Skocz do zawartości
zielony_I

Grafika z Sirius'a - Przestroga

Rekomendowane odpowiedzi

wojwar ty dalej swoje, wytocz sprawę i wzywaj biegłych na świadków w sprawie karty za 1000 zł.

Nie sądzę aby MMV zakwestionowało zwykłe otarcie po przykręceniu śrubki do śledzia, bo najczęściej w tym miejscu jest coś w rodzaju ząbków na których zaciska się śruba, i raczej są to niewidoczne rysy. Myślę że śledź ma rysę na czole i to wg. mnie dyskwalifikuje tą kartę do dalszej odsprzedaży, ja bym się wkurzył dostając taką jako 2 - 3 klient.

Postaw się też na miejscu tego co potem ma kupić tą kartę, musi ona spełniać też jego interesy a nie tylko tego który zwraca.

Chciałbym zobaczyć zdjęcia tego problematycznego śledzia, czy faktycznie serwis MMV leci w kule czy zielony ją tak podrapał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak karta do mnie dojdzie - zamieszcze zdjecie śledzia (mam nadzieje ze jeszcze dzis). Może i coś przeoczyłem - z tym nie wykluczam(chociaż wątpię) - jak podkreślam chodzi mi o całokształt załatwinia sprawy z klientem i stosunek sklepu do niego - karta juz u mnie zostanie - na prawde dalsze kontakty z tym sklepem juz mnie przestaly bawic (a z natury jestem wesołym człowiekiem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że tak jak napisał jeden z forumowiczów nikt nie chciał by otrzymać karty która nosi ślady używania.

Pragne przypomniec ze nie byloby calej sytuacji gdyby karty byly nalezycie wyselekcjonowane, oczywiscie nalezy sie tu firmie Sirius duzy + za podjecie takiej akcji, niestety jak zwykle gdzies zawinil czlowiek i wazne abyscie mieli swiadomosc ze poczatek tego problemu jest po waszej stronie.

Proszę napisać w którym miejscu Sirius.pl zachował się źle lub nieprofesjonalnie. Cały czas byliśmy w kontakcie mailowym, znał Pan też przybliżone terminy wymiany i wysyłek.

Dla każdego sklepu internetowego ważna jest opinia, jak już ktoś napisał wyżej. Szkoda tylko że niektóre sytuacje są przedstawiane w innym świetle i nie do końca są prawdziwe... Każdą sytuację staramy się wyjaśniać i tak uczyniliśmy i tym razem.

Licze ze bedziecie wyjasniac wszystkie takie problemy ktore sie pojawia zamiast chowac glowe w piasek, moze warto przejrzec jeszcze raz watki do ktorych linki sa powyzej.

Jesli bedziecie sumiennie prostowac wszystkie takie sytuacje to na dluzsza mete BARDZO wam sie to oplaci bo kazdy uzytkownik tego forum (i jego 10 znajomych) kupi towar w sirius.pl bo bedzie mial pewnosc ze nie zostanie na lodzie przez kogos komu sie nie chcialo 8 godzin gapic na 3D marka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i karte dostałem. Po dokładnych oględzinach na śledziu stwierdziłem jedynie półoktogłe zarysowanie od śruby mocującej do śledzia - podkreślam nic poza tym !!!!!!!! Przyczyną odmowy jest "porysowany śledz - karta nosi znaki używani". Zwracam uwagę że jest to jedynie spowodowane PRAWIDŁOWYM zainstalowaniem karty - zgodnie z instrukcją instalacji - punkt 7 instrukcji instalacji karty:

 

- "upewnij się że karta jest mocno przykręcona do obudowy" :!: :!: :!:

 

A więc wynika z tego że aby kartę można było zwrócić nie można jej zainstalować w komputrze - a jeżeli już instalować to nie zgodnie z instrukcją obsługi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Brawo !!!!!!!!!!!! Zostałem ukarany za prwidłową instalację karty - jeżeli ma być smieszniej :oops:

 

No to ladnie ....... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i karte dostałem. Po dokładnych oględzinach na śledziu stwierdziłem jedynie półoktogłe zarysowanie od śruby mocującej do śledzia - podkreślam nic poza tym !!!!!!!! Przyczyną odmowy jest "porysowany śledz - karta nosi znaki używani". Zwracam uwagę że jest to jedynie spowodowane PRAWIDŁOWYM zainstalowaniem karty - zgodnie z instrukcją instalacji - punkt 7 instrukcji instalacji karty:

 

- "upewnij się że karta jest mocno przykręcona do obudowy"   :!:  :!:  :!:  

 

A więc wynika z tego że aby kartę można było zwrócić nie można jej zainstalować w komputrze - a jeżeli już instalować to nie zgodnie z instrukcją obsługi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

 

Brawo !!!!!!!!!!!!  Zostałem ukarany za prwidłową instalację karty - jeżeli ma być smieszniej  :oops:  

 

No to ladnie ....... ;)

Wspolczucia, szczerze. Takie to jest niestety. Ale dostales chyba nauczke i juz wiesz, gdzie kupowac, a gdzie nie! Pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i karte dostałem. Po dokładnych oględzinach na śledziu stwierdziłem jedynie półoktogłe zarysowanie od śruby mocującej do śledzia - podkreślam nic poza tym !!!!!!!! Przyczyną odmowy jest "porysowany śledz - karta nosi znaki używani". Zwracam uwagę że jest to jedynie spowodowane PRAWIDŁOWYM zainstalowaniem karty - zgodnie z instrukcją instalacji - punkt 7 instrukcji instalacji karty:

 

- "upewnij się że karta jest mocno przykręcona do obudowy"   :!:  :!:  :!:  

 

A więc wynika z tego że aby kartę można było zwrócić nie można jej zainstalować w komputrze - a jeżeli już instalować to nie zgodnie z instrukcją obsługi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

 

Brawo !!!!!!!!!!!!  Zostałem ukarany za prwidłową instalację karty - jeżeli ma być smieszniej  :oops:  

 

No to ladnie ....... ;)

I PAMIĘTAJ NIGDY WIĘCEJ NIE POSTĘPUJ ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ :wink: :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i karte dostałem. Po dokładnych oględzinach na śledziu stwierdziłem jedynie półoktogłe zarysowanie od śruby mocującej do śledzia - podkreślam nic poza tym !!!!!!!! Przyczyną odmowy jest "porysowany śledz - karta nosi znaki używani". Zwracam uwagę że jest to jedynie spowodowane PRAWIDŁOWYM zainstalowaniem karty - zgodnie z instrukcją instalacji - punkt 7 instrukcji instalacji karty:

 

- "upewnij się że karta jest mocno przykręcona do obudowy"   :!:  :!:  :!:  

 

A więc wynika z tego że aby kartę można było zwrócić nie można jej zainstalować w komputrze - a jeżeli już instalować to nie zgodnie z instrukcją obsługi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

 

Brawo !!!!!!!!!!!!  Zostałem ukarany za prwidłową instalację karty - jeżeli ma być smieszniej  :oops:  

 

No to ladnie ....... ;)

Wspolczucia, szczerze. Takie to jest niestety. Ale dostales chyba nauczke i juz wiesz, gdzie kupowac, a gdzie nie! Pozdro!
Sirus to tam gdzie się nie kupuje dla tego wielki lol lol lol

Ja tam nigdy nic nie kupie i dużą ilość moich znajomych też uprzedze o tym sklepie i dam te wszystkie linki z przypadkami sirusa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i karte dostałem. Po dokładnych oględzinach na śledziu stwierdziłem jedynie półoktogłe zarysowanie od śruby mocującej do śledzia - podkreślam nic poza tym !!!!!!!! Przyczyną odmowy jest "porysowany śledz - karta nosi znaki używani". Zwracam uwagę że jest to jedynie spowodowane PRAWIDŁOWYM zainstalowaniem karty - zgodnie z instrukcją instalacji - punkt 7 instrukcji instalacji karty:

 

- "upewnij się że karta jest mocno przykręcona do obudowy"   :!:  :!:  :!:  

 

A więc wynika z tego że aby kartę można było zwrócić nie można jej zainstalować w komputrze - a jeżeli już instalować to nie zgodnie z instrukcją obsługi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

 

Brawo !!!!!!!!!!!!  Zostałem ukarany za prwidłową instalację karty - jeżeli ma być smieszniej  :oops:  

 

No to ladnie ....... ;)

W związku z czym na tym forum stanowczo odradzamy zakupy w sirius.pl - wyegzekwowanie swoich praw, wynikających jasno z przepisów jest u tych państwa niemożliwe

 

Może by do gazety jakiejś napisać ? przecież jakoś trzeba ich zmusić do szanowania klientów.

 

a ze swojej strony radzę zielonemu sprawę zgłosić do rzecznika praw konsumentów lub zgłosić się do federacji konsumentów

 

wojwar ty dalej swoje, wytocz sprawę i wzywaj biegłych na świadków w sprawie karty za 1000 zł.

Witek_p - ty nie rozumiesz prostej sprawy, nie chodzi o kartę za 1000 zł, ale chodzi o to by nie kupować tam, gdzie nie możesz wyegzekwować swoich praw. A prawa te jasno podaje ustawa i nie trzeba ich precyzosać. Nie potrzeba świadków, nie potrzeba biegłych, nie potrzeba nawet sprawy wytaczać. Prawa są jasno sformułowane - a jeśli ktoś ich nie przestrzega i chce sprzedawać w internecie, to po prostu trzeba innych ostrzec przed takim sprzedawcą i tyle. Jeśli kupisz coś i coś złego sie stanie z towarem, a jedyną możliwością wyegzekwowania praw będzie powoływanie biegłych lub wytaczanie sprawy - tak jak sugerujesz... to sorki... lepiej w coś takiego sie nie pchać

 

Nie sądzę aby MMV zakwestionowało zwykłe otarcie po przykręceniu śrubki do śledzia,

a jednak tak się stało. Gość kupił kartę - i przymocował ją zgodnie z instrukcją obsługi, czyli tak jak powinien, a więc zrobił to w granicach "normalnego zarządu" nad tą rzeczą. miał do tego prawo, a sirius nigdzie nie zaznaczył że karty przykręcać nie wolno - ba... instrukcja obsługi mówi jak "normalnie" się taką kartę instalować powinno

 

bo najczęściej w tym miejscu jest coś w rodzaju ząbków na których zaciska się śruba, i raczej są to niewidoczne rysy.

to akurat nie ma znaczenia

 

Myślę że śledź ma rysę na czole i to wg. mnie dyskwalifikuje tą kartę do dalszej odsprzedaży, ja bym się wkurzył dostając taką jako 2 - 3 klient.

akurat tutaj mógłbyś się wkurzyć - ale klienta nie interesuje to, że sirius straci na tej karcie (bo jej nie odsprzeda) - klient chce skorzystać z praw, a sirius je po prostu lekcewazy (o ile było tak jak zielony_i pisze)

 

 

 

Postaw się też na miejscu tego co potem ma kupić tą kartę, musi ona spełniać też jego interesy a nie tylko tego który zwraca.

sirius który tą kartę przyjmuje może nawet wyrzucić ją do kosza - to oni mają dbać o to by było ok, a nie klient ma się wozić do federacji praw konsumentów.

 

Wg mnie sirius może takie karty odsprzedawać po cenie niższej - i zaznaczyć że były one używane. Co jednak zrobi sirius ze zwróconą zgodnie z prawem kartą, to już nie jest interesem klienta

 

Chciałbym zobaczyć zdjęcia tego problematycznego śledzia, czy faktycznie serwis MMV leci w kule czy zielony ją tak podrapał ;)

dokładnie - dawać zdjęcia !

 

A tak przy okazji sirius ciekawie się zachował (o ile w rozmowie z zielonym padła nazw MMV) - bo co ma klienta obchodzić MMV ? klient w MMV kupuje ? czy sirius ?

 

kolesie z siriusa zwalili swoją odpowiedzialność na zielonego_I tłumacząc że MMV im nie przyjął karty.

 

O ile mi wiadomo to w relacjach między firmami nie obowiązują przepisy o zwrocie towaru nabytego na odległość (odnoszące się do konsumentów a nie firm)

 

zielony_I nie jest firmą i nie zawierał umowy z MMV - tylko z siriusem. Sirius powinien sam się martwić co zrobić z tą kartą (bo tak właśnie mówi ustawa) - jeśli obrót towarami między MMV, a siriusem opiera się na innych przepisach (bo tak jest) - to co klienta obchodzi co powiedziało MMV ? ano - wg prawa nic go to nie musi obchodzić ! i sirius wogóle nazwy MMV nie powinien wymieniać zasłaniając się odesłaniem karty przez właśnie MMV. Koleś kupił w siriusie i zgodnie z prawem ma możliwość oddać kartę.

 

Sprawa jest prosta jak pryszcz !

 

1. można ją opisać w gazetach - moze ktos sie zainteresuje tym jak slepy internetowe traktuja klientow (jesli sprawa jest taka jak pisze o tym zielony_I)

 

2. jest do wygrania w sądzie na bank (+ew. nawiązka za straty moralne)

 

3. oczywiście rzecznik praw konsumenta

 

Ażeby odciac sie od wszelkich dywagacji na temat tego, czy gosc mial prawo wkrecic karte, a po wkreceniu (zgodnie z instrukcja) zadac zgodnej z prawem mozliwosci zwrotu towaru zamieszcze jeden fragment art K. Szczygieckiej zamieszczony w Kwartalniku Parawa Prywatnego r 2003 nr 2, strona 409, ktory jest komentarzem do art 7 ustawy

 

"Konsument nie ma obowiązku wynagrodzenia przedsiębiorcy za użycie rzeczy zgodne z przeznaczeniem [(art. 7 ust. 3 ustawy z 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów...)]."

 

więc tezy - że kartę można odesłać jedynie "nieużywaną", "nie przykręcaną", "zupełnie niezmienioną" czy też nie noszącą śladów powstałych w wyniku normalnego (i zgodnego z instrukcją) użytkowania - są nic nie warte w świetle obowiązujących przepisów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie postaram się zamieścić ale na razie nie mam dostępu do cyfrówki.

W każdym razie jest to ślad - minimalne wgniecenie w kształcie półokręgu o długości około 4-5-6 mm - tak jak się poprostu śrubkę dokręca ;)

Co ciekawe państwo z Siriusa chyba się na mnie obrazili ;) Bo ponoć ich bardzo źle potraktowałem (takiego otrzymalem maila) ;) - To swoją drogą jest ciekawe - Sirius czuje się pokrzywdzony - no to mnie rozłożyło na łopatki - pozostawie to bez komentarza !!!!

 

Nauczke dostałem - Mam nadzieje, że i inny skorzystają z tych "ciekawych" doświadczeń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Myślę że tak jak napisał jeden z forumowiczów nikt nie chciał by otrzymać karty która nosi ślady używania.

Pragne przypomniec ze nie byloby calej sytuacji gdyby karty byly nalezycie wyselekcjonowane, oczywiscie nalezy sie tu firmie Sirius duzy + za podjecie takiej akcji, niestety jak zwykle gdzies zawinil czlowiek i wazne abyscie mieli swiadomosc ze poczatek tego problemu jest po waszej stronie.

 

Tak, ale chcieliśmy wymienić kartę na nową 9800SE modowalną. Zabrakło cierpliwości. Niestety błędy się zdarzają, chcieliśmy go naprawić ale klient zdecydował się na coś innego - a my robimy wszystko czego klient potrzebuje. I tak się wkopaliśmy :(

 

Proszę napisać w którym miejscu Sirius.pl zachował się źle lub nieprofesjonalnie. Cały czas byliśmy w kontakcie mailowym, znał Pan też przybliżone terminy wymiany i wysyłek.

Dla każdego sklepu internetowego ważna jest opinia, jak już ktoś napisał wyżej. Szkoda tylko że niektóre sytuacje są przedstawiane w innym świetle i nie do końca są prawdziwe... Każdą sytuację staramy się wyjaśniać i tak uczyniliśmy i tym razem.

Licze ze bedziecie wyjasniac wszystkie takie problemy ktore sie pojawia zamiast chowac glowe w piasek, moze warto przejrzec jeszcze raz watki do ktorych linki sa powyzej.

Jesli bedziecie sumiennie prostowac wszystkie takie sytuacje to na dluzsza mete BARDZO wam sie to oplaci bo kazdy uzytkownik tego forum (i jego 10 znajomych) kupi towar w sirius.pl bo bedzie mial pewnosc ze nie zostanie na lodzie przez kogos komu sie nie chcialo 8 godzin gapic na 3D marka.

Na forum jesteśmy często ale interweniujemy tylko w takich przypadkach, które tego wymagają. Sprawa 9700 skończyła się tym że karty te później były dostępne i to w normalnej cenie. Niestety autor tamtego posta nie chciał już z nami rozmawiać. Sprawa druga iRiver - błąd w ofercie, niestety każdemu się może zdarzyć a błędną cenę przedstawioną przez MIP podał nie tylko Sirius.pl. Ta sprawa mogła także zupełnie inaczej wyglądać jednak... tak się skończyło.

 

Zawsze jeśli ktoś ma jakiś problem z nami prosimy o maila reklamacje@sirius.pl - jesteśmy tylko ludźmi ale zawsze się można dogadać. Sirius.pl w kontaktach z klientami nie ma sobie nic do zarzucenia :)

 

Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie postaram się zamieścić ale na razie nie mam dostępu do cyfrówki.

W każdym razie jest to ślad - minimalne wgniecenie w kształcie półokręgu o długości około 4-5-6 mm - tak jak się poprostu śrubkę dokręca ;)

Co ciekawe państwo z Siriusa chyba się na mnie obrazili ;) Bo ponoć ich bardzo źle potraktowałem  (takiego otrzymalem maila) ;) - To swoją drogą jest ciekawe - Sirius czuje się pokrzywdzony - no to mnie rozłożyło na łopatki - pozostawie to bez komentarza !!!!

 

Nauczke dostałem - Mam nadzieje, że i inny skorzystają z tych "ciekawych" doświadczeń

Panie Macieju, "obrażenia" karty oceniał dystrybutor. Nam też troche to pokrzyżowało plany bo jak Pan wie mieliśmy już Panu wysyłać 9800Pro. Ale sam Pan przyznaje że śledz ma ślady używania. Więcej nie piszę ponieważ nie widziałem, zdjęcie chętnie oglądne.

 

Jeśli jest Pan zainteresowany rekompensatą tego zakupu tzn. tego że "na siłę" musiał Pan zostać przy 5900XT proszę o maila na reklamacje@sirius.pl

 

Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedno jest pewne  :twisted:  nie kupuję i nie bede kupował w siriusie,kilka razy chciałem zamówić coś u nich ale na telefon zawsze było coś w tym stylu "sorry teraz nikt nie podejdzie do tel.bo może każdy jest urżnięty i leży pod stołem (JOKE)" zamówienia poprzez e-mail zostają przyjęte(tak gdzieś + - jeden dzień) po 5 dniach,tak więc ogólnie nic nie zdąrzyłem kupić od siriusa a już się zraziłem do ich sklepu, natomiast dokonałem zakupu w sklepie tweak.pl aka barwkomp i zamówienie przez  tel.zostało zrealizowane w ciągu 10 godzin,i raniutko przed dzrzwiami z paczką w zębach stał pan z DHL'a  :lol:

Zaręczam Ci że zakupy u nas wyglądają tak samo u nas i w wielu innych sklepach. Zamawiasz, potwierdzasz, na następny dzień jest kurier więc nie ma się co... :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale sam Pan przyznaje że śledz ma ślady używania. Więcej nie piszę ponieważ nie widziałem, zdjęcie chętnie oglądne.

No teraz to mnie to rozwaliło.

 

1) Śledź ma ślady używania. Ponieważ została dokręcona wg instrukcji. Karta była przykręcona RAZ, więc jak inaczej można było sprawdzić produkt?? Gdyby nie została przykręcona i coś się jej stało to byłoby, że karta była użytkowana niezgodnie z instrukcją.

 

2) Pisze pan że nie widział "uszkodzenia". Ciekawe czy ktokolwiek w Sirius.pl je widział. A jak widział to również ciekawe jest czy rzeczywiście producent (dystrybutor, ktokolwiek) miał tę kartę w łapkach. Bo klient takiego sklepu musi niestety wierzyć na słowo Sirius.pl. Więc dlaczego to nie działa w drugą stronę?? Poza tym montujecie państwo zestawy. Czy tak trudno byłoby włożyć tę kartę do komputera i przykręcić ją śrubką?? Zapewne dostane odpowiedź że nie, gdyż szanujecie państwo klientów.

 

Czekamy na zdjęcie, obym nie musiał parskać śmiechem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dostatecznie się zdenerwowałem na Siriusa kiedy gościu ze sklepu, z którym rozmawiałem telefonicznie (gościu) bo nie moge go inaczej nazwać straszył mnie sądem i czymś tam jeszcze już nie pamiętam, chodziło o 9800se. Jak widać nie kupiłem u nich tej karty, zarobił inny sklep 100x lepszy od siriusa i tańszy. Jestem z tej karty b. zadowolony i miałem pewność, że dostane modowalną kartę za rozsądną cenę. Byłem w szoku zachowaniem pana z siriusa, ale tak bywa są sklepy dobre i nie dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dostatecznie się zdenerwowałem na Siriusa kiedy gościu ze sklepu, z którym rozmawiałem telefonicznie (gościu) bo nie moge go inaczej nazwać straszył mnie sądem i czymś tam jeszcze już nie pamiętam, chodziło o 9800se. Jak widać nie kupiłem u nich tej karty, zarobił inny sklep 100x lepszy od siriusa i tańszy. Jestem z tej karty b. zadowolony i miałem pewność, że dostane modowalną kartę za rozsądną cenę. Byłem w szoku zachowaniem pana z siriusa, ale tak bywa są sklepy dobre i nie dobre.

Śmieszne, nieźle się uśmiałem...

 

Może mamy jakąś specjalną infolinię pod krótą straszymy sądem :lol: ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dostatecznie się zdenerwowałem na Siriusa kiedy gościu ze sklepu, z którym rozmawiałem telefonicznie (gościu) bo nie moge go inaczej nazwać straszył mnie sądem i czymś tam jeszcze już nie pamiętam, chodziło o 9800se. Jak widać nie kupiłem u nich tej karty, zarobił inny sklep 100x lepszy od siriusa i tańszy. Jestem z tej karty b. zadowolony i miałem pewność, że dostane modowalną kartę za rozsądną cenę. Byłem w szoku zachowaniem pana z siriusa, ale tak bywa są sklepy dobre i nie dobre.

Właśnie. Opowiedz o swojej przygodzie. 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmieszne, nieźle się uśmiałem...

 

Może mamy jakąś specjalną infolinię pod krótą straszymy sądem  :lol: ??

Śmieszny to Pan :lol: jest w tym momęcie widać jaka firma, tacy ludzie w niej pracujący. Tą odpowiedzią obraził mnie pan i mam nadzieję że się to zdarzyło pierwszy i ostatni raz. A co do karty chciałem zamówić w waszym śmiesznym sklepiku :lol: kartę Hercules 9800se AiW i zamówiłem. Po dniu zadzwonił do mnie telefon z waszego sklepu, że karta jest w magazynie i zostanie wysłana, ale pod jednym warunkiem, że nie będę jej mógł oddać w przeciągu 10 dni bo tego sklep sobie nie życzy, a ja im na to, że mam takie prawo i mogę sprawdzić kartę czy mi ona odpowiada. Pan z którym rozmawiałem zaczął w tym momęcie mnie straszyć, że jak będę chciał oddać kart to sprawa znajdzie się w sądzie i chodź ja wygram to i tak koszty założenia sprawy i inne duperele mnie wyniosą więcej niż ta karta będzie kosztowała. To ja na to że dziękuje z wami współpracę i juz nigdy nie kupie u was więcej niczego. A koleś, z którym rozmawiałem wielce oburzony odłożył słuchawkę jak by to on był pokrzywdzony :lol: I jeszcze jedno najważniejsze hoho w tedy to się lałem normalnie z dwa dni, gościu mi się żalił na początku rozmowy, że on chce też taką kartę (modowalną na pro), a jak kupie ją u nich i się nie zmoduje to ją oddam i on już sobie nie kupi modowalnej :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dostatecznie się zdenerwowałem na Siriusa kiedy gościu ze sklepu, z którym rozmawiałem telefonicznie (gościu) bo nie moge go inaczej nazwać straszył mnie sądem i czymś tam jeszcze już nie pamiętam, chodziło o 9800se. Jak widać nie kupiłem u nich tej karty, zarobił inny sklep 100x lepszy od siriusa i tańszy. Jestem z tej karty b. zadowolony i miałem pewność, że dostane modowalną kartę za rozsądną cenę. Byłem w szoku zachowaniem pana z siriusa, ale tak bywa są sklepy dobre i nie dobre.

co do cenyto to chyba nie czytales informacji na sirius.pl

W tym sklepie mozna sie targowa ( przynajmniej tak tam jest napisane ) jesli znajdziesz ten sam srzet taniej w innym sklepie orzy zamoiwnieu piszesz w uwagaz ze tu i tu to i to jest tansze... a wiec nie sadze zeby sirius był drogim sklepiem :lol:

 

Co do siriusa to pomimimo malego bałaganu mam zaufane tdo tego sklepu, kupilem tam nie jeden produkt i jak oddalem radzia 9500 pro na gwarancji pare dni pozniej przyszedł do mnie niowy./...

 

Zamawialem obudowe na 4max.pl i tu to sie nazywa obsługa po 2 miesiacach od zamowuenie zmudnego telefonowania i pisania maili dostalem obudowe! pomimo tego ze nie bylem z nije zadowolony nie moglwm jej zwrocic a wiec nie mowice ze sirius jest az taki zły okrutny itp....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się w świecie dzieje.

 

Panowie, jaki w takim razie sklep internetowy polecicie ??

 

Na allegro można wystawić ocene / komentarz, a sklepom internetowym to co ? gucio :? Dobrze by było podjąć temat na forum i umieszczać tam opinie klientów (czyli nasze :) ) o tych sklepach. To by ułatwiło ludziom zakupy a i może wpłynęło na postawe sklepów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pan z którym rozmawiałem zaczął w tym momęcie mnie straszyć, że jak będę chciał oddać kart to sprawa znajdzie się w sądzie i chodź ja wygram to i tak koszty założenia sprawy i inne duperele mnie wyniosą więcej niż ta karta będzie kosztowała.

tak na przyszłość dla wszystkich (może się przydać) - w takim wypadku koszty sądowe pokrywa przegrywający

 

Fajnie się w świecie dzieje.

 

Panowie, jaki w takim razie sklep internetowy polecicie ??

 

Na allegro można wystawić ocene / komentarz, a sklepom internetowym to co ? gucio  :?  Dobrze by było podjąć temat na forum i umieszczać tam opinie klientów (czyli nasze  :) ) o tych sklepach. To by ułatwiło ludziom zakupy a i może wpłynęło na postawe sklepów.

są takie tematy na oślej:

 

polecane sklepy

 

oraz niesolidne firmy/oszuści

 

a ten temat najlepiej aby właśnie tam wrzucić (na oślą - w postaci niezmienionej, jako osobny cały topic) - jako zachętę do przestudiowania dla innych i ocenienia gdzie się lepiej nadaje

 

z tego co widzę, to trzeba najlepiej kontaktować się z właścielem sklepu - wtedy sprawa jest do popchnięcia. Znajomy miał właśnie taką przeprawę z proline/wrocław, jak zadzwonił do właściciela to odpowiednia część się odrazu znalazła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmieszne, nieźle się uśmiałem...

 

Może mamy jakąś specjalną infolinię pod krótą straszymy sądem  :lol: ??

Śmieszny to Pan :lol: jest w tym momęcie widać jaka firma, tacy ludzie w niej pracujący. Tą odpowiedzią obraził mnie pan i mam nadzieję że się to zdarzyło pierwszy i ostatni raz. A co do karty chciałem zamówić w waszym śmiesznym sklepiku :lol: kartę Hercules 9800se AiW i zamówiłem. Po dniu zadzwonił do mnie telefon z waszego sklepu, że karta jest w magazynie i zostanie wysłana, ale pod jednym warunkiem, że nie będę jej mógł oddać w przeciągu 10 dni bo tego sklep sobie nie życzy, a ja im na to, że mam takie prawo i mogę sprawdzić kartę czy mi ona odpowiada. Pan z którym rozmawiałem zaczął w tym momęcie mnie straszyć, że jak będę chciał oddać kart to sprawa znajdzie się w sądzie i chodź ja wygram to i tak koszty założenia sprawy i inne duperele mnie wyniosą więcej niż ta karta będzie kosztowała. To ja na to że dziękuje z wami współpracę i juz nigdy nie kupie u was więcej niczego. A koleś, z którym rozmawiałem wielce oburzony odłożył słuchawkę jak by to on był pokrzywdzony :lol: I jeszcze jedno najważniejsze hoho w tedy to się lałem normalnie z dwa dni, gościu mi się żalił na początku rozmowy, że on chce też taką kartę (modowalną na pro), a jak kupie ją u nich i się nie zmoduje to ją oddam i on już sobie nie kupi modowalnej :lol:

Nie obraziłem Pana. Po prostu na pewno nie było sytuacji w której sklep straszy sądem przez telefon... Rozmowa na pewno miała inną treść i przebieg. Część informacji mogła być natomiast na pewno zawsze jest możliwość na zwrot do 10 dni no i o sądzie na pewno nikt nie mówi w normalnych rozmowach handlowych :) Więc proszę nie przedstawiać tego w tak mylący sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i mam zdjęcia tego nieszczęsnego śledzia.

(ani jednej ryski nigdzie więcej nie ma poza miejscem mocowania śruby)

 

Próbowałem robić pare zdjęć - to wyszło najlepiej ( próbowałem bez lampy błyskowej - zdjęcia były rozmazane - a z lampą były te refleksy świetle - mam nadzieje że widać dość dobrze):

 

http://dynamix.student.utwente.nl/picserve...083224223//8row

 

Dodam że karta znowu jest mocno przykręcona zgodnie z instrukcją;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie obraziłem Pana. Po prostu na pewno nie było sytuacji w której sklep straszy sądem przez telefon... Rozmowa na pewno miała inną treść i przebieg. Część informacji mogła być natomiast na pewno zawsze jest możliwość na zwrot do 10 dni no i o sądzie na pewno nikt nie mówi w normalnych rozmowach handlowych :) Więc proszę nie przedstawiać tego w tak mylący sposób.

Napewno to Adam Mickiewicz nie żyje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie obraziłem Pana. Po prostu na pewno nie było sytuacji w której sklep straszy sądem przez telefon... Rozmowa na pewno miała inną treść i przebieg. Część informacji mogła być natomiast na pewno zawsze jest możliwość na zwrot do 10 dni no i o sądzie na pewno nikt nie mówi w normalnych rozmowach handlowych :) Więc proszę nie przedstawiać tego w tak mylący sposób.

Napewno to Adam Mickiewicz nie żyje.

Też :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LucAss ---> zadziwia mnie ta twoja pewnosc siebie, skad wiesz co mogl powiedziec jakis wasz pracownik, majac zly dzien? monitorujecie wszelkie rozmowy? czasem to tak bywa ze a wlasciciel firmy nie zawsze moze w 100% byc pewnym zachowania swoich pracownikow.... tak wiec to co zdazylo sie Nierealnemu moglo miec miejsce....

 

Dlatego jesli dzwonicie do roznych instytucji czy sklepow w razie problemow i nie tylko dobrze jest zapisac sobie z km mamy przyjemnosc(lub nie) rozmawiac.. zawsze to potm w rozmowie brzmi kiedy mozemy podac konkretne dane...

 

osobiscie kupowalem porca w siriusie, od zamowienia do otrzymania porcka minelo jakies 17h, comnie zszokowalo. jedyny minus to to ze jakiekolwiek pytania odnosnie produktu czy gwarancji kierowane do siriusa sa odsylane do hurtowni lub serewisow i nie zawsze sensownie rozwiazywne. Tak wlasnie stracilem garancje na proca... po wymianie e-maili usunalem jakies

2-3 mm plomby gwarancyjnej poniewaz ta zostala tak zle naklejna ze uniemozliwila poprawne zalozenie cs-a

 

Tak czyinaczej dobrze ze jest forum, dobrze ze przdstawiciel sklepu podjal sie proby wyjasnienia sytuacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...