Skocz do zawartości

deamian_pl

Stały użytkownik
  • Zawartość

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez deamian_pl

  1. Witajcie, Chciałbym "zaktualizować" kompa małżonki w tej chwili siedzi tam Proc : i5 2500k @4,6 ghz Mobo: Asrock Fatal1ty P67 Performance Chłodzenie: Fortis 3 HE1425 Grafika: Geforce 780 Super Jet Stream Dysk: ssd Sandisk 120 gb + 2tb hdd Ram - 2x 4 gb Goodram Play Red 1600 mhz W BF1 nawet na niskich w FHD troche zaczyna zgrzytać. Zastanawiam się nad najsensowniejszym kierunkiem rozwoju (najbardziej zasadnym z ekonomicznego punktu widzenia). Komp używany w 99% do Gier. Będę wdzięczny za wszystkie rady. Dzieki :-)
  2. deamian_pl

    2500k/780Palit sjs/8gb ddr3 1600 - modernizacja

    Odnoszę wrażenie, że intel z 8 generacją procesorów i nvidia z serią 10XX doprowadziła do sytuacji, gdzie nie ma wiekszego sensu szukac uzywek ze starszych generacji (przynajmniej jesli chce zrobic progress w stosunku do setupu który aktualnie posiadam).
  3. deamian_pl

    2500k/780Palit sjs/8gb ddr3 1600 - modernizacja

    Dropy zdarzaja sie na duzych serwerach (64 os). Pozostale CSy/Fornity/czy inne diabolo działają ok.
  4. deamian_pl

    2500k/780Palit sjs/8gb ddr3 1600 - modernizacja

    https://www.x-kom.pl/p/157256-zasilacz-do-komputera-chieftec-700w-gps-700a8-box.html Chieftec 700W GPS-700A8
  5. deamian_pl

    2500k/780Palit sjs/8gb ddr3 1600 - modernizacja

    Szczerze ? Jak najmniej. Brzmi absurdalnie, ale to szczera odpowiedź. Wszystko jakos tam dziala, geeneralnie nie mam cisnienia. Rozglądam się za rozwiązaniami, stąd też ten temat na forum. Nie śpieszy mi się jakoś strasznie, ale z drugiej strony jeśli któryś z bywalców forum ma jakiś pomysł, który mi umyka, to chętnie bym go poznał. Zmiana na 8400 + nowa plyta + nowy ram (bo ddr 4) to wbrew pozorom nienajmniejsza kasa. Jednym zdaniem podsumowujac powyższe - celem tego tematu jest odpowiedz na pytanie, czy w takiej sytuacji warto sie bawic w jakiekolwiek uzywki, a jesli tak to w jakie.
  6. Chyba mam problemik z temperaturami. i5 8600k + z370 killer. Podkrecony do 4,6 - temperatury wygladaja tak, jak nizej Przy podkreceniu do 4,8 OCCT wywala blad w tescie przy osiagnieciu 80*C. zalozony Phanteks PH-TC14PE, pasta ThermalGrizzly polozona w formie kropki. Temperatury na 4,6 miedzy 70 a 80 stopni : Obudowa Pax M70 Pure Black v2 2 wentylatory nawiewające z przodu obudowy, dwa wyciągające na górze, dwa wentylatyory na radiatorze procesora i jeden klasyczny wentylator wyciągającyna pleckach obudowy. Czy gdzies popelniam blad, czy to moze urok gluta, bo juz nie wiem. W tescie na purepc wygladalo to troszke lepiej ;-) Jakich temperatur nie powinienem przekraczać nie chcac zamordowac procesora ?
  7. Ot, watek dotyczacy tych konkretnych procesorow. Jestem ciekaw jestem rozbieżności w wynikach - inaczej mowiac, zastanawia mnie jak zle, albo jak dobrze trafilem. Najlatwiej podpytac innych posiadaczy, wiec zwracam sie do szczesliwych (albo i nie) wlascicieli konkretnych prockow. Dla Ciebie post jest neutralny, za to dla mnie stanowi zrodlo wiedzy, ktora (slusznie czy nie - inna sprawa) chcialbym posiadac. Tak czy inaczej, pytanie nie mialo na celu wywolania gownoburzy czy tez naklonienia Cie do napisania powyzszego posta. peace.
  8. Pytanko o i5 8600k Jak wysoko kreca sie wasze sztuki, na jakim napieciu i jakim chlodzeniu ? :> Chcialbym miec porownanie z moja sztuka ;-) Dzieki !
  9. Witajcie ! mam nietypowe pytanie, Szukam rozwiązania dla małej firmy, (15 osób) poszukuje kalendarza online, do którego wszyscy mieliby dostęp/albo wzajemny podgląd wpisów. Chciałbym, żeby każdy z pracowników miał podgląd, kiedy jego/jej koledzy czy koleżanki mają poumawiane spotkania. Dzięki temu wyeliminujemy sytuację, kiedy 3 pracowników sprowadza 3 klientów na spotkanie do jednej sali konferencyjnej. Czy przychodzi wam coś do głowy ? Dzieki !
  10. Mam kłopot. Jeszcze tydzien temu Asrock p67pro3 + 2500k @ 4.4ghz + 16gb ripjaws 2133 mhz + 980ti g1 gigabybe + samsung evo 850 500 gb Problem przycinek nie wystepowal. Przesiadlem sie na Asrock Fatal1ty P67 Performance + 2500k @ 4,4 ghz (inna sztuka) + 8gb 1600 mhz goodram play red + 980ti gigabyte + evo 850 samsung 500gb. FPS ciagle wysoko, tak jak byl, ale pojawily sie mikroprzyciecia (i chwilowe spadki fps). Strasznie wkurza, kiedy z 200 fps spada na sekunde do 100. Gram na monitorze 180 hz, wiec niestety, chcac nie chcac widze te spadki. Temperatury procka ok. Problem obserwuje w CS (ostatnio to moj glowny sposob elektronicznej rozrywki) Teraz szukam przyczyny. Na pierwszy rzut oka najwieksza roznice robi pamiec - ale czy taka roznica i przycinki moga wynikac z roznicy w czestotliwosci pracy - 1600 a 2133 i pojemnosci ramu (8gb vs 16 ?) Czy jestem w stanie jakos zdiagnozowac syntetycznie problem ? Nie bardzo jestem w stanie podmienic kosci na inne - tej 16 juz nie posiadam. Dzieki za pomoc, problem mocno wkurza.
  11. Naaah, net jest pikny. ;) problem nie tu. :) dzieki
  12. Pozbylem sie swojego kompa czekajac na 8 generacje od intela, chwilowo przesiadlem sie na kompa zony i te scinki mnie zaskoczyly. Moge jakos to syntetycznie zweryfikowac ?
  13. Witajcie. Trafił mi się.... nietypowy kłopot, otoz przy starcie windowsa caly czas wyrzuca mi boot menu. Bios ma ustawiony boot z wlasciwego dysku (pierwszego w kolejce), ale i tak za kazdym razem pyta o wybor dysku do bootowania, tak jakbym caly czas wrzucal mu F8 przy uruchamianiu. Wystarczy kliknac enter, albo lewy przycisk myszy i wszystko bedzie ok. Wyglada to tak: A teraz ciekawostka: Problem ZNIKA, kiedy nie mam podpietej klawiatury. Zmiana portu USB/Zmiana klawiatury nie rozwiazala problemu ;-) Pomysly ? Potrzebuje pomyslu jakiejs madrej glowy ;-) Help :P EDIT: Wyglada mi na to, ze znalazlem powod... Brzmi glupio/absurdalnie, ale mialem nie do konca wepchniety przewod USB od sluchawek. Poprawilem, skonczyly sie problemy wskazane wyzej. Po kilku dniach zobaczymy czy jest ok. Narazie wyglada calkiem w porzadku. Temat chyba do zamkniecia. Dzieki.
  14. deamian_pl

    Jaką kartę graficzną kupić?

    Moi drodzy, potrzebuje podpowiedzi madrzejszych niz ja. Korzystalem z gtx 480. Niestety "Umar" Mam w tej chwili ok 400 zl, co kupic ?Budzet wskazuje, ze musze zostac w obrebie uzywek. Co najlepiej do 400-500zl ? Dzieki !
  15. deamian_pl

    i3 - 3220 wymiana - help ! :D

    Powiedzcie mi prosze, czym chlodzic tego 2600k ? Wystarczy mu Fortis3, czy bede musial sie rozgladac za czyms wiecej ?
  16. deamian_pl

    i3 - 3220 wymiana - help ! :D

    Moi drodzy ! Stoje przed pewnym klopotem i chyba potrzebuje waszej rady. W domu stoja dwa kompy: 1. i3 3220 (chlodzenie BOX) + 8gb ddr3 Goodram play (nie pamietam w tej chwili taktowan) + GF PALIT GTX 780 Super Jet Stream Sandisk ssd plus 128 + hdd 1tb I5 2500K + 16 gb ripjaws 2133 + 980 TI gigabyte G1 Gaming + iridium pro 240 + evo 840. Zasilacze : 1.Mocniejszy (i5) Coolermaster UCP 900W http://www.techradar.com/reviews/pc-mac/pc-components/cases-cooling/power-supplies/coolermaster-ucp-900w-606931/review 2. Slabszy (i3) Chieftec 700W GPS-700A8 BOX http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/quot-sila-musi-byc-quot-test-swiezo-upieczonego-zasilacza-chieftec-smart-series-700w.html Oba sprzety pracuja w FHD. Niestety ta i3 jest troche waskim gardlem. Pytanie, jak najmniejszym kosztem poprawic sytuacje. Co moge z tym zrobic ? Wywalic plyte i procesor, przesiasc sie na ryzena ? A moze odczekac chwile, z mocniejszego kompa wyciagnac i5, wrzucic go w miejsce i3, a do mocniejszego komputera wrzucic nowy procesor ? Oba kompy sa w tej chwili na LGA 1155. Cel: jak najwiekszy przyrost wydajnosci mozliwie najmniejszym kosztem. Co byscie zrobili na moim miejscu ? EDIT: i3 ma boxowe chlodzenie, wiec porzadny cooler to tez doplata ;-)
  17. deamian_pl

    i3 - 3220 wymiana - help ! :D

    2500k jest w tej chwili @ 4.4 ;p w jednym http://www.asrock.com/mb/Intel/Fatal1ty%20P67%20Professional/ albo ta http://www.asrock.com/mb/intel/fatal1ty%20z77%20performance/ , nie pamietam ;-) w drugim http://www.asrock.com/MB/Intel/P67%20Pro3/index.asp. I5 ma dobre chlodzenie, ale i3 ma boxa. Zasilacze : 1.Mocniejszy (i5) Coolermaster UCP 900W http://www.techradar.com/reviews/pc-mac/pc-components/cases-cooling/power-supplies/coolermaster-ucp-900w-606931/review 2. Slabszy (i3) Chieftec 700W GPS-700A8 BOX http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/quot-sila-musi-byc-quot-test-swiezo-upieczonego-zasilacza-chieftec-smart-series-700w.html
  18. deamian_pl

    i3 - 3220 wymiana - help ! :D

    Dzieki za linki ! hmm, 600 zł + chłodzenie, a w necie na szybko: "In the PCMark Vantage full-system performance test, the Core i5-2500K earned an overall score of 10,271—not at all far behind the Core i7-2600K's result of 10,368," Jak to sie ma do wydajnosci nowych procesorow (w tym ryzenow) ? bo tak na zdrowy rozum - potrzebuje "tylko" plyty (jesli zmienie socket) i procesora. Reszta osprzetu zostaje ;-)
  19. deamian_pl

    i3 - 3220 wymiana - help ! :D

    Niestety nie widze na allegro ani jednej sztuki 2600k ;)
  20. Szukajac w necie znalazlem taki post (g502 do G5) "The shape is quite a bit different than the G5/MX518/G400/G500 style mice though, so the grips it takes might be very different."
  21. Drodzy, Na codzien korzystam z Logitech G5 (max 510, mx518, g500). Szukam czegos o mozliwie podobnym (albo i identycznym) ksztalcie i kliku, natomiast z lepszym sensonrem- G5 przy dlugich przeciagnieciach potrafi sie pogubic. Nie potrzebuje tlumu przyciskow, 3-4 wystarcza w zupelnosci ;-) Waga myszy + jej ksztalty sa dla mnie idealne, niestety sensor daje sie we znaki. Cos poradzicie ? ;-)
  22. Mam kłopot, z którym nie mogę sobie poradzić. Od kilku dni mój monitor od ASUSA (ROG PG248Q) restartuje się sam do ustawień fabrycznych po wyłączeniu komputera (monitora nie wyłączam, zawsze jest w trybie czuwania). Najbardziej wkurza funkcja widoczna na filmiku który nagrałem, wcześniej nie uruchomiła się ani razu https://youtu.be/8-xykI4BNTI Czy to może mieć coś wspólnego z którymś z tych ustawień monitora, widocznych na zdjęciu ? Nie za bardzo wiem jak mam je rozumieć, a w instrukcji nie znalazłem o tym słowa: Jeśli wyłączam komputer na pół godziny, to mogę mieć pewność, że przy ponownym uruchomieniu wszystkie ustawienia wrócą do fabrycznych. Przepiąłem kabel Displayport do drugiego wyjścia w karcie graficznej, nie pomogło.
  23. AKTUALIZACJA 06.12.2016 Wszystko wskazuje na to, że nie bez powodu nikt nie znał rozwiązania - otrzymałem dziś pismo z X-Kom - zgłoszone roszczenie zostało uznane za zasadne. Podobno zgodnie z informacja z serwisu (X-kom wysłał monitor do serwisu zewnętrznego, zakładam że chodzi o Asus Polska), wymiany wymagała płyta główna monitora. Monitor podobno będę miał w swoich dłoniach w przeciągu 48h. Temat prawdopodobnie rozwiązany (uwierzę jak zobaczę). Los tematu do decyzji admina - nie mam nic przeciwko temu aby został zamknięty :-)
  24. Szanowny Panie, Wyjątkowo doceniam założenie przez Pana konta w celu udzielenia odpowiedzi. Ogromny plus tak dla Pana jak i dla Asus Polska, w imieniu którego Pan pisze. Gratuluję zaangażowania, udało się Panu mnie trochę "ugłaskać". Wysłałem Panu wiadomość na podany adres mailowy. Pozdrawiam !
  25. A ja polecę Ci monitory 27 calowe. Korzystam z iiyamy prolite e2773hs, 27 cali, fhd. Jakis czas temu przesiadlem się na 24 asusa, tez FHD (szybsza matryca i inne takie bajery). Niby fajnie, bo szybszy itp, ale jak wiemy czlowiek przyzwyczaja sie do wygody, wiec z ogromna przyjemnoscia siadam do komputera, ktory ma 27 cali. Piksele ? To nie taki dramat jak wszyscy pisza. Jesli chcesz grac, to szczerze polecam monitor 27 cali FHD. korzysam juz od 2-3 lat i jestem niezmiennie zadowolony z tego rozmiaru, a siedzę dosyć blisko ekranu - mi osobiście to nie przeszkadza, a taki rozmiar daje komfort i wygodę. Niby tylko 3 cale różnicy, a wrazenia są całkowicie inne.
×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.