piotrekk Opublikowano 21 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2004 witam jestem nowy na forum [co widać :) ] moddingiem interesuje sie od niedawna w związku z tym mam pytanko [tylko plizz nie wyklinajcie bo jest ono dla was pewnie głupie ale ja jestem narazie zielony :? ] zakupiłem sobie diody 10mm i chciałbym sie od was dowiedzieć gdzie mogą znaleźć jakieś rady czy coś jak je podłączyć pod molexa. konkretnie chce podłączyć szeregowo ze sobą 3 diody plizz o help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 21 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2004 Zdecydowanie na naszym forum ;) Opcja search Twoim przyjacielem. Milej (i owocnej) leORT: ORT: ORT: ktury! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekk Opublikowano 21 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2004 dzieki nie pomyślałem o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii Opublikowano 21 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2004 Przy okazji naucz się sensownie zakładać temat, czyli nie pisz "Pytanko" tylko coś sensownego. Odwiedź również stronę www.moded-kompz.prv.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miope Opublikowano 21 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2004 piotrekk, zmień tytuł wątku (przycisk "zmień" w pierwszym poście), bo "pytanko:|" nie przekazuje żadnej konkretnej informacji o tym, co jest w topiku. Do nowych/rzadko nas odwiedzających użytkowników- WAŻNE! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...