spider2000 Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Witam. Planuję zrobić sobie pierwsze WC... ale jestem całkiem zielony w tym temacie i narazie nie wiele wymyśliłem. Wiem prawie napewno, ze będzie to układ zamknięty. Zamierzam to zrobić mniej więcej tak: CPU: Nukleon2 V2/Spider Extreme-PX z kroćcami 12-16-12 albo coś w ten deseń. (przyszłościowo plany, żeby było to z peltierem) GPU: Nie znalazłem nic co od razu by mi przypasowało... najlepiej jakby blok wyglądał tak jak na obrazku nr1. NB: prawdopodobnie będzie chłodzony pasywnie... na początek chyba nie warto wody tym bardziej, że na obecnm procu FSB 200 oznaczałoby 3,6 GHZ :P Pompka: AS MJ1000 jako niezatapialna Chłodnica: Kadecik z jakimiś wentylami... kadecika już mam (zresztą jeydna rzecz, którą już mam) Z miejsca pytam się gdzie można najtaniej dostać rzeczy, które wymyśliłem (nie mam na myśli aukcji, tylko sklepy) Tak więc "rysunek" GPU jaki byłby najlepszy: I schemat całego WC... nie wiem jeszcze tylko gdzie bym umieścił wężyk do napełniania i odpowietrzania układu: Obudowa to miditower... wszelkie zabiegi typu wycinanie dziurek nie sprawią problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubasik Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2004 nawet niezly wucet :) z tych 2 blokow bralbym spidera extreme (nizsza cena , a napewno nie odstaje od nuka z osiagami) tylko do pelta sie nie nadaja oba te bloki :? zbyt mala powierzchnia oddawania ciepla . do pelta to najlepsze wiercone bloki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...