecia w grze i do przyszlego roku z pieknego i cudownego stalkera (to nie ironia) zostanie tylko KUPA. zwykly "szoter" dla dzieciakow. mimo wszystko nie trace nadzieii i jestem calym sercem z ekipa tworzaca stalkera ;) Edytowane 11 Czerwca 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pain.exe Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 lol spylon, nie ma to jak konstruktywna krytyka ;) ja podchodzę do stalkera sceptycznie, bez emocji ze stoickim spokojem nie przejmuje się już coraz to nowszymi plotkami ani informacjami o upraszczaniu gry, bo po co się denerwować wyjdzie - zobaczymy co tam zmajstrowali Ci ukraińcy, a wypowiedź Olega była moim zdaniem szczera i tak jakby przeprasza nas za to wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cypher Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 (edytowane) @ Spylon Brawo, równie intelektualnych postów, wiele wnoszących do dyskusji to tu ze świecą szukać :mur: Ludzie, nikt z Was w to nie grał, a rzucacie takimi hasłami, że aż żal doope ściska. Nie chodzi o to, że ja grałem, ale nie oceniam nic po pozorach. Jeśli myślicie, że stworzenie tak rozbudowanej gry jak STALKER to bułka z masłem, to proszę bardzo, napiszcie ją! Jak nie masz nic do powiedzenia, to milcz, a nie podbudowój swego marnego ego tanimi hasłami w stylu "wypchajcie się". Nikt nikomu nie każe w nic grać, to Twój wybór, w co grasz, chyba oczywiste. Dla mnie gra miażdży klimatem i czy bohater będzie spał, czy nie, mało mnie obchodzi. A jeśli wam się to nie podoba, grajcie w Simsy. To chyba na Waszym poziomie intelektualnym. Edytowane 11 Czerwca 2006 przez Cypher Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 (edytowane) @ Spylon Brawo, równie intelektualnych postów, wiele wnoszących do dyskusji to tu ze świecą szukać :mur: Ludzie, nikt z Was w to nie grał, a rzucacie takimi hasłami, że aż żal doope ściska. Nie chodzi o to, że ja grałem, ale nie oceniam nic po pozorach. Jeśli myślicie, że stworzenie tak rozbudowanej gry jak STALKER to bułka z masłem, to proszę bardzo, napiszcie ją! Jak nie masz nic do powiedzenia, to milcz, a nie podbudowój swego marnego ego tanimi hasłami w stylu "wypchajcie się". Nikt nikomu nie każe w nic grać, to Twój wybór, w co grasz, chyba oczywiste. Dla mnie gra miażdży klimatem i czy bohater będzie spał, czy nie, mało mnie obchodzi. A jeśli wam się to nie podoba, grajcie w Simsy. To chyba na Waszym poziomie intelektualnym. Znalazł się obronća. JAK SIĘ CZEGOŚ NIE POTRAFI TO SIĘ NIE MÓWI, ŻE SIĘ TO ZROBI I WCISKA KITY A JAK JUŻ NIE WYJDZIE ( w sensie nieuda) TO SIĘDO TEGO PRZYZNAJE! I skąd ten atak na graczy w simsy :lol: ? A człowieku moge coś zacytować? "...ale nie oceniam nic po pozorach" a zaraz słysze "Dla mnie gra miażdży klimatem..." Sam chyba sobie przeczysz. Edytowane 11 Czerwca 2006 przez JestemNoobem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 Moze Cypher wierzy, że gre usadowiona w takim środowisku i z taka historią, nie może być tytułem w stylu ostra jatka bez trzymanki z muzą al'a z lunaparku w tle - przecież to by była profanacja. O zgrozo, przecież twórcy stalkera muszą mieć troche oleju w głowie. Jeśli niestety stanie sie inaczej to podpisze sie rękami i nogami, żeby usunąc jakikowiek ślad po stalkerze z forum :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cypher Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2006 Ależ, ależ :wink: Słowo wyjaśnienia: jestem fanatykiem klimatów a'la STALKER i chodzi głównie o literaturę, więc zrozumcie, że jestem trochę podjarany :wink: Nigdzie sobie nie przeczę, klimat to klimat, tego nie zmienią (no chyba :blink: ). Wczoraj pisałem trochę pod wpływem, dziś już bym był ostrożniejszy. Niemniej, jeśli sprawdzi się chociaż 50% tego, co Oleg zapowiada, będę bardziej niż szczęśliwy. ALE... jeśli gra będzie ktrótka, nabugowana (vide Boiling Point), bezmyślna, liniowa, bardzo źle zoptymalizowana, czyli generalnie zbyt uproszczona, to dołączam się do alcena. Do premiery zostało na tyle dużo czasu, że zdążą jeszcze z dziesięć razy wydać jakieś oświadczenie prasowe, aż strach myśleć jakie <_< Aha, graczy Simsów serdecznie przepraszam, to przez moją siostrę, która strasznie mnie wkurzała swego czasu :wink: The End... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2006 (edytowane) @ Spylon Brawo, równie intelektualnych postów, wiele wnoszących do dyskusji to tu ze świecą szukać :mur: Ludzie, nikt z Was w to nie grał, a rzucacie takimi hasłami, że aż żal doope ściska. Nie chodzi o to, że ja grałem, ale nie oceniam nic po pozorach. Jeśli myślicie, że stworzenie tak rozbudowanej gry jak STALKER to bułka z masłem, to proszę bardzo, napiszcie ją! Jak nie masz nic do powiedzenia, to milcz, a nie podbudowój swego marnego ego tanimi hasłami w stylu "wypchajcie się". Nikt nikomu nie każe w nic grać, to Twój wybór, w co grasz, chyba oczywiste. Dla mnie gra miażdży klimatem i czy bohater będzie spał, czy nie, mało mnie obchodzi. A jeśli wam się to nie podoba, grajcie w Simsy. To chyba na Waszym poziomie intelektualnym. I co z tego, że nie grał? Co ty brezisz człowieku za głupoty. Mam prawo do swojego zdania. Na Dooma 3 też długo czekałem i co? I [ciach!]o z tej gry nieziemskie. Mówię co myślę. A ci ukraińcy to imo się przechwalają, szumu robią wokół tego ich elo, pro, jazzy cuda. I co im po tym szumie? Ciągle się wykręcają, mówią, że już go skończyli, wodzą za nos już tyle lat graczy. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby S.T.A.L.K.E.R nie wyszedł. A takie przechwałki zazwyczaj są na wyrost, ja ukraińcom nie wierzę i tyle. Za to twój post jest bardzo intelektualny i wogóle, z tymi Simsami to przegiąłeś pałę kompletnie. Choć sam ich nie lubię, nie ganiam innych za to, że w nie grają. I takie hasło jest imo nie na miejscu. Jak masz jakiś problem to wal na PW. To tylko świadczy o tobie a nie o mnie. Wyluzuj człowieku. :mur: Edytowane 12 Czerwca 2006 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2006 Tych screenów chyba tu jeszcze nie było http://www.gamestar.de/aktuell/screenshots...p?galleryId=510 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2006 Powiem tak: Gra ta ma może jakieś małe szanse ale nie wygra z CRYSISem ani grafiką ani fizyką lecz pewnie wygra klimatem i fabułą która w CRYSISie ma stać podobno też na wysokim poziomie. Kiedyś czekałem bardzo na tą grę liczyłem że będzie na 20 rocznicę a tutaj ZONK :) więc kiedy ona ma być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2006 Tych screenów chyba tu jeszcze nie było http://www.gamestar.de/aktuell/screenshots...p?galleryId=510 Nie, nie było. Są niesamowite :wink: i jak najbardziej konkurencja dla crysis'a i do tego duża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luk3 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2006 (edytowane) Gameplay z Crysisa pokazuje dżungle którą można rozwalć w każdym kawałku, pokazuje debilną giwerę z mnustwem konfiguracji, "wypasione" AI ( no nie bardzo działa po prostu ), chaczący na jakimś masakrycznym pewnie sprzęcie silnik i rozwałke w stylu q4 albo podobnym więc nie do tego powinien IMO równać stalker ;c @hydro grafika od dawna jest na takim poziomie że nie ma potrzeby robić rewolucji - wystarczy być na czasie kuleją inne elementy gier i w tym wypadku ammy regres czasami powodujący odruch wymiotny :c Edytowane 13 Czerwca 2006 przez Luk3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2006 (edytowane) Crysisowi pod wzgledem grafiki i efektow nic nie dorowna.Te screeny nie maja najmniejszych polotow do Crysisa. W Crysisie wszystko wyglada jak prawdziwe a tu za bardzo wieje 3D.Pamietajcie - oceniam tylko grafike na podstawie tego co widzialem na screenach Edytowane 13 Czerwca 2006 przez HDR_o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2006 Crysisowi pod wzgledem grafiki i efektow nic nie dorowna.Te screeny nie maja najmniejszych polotow do Crysisa. W Crysisie wszystko wyglada jak prawdziwe a tu za bardzo wieje 3D.Pamietajcie - oceniam tylko grafike na podstawie tego co widzialem na screenach Toc kanciastosc jest bardziej realistyczna - wiec cos sie placzesz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2006 (edytowane) Taki mały OT czytam sobie wypowiedzi HDR_o (alias hydro lub hydro2) i dochodzę do wniosku, że to taki nasz forumowy Darek Szpakowski. Sialala polecam teraz "... wszystko wyglada jak prawdziwe a tu za bardzo wieje 3D" Edytowane 13 Czerwca 2006 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2006 Mozliwe ze to przesada,ale tu akurat jest fakt - te screeny nie maja polotow do tych z Crysisa i nikt mi nie wmowi,ze jest inaczej, chyba,ze ktos by mi zaplacil zebym tak stwierdzil to moglbym wtedy nad tym sie zastanowic.A co do tej kanciastosci to mialem na mysli,ze kanciaste zakonczenie tego auta z mohy jest bardziej realistyczna niz smieszne zaokroaglenia, ktore dodatkowo by podwyzszyly wymagania sprzetowe. Po jaka chorobe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2006 HDR_o loool wieje 3d loool :D nei no to mnie zniszczyło :D ale wracając do tematu przyznam ci rację, crysis to zupełnie inny wyższy poziom i nie da się temu zaprzeczyć. Bardziej należy zadac sobie pytanie od ilu lat jest tworzony x ray i przez ile ludzi. CE 2 tworzy cała armia programistów nieporównywalnie większa niż x ray'a do tego wsparcie od M$ z DX10 i vista ;). Nowe screeny są dla mnie świetne poza tym gdzie jest usypana z worków z piaskiem blokada- zdecydowanie przesadzono z HDR'em reszta miód malina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2006 zdecydowanie przesadzono z HDR'emNic nie przesadzono :P :):D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2006 (edytowane) Z tym HDRem w screenie z workami bym dyskutował. Pamiętam jak wielu nie podobał sie bajeczne polanki w pogodne popołudnie. Na tych nowych screenach jest to już zatuszowane lekko, no ale wg mnie delikatny blurek w bezchmurne niebo pasuje idealnie. Takie bazowanie na kontraście wyjdzie grze na dobre - zreszta zabaczcie sami burze + zawirowania powietrza + unoszące się liście ... mniam :) Reasumując - najnowsze screeny są wg mnie idealne ^^. Tak trzymać. Edytowane 13 Czerwca 2006 przez alcen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2006 (edytowane) Screeny są więc można się zabrać za wróżenie z nich daty wydania gry, fabuły i grywalności :lol: Edytowane 13 Czerwca 2006 przez JestemNoobem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 13 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2006 (edytowane) Crysisowi pod wzgledem grafiki i efektow nic nie dorowna.Te screeny nie maja najmniejszych polotow do Crysisa. W Crysisie wszystko wyglada jak prawdziwe a tu za bardzo wieje 3D.Pamietajcie - oceniam tylko grafike na podstawie tego co widzialem na screenach takiego belkotu nie czytalem od 3-4 lat. hydro czy ty sie nie wstydzisz pisac takich komentarzy? Przeciez sie kompromitujesz, ludzie sie z ciebie nabijaja... Co do screenow to fajne, widac ze graficznie nie bedzie to zabojca piecow wiec bedzie szlo pograc, nawet na slabszych maszynkach a to wazne bo multi w stalkerze bedzie fajny. Edytowane 13 Czerwca 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazkez Opublikowano 14 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2006 We have a pleasing news for you today: the release date of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl has been officially fixed as Q1 2007. We will keep you posted regarding the more specific release timing of the game. http://www.stalker-game.com/index_eng.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3qu!l!br!um Opublikowano 14 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2006 the release date of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl has been officially fixed as Q1 2007Jasne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2006 http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=113 "...Jednakże podam tylko jeden fakt jaki wyczytałem rzucając okiem na zapowiedź IGN'a: -USUNIĘTO wątek, w którym główne zadanie czyli odkrycie co się stało w elektrowni podejmują inni NPC. Tłumaczy się to w ten sposób, iż zwyczajnie mogli by oni wykonać zadanie przed graczem co z kolei po wielu godzinach gry mogło by nas doprowadzić do frustracji. Decyzja ta daje również więcej czasu dla gracza na eksploracje terenów itp..." pod linkiem znajdziecie 3 nowe fotki oraz odnośniki do zapowiedi ign'a i gamespot'a, które na dobrą sprawe poza dosłownie paroma fragmentami nic nowego ne przynoszą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...