Jump to content

ReaspowN

Stały użytkownik
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

ReaspowN last won the day on September 11 2017

ReaspowN had the most liked content!

Community Reputation

102 Znakomita

About ReaspowN

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    3898934

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

7939 profile views
  1. Nawiązując do tych dzbanów w ciągnikach siodłowych to podobną sytuację miałem kilka lat temu wracając ze stolicy na chatę DK8 przez Marki od Warszawy w kierunku Białegostoku na moją wioskę. Było wtedy coś koło 2:00. Ruch znikomy, większość sygnalizacji na tej trasie powyłączana. Ja sobie jadę 70km/h prawym pasem czyli już i tak 10km/h więcej co można w zabudowanym po 23:00. Większość tych sygnalizacji w Markach i tak wyłączona Za mną jedzie właśnie jakiś dzban w ciężarówce i mi napierdala długimi, żebym przyspieszył, albo mu zjechał. Ale co z prawego mam zjechać na lewy?. Lewizny nie uznaję. Chyba go pojebało. Nie próbowałem tych chamskich zagrywek z naciskaniem hamulca i jednocześnie gazu. W końcu chyba i tak mu się baterie wyczerpały i musiał dolać tego gnoju i zjechał na Orlen.. Tak czy inaczej więcej go nie spotkałem. Jednak kierowcy TIR to takie pionki, małpeczki w tych kabinach na usługach korporacji, których musimy szanować bo gdyby nie oni to by nie było bułek rano w sklepie.
  2. Coś Ci się pomyliło chyba. Napady na tiry robili syfikami v gen z zielonym podświetleniem od spodu.
  3. Taka zabaweczka do weekendowych przejażdżek i trzymania zimą w garażu. Zawsze marzyłem o civicu w coupecie. Najbardziej o V genie tym co występował w pierwszej części Szybkich i wściekłych. Przeglądając ogłoszenia trafiłem na ofertę gdzie gościu sprzedawał VI gena praktycznie po sąsiedzku. Max 1km do niego miałem. Nie sądziłem, że uda się jeszcze kupić egzemplarz w tak dobrym stanie blacharskim. Podłoga cała zdrowiutka, podłużnice progi tak samo. Nie mierzyłem jej miernikiem, ale wydaje mi się, że nadkola z tyłu nie były jeszcze robione. Fura w 2006 przypłynęła z USA. Pewnie jeździła po jakimś ciepłym i suchym stanie takim przyjaznym dla japońskich samochodów. Dwaj właściciele przede mną może też ją oszczędzali zimą i tak się uchowała. Ogólnie grzechem było nie wziąć. W autko sporo zainwestowane, praktycznie gotowe do jeżdżenia, ale i tak pewnie znajdę masę rzeczy do podłubania. No i co najważniejsze ten silniczek całkiem fajnie zapodaje. Lekkie koło zamachowe robi robotę. Obrotomierz chodzi jak w motocyklu. Może kiedyś nagram jakiegoś onboarda. Jak wsiadam do Aerodecka z tym 1.4 i kręcę go do końca to czuję jakbym stał w miejscu a wcześniej mi się wydawało, że to takie całkiem żwawe autko. Model: Honda Civic VI Coupe EJ6 1996r. Silnik: D16W3 + głowica Z6 Minime VTEC SOHC Układ dolotowy - stożek Simota z odgrodzeniem Elektronika - remap - procedura startu Układ napędowy - skrzynia S20 - lekki zamach - shortshifter - felgi Japan Racing 15", opony Yokohama Układ wydechowy - kolektor 4-2-1 ebay - przelot 2" z kwasówki - tłumik końcowy Twin Loop Zawieszenie - sprężyny Eibach Pro-kit -35mm - amortyzatory Monroe - wahacze tył Skunk2 - rozpórki przód góra, tył góra , tylna dolna Hamulce seria - przód tarcze Brembo 262mm Wnętrze -el. szyby -el. szyberdach -el. lusterka - podłokietnik - przednie fotele od prelude IV - kierownica prelude IV Zdjęcia: 02.06.2019 Pierwsze naprawy/wymiany eksploatacyjne: Przewody zapłonowe NGK, kopułka i palec aparatu YEC, świece OEM Honda NGK BKR6E-11, filtr oleju OEM Honda, olej silnikowy Valvoline 10W40, uszczelniacze półosi Corteco, olej do skrzyni Honda MTF Wymiana uszczelek zaworu vtec + wyjęcie przepustnicy i silniczka krokowego celem wyczyszczenia i montaż na nowych uszczelkach OEM Honda (nie zrobiłem fotek) Kiera z Preludy odebrana od tapicera Pokrywa zaworów pomalowana proszkowo
  4. Mój znajomy korzystał kiedyś z usług firmy www.skrzynie.eu i też mówił, że to partacze i naciągacze. Tak więc nie polecam korzystania z usług firmy www.skrzynie.eu.
  5. Koniecznie nagraj filmik i wyślij mi na pw. Jestem bardzo ciekaw jak wygląda wypłacanie tych bitkojnów jako normalne banknociki z Jagiełłą czy tam Zygmuntem.
  6. O kurde. To na złom będę musiał oddać. A miało być tak pięknie.
  7. Dobry ten olej wlałem do silnika? Przed wymianą zrobiłem płukanie przy użyciu Liqui Moly Engine Flush (2662). Potem nowy filtr OEM Honda i zalany olej Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40. Filtr paliwa Knecht, filtr powietrza Knecht, filtr kabinowy Corteco. Przy tankowaniu do pełna do baku dolany dodatek Liqui Moly Pro-Line regenerator wtrysków benzyna (5153). Nie wybuchnie silnik od tego?
  8. Mam te Uniroyale u siebie w syfiku. Przejeździłem na nich dwa sezony i póki co jestem z nich zadowolony. Zachowują się bardzo dobrze zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Raczej nie będziesz zawiedziony jak je kupisz.
  9. 160 km/h na S8 Warszawa - Białystok, osiemnastoletnią hondą 1.4. Więcej nie próbowałem i już odpuściłem bo strasznie przez szyby szumiało.
  10. Maserati zawsze robiły wilgotno u mnie między nogami, więc daję Ci lajka. Mam nadzieję, że dobrze go wykorzystasz.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.