Skocz do zawartości

Hubis

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    315
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Hubis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Opcja pierwsza: 300zł -400zł cztero rdzeniowy Q6600 + jakaś płytka Opcja druga 1000 zł Intel Core i5-4460 BOX + jakaś płyta ? 300zł 2x4GB RAM ddr3 -200zł sprzedam 4gb ddr2 -70zł sprzedam e5200 + płytę W obydwu przypadkach jeszcze 300 zł zasilacz be quiet! Pure Power L8 600W 300 zł Dysk SSD Intel 530 Series 120G -50zł sprzedam zasilacz Czyli opcja 1 = 950zł albo opcja druga 1560zł licząc w miarę realnie, że sprzedam pozbytych się części. Zauważalna różnica jest między q6600 a tym i5 4460 ?
  2. Witam serdecznie, Po latach wracam do tematu mojego starego komputera. Mam PROCESOR - Dual Core E5200 2x 3333mHz/fsb:1066 1.31 V PŁYTĘ GŁÓWNĄ ASUS P5N-E SLI na socket 775 RAM OCZ REAPER HPC 2x2 GB DDR2 CL5 1066 mHz Zasilacz Cooler Master 450W GRAFIKĘ RADEON Club 3D HD7850 1GB DYSK 500GB WD BLUE Monitor 23" fullHD Będę używał komputera do obróbki grafiki w 3d np. autocad, artcam itd. Potrzebuję minimum 4gb ramu, myślę, że optymalnie 8gb. Z tego co wiem, to moim wąskim gardłem jest procesor i płyta główna - karta graficzna się pewnie marnuje. Szukam perspektyw na ulepszenie, ale nie znam się na i3/i5/i7 i nie wiem co jest na czasie. Z płytami zupełnie wypadłem z obiegu. Dysk SSD szukam tak do 250 zł. Zasilacz chętnie wymienię, w tej chwili sprzęt powinien ciągnąć 300W, nie wiem jak po ulepszeniu.
  3. Witam starych wyjadaczy po paroletniej przerwie. Potrzebuję porady, w zestawie : Procesor : DUAL CORE soc755 E5200 2.5GHZ podkręcony do 3.33GHZ Ram : OCZ REAPER 1066mhz 2x2GB Płyta głowna : Asus p5n-e SLI Karta graficzna wczoraj była BFG 9600gt OC, od dzisiaj jest Radeon Club3d HD7850 1GB Dysk : WD blue 500gb Zasilacz Cooler Master 450W Monitor PHILIPS 21" 4:3 1280:1024 Komputer leżał półtora roku w piwnicy, trzy dni temu go odkurzyłem, przesmarowałem pasty i uruchomiłem. Dzisiaj kupiłem radeona 4850 za 540zł. Sprawuje się całkiem dobrze. Ponieważ procesor jest z rodzaju niskobudżetówek i ceny lepszych używanych są bardzo niskie np. do 100zł e7200 c2d etc, a do 300 już pojawiają się czterordzeniowe q6600 albo nowej generacji procki. Potrzebuję porad aby dopasować procek do karty graficznej. Czy się w ogóle opłaca kupować jakiś procesor? Może macie inne porady?
  4. Hubis

    IPB 3.0

    150x150 jest odpowiednie. Można wiedzieć jak wyglądał poprzedni system ostrzeżen ? Co jest lepiej? Co się dzieje z wiadomością jak kliknę raportuj ? :) Forum ma szanse działać szybciej ?
  5. Panowie a pęseta ? na pewno się da to wyjąć bez rozbierania laptopa. MC givera nie oglądaleś ? Jeszcze trochę i ludzie będą się pytać jak przepchać kibel. :ploom:
  6. Hubis

    [wip][c++] Gra Typu Mario

    A no tak wskaźniki. Gdzieś mam do tego notatki a4 z lekcji. Na książkę mnie chwilowo nie stać. Rozwiązałem to w prostszy sposób: bitmapy inicjalizuje jako funkcje w klasie gra. Czyli w końcu mogę sobie zrobić porządek w całym kodzie. ;) Kolega się zaoferował zrobić grafikę, zobaczymy jak mu pójdzie ;). edit: :lol2: Nie mogę tego ogarnąć: `bufor' undeclared (first use this function) // Czy mogę się jakoś odwołać w funkcji gra::kolizje() : clear_to_color(bufor, makecol(255,255,255)); jako do bufor z funkcji gra::initbitmap() BITMAP *bufor = NULL; bufor = create_bitmap(800,600); Edit2: Ogarnąlem tak że w public: jest napisane: BITMAP *bufor; Nie wiem czy brak = NULL; czegoś nie zepsuje... ;/
  7. Hubis

    [wip][c++] Gra Typu Mario

    Jeszcze nie wiem jak robić taką grafikę małego ludzika. Dobra, jedną pozę potrafię narysować. Ale jak zrobić proste animacje chodzenia nie mam pojęcia. A liceum to lo9 w szczecinie ;). Informatyka stoi nawet na dużo lepszym poziomie, tylko ja jestem leniwy ;). Parę rzeczy się zapomniało np. przekazywanie zmiennych do funkcji (przez wartość i przez coś tam ;d) . I teraz nie wiem jak z maina przekazać np. bitmapę "bufor" do klasy gra.
  8. Wygląda to, jakby chińskie Gremliny się wykluły. Może to efekt zbyt dużej temperatury = zwiększenie ciśnienia w środku kondensatora. ?
  9. Ponieważ na zakończenie liceum mam prace całoroczną w C++, zakładam ten topic. Po co ? Aby uporządkować swoje myśli, zmotywować się do pracy i oczywiście spotkać się z liczną krytyką. Na bieżąco będę się starał aktualizować postępy nad pracą. Każdy z naszej grupy mógł wymyślić własny temat. Ja zdecydowałem się na grę typu Mario, większość nesowych gierek tak wyglądała. Proszę się nie spodziewać nie wiadomo czego. Gra będzie czarno biała, i używała do sterowania okna konsolowego. A do wyświetlania drugiego graficznego. Zakładam interakcje z podłożem (wow ludzik będzie stał), ruchy w 3 kierunkach i najważniejsze przesuwanie ekranu w prawo po "mapie" zapisanej w pliku tekstowym. "Mapa" będzie to tablica z 2-ma współrzędnymi które posłużą do rysowania linii. Programy: Dev C++; Biblioteka graficzna allegro; Sterowanie: Esc, Lewo, prawo, góra, dół, F12 = pełny ekran->okno, F12 = okno->pełny ekran To tyle co do wstępu. A teraz etap pierwszy który mam zamiar zrealizować: 1[27.12.2009] cele: -Otwarcie okna graficznego(jeszcze nie wiem jak, potrafiłem to robić kiedyś w borlandzie 3.11), -Wyrysowanie linii na podstawie współrzędnych zapisanych w tablicy(muszę znaleźć funkcję na rysowanie linii). dodatki: -Stworzenie klasy gra, -Rysowanie kolorowych prostych obiektów, -Mapa oparta na trójkątach, -Pobieranie współrzędnych z pliku mapa.txt. edit1:[20:05] Pobieram bibliotekę allegro do trybu graficznego. Rozumiem, że dzięki niej będę mógł zainicjalizować tryb graficzny i rysować linie. edit2:[20:30] Pobrałem, udało mi się użyć funkcji takich jak line rectangle text. Teraz realizuje mój plan = wyrysowanie linii na podstawie współrzędnych zapisanych w tablicy. edit3:[21:39] Ziemie, platformy i inne elementy nie będę rysował za pomocą linii tylko za pomocą trójkątów. To powinno mi pozwolić na uzyskanie większości kształtów. Udało mi się stworzyć tablicę na 3 współrzędne trójkąta i napisać pętlę na jej zerowanie zeruj();. Stworzyłem klasę gra. edit4:[22:04] Pierwszy Error po zamknięciu aplikacji ;/. Dodałem funkcję rysuj(); na rysowanie "mapy" na ekranie. //[22:27]Przerwa na cs'a ;) //[23:20]Wracam do pracy ;) edit5:[23:48] Stworzyłem funkcję czytaj(ifstream& WePl); która pobiera z pliku mapa.txt 6 współrzędnych a następnie zapisuje je do tablicy mapa[j][1,2,3,4,5,6]. Error napriawiony, wynikał z przepełnienia tablicy. Etap pierwszy zakończony ;). ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 2[27.12.2009] cele: -stworzenie współrzędnych aktualnie widocznego ekranu, [04:07]done -przesuwanie obiektów mapy w zależności od współrzędnych ekranu. [04:07]done -rozbudowa współrzędnych ekranu do pola ekranu, [04:07]done -rysowanie tylko tych obiektów które zawierają się w polu ekranu. [04:07]nie będzie dodatki: -stworzenie ludzika, -nałożenie obrazka na ludzika, -ruchy ludzika, -ograniczenie ruchów ludzika, -double buffering wooot!. -drugi etap zakończony. 3[28.12.2009] cele: -uporządkowanie kodu, mam już niezły burdel, [16:36]done -ludzik dochodząc do prawej strony przesuwa mapę. [16:36]done -rozbudować mapę, -dodać tło w formie obrazka, [16:36]done dodatki: -ograniczenie skoku do zużycia zmiennej skok=80; -program działa z taką samą prędkością na każdym pc. edit1:[17:05] Dla oderwania się od nudnego programowania zrobiłem sobie ikonę mario.ico. edit2:[20:05] Zmagałem się z tym, że gra pracowała bardzo wolno. Udało mi się ustalić stałą prędkość dla programu 250. (chyba) Oznacza to, że aplikacja pracuje z prędkością 250 kl/s. Powinno to zaowocować tym, że na większości komputerów będzie działać z taką samą prędkością. Gra działa płynnie. Etap 3 zakończony. 4[28.12.2009] cele: -kolizje, czyli dotykanie elementów mapy przez ludzika. [21:15]done -if(kolizja) nie zmieniaj ludziky. [21:15]done dodatkowe: -ludzik "wchodzi" w górę na pochyłościach, edit1:[21:17] Kolizję sprawdzam za pomocą funkcji getpixel(bufor,roland.ludzikx+15,roland.ludziky+50). Jeżeli pojawi się kolor inny niż biały oznacza to, że obiekt koliduje = ludzik ma przestać spadać. Jeżeli ludzik napotka po swojej prawej obiekt wyżej położony zwiększa swoją wysokość o 1. Przydałby mi się prosty mapmaker który tworzyłby trójkąty i zapisywałby jest do pliku .txt. 5[29.12.2009] edit1:[21:17] -Odkryłem bardzo fajną rzecz w mojej metodzie sprawdzania kolizji. Ponieważ bazuje na kolorach innych od białego, każdy obiekt który ma jakiś kolor jest przeszkodą. Co daje mi bardzo prostą metodę rysowania mapy = paint i biały pędzel. W downloadzie (załącznik) dostępny jest przykładowy obrazek w ten sposób obrobiony. -Ponieważ pliki bmp są stosunkowo duże = obrazek 640x480px zajmuje ~1MB muszę dodać opcję używania plików .JPG. Na teraz pracuje nad dopracowaniem kolizji, żeby nie można było wchodzić w skałę. Postaram się do tego użyć rekurencji. edit2:[0:51] Postanowiłem dodać możliwość chodzenia w lewo i przesuwania mapy w lewo. Kolizje nadal nie poprawione ;/. edit3:[1:30] Ciągle unikam kolizji ;p. edit4:[2:12] -Kolizje bez zmian. Natomiast dodałem prostą animację, poprawiłem trochę kodu z mapy. -Cały czas piszę grę tak aby można było załadować do niej dowolną mapę + dowolne obiekty (kiedyś może złe stwory ; ) Z rana zajmę się kolizjami, i zaplanuje jak będzie wczytywany ciąg obrazków tworzących mapę. Do tego potrzebne będzie dodanie biblioteki umożliwiającej wczytywanie plików .jpg. Czyli mam plan na jutro :). [29.12.2009][00:56] #include <allegro.h>#include <conio.h>#include <fstream>using namespace std;volatile long speed = 0;void increment_speed(){ speed++;} END_OF_FUNCTION(increment_speed); LOCK_VARIABLE(speed);LOCK_FUNCTION(increment_speed); class gra { public: //zmienne int mapa[10][6]; int ekranx, ekrany, ludzikx, ludziky, p1, p2, skok, mapax, mapay, res, a; BITMAP *niebo; BITMAP *niebo2; BITMAP *bufor; BITMAP *ludek; BITMAP *ludekb; //funkcjie void init(); void deinit(); int initbitmap(); void deinitbitmap(); void zeruj(); int ekran(); void czytaj (ifstream& WePl); void kolizje(); void fullscreen(); void przesuniecie(); void przesuniecie2(); void przesuniecie3(); void rysuj(); void ludzik(); void sterowanie(); private: };//inizjalizowanie trybu graficznegovoid gra::init() { int depth, res; allegro_init(); depth = desktop_color_depth(); if (depth == 0) depth = 32; set_color_depth(depth); res = set_gfx_mode(GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0); clear_to_color(screen, makecol(255,255,255)); if (res != 0) { allegro_message(allegro_error); exit(-1); } install_timer(); install_int_ex(increment_speed, BPS_TO_TIMER(250)); install_keyboard(); install_mouse(); /* add other initializations here */}//usuwanie trybu graficznegovoid gra::deinit() { clear_keybuf(); /* add other deinitializations here */}//inicjalizowanie bitmapint gra::initbitmap(){ /*BITMAP *niebo = NULL; BITMAP *niebo2 = NULL; BITMAP *bufor = NULL; BITMAP *ludek = NULL; BITMAP *ludekb = NULL;*/ bufor = create_bitmap(800,600); if (!bufor) { set_gfx_mode(GFX_TEXT,0,0,0,0); allegro_message("Nie mogę utworzyć bufora !"); allegro_exit(); return 0; } ludek = load_bmp("ludek.bmp",default_palette); if (!ludek) { set_gfx_mode(GFX_TEXT,0,0,0,0); allegro_message("nie mogę załadować obrazka Ludek !"); allegro_exit(); return 0; } ludekb = load_bmp("ludekb.bmp",default_palette); if (!ludek) { set_gfx_mode(GFX_TEXT,0,0,0,0); allegro_message("nie mogę załadować obrazka Ludek !"); allegro_exit(); return 0; } niebo = load_bmp("niebo.bmp",default_palette); if (!ludek) { set_gfx_mode(GFX_TEXT,0,0,0,0); allegro_message("nie mogę załadować obrazka Ludek !"); allegro_exit(); return 0; } niebo2 = load_bmp("niebo2.bmp",default_palette); if (!ludek) { set_gfx_mode(GFX_TEXT,0,0,0,0); allegro_message("nie mogę załadować obrazka Ludek !"); allegro_exit(); return 0; } } //usuwanie bitmapvoid gra::deinitbitmap(){ remove_int(increment_speed); destroy_bitmap(bufor); destroy_bitmap(ludek); destroy_bitmap(niebo); destroy_bitmap(niebo2); } //zerowanie tablicy z 'i' czesciami mapyvoid gra::zeruj(){ for(int i=0;i<=9;i++){ mapa[i][1]=0; mapa[i][2]=0; mapa[i][3]=0; mapa[i][4]=0; mapa[i][5]=0; mapa[i][6]=0; }}//ekranint gra::ekran(){ ekranx=0; ekrany=0; mapax=0; mapay=0; a=0; ludzikx=100; ludziky=20; p1=0; p2=0; skok=0; res=0;} //przesuniecie ludzika void gra::przesuniecie(){ ludzikx+=p1; ludziky+=p2; }//przesuniecie mapy w prawo void gra::przesuniecie2(){ mapax+=ekranx; mapay+=ekrany; /* for(int j=0;j<=10;j++){ mapa[j][1]+=ekranx; mapa[j][3]+=ekranx; mapa[j][5]+=ekranx; mapa[j][2]+=ekrany; mapa[j][4]+=ekrany; mapa[j][6]+=ekrany;}*/ }//przesuniecie mapy w lewo void gra::przesuniecie3(){ mapax+=ekranx; mapay+=ekrany; /* for(int j=0;j<=10;j++){ mapa[j][1]+=ekranx; mapa[j][3]+=ekranx; mapa[j][5]+=ekranx; mapa[j][2]+=ekrany; mapa[j][4]+=ekrany; mapa[j][6]+=ekrany;}*/ } //zczytywanie wspl mapy z pliku i zapisywanie ich do tablicy mapavoid gra::czytaj(ifstream& WePl){ int j=0; while(WePl>>mapa[j][1]>>mapa[j][2]>>mapa[j][3]>>mapa[j][4]>>mapa[j][5]>>mapa[j][6]){j++;} }//Sprawdzanie kolizjiivoid gra::kolizje(){ clear_to_color(bufor, makecol(255,255,255)); blit( niebo2, bufor, 0,0, mapax+800, mapay, niebo->w, niebo->h); blit( niebo2, bufor, 0,0, mapax, mapay, niebo->w, niebo->h); /* for(int j=0;j<=9;j) { triangle(bufor, roland.mapa[j][1],roland.mapa[j][2], roland.mapa[j][3],roland.mapa[j][4], roland.mapa[j][5],roland.mapa[j][6],makecol(100,100,100)); j++;}*/ if(ludziky>429&&ludzikx!=710) {skok=90;} if(getpixel(bufor,ludzikx+15,ludziky+50)!=getpixel(bufor,2,2)) {skok=90;} if(getpixel(bufor,ludzikx+16,ludziky+50)!=getpixel(bufor,2,2)) {ludziky--;} if(ludziky<430&&getpixel(bufor,ludzikx+15,ludziky+50)==getpixel(bufor,2,2)) {ludziky+=1;} blit( niebo, bufor, 0,0, mapax+800, mapay, niebo->w, niebo->h); }//pelny ekranvoid gra::fullscreen(){ if(key[KEY_F12]&&res==0) { set_gfx_mode(GFX_AUTODETECT_FULLSCREEN, 800, 600, 0, 0); res=1;} if(key[KEY_F12]&&res==1) { set_gfx_mode(GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0); res=0;} }//rysowanie 'i'czesci mapyvoid gra::rysuj(){ //tło aplikacjii/* for(int j=0;j<=1;j){ triangle(screen, mapa[j][1],mapa[j][2], mapa[j][3],mapa[j][4], mapa[j][5],mapa[j][6],makecol(40,40,100)); j++;}*/ rectfill(bufor, 0, 480, 800, 600, makecol(80,80,80)); rectfill(bufor, 0, 510, 250, 600, makecol(128,128,50)); line( bufor,0,480,800,480, makecol(200,200,200)); textout_ex(bufor,font,"Sterowanko:",20,520 ,makecol(255,255,255),-1); textout_ex(bufor,font,"UP DOWN RIGHT LEFT ESC F12",20,530 ,makecol(255,255,255),-1); textout_ex(bufor,font,"WERSJA: 0.005",20,550 ,makecol(255,255,255),-1); blit( bufor, screen, 0,0,0,0, 800,600); }//ludzikvoid gra::ludzik(){ if(ludziky<310&&getpixel(bufor,ludzikx+15,ludziky+51)==getpixel(bufor,2,2)) {a=0;} else {a=1;} if(a==0) {masked_blit( ludekb, bufor, 0,0, ludzikx, ludziky, ludek->w, ludek->h);} else {masked_blit( ludek, bufor, 0,0, ludzikx, ludziky, ludek->w, ludek->h);} //rectfill(screen, ludzikx, ludziky, ludzikx+30, ludziky+50, makecol(128,128,200));}//sterowanievoid gra::sterowanie(){ if(key[KEY_RIGHT]&&ludzikx<710) {p1=1;} if(key[KEY_LEFT]&&ludzikx>50&&mapax<=0) {p1=-1;} if(key[KEY_LEFT]&&ludzikx>0&&mapax==0) {p1=-1;} if(key[KEY_UP]&&skok>0) {skok-=1; p2=-2;} /*if(key[KEY_DOWN]&&ludziky>360) {p2=5;}*/ if(key[KEY_RIGHT]&&ludzikx==710) {ekranx=-1; //ludziky++; if(ludziky>429) {skok=90;}} if(key[KEY_LEFT]&&ludzikx==50&&mapax<0) {ekranx=1; //ludziky++; if(ludziky>429) {skok=90;} //roland.ludzikx+=1; roland.ludzikx+=3; } }int main() {//================================================================================================================ gra roland; roland.init(); roland.initbitmap(); //przygotowanie zmiennych dla gry roland.zeruj(); roland.ekran(); ifstream mapaplik("mapa.txt",ios::in); roland.czytaj(mapaplik); ifstream close; //================================================================================================================ //petla gry while (!key[KEY_ESC]) { while( speed > 0){ roland.kolizje(); roland.sterowanie(); roland.przesuniecie(); roland.przesuniecie2(); roland.ludzik(); roland.rysuj(); //zerowanie roland.p1=0; roland.p2=0; roland.ekranx=0; roland.ekrany=0; speed--;} } //================================================================================================================ roland.deinit(); roland.deinitbitmap(); return 0;}END_OF_MAIN() [29.12.2009][02:23] Działający program wraz z mapa i grafika. 1.5 MB http://www.speedyshare.com/files/20028416/ludek.zip Pobrań: 11 WOOT! :wub: !
  10. Brzmi sensownie nauczyć się toru na swoim samochodzie, a potem na tym ferrari. Można poznać ludzi z tego środowiska, co w efekcie zaowocuje lepszymi warunkami umowy...
  11. Hubis

    Bankomat C++

    Jestem na podobnym poziomie nauczania. Mam parę pytań: 1. Dlaczego metoda(?) wpisz jest zadeklarowane wewnątrz klasy, a pozostałe poza nią. Tak dla sprawdzenia obu sposobów deklaracji? 2. Dlaczego pola klasy są prywatne? 3. Bankomat nazw to poprzednia wersja metody nazwisko? 4. wybor=1, jego efekt nie jest widoczny bo brakuje na koncu system (\"pause\");. cin>>wybor;if (wybor==1){cout <<\"Witamy Panie: Kowalski. Aktualny stan konta to: \\nCo planujesz zrobic? \\n (1) - Wyplata \\n (2) - Wplata \\n (3) - Stan konta \\n (4) - Wyjdz\"<<endl;}if (wybor==2){system (\"pause\");return 1;}system (\"pause\");} 5. Na pętle dobrym rozwiązaniem będzie do{całość} while(wybor!=2); ? edit: zrobiłem main tak: int main (){ int wybor=0;Bankomat bank;do{ bank.wpisz();bank.nazwisko();bank.pin();cout<<\"Chcesz wrocic do menu czy wyjsc? \\n (1) - Powrot \\n (2) - Wyjscie\"<<endl;cin>>wybor;}while(wybor!=2);system (\"pause\");} edit2: zrobiłem pętle na całość #include <iostream>#include <stdlib.h>#include <math.h>using namespace std;class Bankomat // definicja klasy Zesolone{public:float d;void wpisz (){cout <<"Witamy w bankomacie firmy 'SS'. Proszę podać 4 cyfrowy kod PIN."<< endl;cout << "Podaj a: ";cin >> a;system("cls");}float pin ();void nazwisko ();void nazw ();private:float a, b, c, e; // pola klasy};void Bankomat::nazwisko(){if (a==1234)cout <<"Witamy Panie: Kowalski. Aktualny stan konta to: "<<d<<"PLN \nCo planujesz zrobic? \n (1) - Wyplata \n (2) - Wplata \n (3) - Stan konta \n (4) - Wyjdz"<<endl;}void Bankomat::nazw(){if (a==1234)cout <<"Witamy Panie: Kowalski. Aktualny stan konta to: 1000PLN \nCo planujesz zrobic? \n (1) - Wyplata \n (2) - Wplata \n (3) - Stan konta \n (4) - Wyjdz"<<endl;d=1000;}float Bankomat::pin(){cin>>b;if (b==1){cout<<" Wybrales opcje Wyplata"<<endl;cout<<" Podaj kwote jaka chcesz wyplacic"<<endl;cin>>c;d=d-c;}if (b==2){cout<<" wybrales opcje Wplata"<<endl;cout<<" Podaj kwote jaka chcesz wyplacic"<<endl;cin>>e;d=d+e;}if (b==3){cout<<" wybrales opcje 'Stan Konta'"<<endl;cout<<"Stan konta= "<<d<<endl;}if (b==4){cout<<" wybrales opcje 'Wyjdz'"<<endl;}}int main (){ int wybor=0;Bankomat bank;bank.d=0;bank.wpisz();do{ bank.nazwisko();bank.pin();cout<<"Chcesz wrocic do menu czy wyjsc? \n (1) - Powrot \n (2) - Wyjscie"<<endl;cin>>wybor;}while(wybor!=2);system ("pause");} Przepraszam, że tak wkleiłem się w kod. Już więcej nie ruszam.
  12. Hubis

    Prawo Jazdy

    Ja ukończyłem kurs w marcu. Zdałem miesiąc temu za pierwszym razem ;). Więc 2 miesiące to pikuś ;d
  13. Dzisiaj też jest hacked. Podobno wyciekły bazy danych.
  14. Hubis

    Oc Pamięci 2x2gb

    Czy to, że moje pamięci podkręcają się tylko do 1066mhz, (czyli właściwie się nie podkręcają ) może być spowodowane kontrolerem na płycie głównej ? Czy ewentualna zamiana na płytę z kontrolerem intelowskim mogła by poprawić wyniki ?
  15. A nie ma 1 sekundowego ścięcia, a potem gra zaczyna działać? (moment w którym wyskakuje zmiana statusu.) Następnie gra odtwarza obliczenia z tej 1 sekundy + te na bieżąco co daje w sumie 30 fps?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...