Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu wczorajszym mogliście przeczytać, iż według Famitsu Konami zawiesiło kilka projektów. Dziś jednak japoński magazyn dokonał "małej" korekty. Jak się okazuje te gry nie zostały usunięte z listy wydawniczej, a mają jedynie nieznaną datę premiery. Taki stan rzeczy trwa już od dawna. Tym razem Famitsu zawiodło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, jest jakas PEŁNA lista gier które zostały już wydane na ps3 i które w najbliższym czasie sie ukażą? Najlepiej żeby wydane i zapowiedziane były jakoś oddzielone od siebie. Z góry thx ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, jest jakas PEŁNA lista gier które zostały już wydane na ps3 i które w najbliższym czasie sie ukażą? Najlepiej żeby wydane i zapowiedziane były jakoś oddzielone od siebie. Z góry thx ;p

poszukaj na wikipedii. Tam było chyba. O właśnie : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_3_games

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie podcinaj galezi na ktorej siedzisz ;) bo gdyby troche zredagowac twoja wypowiedz ,to brzmialaby tak:

 

" ale niektorzy pisza jakby antyfani sony zrobilo fanom sony jakas skaze na cale zycie.Nie wiem.Moze jakas krzywde ich rodzina wyrzadzili? .No tak to wyglada. :( "

 

Poprostu za duzo osobiscie podchodzicie do sprawy- tam gdzie 5 polakow tam 6 opinii :lol2:

A co to za porownanie? Czy ja wchodze do waszego tematu i jezdze po Was jak byscie mi cos zrobili? A Wy tu ciagle wpadacie i robicie zamet. ;-)

 

Jesli chodzi o FF to bardzo zle info. Oby nie prawdziwe bo to dla mnie wazna funkcja. W sumie do simow uzywam Pc ale nie zaszkodzi miec bo moze wyjsc cos ciekawego.:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

A co to za porownanie? Czy ja wchodze do waszego tematu i jezdze po Was jak byscie mi cos zrobili? A Wy tu ciagle wpadacie i robicie zamet. ;-)

to teraz tematy sa wasze i nasze? :blink: :lol2:

 

a wojna Microsoft-sony trwa :

 

Carmack Picks 360 Over PS3

Industry vet praises Microsoft and derides Sony design decisions.

by Hilary Goldstein

 

January 11, 2007 - John Carmack, co-found of id Software and a pioneer in the games industry, admits that he loves developing for the PC more than any other system. However, in an interview with Game Informer, Carmack stated his admiration for Xbox 360 while questioning some of Sony's design choices for PlayStation 3.

 

"Microsoft has done a spectacular job on the 360 support," Carmack told GI. "I've been pulling for Microsoft, because I think they've done a better job for development support, and I think they have made somewhat smarter decisions on the platform. It's not like the PlayStation 3 is a piece of junk or anything. I was not a fan of the PlayStation 2 and the way its architecture was set up. With the PlayStation 3, it's not even that it's ugly--they just took a design decision [to use an asymmetric CPU] that wasn't the best from a development standpoint."

 

That doesn't mean id won't develop games for PS3. But it does suggest that Sony's new console won't be a high priority.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to za porownanie? Czy ja wchodze do waszego tematu i jezdze po Was jak byscie mi cos zrobili? A Wy tu ciagle wpadacie i robicie zamet. ;-)

 

Jesli chodzi o FF to bardzo zle info. Oby nie prawdziwe bo to dla mnie wazna funkcja. W sumie do simow uzywam Pc ale nie zaszkodzi miec bo moze wyjsc cos ciekawego.:-)

jakąś krzywdę Ci zrobiliśmy, że ciągle wracasz do tego tematu. my tylko wstawiamy to co serwują nam serwisy poświęcone tematyce konsol nie moja wina że sony/deweloperzy/inne źródła dostarczają nam co raz to nowych negatywnych informacji.

 

 

ps. otrzyj łzy bądź mężczyzną :lol:

 

NYKO PS3

charging kit, headset, PS2 adapter, fan, HDMI

 

http://www.thegamefeed.com/news-33eb5e41a5...021c524da3.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakąś krzywdę Ci zrobiliśmy, że ciągle wracasz do tego tematu. my tylko wstawiamy to co serwują nam serwisy poświęcone tematyce konsol nie moja wina że sony/deweloperzy/inne źródła dostarczają nam co raz to nowych negatywnych informacji.

ps. otrzyj łzy bądź mężczyzną :lol:

Krzywda jest taka, że poprostu zaśmiecacie temat bezsensownymi "niusami" o uginających się półkach, o tym że ktoś gdzieś coś tam powiedział, że Xbox jest lepszy itd itp. Co gorsza wklejacie nie raz po kilka razy to samo...a w jakim celu...kogo wogole tutaj takie bzdury obchodzą? Zreszta zobacz jakos wiadomoscia o braku FF nikt sie nie oburzył...może dlatego, że w przeciwienstwie do innych miała ona jakiekolwiek znaczenie? Mnie osobiscie średnio obchodzi, że gdzieś na zapupiu hameryki uginaja się jakieś półeczki :wink: Dziwne jedynie, że tak trudno wam to zrozumieć...myślenie naprawde nie boli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzywda jest taka, że poprostu zaśmiecacie temat bezsensownymi "niusami" o uginających się półkach, o tym że ktoś gdzieś coś tam powiedział, że Xbox jest lepszy itd itp. Co gorsza wklejacie nie raz po kilka razy to samo...a w jakim celu...kogo wogole tutaj takie bzdury obchodzą? Zreszta zobacz jakos wiadomoscia o braku FF nikt sie nie oburzył...może dlatego, że w przeciwienstwie do innych miała ona jakiekolwiek znaczenie? Mnie osobiscie średnio obchodzi, że gdzieś na zapupiu hameryki uginaja się jakieś półeczki :wink: Dziwne jedynie, że tak trudno wam to zrozumieć...myślenie naprawde nie boli

 

tylko że te "bezsensowne" newsy przeważnie są prawdziwe :lol: nikt czy nie każe tego czytać :-P

co do newsa o braku ff to może dlatego się nikt nie oburzył bo o braku ff w grach na platformę sony wiemy już od x czasu.

widzę, że krytyka boli strasznie :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale to akurat smutna wiadomosc, bo o ile w SIXAXIS brak rumble by mi nie przeszkadzał (chociaz dobrze by było jakby był), tak niestety mi osobiscie bardzo bedzie brakowac rumble czy FF w "kółku" =( nie wyobrazam sobie GT bez tego =( po co wtedy ta super kierownica logitecha za 1200 zł... ;F

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Costi gry może robić jakie chce ale wie jak się je robi i raczej wie na co programuje się łatwiej. A to są pieniądze bo raczej programiści nie piszą za darmo a programowanie pod procesor PS3 pewnie zajmuje więcej czasu :wink: Chodź dla gracza to pewnie i tak nie ma znaczenia.

 

@Snake

FF to nie tylko bolączka PS3 na X36 też mało gier go obsługuje ( wiem, że PGR3 na pewno go ma). Ale czy to źle? Nie wiem ja lubię się pomęczyć z kierownicą w simach a wątpię by przeciętny konsolowy gracz był tak wymagający jak ja ( z resztą simy to i tak PC). Do przyjemnej gry FF się nie nadaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wypowiedzi Carmacka - odezwal sie znawca rynku konsol, ktorego dobre gry sie skonczyly dosc dawno...

Oo z tym sie nie zgodze. Carmack uchodzi za jednego z najlepszych programistow i swoisty autorytet w tej branzy. Co do dobrych gier ktore skonczyly sie dawno - to co masz na mysli?

Quake 2 - rewelacja ]:->

Quake 3 - trzeba cos mowic? Na owczesne czasy miodna grafika, znakomity sieciowy shooter, na bazie engina ktorego powstalo ze 300 gier

RTCW - zdania sa rozne, mi sie nowy Wolf podobal. Znowu - rewelacyjny multiplayer, ladna grafa.

Doom 3 - taki doom jaki mial byc. Ciemny, mroczny, z rewelacyjna grafika i grywalnoscia. A ze ludzie c co czekali blisko 10 lat spodziewali sie perpetum mobile, to sorry - to tylko gra. Efekty swietlne sa nie do pobicia, tylko DNF moze miec lepsze ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oo z tym sie nie zgodze. Carmack uchodzi za jednego z najlepszych programistow i swoisty autorytet w tej branzy.

Szczerze mówiąc to nie wiem dlaczego. Carmack się już zestarzał(fizycznie może niebardzo, ale mentalnie) i zleniwiał koszmarnie.

 

Carmack uchodził za autorytet 10 lat temu. Czasy się zmieniają, a już szczególnie szybko w dziedzinie IT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RTCW to mod zrobiony przez fanow, a nie carmack'a

 

pozatym zarowno Q4 jak i D3 to dla mnie gry mierne, bez polotu, bez zadnych innowacji poza grafą, ktora i tak by sie nie prezentowała tak dobrze, gdyby gra miała oferować duze otwarte przestrzenie. Jak w Q4 wygladał biednie otwarty teren to kazdy widział. Dopiero w Quake Wars ma jakos to porzadnie wygladac. Jednak jesli carmack tak lubi x360 i tak łatwo mu sie programuje to czemu zarowno q4 jak i pray wygladał biednie, a ten pierwszy (nie wiem czy drugi tez) tytuł zaliczał tak liczne dropy animacji?

 

I tak jak ktos napisal - był to jakis tam guru 10 lat temu, kiedy wychodziły gry jak q2, potem q3. Skilla jakiegos tam ma, nie da sie ukryc. Ale sie wypalił jednak troche...

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano z prostego powodu Q4 i PRAY nie sa jakies super porazajace graficznie, bo zeby robic fajne rzezczy na x360 a widac mozna to trzeba sie przesiasc z OpenGl na DX a wiadomo ze do tej pory silniki ID software opieraly sie OpenGl czasem kożystając z efektów DX............... wiec Q4 jak i pray wygladaja niezle biorąc po uwagę ze zostaly na szybko przeniesione miedzy API, a po drugie Carmac nie robil portów na xo tylko firmy trzecie Venom, HumanHead studio...................

ocenimy Carmaka jak napisze cos pod x360 lub PS3........ A ty Solid Snake na nim juz krzyzyk polozyles............. bardzo prosze napisz jakis lepszy kod engine od niego... :-)

Edytowane przez Syrob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ty Solid Snake na nim juz krzyzyk polozyles............. bardzo prosze napisz jakis lepszy kod engine od niego... :-)

wpyte argument - nie ma co...

tak samo ja moge napisać "stwórz lepszą konsole niż złotousty ken" itd...

 

a krzyzyka na nim nie postawilem, stwierdzam fakt, bo ile było gadania, ze np. D3 to bedzie taka rewolucja pod wzgledem grafiki i fizyki ze zmiecie wszystko? Tak kombinowali i sie przechwalali ze wyszla z tego jedynie dobrze wygladajaca gra z zerową fizyką czy interakcja z otoczeniem. Pusta strzelanka w ładnym opakowaniu. Panowie z Valve mimo ze znani, to jednak nie mieli tak mocnego nazwiska jak Carmack. Jednak udalo im sie stworzyc o wiele lepszy engine niz D3. Jesli to taki fenomenalny engine, to dlaczego tylko kilka tytułow z niego skorzystało? Oprocz Q4 i pray to co hula na tym? Na HL2 leci juz troche gierek i to calkiem niezlych. Kolejne w produkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.engadget.com/2007/01/12/ritek-b...-blu-ray-discs/

 

200GB, 8 warstw... to już odchodzi do lamusa. Ritek przygotował Blu-Ray, który posiada - tadam, fanfary - 10 warstw po 25GB każda, co daje w sumie 250GB. Blu-Ray mnie coraz bardziej zaskakuje. Ciekawe co dalej, 20 warstw i 500GB? Za rok się okaże :P

 

Ostatnio zaprezentowano 100GB blu-raya, którego będą mogły odtworzyć zwykłe odtwarzacze po... wgraniu nowego firmware. Do tej pory żeby takie krazki czytac, trzeba było mieć specjalnie zmodyfikowaną głowicę. Więcej info: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=785650

Edytowane przez Malsumis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.engadget.com/2007/01/12/ritek-b...-blu-ray-discs/

 

200GB, 8 warstw... to już odchodzi do lamusa. Ritek przygotował Blu-Ray, który posiada - tadam, fanfary - 10 warstw po 25GB każda, co daje w sumie 250GB. Blu-Ray mnie coraz bardziej zaskakuje. Ciekawe co dalej, 20 warstw i 500GB? Za rok się okaże :P

 

Ostatnio zaprezentowano 200GB blu-raya, którego będą mogły odtworzyć zwykłe odtwarzacze po... wgraniu nowego firmware. Do tej pory żeby takie krazki czytac, trzeba było mieć specjalnie zmodyfikowaną głowicę. Więcej info: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=785650

tak trochę w nawiązaniu do powyższego news'a:

 

Metal Gear Solid 4 Confirmed for 50gb Single layer Blu-Ray Disc

 

http://www.ps3power.com/ps3talk/viewtopic.php?t=1404

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojjjjjjjj wybacz Solid ale fizyki w D3 niema no racja prawie owszem niema, ale w momencie wyjscia mial najbardziej wypasiona grafike............ Engin Valve z HL2 z Havokiem na pokladzie owszem fizyka ZAJEBIASZCZA ale graficznie przecietniak mysle ze D3 z fizyką HL2 to bylaby zabawa :-)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojjjjjjjj wybacz Solid ale fizyki w D3 niema no racja prawie owszem niema, ale w momencie wyjscia mial najbardziej wypasiona grafike............ Engin Valve z HL2 z Havokiem na pokladzie owszem fizyka ZAJEBIASZCZA ale graficznie przecietniak mysle ze D3 z fizyką HL2 to bylaby zabawa :-)))

mysle ze

-trza było nie obiecywac tak rozbudowanej fizyki jak była zerowa

-HL2 pewnie by tez mogl wygladac jak D3, albo przynajmniej baaardzo się zblizyc, ale:

* swiecenie sie wszystkiego jak psu jajec nie pasowało do "imidżu" tego swiata przedstawionego w grze

* wymagałoby pewnie mocniejszego sprzetu. Jak wiadomo HL2 potrafił dobrze chodzić na sprzetach na ktorych D3 dostawał konkretnej czkawki

* w grze występuje wiele otwartych przstrzeni, na ktorych gdyby zastosowano te same efekty i to samo ich natęzenie co na klaustrofobicznych pomieszczeniach w D3, to gra wymagałaby kosmicznego sprzetu.

 

moze skonczymy juz ot ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak trochę w nawiązaniu do powyższego news'a:

 

Metal Gear Solid 4 Confirmed for 50gb Single layer Blu-Ray Disc

 

http://www.ps3power.com/ps3talk/viewtopic.php?t=1404

tak, to też widziałem. Nie wkleiłem, gdyż jestem zdania, że coś tu jest nie tak, ze względu na jednowarstwowe dyski 50GB(WTF?). Nie jest to błąd literówkowy, gdyż jest napisane wyraźnie 50gb Single layer Blu-Ray Disc. A w internecie nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat.

 

Nawet te dyski 250GB są złożone z warstw po 25GB każda. Swoją drogą, gdyby MGS4 miał być na Xboksa 360, to zajmowałby 5 płyt DVD-9 a i to nie wiadomo czy nie za mało :D W tym kontekście nie ma najmniejszych szans na MGS4 na Xbox360. No chyba, że znacząco poobcinają grę.

 

 

PS: Xboks traci kolejnego exclusive'a. Chodzą ploty, że Saint's row idzie na PS3. Czarno widzę przyszłość kloca.

http://www.totalvideogames.com/news/Saints...1136_6387_0.htm

Edytowane przez Malsumis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, to też widziałem. Nie wkleiłem, gdyż jestem zdania, że coś tu jest nie tak, ze względu na jednowarstwowe dyski 50GB(WTF?). Nie jest to błąd literówkowy, gdyż jest napisane wyraźnie 50gb Single layer Blu-Ray Disc. A w internecie nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat.

 

Nawet te dyski 250GB są złożone z warstw po 25GB każda.

PS: Xboks traci kolejnego exclusive'a. Chodzą ploty, że Saint's row idzie na PS3. Czarno widzę przyszłość kloca.

http://www.totalvideogames.com/news/Saints...1136_6387_0.htm

 

coś strasznego :lol: microsoft już splajtował z tego powodu :lol:

co do BR czy hddvd które mogą mieć x warstw są to głupie przechwałki producentów. na co komu 10 warstw jak taki nośnik będzie kosztował masę pieniędzy. nie tędy droga :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie,jeśli chodzi o Carmacka ,to jest on osobą z którą liczą się wielcy świata 3D, i to zarówno po stronie sprzętowej jak i softwaru.Trzeba mieć świadomość ,że id software ,to raptem KILKU ludzi ,którzy opracowywują grę.Dla porównania taki EPIC ,przy Unreal Engine,zatrudnia kilkuset ludzi ,tworzą oni engine,tekstury ,dzwięk,narzędzia itd.Są tą artyści,architekci,plastycy,koderzy ,dźwiękowcy,beta testerzy.I mają nieporównywalnie większy budżet.Podobnie inne studia, jak Valve czy CryTek.

A ten gość, z raptem kilkoma innymi ,stworzył jeden z najlepszych enginów,który wciąż jest rozwijany.

 

Owszem silnik Doom3 nie jest idealny,kiepsko radzi(Ł) sobie z dużymi przestrzeniami,ale z każdą jego implementacją (Quake4 i Pray) jest lepiej.A czego by nie powiedzieć ,jego engine nie ma takich kosmicznych wymagań ,na to co oferuje,a w Quake Wars ,będzie można ocenić jego(carmacka) MegaTexture-coś co pozwala tworzyć duże przestrzenie,z wieloma szczegółami ,a przy tym nie wpływa drastycznie na wydajność.

Sam doom3 nie był rewelacją,ale miał trudniej ,bo pojawił się FarCry i efekt WOW był już zarezerwowany.

Z drugiej strony ,są enginy tworzone latami ,i są kiepściutkie od strony technicznej jak np. Source*-choć oczywiście wciąż jest rozwijany,jak zresztą większość innych.

 

Nie trzeba się z nim zgadzać,ale dobrze go słuchać,bo obok Tima Sweeneya jest jednym z największych guru3D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Solid: paliles cos? Niby od kiedy RTCW to mod stworzony przez fanow? Zjedz troche czekolady bo poziom cukru chyba spadl (wiem, sobota dzisiaj ;p) Przeciez to byl normalny release ID, z genialnym multi z ktorego zrodzilo sie darmowe ET

 

Nastepna sprawa: Carmack nie zrobil ani praya (egine D3 wykupiony przez 3dr) ani q4 (activision na enginie d3) ani nie odpowiadal za porty.... To tak jakby powiedziec, ze Gears of War jest do d.py bo Rainbow Vegas na PC wykrzacza sie do windy... (w koncu ten sam engine)

Edytowane przez Deckard

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie,jeśli chodzi o Carmacka ,to jest on osobą z którą liczą się wielcy świata 3D, i to zarówno po stronie sprzętowej jak i softwaru.Trzeba mieć świadomość ,że id software ,to raptem KILKU ludzi ,którzy opracowywują grę.

paliles cos? Zjedz troche czekolady bo poziom cukru chyba spadl. Słyszałeś o czymś takim jak "outsourcing"?

 

A tak poza tym, to dam sobie paznokcie obciąć, że minimum 30 osób zatrudniają.

Edytowane przez Malsumis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Solid: paliles cos? Niby od kiedy RTCW to mod stworzony przez fanow? Zjedz troche czekolady bo poziom cukru chyba spadl (wiem, sobota dzisiaj ;p) Przeciez to byl normalny release ID, z genialnym multi z ktorego zrodzilo sie darmowe ET

 

Nastepna sprawa: Carmack nie zrobil ani praya (egine D3 wykupiony przez 3dr) ani q4 (activision na enginie d3) ani nie odpowiadal za porty.... To tak jakby powiedziec, ze Gears of War jest do d.py bo Rainbow Vegas wykrzacza sie do windy... (w koncu ten sam engine)

moj blad :P wlasnie mialem na mysli ET :P

ale RTCW chyba carmack tez nie zrobil, tylko tak jak pray - activision na enginie q3

 

a rozmawiamy niby o geniuszu carmack, wiec to jak jego engine sie spisuje w grach jest wazne ;) Nie napisalem nigdzie, ze D3 jest z pufy, bo pray jest z pufy czy Q4 (ba, w oby dwie gry lepiej mi sie gralo niz w D3, z czego pray stawiam najwyzej), wiec wiec porownanie dziwne z tym gears of war ;) Ale podejzewam o co Ci chodzilo :) W kazdym razie GoW jest grą względnie swietną - pierwszym tytułem na UE3 pokazujacym kunszt programistow, a R6 jest grą IMO (co prawda inną) o gorszym wykonaniu. Z silnikiem D3 jest na odwrot, przynajmniej wg mnie. Pierwsza gra czyli D3 mierna i kolejne dopiero trzymające w miarę wyzszy poziom.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...