Jump to content

mancini

Stały użytkownik
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About mancini

  • Rank
    Newbie
  1. Sprzedam ram jak w temacie Kingston HyperX 2x2GB DDR3-1600 Dual Chanel Kit Non-ECC CL9 KHX1600C9D3K2/4G, uzywam niespelna rok, wszystko ok. cena 150 zl kontakt gg 3441206 mail lh_84(malpa)o2.pl
  2. Co powiecie o takim gryzoniu Logitech 910-001120 • ProLine.pl Najlepszy Internetowy Sklep Komputerowy Wrocław czy jest cos godnego w tej cenie ?? Wymagania moje: bezprzewodowa, duza ( dobrze wyprofilowana ), na baterie ( zadne wbudowane firmowe akumulatorki ) Nie gram w gry, ma byc do grafiki czyli PS, LR, NX
  3. Im wiecej czytam, tym mniej wiem :D. Chce zrobic Raid0 na dwoch dyskach Samsung 320GB 16MB HD322GJ sATA-2. I teraz pytanie czy to ma sens, czy da to mi duzy przyrost szybkosci przy obrobce zdjec, ogolnie czy warto. Programy jakie uzywam to PS, LR, Nikon NX. Sa to najczesciej pliki raw wielkosci okolo 20mega. Obecnie mam system ( jeszcze XP, teraz bedzie W7 ) + programy + dane postawione na Seagate 7200.12 500giga, drugi dysk Samsung 1,5 tera sluzy mi jako archiwum na zdjecia ( obecnie jest na stale podlaczony do kompa, ale moge go w kazdej chwili wyjac i stawiac na zewnetrzna stacje ) Sprzet jaki posiadam Mobo Asus M4A89GTD PRO 890GX s.AM3 procek Phenom II X2 555 BE @ X4 @ 4Ghz ram Kingston HyperX 1600 do tego mam zamiar kupic karte graficzna Sapphire HD5670 512MB 128 PCI-E GDDR5 i to wszytsko na zasilaczu chieftec 400W ( i tu tez pytanie czy zasilacz to pociagnie kolejne dwa dyski i grafike ) Czy stworzenie raidu0 da mi duzy przyrost szybkosci, czy bedzie to zauwazalne tylko przy starcie systemu ( tu te pare sekund moge spokojnie poczekac ) Interesuje mnie szybkosci przy obrabianiu zdjec. Nie chce kupowac i bawic sie w cos co da mi np tylko paroprocentowy wzrost wydajnosci :) czyba ze to bedzie naprawde zastrzyk wydajnosci i wszytsko bedzie szybciej dzialac :) Moze lepiej poczekac na wieksze i tansze dyski SSD.
  4. Gronio i jak sytuacja z typi samsungami, sam mam zamiar postawic Raid0 na samsungach f3 i teraz rodzi sie pytanie czy warto sie meczyc z F3 czy moze jakies inne dyski ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span>. Mam plyte Asus M4A89GTD PRO 890GX s.AM3 czy mostek tez 850. A ze laik jestem i nie wiem czy jak zaczna sie problemy to poradze sobie :) A moze tak jak pisza ze starsze wersje F3 mialy problem z nowymi mostakami 850. A nowsze dyski sa juz pozbawione tego i dzialaja prawidlowo.
  5. Asus M4A89GTD PRO 890GX s.AM3 mam ja jakies 3 tygodnie razem z AMD Phenom II 555 @ Phenom II B55 podkreconego do 4 GHz i wszytsko lata stabilnie :) do tego mam Kingstony HyperX 1600 Polecam Odblokowanie to przelacznie przelacznika na plycie i tyle. Sa juz nowe biosy do obslugi X6 tu akurat pod Asus M4A89GTD PRO 890GX s.AM3
  6. mancini

    sprzedam czesci

    plyta głowna Abit KV7 procek AMD Sempron 2300 Grafika ATI 128 mega dysk twardy 80 giga + 10 giga ram kingmax 2x1 giga calosc 350 zl kontakt lh_84[malpa].pl lub gg 3441206 ( zawsze na ukrytym )
  7. czyli szukac czego na 4 rdzeniach ?? czyli wracam do opcji cena/jakosc AMD Athlon II x4 635 s.AM3 BOX czy szukac czegos innego i szarpac sie np na AMD Phenom II X4 965 Black Edition s.AM3 BOX lub wyzylowac sie na maksa Intel Core i5-750 2,66 GHz 8MB cache s. 1156 Box , nie chce wydac niewiadomo ile, ma to wszytsko sprawnie dzialac i co najwazniejsze przy wywolywaniu w NX ma to isc dosc sprawnie :) A moze cos innego ?? Im wiecej czytam tych testow tym wiekszy mam metlik :D A jak z nikonowskim NX ten to na pewno nie ma wsparcia dla 4 rdzeni a czy NX2 juz ma i korzysta z 4"jajek" ??
  8. na ktorej plycie latwiej odblokowac pozostale "jajk" czy jest jakas na ktorej to latwiej zrobic i pozniej jest stabilnie ?? I na ktorej mozna latwo podkrecic procek aby to wszytsko stabilnie latalo :) moj typ to: Asus M4A89GTD PRO 890GX s.AM3 lub Asus M4A77TD PRO/U3S6 770 s.AM3 ta druga to nie wiem, bo jak czytalem to procka na niej za bardzo nie mozna krecic. Chyba ze cos innego polecacie do procesora AMD Phenom II X2 555 Black Edition s.AM3 BOX bo juz przy nim zostaje :)
  9. To mam jeszcze jedno pytanko :) Jak to jest z prockami i wykorzystaniem rdzeni przy obrobce zdjec. Czy obrobka zdjec wykorzystuje jeden rdzen - potok danych i tak przetwarza jeden rdzen na procesorze, nawet jak procek ma ich 4, czy pozostale rdzenie tez biora czynny udzial i przetwarzaniu danych i wspomagaja caly proces ?? Zastanawiam sie czy lepiej jest kupic lepszy dwurdzeniowiec czy troszke slabszy 4-rdzeniowiec I czy odczuje duza roznice miedzy 4giga ram a 8giga. Im wiecej czytam tym wiekszy mam metlik w glowie :)
  10. zasilacz to mam taki Chieftec 400
  11. Bede w domu to dokladnie sprawdze jaki mam zasilacz. Z czasem na pewno sie przesiade, ale kiedy nie wiem ( parcia na CS4 nie mialem, CS3 mi starcza, to co slysze to jakis super nowinek do CS5 nie dali, jednak po wymianie puszek bedzie trzeba sie przesiasc na wyzszy model ze wzgledy na mozliwosc otwierania rawow ) Glownie sport ( pozniej szybko musze obrobic zdjecia i wrzocic na serwer okolo 20-30 i to jak najszybciej )( najczesciej sa to jpg, ale jak warunki na hali zle to wole rawy jednak moj komp mi na to nie pozawala i musze jechac na jpg, a warunki mam bardzo kiepskie ) portret/slub ( obrobka fot z rawa i pozniejszy retusz )
  12. Witam, musze wymienic moj komp a specemod tego nie jestem, a wiem ze na forum jest masa osob ktora ma duza wiedze i licze na pomoc przy wyborze podzespolow :) moj typ to : Procek AMD Phenom II X4 965 Black Edition s.AM3 BOX plyta głowna Gigabyte GA-770TA-UD3 PCI-E s.AM3 ram lacznie 8 giga Kingston HyperX 2x2GB DDR3-1600 Dual Chanel grafika MSI GF 9800GT 1024MB DDR3 256bit PCI-e lacznie 2335 procek AMD Athlon II x4 635 s.AM3 BOX plyta głowna Gigabyte GA-770TA-UD3 PCI-E s.AM3 ram lacznie 8 giga GoodRam 2x2GB DDR3-1333 Dual Chanel CL9 grafika MSI GF 9800GT 1024MB DDR3 256bit PCI-e lacznie 1905 W domu mam ze starego kompa obudowe i zasilacz 400w ( jak dobrze pamietam niedawno wymienialem ) dyski i sATA i ATA wiec tez nie potrzebuje Nagrywarki mam Cos jeszcze potrzebuje ?? Chce na to przeznaczyc jakies 2000 zl, im mniej tym lepiej, ale jakiegos najtanszego bubla tez nie chce i jestem sklonny dolozyc 500 zl jak ma to byc duzy zastrzyk jakosci :) Na tym bedzie postawiony system W7 64 bit, komp bedzie glownie do obrobki zdjec na programach Nikon capture NX i photoschop CS3 moze kiedys pod CS5, grac na nim nie bede ( chyba ze mnie cos najdzie ale to i tak stare gry raczej diabloII, chyba ze wyjdzie fajne DiabloIII i mnie skusi, ale tym nie ma co sie sugerowac :) ) Czesto obrabiam duzo zdjec na szybko, jak wracam z meczu potrzebuje obrobic bardzo szybko okolo 20-30 zdjec ( najczesciej jpg, choc zdarzaja sie rawy ) i wyslac je w swiat :) Do tej pory mam semprona 2300MHz, 2 giga ram 266 MHz i jakos to idzie :) lecz przy otwieraniu rawow procek nie wyrabia i mysli po kilka minut. Zalezy mi aby to wszytsko szybko dzialalo, i czy warto wydac wiecej na lepszy sprzet, czy wydanie tych powiedzmy 500 zl da mi realne odzwierciedlenie przy pracy, czy to jest bardziej takie widzimisie i chec posiadania lepszego kompa :) Moze ktos ma inne propozycje co do podzespolow i innej konfiguracji, chetnie wyslucham co na pewno pomoze mi przy optymalnym wyborze nowego kopma. Chce wybrac raz a dobrze i znajac mnie bedzie mi ten komp sluzyl dobrych pare lat, raczej nie bede w niego ingerowal, wymianial podzespolow ( poprzedni sluzyl i sluzy mi juz 6 lat ) i licze ze ten rowniez posluzy mi co najmniej 5 lat :) I jak ktos ma propozycje to najlepiej ze sklepu z linkow, tam bede kupowac ( wole sklepy na miejscu niz internetow )
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.