Skocz do zawartości
mc_okular

Creative T5400 vs Logitech Z-640

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przymierzam się do zmiany głośników do komputera. W grę wchodzą jedynie 2 firmy Creative i Logitech. Myślę nad wyborem pomiędzy Creative Inspire 5.1 T5400 a Logitech Z-640. Cena w tym przypadku jest bardzo podobna ok. 350PLN.

Proszę o opinię osób posiadających wspomniane zestawy. Bardzo cenne będą spostrzeżenia osób które słyszały oba zestawy.

Subwoofer mocniejszy u Logitecha 26 W a u Creativa 22 W.

Budowa jest w każdym z tych modeli inna ale nie znam się na tyle żeby stwierdzić który jest lepszy.

Zależy mi głównie na głębokim basie i dużej mocy obecnie posiadam creative 4.1 4400 karta Audigy.

Ewentualnie czy opłacałoby się dołożyć trochę i kupić Logitech Z-560 (4.1/THX/400W) z 188 W subwooferem?

Proszę o opinie użytkowników i sugestie co do zakupu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

polecam Creative'a :)

kilka lat temu kupilem Creative CSW FPS1000 i do tej pory

zachowuje sie bardzo, bardzo dobrze.. ale juz nie przy moim

blaszaku, przy ktorym od roku gosci Creative Inspire 5.1 5300

spisuje sie swietnie.. bardzo mily dla ucha bas :)

jesli dorzucic bardzo wysoka jakos wykonania i kilka innych

szczegolow, nic nie pozostaje mi jak polecic Creative'a

a co do logitech'a.. to TAK.. a nawet po trzykroc TAK :) ale..

jesli chodzi o myszki (iFeelMouse.. niezniszczalna od lat),

klawiatury (Internet Navigator), joystick'i (Wingman Force 3D)

glosniki.. design :/ zupelnie mnie nie przekonywuje.. a najwieksza

porazka byla, kiedy zobaczylem/testowalem Z-680 - bu :idea:

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki za opinie

Mam pytanie do SKRYTOBOJCY