Jump to content
ayem

Nosidełko dla Lapciaka

Recommended Posts

Witam

tak od pewnego czasu zastnawiam sie nad wyborem plecaka na mojego notebooka. Ograniczylem i tak skromny wybor do 3 pozycji:

 

Targus CN600 - 134zl

 

Targus Campus TEB05 - 195zl

 

Plecak z Allegro - 80zl

 

zalezy mi przede wszystkim na wygodzie noszenia i bezpieczenstwie sprzetu. Jakosc wykonania Targusa jest oki, niestety troche swiecacy material. Plecak z allegro nie wiem jak jest wykonany od wewnatrz, ale ze zdjec przyslanym przez producenta wygladad mniej wiecej na "ok".

 

Moze ktos ma z nimi jakies doswiadczenia, albo ma inna propozycje. Interesja mnie tylko plecaki - bezpieczniej z nimi chodzic po miescie. pomimo ze Targus produkuje torby na sprzet to nie jest az tak rozpowszechniony jak np Kensington i nie bedzie stanowil takiego zagrozenia jak jakas torba o charakterystycznym ksztalcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

  tak od pewnego czasu zastnawiam sie nad wyborem plecaka na mojego notebooka. Ograniczylem i tak skromny wybor do 3 pozycji:

 

1301852[/snapback]

Ja też długo szukałem. Koledzy szaleli z plecakami Asusa a ja szukałem .Nie chciałem plecaka wyglądającego jakbym się wyprowadzał na tydzień albo świecącego z daleka:). I nadszedł ten dzień zanalazłem. SAMSONITE SOHORA (tu go znajdziesz http://www.april.pl/torby.php). Jest ŚWIETNY nie ma wad (cena ale i tak niższa od marketowego plecaka w Auchan). Polecam jest BOSKI. Nie ma ŻADNEJ KONKURENCJI. Wykonanie 6, funkcjonalność 6, wygląd 6 (skala do 6). Cena 5 (bo zawsze można taniej)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No fakt zdjęcie nie oddaje tego, że ten plecaczek jest ładniejszy niż na zdjęciu. Piękna czerń a wykończenie w środku jest PIĘKNE. Ładny materiał w środku, przgródki, kieszeń z siatką (u mnie na zasilacz), suwaczki odpinające kieszenie, kłódeczka samsonite ( a nóż ktoś chciałby tylko zerknąć zamiast zawinąć cały plecak). Nie ma się do czego przyczepić. W stosunku do Asusa plecaczka (wydawał się fajny) to jak dobra torba a reklamówka. Jutro może coś podrzucę bo naprawdę warto polecać dobre rzeczy. Jest jesze wersja Expand z dodatkową kieszenią po odsunięciu suwaka ale to chyba d;la tych co się przeprowadzają. Ten plecak pasuje nawet do dobrego garnituru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jestem tez diablo zadowolony z Targusa. bardzo dobre wykonanie, przemyslana konstrukcja, porzadny material i sporo przegrodek, plecak nie jest za duzy (nie chcalem sie przeprowadzac) ale mi to pasuje :) jesli ktos bedzie zainteresowany to podrzuce fotki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupilem pare tygodni temu plecak Samsonite z serii Sahora, jest rzeczywiscie swietny. Duza ilosc kieszeni, znakomita jakosc wykonania, wyglad pasuje do garnituru, ale i do bardziej luznego stroju (mam wersje czarna, widzialem jeszcze grafitowa i czerwona). Moze wrzuce niebawem jakies fotki, a poki co po prostu polecam. Rzecz warta swej ceny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tez w koncu kupilem plecak Samsonite... stwierdzilem, ze nie ma co byc za oszczednym jesli sie tacha wlasciwie codziennie swojego kompa do pracy...

Zakupilem taki dokladnie plecaczek...

Dołączona grafika

Edited by SpiderMAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jestem zadowolony z mojego nike bioknx epic czy jakos tak ^_^

Dołączona grafika

- tyle ze moj jest w kolorze czarnym. przegródka na laptopa, sztywny, wygodny plecak. jedyna wada jest to iz jak wiadac ma skorupe i swoje wazy :P pozdrawiam ^_^

Edited by Klimer

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh... ja kupiłem w galeri mokotów bodajze za 699. cena nie tego ale jak wszedłem do sklepu to była pierwsza i ostatnia rzecz która widziałem... poprostu tak wpadło mi w oko i do głowy ze nie mogłem sie powstrzymac.

 

głupio to chwilami wyglada bo w srodku w niektorych miejsach sa najzwyklejsze śruby :P tak czy inaczej jest to cos ala wszystkoproof plecak :D wygodny itp. duza mozliwosc róznarokiego rodzaju konfigurowania itp.

 

hymm plecak trudno troche ukrasc ^_^ szczegolnie jak sie pozapinasz z przodu jeszcze :)

 

mam go od sierpnia i jestem zadowolony. troche sie plastik zarysował ale ogolnie jest ok :P nadaje sie na wszystko, wszedzie (tylko nie tam gdzie jest potrzebne miejsce bo nie mozna go "złozyc" tak jak normalny plecak bo ma swoja skorupke :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

mam pytanko czy w rtm targusie cn600 zmiesci sie bez problemu panorama 15,4 o wymiarach

360x275x40

1404254[/snapback]

mialem podobne watpliwosci, ale moge smielo stwierdzic ze jest spory zapas miejsca nawet namojego potworka, ktory uwazany jest za jedna z wiekszych maszyn

Share this post


Link to post
Share on other sites

A o czym to jest temat???

Musi sie zmiescic :P skoro to 15,4"

1404277[/snapback]

Pytam bo producent podaje dwa wymiary:

1. Wymiary Notebooka 33 x 30 x 5 cm

-tu by sie nie zmieścił

2. Maksymalne Wymiary Notebooka 39 x 30 x 5 cm

-tu zaś spoko

 

Z tego co wiem to jest tam specjalny pokrowiec na laptopa i pomyślałem że ten 2 wymiar jest bez użycia pokrowca a to byłoby chyba gorsze zabezpieczenie laptopa.

 

Uściśle więc pytanie - czy laptop mieści się do tego pokrowca?

 

Widzę też że są specjalne targusy na 15,4 może macie jakieś doświadczenia? http://www.targus.pl/produkt.php?produkt=TCG650 chociaż te srebrne wstawki typu bądź widoczny na drodze totego- jakoś nie bardzo w moim guście

 

Jeszcze pytanko - czy szelki są wygodne bo na zdjęciach widać że grube to raczej nie są, czy przy bardziej załadowanym plecaku nie są niewygodne?

Edited by kswir

Share this post


Link to post
Share on other sites

35.5x27x3.5 [cm] ma moj dell i miesci sie SPOKOJNIE do futeralu - twoj zmiesci sie na lajcie

 

szelki sa bardzo wygodne - dosc sztywne wiec nie wrzynaja sie w ramiona (a moj lapek sobie wazy bo to 3.5kg + zasilacz i inne graty na uczelnie). dodatkowo wisala na nim wywieszka ze jest do 15.4" wiec tezjest niby specjalnym dla tych wymiarow ;)

Edited by ayem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wlasnie zastanawiam sie nad tym modelem tzn Targus CN 600 - moze ktos powiedziec o nim cos wiecej ?? Na allegro byl za 129 - teraz jest oferta z wawy za 146 zeta

---

sorki - ehh tak dawno czytalem ten post i zapomnialem ze wspominany byl ten model :wink:

Edited by Laptok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patent Targusa z wyjmowaną kieszenią jest rewelacyjny - po jej wyciagnięciu główna komora CN600 staje się baaardzo przestronna. Sama kieszeń też się przydaje - np. kiedy trzeba pójść do czytelni - plecak do szatni, a kompik w kieszeni w garść (mamy na uczelni zakaz wnoszenia toreb/plecaków do czytelni).

Ogólnie wykonanie sprawia solidne wrażenie, a logo nie wali zbytnio po oczach.

Na temat trwałości się nie wypowiadam, bo mam go dopiero 10 dni;)

 

 

 

UPD.

Zapomniałem dodać: dorwałem go w K-cach za całe 115 zł + piwo dla kumpla za użyczenie regonu i podpisu;)

Edited by Zakath

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktos z was ma jakies doswiadczenia z torbami Fellowsa.Poczatkowo chcialem kupic plecak ale chyba w moim przypadku torba bedzie lepsza.Upatrzylem sobie torbe fellowsa Model Top Zip High performance do mojedo TM4002:-)Zastanawiam sie tez czy acer wejdzie do tej torby.Z tego co podaje producent na stronie http://www.fellowes.pl/produkt/product_det...d=97753&gid=103 to powinien wejsc.

pozdrowionka

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co sadzicie o takim plecaku? Wydaj sie dosyc fajny, ale nie podoba mi sie jedynie ten napis: LapBag. Tak jakby info dla zlodzieja co niose ;)

 

1502827[/snapback]

Beznadziejne wykonanie...

a do tego jakis matol zaprojektowal ten plecak tak, ze lapciak jest ponad glowna kieszenia... you know what i mean...?

Sniadanie bedzie zgniecione...

W kazdym badz razie chodzi mi o to, ze lapciak bedzie dosc mocno narazony na uszkodzenia na przyklad w autobusie. Mozesz gdzies nim tracic bo jest stosunkowo daleko od twoich plecow. Kupuj plecek tylko taki w ktorym laptop jest przy samych plecach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to moze cos takiego:

 

1504740[/snapback]

 

Witam,

Zamowilem dokladnie taki sam plecaczek i wlasnie czekam na niego (niestety jeszcze 10 dni bo siedze w anglii). Wiec jak sie jeszcze chwilke wstrzymasz to Ci go dokladnie opisze jak wyglada i sie sprawuje oraz ewentualnie wrzuce Ci kilka fotek.

 

Pozdrawiam

 

Bluberd

B)

Edited by Bluberd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamowilem dokladnie taki sam plecaczek i wlasnie czekam na niego  (niestety jeszcze 10 dni bo siedze w anglii). Wiec jak sie jeszcze chwilke wstrzymasz to Ci go dokladnie opisze jak wyglada i sie sprawuje oraz ewentualnie wrzuce Ci kilka fotek.

1504889[/snapback]

no to w takim razie czekam z niecierpliwoscia :)

ps. moze ktos jeszcze sie cos wypowie na temat tego plecaka?

 

pozdrawiam,

Tucz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tucz, mam juz ten plecaczek i musze przyznac ze zaje*****...

15,4" wchodzi w niego idealnie, jest bardzo wygodny i naprawde poreczny, wiem ze to co pisze moze brzmi jak reklama ale naprawde jest supcio... :-P

Jak chcesz zdjecia to zapraszam na priva lub na gg..

 

Pozdrawiam

 

B)

Bluberd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.