Skocz do zawartości

kacper69

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kacper69's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Posiadam laptopowy dysk firmy HITACHI (HGST) o pojemności 500GB, model Z7K500-500 Dysk ma uszkodzony boot sector, ma tam badsectory. Sprawdzałem gwarancję na niego na stronie producenta : https://www.hgst.com/portal/site/en/support/warranty/ Jeżeli podam na tej stronie kraj :Polska, to dysk nie ma gwarancji, ale jak wybiorę USA, to ma jeszcze rok gwarancji. Czy jest jakiś sposób , aby go wysłać do naprawy gwarancyjnej?
  2. Jednak ten dysk jest chyba uszkodzony. Co prawda pod WIN XP można na nim założyć partycję , zrobić format, działa, ( po przełożenie do kompa z WIN 7 tez działa) ale co jakiś czas dochodzi z dysku dziwne stuknięcie. Przydało by się go gdzieś wymienić, najlepiej na gwarancji , bo ma niecałe 2 lata. Tylko gdzie i jak można wymienić dysk Toshiba, jak nie mam do niego kart gwarancyjnej?
  3. Posiadam całkiem niezły, (pod względem parametrów) dysk TOSHIBA model dt01aca050 , 500GB, produkcja JUN-2013 Niestety są z nim jakieś dziwne problemy, nie można go sformatować spod WIN 7 ( nieoczekiwany błąd) , partycję można na nim założyć. Program HDD TUNE nie widzi żadnego badsectora na dysku, HEALTH jest super, tak jak i BENCHMARK. Czy jest jakaś szansa na ożywienie tego dysku?
  4. Ja miałem w komputerze po kolei 2 Fortrony model FSP300-60PLN, jeden z 2008 roku, wymieniony na taki sam w 2010 roku. Właśnie ten drugi też padł. Wcale nie były przeciążane, pracowały ze sporym zapasem mocy. Wyraźnie nie polecam już tego modelu, tym razem kupiłem zasilacz innego producenta.
  5. Fortron, model FSP300-60PLN To jakaś plaga, kolejny zasilacze tej renomowanej firmy odleciał po niecałych 2 latach użytkowania. wyraźnie obniżyli jakość produktu.
  6. K@#$%. Znowu dostałem z naprawy w WD dysk z krótszą gwarancją , niż do nich wysłałem. wysłałem dysk co miał od daty produkcji 4 miesiące, a dostałem wyprodukowany prawie 12 miesięcy temu, więc gwarancja na niego tez jest krótsza . Czy komuś udało się otrzymać dysk , co miał dłuższą gwarancję od tego co był wysłany do naprawy?
  7. Oczywiście, z tym pociągnięciem z sieci SP1 i wymuszenie jego instalacji do zacny pomysł. Następnym razem tak spróbuję. Przy ostatniej instalacji nie miałem za dużo czasu na kombinowanie, wszystko poszło "z automatu" .
  8. dzisiaj właśnie stawiałem nowy system WIN7. Miałem nadzieję, że po podłączeniu do sieci od razu pobierze SP1. Niestety, najpierw "musiał" pociągnąć wszystkie poprawki pojedyncze ( bodajże 55 szt) a dopiero jak to się zainstalowało dostałem propozycje instalacji SP1. Troszkę dziwna sytuacja, szczególnie w w kontekście do informacji, że SP1 ma w sobie dokładnie te wszystkie poprawki.
  9. Dzięki za odpowiedzi , jak sprawdzę skuteczność to wszystko opiszę jak działa.
  10. Poszukuję jakiegoś dodatku/patcha do WIN Xp 4.0 z SP6a , dzięki któremu będzie można podłączyć do komputera z tym systemem pendrive USB. Upgrade systemu do XP , albo innego systemu nie wchodzi w grę.
  11. Próbowałem sprawdzić stan gwarancji dysku Seagate st31000333as, 1ooo GB , z 2009 roku. Po wprowadzeniu wszystkich danych związanych z dyskiem pojawił się komunikat, żebym zgłosił się z nim do sprzedawcy dysku. Czy nie ma szans zareklamowania takiego dysku bezpośrednio w Seagate?
  12. Z WD i seagate to dobry wybór, bo tylko te firmy dają gwarancję dłuższą niż sprzedawca. Ale fakt, że z obu musiałem korzystać nie świadczy dobrze o produktach, ale o producencie jak najbardziej. :)
  13. 250GB ciężko już dostać. Za kwotę , którą proponujesz dostaniesz dysk 500GB, może parę złotych dołożysz. Obecnie wszystkie dyski spełnią Twoje marzenia, chyba że trafi się czarna seria.
  14. Dzięki pomocy czapla_pl wysłałem uszkodzony dysk do naprawy. W niecały tydzień dostałem "nowy" dysk , przywiózł go kurier UPS. Wszystko wygląda bardzo ładnie, za wyjątkiem gwarancji. Na reklamowany dysk była gwarancja producenta do maja 2012 roku, a dysk , który otrzymałem w ramach naprawy ma gwarancję do maja 2011 roku. Sprawdziłem na stronie producenta. Zagranie raczej nieładne , tym bardziej , że na moje zapytanie reklamacyjne zgłoszone do producenta aby wyjaśnić sprawę , od 3 dni nie uzyskałem odpowiedzi, na wcześniejsze mejle odpowiedzi były błyskawiczne. Co wypada jeszcze zrobić , aby wyjaśnić sprawę?
  15. Czyli jesteście przekonani , że Celeron D, czyli taki dwuprocesorowy wypadnie gorzej z jednym P4 z HT? Wiec pomogliście mi wstępnie w wyborze procka , choć ja sam jakoś do końca nie wiem , czy te dwa procki z Celerona D gorzej liczą niż jeden P4 . Czy są gdzieś w sieci dostępne tabele porównawcze mocy procesorów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...