Slayer Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 U mnie jest normalnie ze zdjęciem- 14860. I co wy na to?:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHECK-IT Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 no jest :) Na p4 3,4Ghz ,XP i 6800.. Cholerka. Moze dali w lape? No bo kunia w grach tak slabo a tu 14000? lOl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HQ12 Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 to czeka teraz z niecierpliwością na R420 :] hi hi hi jak to trafi do sklepów nareszcie sobe grafikę kupie :D i niebędzie to anie 6800 anie R420 ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyFX Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 link do ftp z innymi fotkami i plikami pdf ze specyfikacja shaderow w nv40 itp. ftp:// : @torstenb.homeip.net wkleic do IE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Przejżałem jak dotąd wszystkie materiały i mam nadzieję, że te nowe jednostki Pixel/Vertex Shader 3.0 rzeczywiście sie przydadzą. Ale to już na pewno jest wiadome, że NVIDIA technologicznie jest przed ATI, teraz tylko jedno pytanie- jak z wydajnością R420 będzie :) PS- dodatkowe punkciki w 3D Mark 2003 Geforce 6800 uzyskał dzięki dodatkowym 16 wirtualnym potokom w dużym skrócie- poprzez zamianę ich z jednostek Pixel/Vertex shader, tak przynajmniej zrozumiałem z różnych info. Ale dzieje się to tylko poniżej specyfikacji Direct 8.0, czyli wszędzie tam, gdzie nie ma w uzyciu Pixel/Vertex Shader-ów czyli np. 1 test z samolotami w 3Dm2003 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 hm........ dzisaj miała być pramiera a tu doopa :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M79 Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 http://mbnet.fi/elixir/NV40/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaizm_ Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 M79 ten link juz byl wiec postaraj sie nie spamowac. co do premiery i doopy, to premiera bedzie o godz 15 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czareq Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 no jest Na p4 3,4Ghz ,XP i 6800.. Cholerka. Moze dali w lape? No bo kunia w grach tak slabo a tu 14000? lOl CHECK widziałes wogule te testy z grami chyba nie. Zobacz ze tam 6800 ma praktycznie zawsze włączone AA 4x i AF 16 a konkurencja bez tych bajerów a i tak w większosci testów jest lepiej o te kilka fps więc nie dolewaj bo nie zjemy :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaizm_ Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 mamy nowego króla http://www.hardwareanalysis.com/content/ar...article/1708.7/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 http://www.hardwareanalysis.com/content/ar...article/1708.1/ trzeba czekac na stery dobre i korona wdajnosci przechodzi na nvidie edit: ups wyprzedzil mnie ktos:) sorx btw ciekaw jestme czy ktos juz wie czy moja zasilka pociagnie 6800non pro... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 A mi sie cos widzi, ze nVidia znow popelnila blad, a ATI wykazalo sie sprytem... Mianowicie po pierwszych wynikach wynika, ze 6800 ma znowu doskonala wydajnosc w starych aplikacjach <= dx8.1 (dokladnie jak fx-y), a z dx9.0 jest na poziomie radka9800xt :( I co z tego, ze ma shadery 3.0, jak jeszcze praktycznie nie ma gier wykorzystujacych 2.0... IMO zdecydowanie madrzejsza decyzja jest zrobienie super-szybkiej karty dx9.0 bez jakiejkolwiek implementacji shaderow 3.0. Wiec obawiam sie, ze ATI ze swoja r420 znow bedzie gora... Oczywiscie moje 'wywody' sa oparte na bardzo mglistych jeszcze podstawach - zweryfikuje te hipoteze za kilka dni, jak juz wszystkie powazniejsze serwisy porobia benchmarki :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Wyniki miażdżą, są po prostu nierealne. Trzeba będzie zbierać kase na to cudo, może w następnym roku sie kupi. Ciekawe co na te wyniki ATi powie. JohnyFX skąd ty dorwałeś te filmiki i screeny z tego UE3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czareq Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 A mi sie cos widzi, ze nVidia znow popelnila blad, a ATI wykazalo sie sprytem... Mianowicie po pierwszych wynikach wynika, ze 6800 ma znowu doskonala wydajnosc w starych aplikacjach <= dx8.1 (dokladnie jak fx-y), a z dx9.0 jest na poziomie radka9800xt I co z tego, ze ma shadery 3.0, jak jeszcze praktycznie nie ma gier wykorzystujacych 2.0... IMO zdecydowanie madrzejsza decyzja jest zrobienie super-szybkiej karty dx9.0 bez jakiejkolwiek implementacji shaderow 3.0. Wiec obawiam sie, ze ATI ze swoja r420 znow bedzie gora... a pixel shader 3.0 to nie jest czasem direct 9.0 poprawcie mnie jezeli sie myle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaizm_ Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 nie mylisz sie:) dokladnie 9.0c Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Poprawiam Cie - shadery 3.0 to nie dx9.0... :) shadery 3.0 ma miec dopiero dx10 UPDATE : He ? 9.0c ? To widac mam nieaktualne informacje... O ile pamietam, ten dx mial miec numerek 10.0. Coz, widac zmienili numeracje... :wink: W takim razie : shadery 2.0 ma dx9.0b, shadery 3.0 ma miec dx9.0c UPDATE 2: Jest to duzy OT, jedna nawiazuje do linku tutaj podanego... Popatrzcie sie tu : http://mbnet.fi/elixir/NV40/10817474486qLM...meutS_5_9_l.jpg http://mbnet.fi/elixir/NV40/10817474486qLM...meutS_5_8_l.jpg Niedosc, ze 5950 ma mniej fps-ow, to jeszcze oszukuje i bryka bez shaderow 2.0... Wiem, byly o tym topiki, ale tutaj przy okazji pojawilo sie fajne porownanie - i raczej nie ma mowy o tym, ze jest tu jakis 'przekret' na niekozysc nVidii... Wiec tym bardziej interesujace sie wydaje 'objawienie' swego czasu na forum goscia z 5900xt ktoremu bryklal super-plynnie FarCry z shaderami 2.0... hmm... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akslow Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Pixel Shadera 3.0 obsluguje chyba FAR CRY ver 1.1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_M Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Wszystko pięknie i gładko wyniki fenomenalne... zakładając że prawdziwe , ale ciekawi mnie jeden fakt , ktoś powiedział że cena wyniesie w granicach 300$ zakładając koszty manipulacyjne cło , akcyza, podatek ect ect , dodajmy 150$ ... w sumie taka grafa będzie kosztować 450$ na polskim rynku Z drugiej strony cena 5950 ultra to za model GeForceFX 5950 Ultra Gigabyte GV-N59U256V 256MB tv & DVI (256-bit) BOX około 2100 zł. przeliczając na dolary 550$. wiec coś mi tu nie gra dlaczego to niby nowsza karta silniejsza miała by być tańsza .. ?? :roll: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 A tu macie nową recke: http://www.firingsquad.com/hardware/nvidia...rce_6800_ultra/ A co do ceny w Polsce to GeForce 6800 Ultra na bank będzie kosztował ponad 2500zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyFX Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Wyniki miażdżą, są po prostu nierealne. Trzeba będzie zbierać kase na to cudo, może w następnym roku sie kupi. Ciekawe co na te wyniki ATi powie. JohnyFX skąd ty dorwałeś te filmiki i screeny z tego UE3 prezentacja unreal3.0 byla dzisiaj w nocy na rozpoczetej imprezie premierowej nv40, jak dawalem link do ftp to jeszcze nie bylo tam tych filmikow, pochodzą one od towarzysza z forum beyond3d ktory je nagrał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro87 Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Dam se łapę uciąć że nie będzie miał tych 12,5tyś w 3D Marku03.To jak ? ucinamy? :lol: :lol: :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Nie no, coraz bardziej jestem przekonany, ze z tymi 3dmarkami to jeden wielki zwalek - w testach wychodzi, ze powinna byc MIN 2x szybsza od 5950 - a benchmarki w grach to ledwo nascie/dziesiat procent wiecej... Czyzby znowu 'optymalizacje' :?: Tak samo - dlaczego w unreal tournament2004 nie ma renderowanego nieba ? Ale najdziwniejsze - dlaczego nie rusza shadermark, w ktorym wszystkie produkty nvidii dostawaly po pupie ? Oczywiscie padnei odpowiedz : niedorobione drivery. Hmmm - moze, a moze po prostu jeszcze nei umiescili optymalizacji 'per application'... UPDATE : ehem, chyba sie troche pospieszylem... :P Wlasnie dorwalem inne wyniki - i hmm, calkiem niezle wygladaja... Jesli taka bedzie rzeczywista wydajnosc karty - to winszuje, winszuje... Jeszne jest zewnetrznie piekna, wiec byc moze cos wreszcie nVidia wyda, co chetnie bym kupil :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_M Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 przynies siekiere :D:D:D ja będe cioł :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czareq Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 dużą wydajnosc widac w rozdziałkach od 1280X1024 wzwyż z włączonymi bajerami typu AA i AF róznica czasami nawet ponad 100% Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 I kolejne recenzje : http://www.guru3d.com/article/Videocards/128/ i glownie ta : http://www.hardocp.com/article.html?art=NjA2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 "Nie rzucim ATI skąd nasz ród...." :wink: Karta rzeczywiście potęga, ale IMHO nie wierzę, by ATI popuściło. Po prostu zrobił się kolejny przełom jak w przypadku pojawienia się na rynku R9700Pro. W stosunku do GF4Ti4600 różnica też była miażdżąca i tak jest teraz. ATI wypuści kartę o przyblizonych parametrach i skończy sie podniecanie wynikami. Czas leci... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyFX Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 obejrzyjcie sobie filmik ten co ma 12mb z prezzentacji unreal3.0 ktory jest na ftp tym co wczesniej podawalem, dopiero tam jest pokazane do czego została stworzona nowa generacja kart nvidii, wszystko jest renderowane w czasie rzeczywistym oczywiscie. dla mnie rozstrzasanie bez konca co ma ile wydajnosci w dotychczasowych aplikacjach troche jest nnudne wole sie skupic na tym co oferuje ps3.0 i vs3.0 i wszystko co ze soba niosa(unreal3.0) no i teraz oczywiscie jeszcze trzeba poczekac na r420(ale gdzie ps3.0? u ati?) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoxxx Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 hmm nie dziala ten link kaze sie logowac wiec poki co kupa -- jak niby ta nv ma miec 12 tysiecy to normalnie bez kitu poklon dla nvidi zobaczymy dokladne testy marka jak to tam ogolnie wyglada karta napewno ta jest kotem tylko czekac jak odpowie na to ati ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 I kolejna recka : http://www.hothardware.com/hh_files/S&V/nv...v40_debut.shtml Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2004 wiem co kupuje jak bedzie w polsce i zdam mature + studia :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...