Skocz do zawartości
FREE_USER

Czy srebrna pasta szkodzi Athlonowi XP ?

Rekomendowane odpowiedzi

Bolko chodzi o to że takich klientów co kupująza tyle to oni obsługują z "pocałowaniem rączki" , a jak kupujesz na rok za 2000zł to cie mają w dupi***. Kumpel kupił u nich w wietniu Abita BE6 2 na wyprzedarzy no spoko tylko po 5 dniach jako szybka paczka mu przesłali. I co bubell płyta była używana w pudełku od ECS bez termistora instrukcja od HX bez płyt.

No to sie kumpel wkur*** i dzwoni do nich a oni żęby przysłał do wymiany.

Czekał 1,5 miecha i przysłali mu drugą zrąbaną to znowu wysłał i do teraz czeka. jak dzwoni to mu wciskają że nie mają takich na stanie ( może i nie mają ) i [gluteus maximus].

Aż strach sie bać jak sie coś zepsuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawa jest prosta - chca cie naciagnac na kase, zaslaniajac sie niby szkodliwoscia pasty z dodatkiem srebra, poprostu pewnie mysleli ze trafili na kolejnego lamera ktoremu wcisna byle powod i gosc odejdzie z kwitkiem. Nie boj sie, walcz o swoja kase i nie popuszczaj gnojom. Aha i powiedz w jakim miescie jest ten sklep i najlepiej nr. telefonu, maila.

Proponuje wyslac do gosci tyle maili zeby im skrzynke zatkac - to propozycja do wszystkich forumowiczow :twisted: . a ja z kolei bede dzwonil (z pracy) i im zyc nie dam :twisted: .Beda sie bali sygnalu telefonu. :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawa jest prosta - chca cie naciagnac na kase, zaslaniajac sie niby szkodliwoscia pasty z dodatkiem srebra, poprostu pewnie mysleli ze trafili na kolejnego lamera ktoremu wcisna byle powod i gosc odejdzie z kwitkiem. Nie boj sie, walcz o swoja kase i nie popuszczaj gnojom. Aha i powiedz w jakim miescie jest ten  sklep i najlepiej nr. telefonu, maila. 

Proponuje wyslac do gosci tyle maili zeby im skrzynke zatkac - to propozycja do wszystkich forumowiczow  :twisted: . a ja z kolei bede dzwonil (z pracy) i im zyc nie dam  :twisted: .Beda sie bali sygnalu telefonu.  :twisted:

Moze to nieqltooralne, ale popieram Zibiego, podaj tego maila ! :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze to nieqltooralne, ale popieram Zibiego, podaj tego maila !  :twisted:

I będziemy ciągle w tym mailu pisać że pasty ze srebrem sąidealne do Xpków i może po milionie maili wbiję się tym tłumokom to do głowy! :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Moze to nieqltooralne, ale popieram Zibiego, podaj tego maila !  :twisted:

I będziemy ciągle w tym mailu pisać że pasty ze srebrem sąidealne do Xpków i może po milionie maili wbiję się tym tłumokom to do głowy! :twisted:

Z tego co mi dali na karcie zgłoszenia do serwisu mojego HDD to ich mejl jest taki: serwis@komputronik.com.pl , a telefonik: (0 prefix 61) 8324672.

 

Jak będę miał problemy z wymianą HDD to też mam nadzieję pomożecie :-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o pracownikow tej firmy to nie moge miec zastrzezen bybajmniej do tych z ktorymi mialem kontakt. Od 2 lat kupilem w Komputroniku sprzetu za jakies 60 000zl dla firmy i sporo prywatnie. Fakt ze z reklamacjami trzeba sie przypominac ale zazwyczaj wszystko bezproblemowo zalatwialem. A sprzedawca juz w trakcie zakupow radzil co kupic zeby sie dobrze krecilo :D Jesli chodzi o rekojmie skorzystalem z niej juz 2 razy i uznali ja bez problemow a nie byle co reklamowalem bo monitor NEC 19 cali dostalem nowy po 2 dniach juz. A co do rekojmi to sprzedawca nie ma 14 dni tylko musi towar wymienic na sprawny natychmiast na miejscu, a jesli nie ma na sklepie to musi wyplacic kase :)

 

Pozdrowka

Co z rekojma gdy towar jest niesprawny ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o pracownikow tej firmy to nie moge miec zastrzezen bybajmniej do tych z ktorymi mialem kontakt. Od 2 lat kupilem w Komputroniku sprzetu za jakies 60 000zl dla firmy i sporo prywatnie. Fakt ze z reklamacjami trzeba sie przypominac ale zazwyczaj wszystko bezproblemowo zalatwialem. A sprzedawca juz w trakcie zakupow radzil co kupic zeby sie dobrze krecilo :D Jesli chodzi o rekojmie skorzystalem z niej juz 2 razy i uznali ja bez problemow a nie byle co reklamowalem bo monitor NEC 19 cali dostalem nowy po 2 dniach juz. A co do rekojmi to sprzedawca nie ma 14 dni tylko musi towar wymienic na sprawny natychmiast na miejscu, a jesli nie ma na sklepie to musi wyplacic kase :)

 

Pozdrowka

Co z rekojma gdy towar jest niesprawny ???

Można dalej z tytułu rękojmi "reklamować". Jedynie jest takie ograniczenie że wada z tytułu której towar został przeceniony nie podlega reklamacji. To znaczy np.

Kupujesz przecenione buty. Zostały przecenione z powodu prującego się szwu na języku buta. Nosisz je miesiąc i nagle zaczęły ci sięrozklejać. Wtedy masz prawo z tytułu rękojmi żądać wymiany lub wrotu pieniędzy (niestety nie pamiętam w jakim terminie).

 

POnadto należy dodać że rękojmia nie może zostać skrócona. Czyli czas trwania rękojmi to min. 1 rok. Ewentualnie dłużej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o pracownikow tej firmy to nie moge miec zastrzezen bybajmniej do tych z ktorymi mialem kontakt. Od 2 lat kupilem w Komputroniku sprzetu za jakies 60 000zl dla firmy i sporo prywatnie. Fakt ze z reklamacjami trzeba sie przypominac ale zazwyczaj wszystko bezproblemowo zalatwialem. A sprzedawca juz w trakcie zakupow radzil co kupic zeby sie dobrze krecilo :D Jesli chodzi o rekojmie skorzystalem z niej juz 2 razy i uznali ja bez problemow a nie byle co reklamowalem bo monitor NEC 19 cali dostalem nowy po 2 dniach juz. A co do rekojmi to sprzedawca nie ma 14 dni tylko musi towar wymienic na sprawny natychmiast na miejscu, a jesli nie ma na sklepie to musi wyplacic kase :)

 

Pozdrowka

Co z rekojma gdy towar jest niesprawny ???

Można dalej z tytułu rękojmi "reklamować". Jedynie jest takie ograniczenie że wada z tytułu której towar został przeceniony nie podlega reklamacji. To znaczy np.

Kupujesz przecenione buty. Zostały przecenione z powodu prującego się szwu na języku buta. Nosisz je miesiąc i nagle zaczęły ci sięrozklejać. Wtedy masz prawo z tytułu rękojmi żądać wymiany lub wrotu pieniędzy (niestety nie pamiętam w jakim terminie).

 

POnadto należy dodać że rękojmia nie może zostać skrócona. Czyli czas trwania rękojmi to min. 1 rok. Ewentualnie dłużej!

Ok dzięki czy jeśli oddałem towar do serwisu to mogę go wycofać i powołać się na rękojmie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Szanowny Panie Kierowniku Serwisu

Czytalem wlasnie w jaki sposob potraktowal Pan mojego znajomego nie uznajac reklamacji procesora AMD. Jestem bardzo oburzony sposobem argumentacji, iz pasta z dodatkiem srebra moze uszkodzic procesor. Jest to bzdura a dowodem na to moze byc fakt ze producenci coolerow dodaja do swoich produktow owej pasty, ktore to z kolei coolery sa w waszej ofercie. Drogi Panie ta argumentacja przeczy Pan logice i firmie w ktorej Pan pracuje. Sadze ,ze jednak uzna pan reklamacje mojego znajomego. List ten wysle rowniez do wlascicieli firmy, zeby wiedzieli jakich maja pracownikow.

 

Maciej Aksamit"

 

poszlo :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"gosc" szybko odpowiedzial

:lol: :lol: :lol:

"Niestety nie przypominam sobie tego typu sprawy. Byc może był to Pan Pogoda mój zastępca, który także może podjąć taką decyzję . Po drugie nie odmawiamy tego typu reklamacji tylko informyje, iż dystrybutor porcesorów AMd może z tego powodu odrzucic reklamacje procesora. I ma to miejsce tylko w przypadku gdy pasta z dodatkiem srebra jest "rozlana" po całym procku. Powinna znajdować sie tylko na jądrze procesora - nie są to moje wymagania tylko producenta AMD. Nie dotyczy to oczywiście Inteli, gdyż mają one obudowe. Osobiście polecam stosowanie past slikonowych.

 

-----Original Message-----

From: zibi [mailto:aksamit@go2.pl]

Sent: Wednesday, September 11, 2002 1:45 PM

To: lukasz_meller@komputronik.pl

Subject: "

 

i co z tym dalej robimy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko ja ale wielu doświadczonych użytkowników jest oburzonych sposobem w jaki został przez Pana Łukasz Mellera potraktowany jeden z naszych przyjaciół. Nie uznał Pan reklamacji Athlona Xp. POwodem była pasta na srebrze użyta do "posmarowania" jądra w celu zapewnienia lepszego odprowadzania ciepła od jądra procesora. Dodam że posmarowane było jedynie jądro. Stwierdził Pan że z powodu użycia pasty na srebrze reklamacja nie zostanie uznana. Stwierdzenie to jest absurdalne gdyż wszystkie serwisy komputerowe, jak i producenci procesorów zalecają jak najlepsze "schładzanie" procesora i w takim przypadku pasta na srebrze jest niewątpliwą jego częścią. Dzięki niej możliwe jest uzyskanie temp. do ok. 5 stopni niższej niż w przypadku użycia pasty silikonowej.

Tą wiadomość oczywiście otrzymają też pana przełożeni i wyciągnąsurowe konsekwencje, gdyż takie traktowanie klientów jest NIEDOPUSZCZALNE.

Pozdrawiam

Tomek

Ja właśnie wysyłam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co będzie gdy pójdę tam nasępnym razem

Wiecie co jest w tym wszystkim najbardziej denerwójące , całość tzn. płyta procek i ram oraz pare innych ,żeczy została zakupiona w sobotę a on traktyje mnie jakbym to kupił z rok temu tzn. nie może mi wydać procka bo musi go wysłać do AMD (oczywiście winowajcą ma być pasta)

 

Śmiechu warte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak na marginesie czy byl ukruszony lub inaczej mechanicznie uszkodzony?

Procesor był idealny tylko maiła pastę na jądrze i to wszystko ,żadnych przeróbek czysty miał służyć mojemu młodszemu bratu do grania i to wszystko

Mam w razie czego na to 2 świadków

A numer podam po 20:00 bo ma go mój kuzyn w pracy :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Jak dajesz proca do go wyczuść pod wodą z pasty

2. pasta może być "jedynie na jądrze"

3. nie staszcie nikogo sądem - strasznie w<span style="color:red;">[ciach!]</span>ia.... było juz kilku takich... :lol: i <span style="color:red;">[ciach!]</span>o zrobili :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetne! Podoba mi się, że ludzie pomagają, przy tak absurdalnej sprawie. No, żeby serwis komputerowy tak robił ludzi w konia to już szczyt wszystkiego... Trzymam kciuki, mam nadzieje, że koleś odchodzi od nerwów, że zadarł z niewłaściwym klientem ! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jestem ciekaw co Wam z tego wyjdzie. Znam paru "ekspertow" od kompow sprzedajacych po gieldach. Ich wiedza jest czasem "porazajaca" i to najbardziej wkurza gdy czlowiek mowi o czyms o czym nie ma zielonego pojecia z takim przejeciem jakby na to postawil zycie swojej babci :P Z drugiej strony rozumiem takich ludzi ze po to prowadza interes zeby zarobic lecz napewno nie powinno sie to odbywac kosztem uczciwosci.

Pozdro

Dexter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Jak dajesz proca do go wyczuść pod wodą z pasty

2. pasta może być "jedynie na jądrze"

3. nie staszcie nikogo sądem - strasznie w<span style="color:red;">[ciach!]</span>ia.... było juz kilku takich... :lol: i <span style="color:red;">[ciach!]</span>o zrobili  :lol:

Chyba nie w temacie ale to co poczytaj wszystko a dowiesz się o co lata :-) (z tym myciem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jestem ciekaw co Wam z tego wyjdzie. Znam paru "ekspertow" od kompow sprzedajacych po gieldach. Ich wiedza jest czasem "porazajaca" i to najbardziej wkurza gdy czlowiek mowi o czyms o czym nie ma zielonego pojecia z takim przejeciem jakby na to postawil zycie swojej babci :P Z drugiej strony rozumiem takich ludzi ze po to prowadza interes zeby zarobic lecz napewno nie powinno sie to odbywac kosztem uczciwosci.

Pozdro

Dexter

EKSTRA POWIEDZIANE !!! ZGADZAM SIE !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie w temacie ale to co poczytaj wszystko a dowiesz się o co lata :-) (z tym myciem)

Jak najbardziej w temacie! Dobra rada na przyszłość. Przed oddaniem wyczysciłem całego procka (oczywiście paza stickerami!) szczoteczką do zębów aż rdzeń błyszczał :) Nie wolno dawać serwisantom żadnego powodu do odrzucenia reklamacjii - nawet najgłupszego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...