Jump to content
Sign in to follow this  
OKITOKI

AMD Barton - Serie, opisy - Kompedium

Recommended Posts

Witanko,

Czy moglibyście wpisać kompendium wiedzy nt. BARTONów ???

Mam na myśli podstawowe info nt.:

1. - jak czytać opisy ?

2. - co znaczą poszczególne nr w opisach ?

3. - które serie mają odblokowany mnożnik ?

4. - które jak sie wkręcają i przy jakich parametrch vCore ?

 

itd. itp., - proponuję podawanie modelu i mozliwych parametrów

- moze podajcie tez przydatne linki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli moge od Was dowiedzieć sie nt. Bartona 2500 Mobila,

to bede dzwięczny ;)

Chodzi mi głównie o nr. serii z odblokowanym mnożnikiem,

bo ponoć są niektóre poblokowane [sic!]

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaa -

a może jeszcze czym róźnią kolory laminatów ?

jaki wpływ ma kolor na OC ?

itd, itp

piszcie co wiecie

kompendium przyda sie zamiast szukania po postach i historii ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

AQYHA 0414 MPMW - mnoznik zablokowany. Na standardowym napieciu stable (11x210x1.65V).

EDIT: Laminat zielony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rowniez przyłaczam sie do postu i pytam jaka seria i z ktorgo tygodnia procki te są najlepsze do o/c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktos [z gory BIG TXS] moglby mi rozczytac czy to bedzie cos warte ?:

 

AXMH2500FQQ4C - Y911495A40154 - IQYHA0351MPMW [brazowy laminat]

 

i czy ma odblokowany mnoznik ? i ew. na ile powinien sie wykrecic i przy jakich parametrach ?

 

czy do OC lepszy brazowy czy zielony ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest jezeli sie nie myle Bartonik 2500+ Mobile z serii IQYHA - wiec mnoznik bedzie odblokowany..ale co do OC to trudno powidziec - musialbys sprawdzic sobie ale na 80% bedzie sie fajnie krecil jak wiekszosc Mobilkow, ale podkreslam nie wszystkie sie dobrze kreca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co mi wiadomo to wszystkie te mobilniaki mają odblokowany mnożnik bo korzystają z jakiejś technologii, która tego wymaga.

I jeszce jedno - używaj opcji "zmień".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam taki: AXDA2500DKV4D Z411462D41030

AQYHA 0414VPMW

Mnożnik ODBLOKOWANY !!!

kręce na defaultowych napięciach, działa stabilnie!!! Ale zwiększyłem na wszelką wszelkość na 1.7V

Zielony Laminat.

Świetny do OC.. zero problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktos [z gory BIG TXS] moglby mi rozczytac czy to bedzie cos warte ?:

 

AXMH2500FQQ4C - Y911495A40154 - IQYHA0351MPMW [brazowy laminat]

 

i czy ma odblokowany mnoznik ? i ew. na ile powinien sie wykrecic i przy jakich parametrach ?

 

czy do OC lepszy brazowy czy zielony ?

http://cbid.amdclub.ru/files/BCRC15.zip sprawdź tym softem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam taki: AXDA2500DKV4D Z411462D41030  

AQYHA 0414VPMW

Mnożnik ODBLOKOWANY !!!

kręce na defaultowych napięciach, działa stabilnie!!! Ale zwiększyłem na wszelką wszelkość na 1.7V

Zielony Laminat.

Świetny do OC.. zero problemów.

dawaj screena z mnożnikiem np. 10 bo niewierze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam taki: AXDA2500DKV4D Z411462D41030  

AQYHA 0414VPMW

Mnożnik ODBLOKOWANY !!!

kręce na defaultowych napięciach, działa stabilnie!!! Ale zwiększyłem na wszelką wszelkość na 1.7V

Zielony Laminat.

Świetny do OC.. zero problemów.

Nasze procki sa prawie identyczne tylko ze Ty masz VPMW a ja MPMW - a moze sie pomyliles wiec jakbys mogls sprawdzic czy na penwio dobrze napisales :D. A co do OC to jak widac AQYHA 0414 to znaczy SUPER OC :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

XP-M AQYHA 0351 RPMW

 

na 1.525V 250x9 3500+

na 1.65V 250x9.5 3700+

 

250x10 1.75V 4100+ :mrgreen:

 

Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktos [z gory BIG TXS] moglby mi rozczytac czy to bedzie cos warte ?:

 

AXMH2500FQQ4C - Y911495A40154 - IQYHA0351MPMW [brazowy laminat]

 

i czy ma odblokowany mnoznik ? i ew. na ile powinien sie wykrecic i przy jakich parametrach ?

 

czy do OC lepszy brazowy czy zielony ?

http://cbid.amdclub.ru/files/BCRC15.zip sprawdź tym softem.

Wykrywa mi serię AQYFA. CPUID 06A0h. Processor code name : thorton w/512 k ?? Dobre do kręcenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi tez wykrywa taka sama serie, a w rzeczywistosci jest inna - wiec taki programik to mozesz sobie darowac, bo to jest jedna wielka sciema tylko :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

*"]Wykrywa mi serię AQYFA. CPUID 06A0h. Processor code name : thorton w/512 k ?? Dobre do kręcenia?

thorton w/512 k czyli Barton

a czy dobry do krecenia :?: :lol: :P :D sprawdz sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam taki: AXDA2500DKV4D Z411462D41030  

AQYHA 0414VPMW

Mnożnik ODBLOKOWANY !!!

kręce na defaultowych napięciach, działa stabilnie!!! Ale zwiększyłem na wszelką wszelkość na 1.7V

Zielony Laminat.

Świetny do OC.. zero problemów.

Nasze procki sa prawie identyczne tylko ze Ty masz VPMW a ja MPMW - a moze sie pomyliles wiec jakbys mogls sprawdzic czy na penwio dobrze napisales :D. A co do OC to jak widac AQYHA 0414 to znaczy SUPER OC :D

Napisałem dobrze:)) Super do OC jest.

 

dawaj screena z mnożnikiem np. 10 bo niewierze

Słuchaj, nie umiem screena z biosu walnąć, Jedno wiem, moge se w biosie zmienić mnożnik na 20x. Nie wiem. Moim zdaniem jeżeli Mnoznik by był zablokowany, to nie mógłbym w biosie zmienić go.. Zgadza się?

A zresztą mnożnika nie używam! Ustawiłem szyne na 200Mhz*11 (mnoznik) i mam Bartona 3200+ na standardowym napięciu, bo na 1.7V wywalał błąd w prime 95, zmniejszyłem napięcie i super stabilnie przeszedł test w prime.

Pokój :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słuchaj, nie umiem screena z biosu walnąć, Jedno wiem, moge se w biosie zmienić mnożnik na 20x. Nie wiem. Moim zdaniem jeżeli Mnoznik by był zablokowany, to nie mógłbym w biosie zmienić go.. Zgadza się?

a ja moge sobie walnac mnoznik 16 i fsb 250, a do tego timingi 2-2-2-5/11 :lol: :lol: :lol:

ustaw mnoznik na jakikolwiek (inny niz 11) i daj screena z cpu-z

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Mój błąd. Mój błąd. Po prostu nie wiedziałem że jak mnożnik jest zablokowany, to mozna w biosie ustawiać. Mój błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze raz prosba:

AXMH2500FQQ4C - Y911495A40154 - IQYHA0351MPMW [brazowy laminat]

czy VCore bedzie defaultowo 1,45 czy 1,65 V

i jakie znaczenie ma brazowy laminat [czym sie roznie od zielenca - lepszy/gorszy ?]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz mobilnego, czyli na 1.45 bedzie szedł.. a laminat? hmm.. raczej to kiedy został zrobiony? te z brązowym chyba wcześniej.

ale moge sie mylić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no chlopcy poczytac forum trzeba :P

FQQ4C 1,45V

FKT4C 1,65V

laminat nie ma zadnego znaczenia w oc proca :!:

brazowe i zielone sa ciagle dostepne, czyli amd produkuje procki na 2. typach laminatow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barton 2500

AXDA2500DKV4D

9592837270013

AQXDA 0320MPMW

 

Procek z 20 tygodnia produkcji z zablokowanym mnożnikiem, szkoda gadać.

 

pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barton 2500

AXDA2500DKV4D

9592837270013

AQXDA 0320MPMW

 

Procek z 20 tygodnia produkcji z zablokowanym mnożnikiem, szkoda gadać.

 

pozdrawiam.

Chyba cos Ci sie pomylilo - skoro seria to 0320, wiec mnoznik jest odblokowany, ale to tylko takie male sprostowanie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie pomyliłem się, kiedyś pytałem o to na forum, zdarzają się takie procesory. Nigdy nie ma 100& pewności. Po zmianie mnożnika płyta nie wstaje, obojętnie jaka. Wystarczy że zmienię na "odlokowanego" proca a wszystko da się zmieniać.

 

pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam taki: AXDA2500DKV4D Z411462D41030 

AQYHA 0414VPMW

Mnożnik ODBLOKOWANY !!!

kręce na defaultowych napięciach, działa stabilnie!!! Ale zwiększyłem na wszelką wszelkość na 1.7V

Zielony Laminat.

Świetny do OC.. zero problemów.

Nasze procki sa prawie identyczne tylko ze Ty masz VPMW a ja MPMW - a moze sie pomyliles wiec jakbys mogls sprawdzic czy na penwio dobrze napisales :D. A co do OC to jak widac AQYHA 0414 to znaczy SUPER OC :D

Siema własnie kuilem tego procka 2500+ idopiero pierwsze testy aza ok 2-3 dni bo dojdzie Abit NF-7S rev20

Dokladny opis to Zielony lamnat

AQYHA 0414UPMW SA NAPEWNO W ESC w gdansku

 

U mojego kolesia(na ASUS deluxe) ten wlasnie model poszedł na standartowym napiecu na 3200+ winde przeszedł Wina tez ale 2001 juz wywalil ale przy 1.700v w 100% stable wszelkie testy i tylko 42 w idle na WR4 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze kumplowi pamieci nie wytrzymawaly takiej magistrali, choc z drugiej strony to tylko 200 Mhz, ale potestuj pozniej u siebie - bo jak dla mnie to te procki to rewelka jak na zablokowane Bartony i w dodatku za swojego nowego dalem 345 zeta w Prolinie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barton 2500+ oznaczenia

AXDA2500KV4D

AQZEA0331SPMW (moglem cos sie pomylic ale chyba nie)

1,65v@11*200

1.7v@11.5*200

1.8@12*200

 

Oczywiscie mnoznik unlock

ogolnie jestem bardzo zadowolony i ten procek po takim podkreceniu wyprzedza moje chlodzenie no coz po sesji trzeba bedzie sie zajac tosterem i kupic zalmana oraz obudowe nowa chiefteca zwlaszcza ze na zjezdzie w Gdansku i Dzwinowie trzeba jakos wygladac ;)

aha podpis nieaktualny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co tu sie rozpisywac

Model 2500+ Barton AQYHA

bez problemu na 1.65 na 3200+(11x200) czasem widziałem ze trzeba dac 1.7v ale to i tak bdb, chłodzenie WR4 i idel 42-43 stopnie stres ok 50s po podkreceniu 100% stable

płyta na kturej testy były robione to Abit NF7-S rev.20 i zasiłka 420 Chieftec

Share this post


Link to post
Share on other sites

IQYHA 0417 XPMW

1,65V 11x 204 stabilnie, chociaż pod WRIV ciepło - 64 st. z diody

idle 48st. dioda

szkoda, że mnożnik zablokowany :(

konfig jak w podpisie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.