Skocz do zawartości
Robert B.

Grupa A C++

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie znalazłem odpowiedniego działu na to ale mysle ze moja grupa uczy sie C++ to ten dzial będzie odpowiedni. Mianowicie złe dobrego początki. Zebrałem grupe 8 osób mam sale wynajętą (informatyczna 2.4) na ferie nie grzeją ale jakoś dajemy rade. Jest tylko mały problem przychodzić przychodzą niestety niepracują zbyt dobrze ani wydajnie chodzi tu głównie o nauke C++ nieposówają sie a po kilku krutkich godzinach tylko im gierki w głowie nie wiem co na to poradzić jak ich zachęcić nie mogę odinstalować gierek bo to przecież nienajlepszy pomysł na zachęte może wiecie jak ich zachęcić do pracy co powiedzieć co zrobić. Uczą sie od podstaw wiec hmm nie jest jeszcze tego dużo no zależy od której strony patrzeć.

Edytowane przez Robert B.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam dysortografie tzn nie przywiązuje wagi do ortografi nie mylić z jezykami typu c++ bo tam pomyłki nie mogą mieć miejsca !! TO WŁĄŚNIE JEST DYSORTOGRAFIA

1255678[/snapback]

 

dysortografia != nieprzywiazywania wagi do ortografii :|

chcesz zachecic ludzi do nauki C++ ? zachec sie do nauki ortografii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja rada, jezeli granie dobrze wam idzie, to przy tym zostancie i zacznij korzystac ze slownika bo nikt nie bedzie tego czytal jezeli brakuje Ci szacunku dla nas i nie jestes w stanie pisac zgodnie z zasadami

Edytowane przez yasin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam dysortografie tzn nie przywiązuje wagi do ortografi nie mylić z jezykami typu c++ bo tam pomyłki nie mogą mieć miejsca !! TO WŁĄŚNIE JEST DYSORTOGRAFIA

1255678[/snapback]

I myslisz, ze to upowaznia cie do niedbania o jezyk. To tylko pozwala na inna, lagodniejsza ocene tego co piszesz. Sproboj jednak zrobic ze slownika dobry uzytek. Jesi chodzi o twoj problem to rozwiazanie mysle dosc proste. Wywal gierki, wtedy albo beda sie nudzic albo tworzyc w C++ :P Poza tym zadaj im jedno podstawowe pytanie. Czy oni przyszli sie uczyc, czy grac, bo jesli chodzi im tylko o to drugie to cale przedswiezwiecie nie ma sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokldanie - trzymasz pracownie dla graczy czy dla programistow (przyszlych)? delikatnie wypraszasz tych co nie chca uczestniczyc w zajeciach. Pamietaj ze nie dasz rady robic tak ze jedni beda sobie tylko grac a inni beda sobie tylko programowac. Wywalasz niezainteresowanych i jak ktos ci zostanie to dobrze, jak nie to odpusc sobie - nikogo do tego nie zmusisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam dysortografie tzn nie przywiązuje wagi do ortografi nie mylić z jezykami typu c++ bo tam pomyłki nie mogą mieć miejsca !! TO WŁĄŚNIE JEST DYSORTOGRAFIA

1255678[/snapback]

Dysortografia jest zaburzeniem w pisaniu polegającym na nagminnym popełnianiu błędów ortograficznych, pomimo znajomości podstawowych zasad pisowni i odpowiedniej motywacji do poprawnego pisania.

Jakoś nie widzę u ciebie motywacji ani znajomości zasad pisowni. Wniosek: lenistwo nie dysortografia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tytule 'grupa' a w tresci 'grópa' - zapomniales przez ta chwile wlasciwa pisownie...? :D

 

poza tym sam znasz C++? bo jesli siedzisz z dziecmi w pracowni i sam niewiele umiesz - nie potrafisz zainteresowac, no to sorry....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm jesli to sa tacy zapaleni gracze, to pokaz im jak taka gra jest zbudowana, zacznij od omawiania struktury takiego duzego programu i jak dojdziesz do samego dolu to zacznij zajecia, jest sporo kodow ktore mozna omawiac. Zawsze wolalem zajecia prowadzone niestandardowo, pamietaj tylko ze programowanie gier jest specyficzne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Omówiłem budowę takich programów omówiłem jak powinny wyglądać zajęcia, zaproponowałem na razie prace systemem dwójkowym (w parach) a teraz po przeczytaniu tych postów stwierdzam że rzeczywiście wyrzuce niepotrzebne osoby tak by ich nie urazić albo zniechęcić "żadne zgnite jabłko nie zniszczy innych w koszyku" jeśli macie jeszcze jakieś pomysły co do utrzymania grupy chętnie poczytam!! Na pewno się przyda każda rada!! Moja wiedza sięga początków DX i tetrisów ale ide dalej no i znam MAX3D ale muj kumpel z grupy a właściwie 2 są troszke lepszych odemnie jeśli chodzi o C++.

Edytowane przez Robert B.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc może zaproponuj im napisanie gry...? Zaczynając od najprostszych - typu: losuj i odgadnij liczbę. Potem jakiś snake w trybie tekstowym... Tak zaczynając można wiele wytłumaczyć. Wskazane jest też uczenie ich pracy w grupach, na przykład podzielić chętnych na dwie grupy, zadać dwa oddzielne tematy (snake i kółko i krzyżyk - na przykład), aby stworzyli algorytmy. Potem - algorytmy wymienić między grupami i niech tworzą. Jak coś nie działa - omówić błędy.. I tak dalej - w ten sposób wciągniesz grupę we wspólną zabawę, nauczysz ich podstawowych rzeczy i pracy zespołowej, a co wyjdzie dalej - czas pokaże...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...