Jump to content

MI4

Stały użytkownik
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About MI4

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Q9550+Scythe Ninja 2,
    Asus P5Q-Pro,
    2x2 GB Patriot,
    Palit GF Cuda GTX 260,
    WD640Black+QOLTEC HDD Cooler,
    Creative Soundblaster X-Fi Xtreme Gamer+Creative Inspire 4400 4.1
    LG DVD-REC GH22LS50
    Chieftec CFT-600-14CS 600W + CoolerMaster Elite 330
    LG W2252TQ
  1. początkowo myślałem że było włączona jakiaś "tajna" kombinacja klawiszy, ale okazło się - i tu masz rację z awarią klawiatury :) - że dziecko mi uderzało w klawisze no i .... klawisze padły. Walnęłem ja dwa razy w kawiature i sie naprawiła :-P muszę ją wymienić dzieki wszystkim
  2. Witam dziecko pozmianiało mi układ kolawiatury i tak zamiast znakow pojawaja sie inne: w - w3 r - r5 t - yt u - u9 o - ko p - p= podpowiedzcie jak przywrocić ustawienia - win 7 64 dzięki
  3. Dzięki, poszło. nie wpadłem na to :-) myślłem że na win 7 to co jest na płycie cd od płyty głównej nie bedzie chodzić i ściągałem sterowniki z netu. jeszce raz dzięki.
  4. Witam przesiadłem sie ostatnio na win 7 ulti 64 i w menadżerze urządzeń mam komunikat: niznane urządzenie; lokalizacja: a Kontroler interfejsu LPC Intel® ICH10R - 3A16 nie wiem co to jest bo wszystkie sterowniki zainstalowałem. podpowiedzcie mi co to jest i jak sie tego pozbyć. dzięki
  5. reszta ma być Q9550 na Asusie P5Qpro, monitor to LG W2252TQ rozdz. 1680x1050
  6. co wybrać: Radeon HD4890 Sapphire 1024MB GDDR5, HDMI, DVI, PCI-E 2.0 Vapor-X http://www.gral.pl/preview/Sapphire/Radeon_HD4890_Sapphire_1024MB_GDDR5_HDMI_DVI_PCI-E_2_0_Vapor-X_80.html czy Radeon HD4870 Sapphire 1024MB GDDR5, 2xDVI, PCI-E 2.0 Toxic 780/4000 http://www.gral.pl/preview/Sapphire/Radeon_HD4870_Sapphire_1024MB_GDDR5_2xDVI_PCI-E_2_0_Toxic_780_4000_76.html pierwsza kosztuje mnie 950 zł druga 650 zł. czy warto dopłacać 300 zł??? taka duża różnica między tymi kartami jest??? nie bardzo sie znam prosze o rade
  7. no i dobrze - tak tez ustwiłem na sterowniku i niech hula ja równiez jestem bardzo zadowolony. po przesiadce z 15 calowej bańki inna jakość życia - wejście w XXI wiek :wink: tylko widze że ustawiacie nisko jaskrawość. jam mam ustwione na 80. próbowałem na 30 (tak jak tu niektórzy) i wydaje mie sie jaoś ciemno
  8. no ale wyświetla - przynajmniej tak wynika z z tego co mi winda pokazuje: teraz mam ustwione 85 Hz czyli poza mozliwościami tego monitora, pomimo że w menu monitora jest 60 Hz
  9. w menu monitora jest 1680X1050 i 60 Hz a na kompie pokazuje mi że mogę ustawić (jeżeli odkliknę: ukryj tryby, których ten monitor nie moze wyswietlać) wczesniej wymienione częstotliwości. rozdziałkę mam ustwioną natywną, monitor podłaczony przez DVI. wogóle dzięki za zainteresowanie temetem :rolleyes:
  10. hym ale ja teraz mam ustwione 85 Hz i nie widze czarnego ekranu ?!?!? próbowałe ustawić i 100 Hz i też nie widziłem czarnego ekranu. Jakieś pomysły?
  11. Własnie zakupiłem tego LG i zastanwaiam sie nad odświeżaniem. Mam Radka X800GTO i pokazuje mi w zaawansowanych właściwościach ekranu że mogę ustawic odświeżanie 60, 75, 85 i 100. I teraz pytanie (chyba troche laickie - przepraszam) jaką wartośc mam ustawić? czy jak ustawie wiecej niz 60 to coś sie stanie z tym monitorkiem?
  12. Ludzie widze że daliście sie wciągnąć w dyskusje z niejakim Panem locoloco znamym na innych forach równiez jako kiki. To jest zwykły sprzedawca sprzety rtv-agd - http://audiovideo.com.pl po pierwsze serwis www.hdtv.com.pl jest sponsorowany przez firme Pana locoloco po drugie wiedza tego Pana została wielokrotnie "zweryfikowana" przez innych użykowników takich portali jak: www.audiostereo.pl (szczególnie polecam wątek: http://www.audiostereo.pl/forum_wpisy.html...t=20787&p=1#k); www.swiatobrazu.pl,
  13. MI4

    Geforce 6600 GT - AGP

    to mnie troche uspokoiłeś :) nie wiem czy dobrze zrozumiełem tzn. to zasilenie dodatkowe nie bedzie brane z molexa tylko z płyty głównej (z miejsca gdzie sie podłacza np. wiatraczki)???
  14. MI4

    Geforce 6600 GT - AGP

    Witam w zwiazku z tym że niedługo bede zmieniał grafe na LEADTEK WinFast GF6600GT AGPx8 128MB ma takie pytanie: Czy musze podłaczać do niej dodatkowe zasilanie??? To zasilanie chyba bedzie "szło" z molexa, a ja mam fortrona który tych moleksów ma mało w związku z tym czy dysk i zasilanie grafy + wiatrak HDD i wiatrak wyciągajacy może byc brane z tego molexa??? dzieki za odpowiedzi
  15. nie wiem czy to jakaś plaga ale ja też byłem posiadaczem tego samsunga i mi po 9 miesiącach padł - poprostu któregos razu winda sie nie odpaliła tyle nałapał bad secktorów. kolegi dysk (który notabene równiez kupował w tym czasie co ja) już ma również 8 badów. dobrym narzedziem do sparwdzenia tego dysku jest własnie polecany HUTIL obecnie mam wymienionego samsunga na nowy i do tego nowsza wersje SATAII, mam nadzieje że dłużej pochodzi
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.