Skocz do zawartości
zielony_I

Grafika z Sirius'a - Przestroga

Rekomendowane odpowiedzi

ja też miałem troche przebojów z nimi a dokładnie korespondowałem

z office@sirius.pl prawdopodobnie własciciel.ale od początku zakupów przez internet  byłem ich stałym klientem żadnych problemów z nimi,ażeby wam uswiadomic jakim klientem dla nich byłem w ciągu pół roku zakupiłem unich samych tylko kart graficznych 6 sztuk zostawiłem unich ładnych pare tysiecy zł .ale ostatni zakup jakies pół roku temu to było całkowite

przegięcie pały kupowałem wentylatory do obudowy 8x8 z podłonczeniem

na molexa gdyż tylko takie wchodziły u mnie w rachube gdyż na płycie niemam już wolnych gniazd do podłączenia wentylatorów dodatkowych taki wyrażny opis był na stronie skusiłem sie bo kosztowały chyba już dobrze niepamiętam cos okło 7-8zł zakupiłem ich chyba 6 sztuk.i co przyszły ale na podłączenie do płyty głównej bez zadnej przelotki na molexa, wkurzyłem sie niemiłosiernie pisze majla na office@sirius.pl

(chyba własciciel) z wyjasnieniem co dostałem a co zamówiłem i tu  

jego odpowiedz proponuje  aby dokupił pan sobie  przelotke na molexa prawdopodonie to był zalman tez za 8zł to było jego całe rozwiazanie sprawy kupiłem wentyl za 8 zł i miałem za tyle samo dokupic sobie przelotke skoro na stronie było wyraznie zaznaczone iż ten wentyl

posiada podłonczenie typu molex.przemilczałem!!!!!!! pomyslałem skoro takich klientów jak ja olewa sie w ten sposób to będzie to mój ostatni zakup w tej firmie. i tak też czynie do tej pory, zakupy przez internet tak

ale nie w sirius.pl.pozd

Sprawa dotyczy wentylatorów 80mm Evercool. Rzeczywiście była taka sytuacja. Inna dostawa i inne wtyczki. Część klientów odesłała, część zostawiła sobie mimo różnicy z opisem. Część WYNEGOCJOWAŁA przelotki do zasilania.

 

Rozumiem że to błąd osoby piszącej z Panem że zaproponowała takie wyjście, ale myślę że nie powinien Pan milczeć. Jesteśmy tylko ludźmi i innej metody jak rozmowa nie ma. Jestem pewien że otrzymał by Pan wtedy bez proszenia się przejściówki zgodnie z opisem. Zresztą jako klienta np. ja dobrze Pana kojarzę :)

 

Przepraszam za zły humor kogoś...

i pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swoja droga jedno trzeba oddac panu lukaszowi, pomimo z gory skazanej dyskusji na niepowodzenie i chwilowego milczenia odezwal sie za co nalezy mu sie szacunek, niestety trudno sie tlumaczy na forum publicznym, na dotakek pewnie nie zawsze za siebie

To zależy. Nieraz da się wytłumaczyć czyjś błąd, nieraz nie...

nieraz błędu nie ma tylko ludzka złośliwość, nieraz kwestia tylko domówienia/dogadania...

 

Zamiast mnie mógłby tutaj pisać przedstawiciel innego sklepu bo takie sytuacjie maja miejsce wszedzie tzn. te wytłumaczalne nie te zmyślone :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wintereq

nie wiem jak wy, ale mnie się wydaje, że barwkomp.pl, sirius.pl i komputronik.pl to potęga polskich sklepów internetowych - pisze to oczywiście prywatnie, a nie służbowo :-)

 

każdy sklep ma wpadki, to jest nieuniknione, zrozumcie, że to jest duży sklep i tam zamawia się tysiące produktów, a nie pracuje tam tyle ludzi ile sprzętu i każdy ma na głowie masę roboty, to przecież tylko ludzie i zdarza się każdemu, że coś zawali

 

sklepy internetowe są bardziej wyrozumiałe niż te "stacjonarne", które są obok nas, tam z góry trudniej jest cokolwiek załatwić

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Winter :arrow: zgadzam się z Tobą w 100%

Ale tak jak napisałeś:

to jest duży sklep i tam zamawia się tysiące produktów

Tym samym zyski nie małe, więc mogli by się bardziej postarać niż samo "przepraszamy" 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Witam po weekendowej przerwie

 

Myślę że nie ma takich sytuacji nigdy. Np. karta 9500Pro kosztowała ok 1000 zł, teraz producent nie da Ci karty 9600Pro (słabszej) tylko odda Ci pieniądze za które możesz sobie wybrać inną super kartę np. 9700, 9800... więc na pewno nie gorszą. Albo 5900XT to już zależy tylko od Twoich preferencji..."

 

..........

 

No to ładnie.... Ja mam 9500pro od Fica z siriusa. Raz poszła na gwarancję i wróciła ta sama "naprawiona", chociarz umawaiłem się ze sklepem, ze za odpowiednią dopłatą wymienią mi na 9700, muwie no dobra, ale wkurzyłem się jak włożyłem tą kartę do kompa i zaczęły pojawiać się różne błędy w wyświetlanym obrzazie, artefakty, skaczący obraz itp... więc myśle: cóż znowu bez kompa i wysłałem znowu grafe na gwarancje, jeszcze raz umawiając się z siriusem że za dopłatą wymienią na 9700, dostałem znowu dziwne jakieś 9500pro - myślałem z początku ze to moje znowu "naprawione" - tak mi powiedział pan serwisant, ale zdiwiły mnie inne numery na kościach pamięci, a także to że kości te są oznaczone f36 303a i f36 238a (wcześniej miałem wszystkie 303a) a poza tym mają skrajnie różne numery serii. Myśle - trudno, oby tylko działała dobrze, no i działa chociaż czasami mam wątpliwości - czasami komputer uruchamia się i sa artefakty na całym ekranie nawet w biosie, restart czasami dwukrotny pomaga, dziwi mnie to bo nie dzieje się to za karzdym razem tylko co jakiś czas... Miałem tego nie pisać, ale jak zobaczyłem wypowiedź pana z siriusa (przytoczona u góry) to mnie trochę wkurzyło - "takie to proste - reklamujesz - dostajesz kase - bierzesz lepszą kartę" a ja reklamowałem dwa razy i nawet do końca nie wiem czy zostało wszystko dobrze załatwione...

co wy na to...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Witam po weekendowej przerwie  

 

Myślę że nie ma takich sytuacji nigdy. Np. karta 9500Pro kosztowała ok 1000 zł, teraz producent nie da Ci karty 9600Pro (słabszej) tylko odda Ci pieniądze za które możesz sobie wybrać inną super kartę np. 9700, 9800... więc na pewno nie gorszą. Albo 5900XT to już zależy tylko od Twoich preferencji..."

 

..........

 

No to ładnie.... Ja mam 9500pro od Fica z siriusa. Raz poszła na gwarancję i wróciła ta sama "naprawiona", chociarz umawaiłem się ze sklepem, ze za odpowiednią dopłatą wymienią mi na 9700, muwie no dobra, ale wkurzyłem się jak włożyłem tą kartę do kompa i zaczęły pojawiać się różne błędy w wyświetlanym obrzazie, artefakty, skaczący obraz itp... więc myśle: cóż znowu bez kompa i wysłałem znowu grafe na gwarancje, jeszcze raz umawiając się z siriusem że za dopłatą wymienią na 9700, dostałem znowu dziwne jakieś 9500pro - myślałem z początku ze to moje znowu "naprawione" - tak mi powiedział pan serwisant, ale zdiwiły mnie inne numery na kościach pamięci, a także to że kości te są oznaczone f36 303a i f36 238a (wcześniej miałem wszystkie 303a) a poza tym mają skrajnie różne numery serii. Myśle - trudno, oby tylko działała dobrze, no i działa chociaż czasami mam wątpliwości - czasami komputer uruchamia się i sa artefakty na całym ekranie nawet w biosie, restart czasami dwukrotny pomaga, dziwi mnie to bo nie dzieje się to za karzdym razem tylko co jakiś czas... Miałem tego nie pisać, ale jak zobaczyłem wypowiedź pana z siriusa (przytoczona u góry) to mnie trochę wkurzyło - "takie to proste - reklamujesz - dostajesz kase - bierzesz lepszą kartę" a ja reklamowałem dwa razy i nawet do końca nie wiem czy zostało wszystko dobrze załatwione...

co wy na to...

Podobnie jak tłumaczyliśmy wyżej - wymiana na inny sprzęt możliwa jest tylko i wyłącznie wtedy kiedy z gwarancji wraca nowy sprzęt. Jeśli dostajecie tylko naprawiony to nie ma takie możliwości. Więc tutaj wszystko ok. A jeśli z kartą nadal coś nie tak to przyślij tylko dobrze opisz usterkę to na pewno zostanie wymieniona lub naprawiona przez producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

karty są bardzo drogie, nie warte swej ceny,za 3lata będą nic nie warte, to jest złoty interes i tylko trzeba znaleźć "potencjalnego jelenia" stosując różne chwyty ,półprawdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje ze karty i wogule wszystko jest warte tyle ile ludzie chą za nie zapłacić.... a tak wogule to nie wiem do czego nawiązujesz neig555?

 

@LucAss

poobserwuje jeszcze sprzęt, bo tak jak pisze to dzieje się co jakiś czas, ale jak coś bedzie znów nie tak to wielka lipa bo to już 3raz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie otrzymałem odpowiedź, ale...problem Uncle powalił mnie na kolana 8O Ja rozumiem, można wymienić kondenstory na MoBo, jakiś oporniczek, ale dawac na grafę inne pamięci z różnych okresów produkcyjnych 8O :evil: Przeciez to prawie pewne , że coś będzie nie tak. Co z tego, że układy zasilające karty dawać będą równe napięcie, jak własciwości poszcegolnych kości będą minimalnie różne. I do tego jeszcze fakt, że kość wlutowano pewnie ręcznie.... 8O Szkoda gadać, ja wysiadam. Mam nadzieję, że nie zdarzy mi się nic takiego, bo uprzedzam, że choćby , za przeproszeniem, "skały sra..." to nie popuszczę i dydrymałów słuchać nie będę przy reklamacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle - trudno, oby tylko działała dobrze, no i działa chociaż czasami mam wątpliwości - czasami komputer uruchamia się i sa artefakty na całym ekranie nawet w biosie, restart czasami dwukrotny pomaga, dziwi mnie to bo nie dzieje się to za karzdym razem tylko co jakiś czas...

mialem tak z ti4200, padl po 3 miesiacach, z czasem bylo coraz czesciej i coraz gorzej az doszlo do tego, ze nie dalo sie normalnie z kompa korzystac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak tylko coś bedzie nie tak to oczywiście ze wysyłam karte....

Ale naprawde też myśle ze to syf tak naprawić karte... w takim przypadku powinni bez mrugnięcia okiem wymienic na nową, ale cóż...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lucass odpowiedz mi kto odpisywał mi z tego majla OFFICE@SIRIUS.PL

bo z tego co mi wiadomo to był to szef byc może sie myle.zrozumie taka odpowiedz pracownika ale nie własciciela firmy.pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem u nich FIC Radeon 9600 pro w poniedziałek (opcja - kurier w 2 dni) no i jak nie ma karty tak nie ma. Całe szczęscie ze wziołem opcje za pobraniem a nie wpłata na konto. Moze powodem opoznienia jest to ze mieszkam w Gdańsku a Sirius jest w Wadowicach 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem u nich FIC Radeon 9600 pro w poniedziałek (opcja - kurier w 2 dni) no i jak nie ma karty tak nie ma. Całe szczęscie ze wziołem opcje za pobraniem a nie wpłata na konto. Moze powodem opoznienia jest to ze mieszkam w Gdańsku a Sirius jest w Wadowicach 8)

Z tego co widzialem na stronce SIURIUSA to karty juz im sie skonczyly i teraz trzeba czekac na dostawe...ale kiedy ona bedzie?? Sam sie przymierzalem do tej karty, ale stwierdzilem ze warto jeszcze poczekac z wymiana az wejda R420 iNV40 :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostarczenie przesyłki nie do końca zależy od sklepu - przcież tym zajmuje się firma kurierska...

Jak kurierem to jest to jeden dzien wiec jezeli jest to wiecej to wina sklepu. ;) :P

Wiem to z autopsji, nawet poczta polska przy priorytecie dosc czesto wyrabia sie w 1 dzien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Winter  :arrow:  zgadzam się z Tobą w 100%

Ale tak jak napisałeś:

to jest duży sklep i tam zamawia się tysiące produktów

Tym samym zyski nie małe, więc mogli by się bardziej postarać niż samo "przepraszamy" 8)

a czego wy oczekujecie wiecej? buzi? czy moze chcecie zeby wam cos dali w prezecie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje 3 grosze :) , swego czasu kupilem bude anteca w sirius.pl , po calodniowej walce z "szybka paczka" ( poniewaz kurier nie mial ochoty dowiesc paczki , poinformowal przelozonych ze rozmawial ze mna i umowil sie na nastepny dzien , rozmowa oczywicie nie miala mejsca , paczke dowiezli prawie o 11 w nocy :) ) , odebralem paczuszke , nie otwieralem paczki przy kurierze , otworzylem potem , to co zobaczylem spowodowalo ze zagotowalem sie momentalnie , obudowa byla niekompletna , cala porysowana lacznie z szyba , brak wentyli ,kluczykow , srubek , uchwytow do napedow 5,25. Hm skrobnolem posta ze zdjeciami na pewnym foroom , rekacja byla natychmiastowa `o 2 w nocy dostlem meila z przeprosinami i oferta wymiany lub 50 % znizki lub gratisy (zalman 7000 alu lub stacja dyskow lub kable uv anteca do hdd i fdd ) , cala sprawa skonczyla sie bardzo pomyslnie , tyle ze kosztowala mnie sporo nerwow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko w temacie :

czy mieliscie wpadki z takim sklepem jak : www.cooling.pl ? bo zamierzam pare rzeczy kupic a nie mam czasu na uzeranie sie z skretynialymi sprzedawcami i oszukanczymi firmami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko w temacie :

czy mieliscie wpadki z takim sklepem jak : www.cooling.pl ? bo zamierzam pare rzeczy kupic a nie mam czasu na uzeranie sie z skretynialymi sprzedawcami i oszukanczymi firmami

Ja raz tam kupiłem to czekałem na paczkę miesiąc ale wszystko dotarło sprawne ale czas oczekiwania jest zbyt długi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy moze chcecie zeby wam cos dali w prezecie?

W wielu przypadkach mogloby to w duzym stopniu podratowac opinie o sklepie, wszyscy jestesmy ludzmi i popelniamy bledy, ale trzeba tez wyciagac wnioski!

Sklepy dostaja rozne gadzety dodatkowe, mogliby przeznaczyc to na takie awaryjne prezenty.

I nie mam tu na mysli dlugopisow i innego tego typu smiecia tylko plecaki, polary, pendrive'y latarki diodowe itp.

Opisywalem juz gdzie indziej moje boje z firma Angela, napewno pisalbym w innym tonie (jesli wogole) gdybym zamiast wyklocac sie o jakakolwiek gratyfikacje za moje nerwy i stracony czas, otrzymal jeden wentylator Sunbeama ktorego sa przeciez dystrybutorem.

Takie sytuacje gdzie indziej sa normalne i to wlasnie jest jeden z filarow renomy firmy - powazne traktowanie klienta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko w temacie :

czy mieliscie wpadki z takim sklepem jak : www.cooling.pl ? bo zamierzam pare rzeczy kupic a nie mam czasu na uzeranie sie z skretynialymi sprzedawcami i oszukanczymi firmami

zajefajny sklep, zamówienie miałem następnego dnia.aż sie sam zdziwiłem 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do mnie właśnie dotarł 9800 pro z siriusa (jak jeszce pamiętacie ten nieszczęsny porysowany śledź zakwestionowany do wymiany - jak się okazało przez mmv dystrybutora gainwarda);) Także dziękuje bardzo wszyskim za pomoc ;) Tym razem wszystko potoczyło się szybko i z dobrym kontaktem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lucass odpowiedz mi kto odpisywał mi z tego majla OFFICE@SIRIUS.PL

bo z tego co mi wiadomo to był to szef byc może sie myle.zrozumie taka odpowiedz pracownika ale nie własciciela firmy.pozd

Musiał byś mi przesłać tego maila bo inaczej nie powiem.

 

Pozdro !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...