Jump to content

KrzychuG

Stały użytkownik
  • Posts

    2893
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by KrzychuG

  1. Polecenia wpisuje sie w konsoli. A co do bledu, to moglbys go wkleic?
  2. Te 1200, ktore napisalem, to juz z dodatkami :(
  3. Jesli faktycznie masz uszkodzony boot sector to nic z tym nie zrobisz. Spotaklem sie juz z taka sytuacja, zainstalowanie jakiegokolwiek systemu na takim dysku skazane jest na kleske.
  4. A moze VMWare ci sie przyda, dzieki temu bedziesz mogl odpalic Windowsa na Linuxie lub odwrotnie (program utworzy ci wirtualny komputer). Co do uzywania wine, to wpisz poprostu wine program.exe, ewentualnie man wine ;)
  5. U mnie wyciagal 1.25 bez zmiany napiecia (cos bios mi odmawial ;)), jednak zwazajac na fakt ze jest nieco ukrusozny i osiaga ok 70 stopni zostalem przy 1.15GHz (64 stopnie). Ale pewnie do 1.9 mozesz spokojnie dojsc ;)
  6. Nie generalizuj ze wszyscy/wszystkie staruszkowie/staruszki wplacaja na RM. Nie obrazaj tez kombatantow, zrobili duzo dla kraju nalezy im sie. Tak poza tematem: wcalnie nie dostaja po 3000, a przynajmniej nie wszyscy, np.: moj dziadek dostanie ok 1200. Co do Rydzyka, coz, gnoj z niego, ale trzeba przyznac ze ma talent do wysysanie pieniedzy z wierzacych :(
  7. Fajny fotomontarz. Swoja droga na wspanialym TV Trwam cos dzisiaj wspominali ze ludzie w Polsce biednieja i Radio Maryja prosi o wsparcie finansowe sluchaczy z innych krajow :)
  8. Ja mam diskkeepera 8 i wogole nie chce defragmentowac. Zaraz po defgramentacji pokazuje ze pliki sa nadal pofrag mentowane :(
  9. Tak, jesli masz zewnetrzne ip, niezablokowane porty to mozesz sobie postawic serwer www w domu i u siebie trzymac pliki.
  10. KrzychuG

    Kreed

    Gdyby gra ukazala sie dwa, trzy lata temu mialaby jakies szanse. Dzisiaj jest to tylko zwykla, do tego kiepska strzelanka. Pierwsze screeny widzialem jeszcze przed zapowiedzia Unreal2. A mialo byc tak pieknie :(
  11. kazdy mozna podkrecac, a do ilu, to juz zalezy od reszty twojego sprzetu.Proponuje samemu sprawdzic i informowac o ew. problemach i osiagnieciach.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.