mc_okular Opublikowano 9 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2004 Witam Przymierzam się do zmiany głośników do komputera. W grę wchodzą jedynie 2 firmy Creative i Logitech. Myślę nad wyborem pomiędzy Creative Inspire 5.1 T5400 a Logitech Z-640. Cena w tym przypadku jest bardzo podobna ok. 350PLN. Proszę o opinię osób posiadających wspomniane zestawy. Bardzo cenne będą spostrzeżenia osób które słyszały oba zestawy. Subwoofer mocniejszy u Logitecha 26 W a u Creativa 22 W. Budowa jest w każdym z tych modeli inna ale nie znam się na tyle żeby stwierdzić który jest lepszy. Zależy mi głównie na głębokim basie i dużej mocy obecnie posiadam creative 4.1 4400 karta Audigy. Ewentualnie czy opłacałoby się dołożyć trochę i kupić Logitech Z-560 (4.1/THX/400W) z 188 W subwooferem? Proszę o opinie użytkowników i sugestie co do zakupu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 9 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2004 Ja mam Z640 i jest cacy, basik porzadny, satelity tez OK. Desing Ztek mi sie bardziej podoba :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...