Skocz do zawartości

ReaspowN

Stały użytkownik
  • Zawartość

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana ReaspowN w dniu 11 Wrzesień 2017

Użytkownicy przyznają ReaspowN punkty reputacji!

Reputacja

89 Dobra

O ReaspowN

  • Tytuł
    Uczestnik
  • Urodziny 23.09.1989

Contact Methods

  • Tlen
    0
  • Strona WWW
    http://
  • GG
    3898934

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Codzienność za kierownicą

    Viofo A-119-G polecam
  2. Codzienność za kierownicą

    Masz filmik?
  3. Codzienność za kierownicą

    O kurde. To na złom będę musiał oddać. A miało być tak pięknie.
  4. Codzienność za kierownicą

    Dobry ten olej wlałem do silnika? Przed wymianą zrobiłem płukanie przy użyciu Liqui Moly Engine Flush (2662). Potem nowy filtr OEM Honda i zalany olej Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40. Filtr paliwa Knecht, filtr powietrza Knecht, filtr kabinowy Corteco. Przy tankowaniu do pełna do baku dolany dodatek Liqui Moly Pro-Line regenerator wtrysków benzyna (5153). Nie wybuchnie silnik od tego?
  5. Które Opony Najlepsze?

    Mam te Uniroyale u siebie w syfiku. Przejeździłem na nich dwa sezony i póki co jestem z nich zadowolony. Zachowują się bardzo dobrze zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Raczej nie będziesz zawiedziony jak je kupisz.
  6. Topic śmiechu

  7. Ile najszybciej jechaliście ?

    160 km/h na S8 Warszawa - Białystok, osiemnastoletnią hondą 1.4. Więcej nie próbowałem i już odpuściłem bo strasznie przez szyby szumiało.
  8. Codzienność za kierownicą

    Maserati zawsze robiły wilgotno u mnie między nogami, więc daję Ci lajka. Mam nadzieję, że dobrze go wykorzystasz.
  9. Topic śmiechu

  10. Polityka i politycy

    -
  11. Codzienność za kierownicą

    Jak już znowu zeszliście na temat spalanie to mogę Wam dodać do statystyk spalanie parcha z ostatniej trasy w drodze na zlot CKPL jakaś wieś pod stolicą - Debrzno. https://www.google.pl/maps/dir/Wołomin/Debrzno/@52.7351748,18.0432743,8z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x471edabd71454d6b:0x91459e4fb3787983!2m2!1d21.242318!2d52.3391162!1m5!1m1!1s0x4702331588fdb9ad:0xc12fd7614abc6ce!2m2!1d17.2116867!2d53.5616098 Łącznie z dojazdami spod ośrodków wypoczynkowych na lotnisko 880km przejechane na 64l pachnącej benzynki, czyli 7,27/100km. Na autostradach utrzymywana stała prędkość 130 km/h. Później niestety trzeba było bawić się w redukowanie i kręcenie pod czerwone pole, żeby wyprzedzić na jedno jezdniowej krajówce zestawy po 40 ton lub przerażonych kierowców we Fiatach Seicento. Wszystko to dzięki silnikowi Hondy D14A8. Dodam do tego, że jedyny płyn jakiego musiałem dolewać po tej trasie to ten w zbiorniczku od spryskiwaczy. Reszta taki sam stan jak przed wyjazdem.
  12. Pokaż swoje autko - galeria

    Sam swap hamulców z tyłu na tarcze polega na wymianie wahaczy wzdłużnych z piastą i łożyskiem. Trzeba je wyciągnąć z Civica MB w którym były tarcze z tyłu 260mm. Tak więc roboty przy tym raczej niewiele. Koszta to już zależy od tego w jakim stanie kupimy ten swap i co trzeba będzie w nim zrobić przed założeniem. Do tego na przód można założyć zaciski z Preludy pod tarcze 282 bo pasują do tej zwrotnicy. Wymienić pompę hamulcową na 1" i już mamy całkiem dobre hamulce. Można też zrobić swap hebli na VTI 282/262. Wtedy wymieniamy całe przednie zwrotnice z zaciskami, tylne wahacze wzdłużne i pompę na 1". Tylko, że wtedy zmienia się rozstaw śrub w piaście na 4x114,3 i trzeba zmienić felgi:D.
  13. Pokaż swoje autko - galeria

    Naklejki Nocnej Jazdy w sumie mogę już odkleić bo i tak gość, który organizował to wydarzenie zrezygnował. Zaczynało się zjeżdżać za dużo bydła w cywikach, które kilka lat temu niestety powinny trafić na złom. Do tego nie chciało im się przed przyjazdem nauczyć trasy, robili niebezpieczne akcje na drodze i zostawiali po sobie śmietnik na parkingu. Wlepki civicklubu natomiast muszą zostać. Boczne kierunki pasują z Accorda VI gen, więc można zmienić. Co do tłumika to niedawno sam go zmieniałem i jest to zamiennik Polmostrów, więc super idealnie nie będzie pasował. Udało mi się go jedynie ustawić tak na gumowych wieszakach, żeby nie stukał w stabilizator. Wkrótce podjadę do jakiegoś tłumikarza i może by mi wyciął mocowania z tłumika i przyspawał nowe tak żeby tłumik wisiał wyżej i bardziej w prawo.
  14. Pokaż swoje autko - galeria

    Pozwoliłem sobie zrobić mały update ponieważ zmieniło się kilka rzeczy. Syfik dostał felgi Japan Racing JR-3 16" + Rainsporty 3, dokładkę przód OEM VTI-S, akcesoryjne halogeny Bosch Compact 100, gwint, poliuretan na całym zawieszeniu, grubsze stabilizatory z VTI przód 26mm, tył 17mm. Teraz prowadzi się dużo lepiej niż w serii, jest sztywniej ale też nie ma betonu. No i nie przechyla się w zakrętach. Gwint można skręcić jeszcze o 2 cm w dół, ale teraz już na nierównościach przycieram przednimi chlapaczami.
  15. Które Opony Najlepsze?

    Na 205 to jest trochę za słaby silnik i mogą być już za duże opory toczenia przy rozpędzaniu. Wolałbym chyba 195.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.