Skocz do zawartości

Lilo

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kutno

Lilo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Lilo

    Sortowanie W C

    Fajnie, że ktoś stara mi się pomóc, lecz ten link prowadzi do programów napisanych w Pascalu, a ja muszę to napisać w C z poleceniem qsort i to na jutro. Napisałem program na podstawie tego zamieszczonego wyżej, ale trzeba wprowadzać dwa razy te same dane to dwóch różnych tablic. Nie wiem czy rozumiecie na czym polega problem. # include <stdio.h># include <conio.h># include <stdlib.h># include <string.h>int porownaj( const void *a, const void *b){return (strcmp((char *)a,(char *)b) );}int main(void) {int i,lw;//char *c={"cos"};char A[10][10];char B[10][10];clrscr();printf("Podaj liczbe wierszy =");scanf("%d",&lw);fflush(stdin);for(i=1;i<lw+1;i++){printf("\nWpisz tekst %d: ",i);gets(A[i]);}for(i=1;i<lw+1;i++){//c=A[i];//B[i]=c;printf("\nWpisz tekst %d: ",i);gets(B[i]);}qsort((void *)B, 10, sizeof(A[0]), porownaj);for (i=1; i<lw+1; i++)printf("\n%s\t %s\n", A[i], B[i]);getch();return 0;}
  2. Witam! Musze napisać program sortujący tablice zawierającą wyrazy wprowadzane z klawiatury. Chciałem to zrobić na podstawie poniższego programu, ale tutaj są dwie różne tablice o takiej samej zawartości. Jak zrobić, żeby niejako skolonować tablice??? # include <stdio.h># include <conio.h># include <stdlib.h># include <string.h>int porownaj( const void *a, const void *b){return (strcmp((char *)a,(char *)b) );}int main(void) {int i;char tab[7][10] = {"Ala", "Ola", "Mirek", "Szymon", "Darek", "Wacek", "Ela"};char tab_sort[7][10] = {"Ala", "Ola", "Mirek", "Szymon", "Darek", "Wacek", "Ela"};qsort((void *)tab_sort, 7, sizeof(tab[0]), porownaj);for (i=0; i<7; i++)printf("%s\t %s\n", tab[i], tab_sort[i]);getch();return 0;} A oto co napisałem, lecz nie działa # include <stdio.h># include <conio.h># include <stdlib.h># include <string.h>int porownaj( const void *a, const void *b){return (strcmp((char *)a,(char *)b) );}int main(void) {int i,lw;//char *b;char A[7][10];char AB[7][10];clrscr();printf("Podaj liczbe wierszy=");scanf("%d",&lw);fflush(stdin);for(i=1;i<lw+1;i++){printf("\nWpisz tekst %d: ",i);gets(A[i]);}for(i=1;i<lw+1;i++){A[i]=AB[i];}for(i=1;i<lw+1;i++){printf("\nTekst %d: %s",i, A[i]);printf("\nTekst %d: %s",i, AB[i]);}qsort((void *)AB, 7, sizeof(A[1]), porownaj);for (i=1; i<8; i++)printf("%s\t %s\n", A[i], AB[i]);getch();return 0;} Prosze o pomoc.
  3. Lilo

    Top Film List @ Purepc.pl

    1. Ciemność (Darkness) 2. Stary, gdzie moja bryka? (Dude, Where's My Car?) 3. Smakosz (Jeepers Creepers) 4. Smakosz 2 (Jeepers Creepers 2) 5. Piła (Saw)
  4. Lilo

    Crt Samsung 997

    MB oznacza funkcję Magic Bright. Pozwala ona dobrać rozświetlenie i kontrast kineskopu w zależności od tego co oglądamy i przy jakim oświetleniu. Dostępne są cztery tryby pracy: edycje tekstu, Internet, gry i filmy.
  5. Lilo

    Colin McRae Rally 2005

    Saves'y znajdują się w folderze SG, który jest w folderze głównym gry. Jeżeli ktoś mógłby Mi podesłać saves'y z ukończoną grą na lilo85@tlen.pl to będę wdzięczny, bo namieszałem troche i teraz wszystkie trasy mam lewe. lilo85@tlen.pl
  6. Lilo

    18 Wheels Of Steel: Convoy

    Pod względem grafiki gra moim zdaniem prezętuje się gorzej. Samochody wyglądają jak z nędznego, błyszczącego plastiku. Zwalony engine gry nie pozwala na komfortową gre na moim sprzęcie, przy tak kiepskiej grafice gry (NFSU2 śmiga u mnie na max bez anty-aliasingu aż miło ). Przejechanie z jednego końca mapy na drugi zajmąje sto razy więcej czasu niż w poprzedniej części, co powoduje że gra staje się potwornie nudna. Są jeszcze jakieś specjalne misje, chyba jazda jakimiś specjalnymi pojazdami, może nienormatywnymi, ale nie jestem pewien. Można teraz samemu włączyć sobie wycieraczki. Radia jak nie było tak nie ma. Już pierwszym truckiem można śmigać ok. 110km. Jak narazie jestem zawiedziony.
  7. Try&Buy do pobrania tutaj
  8. Nie. Chodzi o (aa dd) (ee hh) (aa + dd)* (ee + hh)
  9. Nie wiem jak to się ma do mojego problemu.
  10. OK. Już zrozumiałem ten algorytm. Ale mam następny problem. Jak napisać coś takiego (aaaa+dddd)*(eeee+hhhh) oczywiście w sposób ogólny, żeby działało też na macierzach 6x6, 8x8 itd. ( aa | bb ) ( ee | ff ) ( aa | bb ) ( ee | ff ) (---+---) (---+---) (cc | dd ) ( gg | hh ) (cc | dd ) ( gg | hh ) Myślałem o pętli od 1 do n/2 ale nie chce działać.
  11. Wielkie dzięki za odpowiedź. Pozostaje jednak jeszcze sprawa algorytmu Strassena. Może to pomoże wam mi pomóc. Algorytm wygląda następująco dla macierzy 2x2: * obliczamy 7 pomocniczych macierzy mi o rozmiarze n/2 x n/2. m1=(A12-A22)*(B21+B22) m2=(A11+A22)*(B11+B22) m3=(A11-A21)*(B11+B12) m4=(A11+A12)*B22 m5=A11*(B12-B22) m6=A22*(B21-B11) m7=(A21+A22)*B11 * obliczamy składowe Cij macierzy wynikowej C C11=m1+m2-m4+m6 C12=m4+m5 C21=m6+m7 C22=m2-m3+m5-m7
  12. Witam wielkich programistów i proszę o pomoc. Muszę napisać program w Turbo Pascalu mnożący macierze NxN algorytmem Strassena. Wiem jak wygląda to dla macierzy 2x2 lecz nie wiem jak zrobić by działało dla macierzy dowolnego stopnia. Druga sprawa nie wiem w jaki sposób wpisać clrscr; by zadziałał. Próbowałem na różne sposoby i zawsze wyskakuje jakiś błąd. Po trzecie czy da się zadeklarować tablice, której długość można wczytać potem z klawiatury? Wielkie dzięki za każdą pomoc.
  13. Witam!!! Nie mogę zamontować w Image Driverze obrazu DVD. Wyskakuje błąd "Nie prawidłowy plik obrazu (Błąd 1500!)" Plik ma rozszerzenie nrg więc powinien działać. U kolegi jest wszystko w porządku. Próbowałem też Daemonem lecz nic to nie dało "Unable to mound image. Ivalid image file" Czy da się coś z tym zrobić by działało???
  14. Lilo

    Xpand Rally/ Extreme

    WIELKIE DZIĘKI
  15. Lilo

    Xpand Rally/ Extreme

    Witam! Jest sprawa. Porysowała mi się pierwsza płyta od XR. Nie mogę odczytać jednego pliku DATA.cab. Plik zajmuje niecałe 10MB. Jeśli mógłby ktoś podesłać na lilo85@tlen.pl to byłbym wdzięczny. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...