Piotrux Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Ja nie wiem jak mozna robic taka gre tyle lat na drutach oni to robili :wink: , wedlug mnie grafika nie powala, FarCry ma bardzo podobna a kiedy wyszedl i nie robili go wiecznosc, moj konfig 800x600 wszytsko very wysyko i chodzi plynnie, no ramu dolozylem do 700 cos tam bo rwalo. Jak pisal poprzednik gasnie swiatlo i wylatuja stworki wiec pakujesz caly scenariusz. To juz bylo w doom 1, chlopaki widze stoja w miejscu. Albo co chile wielkie hahaha goscia i stworki, nie podoba mi sie zawiodlem sie a tak czekalem i jeszcze ta wersja spolszczona co ma wejsc porazka. Pewnie Linda maczo bedzie podkladal glos smiechu warte :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClareS Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Clares, jak Ci chodzi doom na twoim kompie? rwie czasem jak wychodzisz z jednego pomieszczenia do drugiego ? ile masz FPS w High Detal 800x600 ? Gram na 800x600 i detale na HIGH. Gra się troche długo ładuje i na początku strasznie laguje (jakies pierwsze 20sekund) ale potem juz gra się strasznie płynniutko :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CougaR2 Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Tak dla rozluznienia sytuacji moze tak maly konkursik na najladniejszy screenshot :lol: To ja moze zaczne :) To moze ja bede kontynuowal :D Dopiero zaczynam gre wiec sie nie smiac :lol: Screeny oczywiscie z GF4Ti4200 8) SCREEN 1 SCREEN 2 SCREEN 3 SCREEN 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3rr0r Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Jak dla mnie nr 4-wypasne ujecie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClareS Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Jak dla mnie nr 4-wypasne ujecie :D Mi się zdaje czy ten stwór jedną łape ma w powietrzu :?: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duszek87 Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Mam pytanko. Pojutrze bede miał tą grę. Mam gf3 ti450. Nie miałem styczności jeszcze z tym doomem wiec doradzcie tu albo na priva gdzie i jakie ustawienia mam wprowadzić odnośnie grafy, żeby chodziła w miare płynnie(35-40 fps) bez jakiś ogromnych strat w grafie :), i czym się będą różniły od standardowych dobieranych przez grę dla mojej karty? Sorry że ide na łatwizne ale przewertować sie przez 50 stron textu nie jest przyjemnością :? Pozdro 4 all :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feluś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 cześć czy jest jakiś sposób na takie zielone potworki które rzucają we mnie żółtymi kulami,problem plega na tym że zawsze trafiają i nie ma .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3rr0r Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Jak dla mnie nr 4-wypasne ujecie :D Mi się zdaje czy ten stwór jedną łape ma w powietrzu :?: :lol: eheheh no dziwnie jakos ale wystarczy spojrzec na jego piekny usmiech i te zdrowe zabki :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CougaR2 Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Jak dla mnie nr 4-wypasne ujecie :D Mi się zdaje czy ten stwór jedną łape ma w powietrzu :?: :lol: Ustaw sobie wiekszy brightness na monitorku :) Wyraznie widac ze lewa lape oparta ma na wygietej barierce 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITer Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Clares, jak Ci chodzi doom na twoim kompie? rwie czasem jak wychodzisz z jednego pomieszczenia do drugiego ? ile masz FPS w High Detal 800x600 ? Gram na 800x600 i detale na HIGH. Gra się troche długo ładuje i na początku strasznie laguje (jakies pierwsze 20sekund) ale potem juz gra się strasznie płynniutko :) Mi rwie raz na 20 sekund jak chodze, doladowuje, jest na to jakis sposób? oprócz dokladania ramu - mam malo 512 ale jak bym chcial dolozyc to tylko kolejne 512 a to so juz koszta :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3rr0r Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Clares, jak Ci chodzi doom na twoim kompie? rwie czasem jak wychodzisz z jednego pomieszczenia do drugiego ? ile masz FPS w High Detal 800x600 ? Gram na 800x600 i detale na HIGH. Gra się troche długo ładuje i na początku strasznie laguje (jakies pierwsze 20sekund) ale potem juz gra się strasznie płynniutko :) Mi rwie raz na 20 sekund jak chodze, doladowuje, jest na to jakis sposób? oprócz dokladania ramu - mam malo 512 ale jak bym chcial dolozyc to tylko kolejne 512 a to so juz koszta :( Ja proponuje zassac diskeepera zrobic pare razy deframentacje-tylko wtedy u mnie dziala jak trzeba :D podobno nawet carmack zalecal :D wiec wiesz zalecenie od producenta :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
860lacov Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 CougaR2 jak ustawiłeś sobie konfiga? Screen z ti4200 a reszta konfiguracji? p.s. Dlaczego skóra wygląda u mnie dziwnie? Tzn jak by człowiek był w paski :) p.s.2 Jak włączyć time demo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GuC!o^ Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 p.s.2 Jak włączyć time demo ? a później w 997 dziwią sie dlaczego tyle morderstw... :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CougaR2 Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 CougaR2 jak ustawiłeś sobie konfiga? Screen z ti4200 a reszta konfiguracji? p.s. Dlaczego skóra wygląda u mnie dziwnie? Tzn jak by człowiek był w paski :) Config taki: Athlon XP 1466MHz @ 2250MHz | Soltek FRN2-L | GeForce 4 Titanium 4200 128MB 250/460 @ 300/500 | 512MB DDR | SB Audigy | Logitech Z-560 400W | Logitech MX700 Przy pierwszym wlaczeniu gry ustawilem na ULTRA HIGH + wszystko w ADVENCED na YES oprocz VSYNC. Potem jeszcze wprowadzilem "recznie" male zmiany w sekcji IMAGE configa: seta image_downSizeLimit "2048" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "256" seta image_downSizeSpecularLimit "64" seta image_downSizeBump "0" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "256" seta image_cacheMinK "25600" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "1" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "1" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "0" seta image_lodbias "0" seta image_anisotropy "0" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" Dzieki tem grafa wygalda przyzwoicie i nie musze sie martwic o FPSy (prawie nigdy spadaja ponizej 20, a zazwyczaj jest kolo 30-50). Zapewne niektore ustawienia wymagaja ulepszen ale narazie gram i jest OK :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalabanga Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 aha nie wiem czy już było... apropo tych rączek że na radku włoski widać a na gf4ti nie :) ( lukasrz i te sprawy :) ) też gram na gf4ti i mam na High ustawione 1024x768 i zmieniłem tylko w .cfg 3 wpisy: te od tekstur ( rączki :) ): seta image_downSizeLimit "1024" seta image_downSizeBumpLimit "1024" i ten rzekomo fpsy podnosi ( od zarządzania pamięcią ): seta image_cacheMegs "96" Wydajność się nie obniżyła nic tzn. bez stresów można grać i nie muli nic :) a rączki takie jak na radku :P pozdroo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 http://members.lycos.co.uk/chaosik/doom3/heat1.jpg http://members.lycos.co.uk/chaosik/doom3/heat2.jpg Rozumim, ze grasz na ti200 ? Wiec jakim sposobem chcesz dojrzec falowanie, ktorego karta nie obsluguje ? Sam Carmack o tym pisal 8) jak nie obsługuje jak obsługuje??;] też widze ten efekt w farcraju u siebie na 4ti. moze carmac cos sknocił?;] BTW mam piłe!!boska jest;]]] JAK NIE JAK TAK CO ZALACZAM CI NA SCREENACH .. w grze to wyglada lepiej .. w OPENGL trza miec PS.20 zeby zobaczy dym? LOL z całym szacunkeim dla samochodowegomaka (carmack :)) w sumie mac sieciowki czy co:P) ale skoro grafa obsuguje to obsuguje .. ten efekt to byla jedna z pierwszych rzeczy jaką reklamowali GF3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CougaR2 Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 No teraz tego drugiego "Bumpa" zmienilem na 1024 i jest jeszcze lepiej: WLOSKI I TE SPRAWY :lol: :D :lol: Nie, to nie R9800, to GF4Ti4200 :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 apropo gorącego powietrza screen bez poruszenia sie o cal ... z właczeniem i wylaczeniem opcji Heathaze .. r_heat.. (jak wcisniecie tam to wam dokonczy :) ) widac roznice czynie?!! wiec skoro gf3 obsuguje (i gf4 jako jego "szybsza" wersja) to czemu nei moge tego zobaczyc?? bo carmack powiedzial ze nieobsuguje? to smieszne przeciez w kazdym razei nie do tego dąze . bo chcialbym taki sam screen z Dooma .. gdzie takie "rozplywanie gorąca" widzieliscie No teraz tego drugiego "Bumpa" zmienilem na 1024 i jest jeszcze lepiej: WLOSKI I TE SPRAWY :lol: :D :lol: Nie, to nie R9800, to GF4Ti4200 :wink: paskudnie ci te texturki wygladaja .. tak rozjasniles czy jak? jak 16bit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalabanga Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 No teraz tego drugiego "Bumpa" zmienilem na 1024 i jest jeszcze lepiej: WLOSKI I TE SPRAWY :lol: :D :lol: Nie, to nie R9800, to GF4Ti4200 :wink: no widzisz a nie mówiłem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazex Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2004 BTW cos mi sie przypomnialo :D NIESAMOWICIE zrobione miejsce:pentagram na srodku w ktorym pojawia sie Imp-i sa takie organiczne narosla na scianach>>Przypomnialo mi to koszmary z dziecinstwa-autentycznie cos takiego mi sie snilo :D Specjalnie dla Ciebie, na lekki sen :twisted: A tu reszta fotek które zdjąłem z tego miejsca :twisted: Pierwszy rzut oka... Blair witch? Rak płuc :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2004 apropo gorącego powietrza screen bez poruszenia sie o cal ... z właczeniem i wylaczeniem opcji Heathaze .. r_heat.. (jak wcisniecie tam to wam dokonczy :) ) http://members.lycos.co.uk/chaosik/tweak/heat.jpg widac roznice czynie?!! wiec skoro gf3 obsuguje (i gf4 jako jego "szybsza" wersja) to czemu nei moge tego zobaczyc?? bo carmack powiedzial ze nieobsuguje? to smieszne przeciez w kazdym razei nie do tego dąze . bo chcialbym taki sam screen z Dooma .. gdzie takie "rozplywanie gorąca" widzieliscie W jakims serwisie polskim nie pamietam gdzie było napisane ze w DOOMIE na radeonach będzie falujące powietrze a na kartach pokroju gf4 nie będzie.....po tym co tu dałes to szczerze mówiąc CARMACK dał [gluteus maximus] :lol: i tyle ...wydaje mi sie ze zakodował HEAT HAZE za pomocą instrukcji DX 9(pixel shadera 2.0) mimo iz jak widac da się to uzyskac na starszych kartach ...Carmack od dzis dla mnie to nie zaden guru kodowania 8) chlopak się zamknąl w tej swojej pustelni ID na 4 lata i troszku jest rozkojarzony jak widać... :lol: Druga sprawa...jak mozna dać takie 3 beznadziejnie głupie ustawienia grafiki w opcjach ...bo inaczej tego nazwac nie mogę ...ktos chce miec lepsze tekstury to od razu mu się anizo włącza którego mu jego karta niepociągnie LOL i tyle ...potem muszą gracze sami sobie kombinowac plikl CFG bo pan Carmack miał głowę w chmurach jak to pisał ( a moze gdzie indziej :wink: ) 3 sprawa ..dlaczego posiadacze lepszych kart nie mogą miec lepszej geometrii obiektów bo te co są w grze to bym zakfalifikował na medium ...przy lepszych detalach w grze mogłaby tez rosnąc dokłatnosc obiektów ..np broni albo postaci ..a tu [gluteus maximus] ..tylko tekstury się zmieniają (a dokładniej tekstury , bumpmapy , specularmapy lub stopien ich kompresji...no i jeszcze anizo) :evil: :evil: 4 sprawa ...Wręcz rażące jest to ze szyby we wszelkiego rodzaju custcenkach tłuką się ale potem to juz nawet rakietnicą rozwalic ich nie mozemy...smieszne to i irytujące..gre robili 4 lata ..pisano ze tak długo to trwa bo dopieszczją kazdy szczegól a teraz taki ZONK..gra mi sie bardzo generalnie podoba ale takie rzeczy zle swiadzczą o developerach :evil: ...no i ta wspaniała fizyka która miałabyc ale jakos jej nie ma....jedyna obiekty na ktore cos tam działa to wszelkie małe pudełeczka lezące tu i tam a taka np lekka metalowa szafka z kątowików stoi sobie na srodku pokoju i nie mozna jej przewrócic w zaden sposób :evil: :evil: miałem napisac tylko o heat haze ale poniosło mnie :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruido Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2004 ZATOICHI cytuje sie bez zdjec, masz nawet otym wzmianke w regulaminie bodajrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Bravo dla Chaosa. Jest lepszy od Carmacka w tych sprawach. Wez mnie ZATOICHI nie rozsmieszaj. Zobaczysz co sie da zrobic z konfigiem Carmacka to bedziesz przepraszal nawet sam siebie, ze tak bluznisz :) Niech tylko ktos porzadny i porzadnie sie za to zabierze. Identycznie jak w przypadku Q3. W cfg pozmienialem na ustawienia ULTRA. Faktycznie nie da sie grac na 4ti. Pewnie 1GB ramu by pomoglo bo FPS sie trzymaja na 20-30 ale te doczytywanie sa niemilosierne. Tekstury zostawie 1024 ale wlacze compresje bo mi dysk zajedzie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plobek Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2004 BTW cos mi sie przypomnialo :D NIESAMOWICIE zrobione miejsce:pentagram na srodku w ktorym pojawia sie Imp-i sa takie organiczne narosla na scianach>>Przypomnialo mi to koszmary z dziecinstwa-autentycznie cos takiego mi sie snilo :D Specjalnie dla Ciebie, na lekki sen :twisted: http://www.bazex.md4.pl/doom3/11.jpg A tu reszta fotek które zdjąłem z tego miejsca :twisted: Pierwszy rzut oka... Blair witch? Rak płuc :twisted: to nie blair witch to reklama huyah (heja) :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CougaR2 Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2004 No teraz tego drugiego "Bumpa" zmienilem na 1024 i jest jeszcze lepiej: WLOSKI I TE SPRAWY :lol: :D :lol: Nie, to nie R9800, to GF4Ti4200 :wink: paskudnie ci te texturki wygladaja .. tak rozjasniles czy jak? jak 16bit Po pierwsze zdjecie jest robione w miejscu silnego oswietlenia, a po drugie mialem brightnessa ostawionego na 1.2 w configu. Dla mnie nie wygladaja one "paskudnie" :wink: Ale jesli Twoje wygladaja lepiej to moglbys zarzucic jakims screenem na potwierdzenie :) BRIGHTNESS 1.2 BRIGHTNESS 1.0 BRIGHTNESS 1.0 i dalej od zrodla swiatla Chyba jednak bede grac na BRIGHTNESS 1.0 bo wyzsze ustwienie rozjasnia jasne juz miesca, a te ciemne i tak pozostaja... PS: Zauwazyliscie, ze oczka niektorych potworkow swieca w ciemnosci :D Latwo mozna je w ten sposob zlokalizowac. Tego chyba nie bylo jeszcze w zadnej grze. Chyba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Clares, jak Ci chodzi doom na twoim kompie? rwie czasem jak wychodzisz z jednego pomieszczenia do drugiego ? ile masz FPS w High Detal 800x600 ? Gram na 800x600 i detale na HIGH. Gra się troche długo ładuje i na początku strasznie laguje (jakies pierwsze 20sekund) ale potem juz gra się strasznie płynniutko :) Mi rwie raz na 20 sekund jak chodze, doladowuje, jest na to jakis sposób? oprócz dokladania ramu - mam malo 512 ale jak bym chcial dolozyc to tylko kolejne 512 a to so juz koszta :( wystarczy ze bedziesz mial 768 juz duza roznice widac!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Wiec bede musial zachachmecic bratu kosteczke 256MB :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2004 ja nie chce bana dostac ale jak ktos chce kingstonka 256MB 333 to ja sprzedaje, na PW prosze sie odezwac:)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Bravo dla Chaosa. Jest lepszy od Carmacka w tych sprawach. Wez mnie ZATOICHI nie rozsmieszaj. Chaos ma rację kolego ..w FAR CRY jest efekt HEAT HAZE na kartach ze starszym pixel shaderem a w DOOM-ie nie ma więc pomysl zanim cos napiszesz nastepnym razem :lol: bo jak narazie to kto inny (patrz w lusterko) kogo innego rozsmieszył :lol: Nie wiem dlaczego Carmack tak to zrobił moze efekt HEAT HAZE zakodowany przy uzyciu rozkazów pixelshadera 2.0 jest po prostu inny lepszy i carmack zrobił tak a nie inaczej ...ale to tylko gdybanie powinno byc tak zrobione ze jesli na jakiejs karcie da się to w jakis sposób uzyskac nawet jesli jest odrobinę gorzej (nie wydaje mi sie zebybylo gorzej) to powinno byc zaimplementowane. Przykład : pamiętacie blaszany dach w jednym z leveli halflife 2 (ten tak ładnie wyglądający na P.S 2.0)..chłopaki z valve zrobili to tak ze na Radkach jest bardzo ładnie a na takich gf4 jest gorzej ale tez całkiem całkiem...zapewne gdyby Carmack to kodował to na kartach pokroju gf4 byłaby zwykła tekstura ..no bo się przeciez nie da uzyskać LOL i tyle :lol: Zobaczysz co sie da zrobic z konfigiem Carmacka to bedziesz przepraszal nawet sam siebie, ze tak bluznisz :) Niech tylko ktos porzadny i porzadnie sie za to zabierze. Identycznie jak w przypadku Q3. kolego ale co to za dziwna argumentacja..przeciez skoro gra wyszła po 4 latach i ma tylko 3 bezsensowne konfigi to chyba widac ze dali [gluteus maximus] i nie podlega to zadnej dyskusji. A to ze pozniej wyjdzie jakis patch lub fanowska modyfikacja to będzie tylko dowodem na to ze zostało to skaszanione . a co do modifikacji to sam gram na zmodyfikowanym pliku DoomConfig bo to co gra ustawia dla mnei w trybie autodetect lub medium jak kto woli to załamka i tyle :twisted: W cfg pozmienialem na ustawienia ULTRA. Faktycznie nie da sie grac na 4ti. Pewnie 1GB ramu by pomoglo bo FPS sie trzymaja na 20-30 ale te doczytywanie sa niemilosierne. Tekstury zostawie 1024 ale wlacze compresje bo mi dysk zajedzie :) na 768 MB ramu przy ustawieniach ULTRA ale bez ANIZO i ofkors kompresja tesktur/normalmap/specularmap chodzi piknie i nie mieli ..moj konfig podawałem gdzies stronkę wczesniej ..ale tak jak juz napisałem 768 mb się kłania zapewne. :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2004 ZATOICHI, jakby Carmack chcial to by umiescil HEAT HAZE. Kiedys podawalem screeny takie ladne jak wyglada woda w pewnym demku NV. Sie okazalo, ze polowa ludzi sie nabrala i strzelali, ze to na PS2.0 screeny. Okazalo sie, ze to demko NV bylo sporzadzone aby pokazac mozliwosci GPU od gf2mx ! Dlaczego w Colin 3 nie zobaczysz brudu gdy nie masz karty z pixel shaderem podczas gdy w 2 byl ? Taka sama sytuacja. Bo w dwojce nachodzily cale tekstury, Po prostu po wjechaniu w kaluze nie pojawial sie brud na samochodzie tylko podmieniana byla tekstura samochodu na ta brudna. W colin 3 natomiast nie byla podmieniana tekstura tylko kazdy brudzik z osobna sie pojawial. w FAR CRY bardzo ladnie to wyglada ale jest wspomagane przez zwykle efekty, ktore nawet gf3 posiada. HEAT HAZE niestety maja karty na najnowszych GPU. Sorry no bonus. Pewnie ten efekt pozniej bedzie mogl byc o wiele lepiej wykorzystany w sytuacjach w ktorych ten z F-C sobie by nie poradzil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...