Skocz do zawartości
k@mcio_pl

Winfast Gf 6800 U Or Sapphire Radeon X850xt Pe

Rekomendowane odpowiedzi

@Sulaco mam do Ciebie pytanko,jak spada u Ciebie wydajnosc po wlaczeniu SM2,0++ w Riddicku :rolleyes:  Bo z testow na EG tutaj http://www.egielda.com.pl/?a=10&id=150 widac ze spadek jest zenujacy  :?  Sorry za OT  :wink: pozdrawiam

wlasne demo 1280x1024 0fsaa 8xaniso

2.0 - 63,9

2.0++ - 14,5

SLi

2.0 - 86,1

2.00++ - 27,2

 

1280x1024 4xfsaa 8xaniso SM2.0

norm 46,01

SLi - 76,6

SLi w riddicku wymiata, gdyby tak chodilo wszystko w SLi jak w nim...ale nie ma rozy bez lodygi :) testy robilem na sterach 71.25, na nich niestety nie dziala juz SM2.0++ z fsaa - framerate na poziomie 0,25fps, na sterach 71.84 riddick w ogole nie odpala, a na sterach 76.10 nie dziala w SLi, chociaz SM2.0++ dziala z fsaa :( jak nie urok to sraczka...

btw: tu sa fajne benche z riddicka

high-end

http://www.firingsquad.com/hardware/chroni...ck_performance/

mainstream

http://www.firingsquad.com/hardware/chroni...riddick_perf_2/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę faworyzować nv bo x850xt pe jest najszybszą kartą na rynku i w najwyższych rozdzielczościach ze wszystkimi bajerami: AA i AF gf nie da jej rady, to jeśli masz kasiorkę, by teraz wydać ją na 6800u a w przyszłości możliwość zamiany na grafikę nowej generacji to bierz gf i ciesz się S.M3.0.Far :cry: z hdr jest obłędny a i inne gry będą miały te efekty, których radeon Ci nie da.Nowe karty będą za kilka miesięcy dostępne :?: Przez ten czas będziesz cieszył się gf i to wszystko w tym temacie.

Dziękuję za uwagę.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm-własnie to jest dziwne że niby ATI obsługuje HDR ale jak narazie to HDR na ATI nie działa w ŻADNEJ grze a jeśli chodzi o HL2 i te niby HDR na ATI w tej grze to NIE JEST prawdziwe HDR....

Było już gdzies o tym że to nibyHDR na ATI to jest robiony za pomocą BLOOM czy cuś takiego i wygląda to bardzo sztucznie....

 

A co do HDR to widziałem u qmpla demko Splinter Cell z HDR i w pełnej okazałości-poprostu SUPER!!W porównaniu do trybu z SM1.1 to dwie rózne gry!

 

Jednak trzeba przyznac że jeśli chodzi o samą wydajnośc to Radek x850xt jest szybszy i jeśli chodzi o 1600x1200 i AAx4/AFx16 to będzie najlepszy wybór...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qqrydza - Jedynym powodem dla którego nei działa HDR w Far Cry jest NV, w żadnym wypadku radeony nie mają problemów z tym efektem, ba, pierwszy raz gdy był prezentowany w grach (HL2), to właśnie na radeonie (9800).

to, ze HDR w Far Cry nie dziala na ati, nie jest wina nv tylko samego ati...crytek wykorzystal istniejacy standard - OpenEXR, a ze ati nie spelnia jego wymagan pod wzgledem hardware, to juz jest problem tylko i wylacznie ati...byc moze pojawienie sie r520 zmieni ten fakt...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasne demo 1280x1024 0fsaa 8xaniso

2.0 - 63,9

2.0++ - 14,5

SLi

2.0 - 86,1

2.00++ - 27,2

 

1280x1024 4xfsaa 8xaniso SM2.0

norm 46,01

SLi - 76,6

SLi w riddicku wymiata, gdyby tak chodilo wszystko w SLi jak w nim...ale nie ma rozy bez lodygi :) testy robilem na sterach 71.25, na nich niestety nie dziala juz SM2.0++ z fsaa - framerate na poziomie 0,25fps, na sterach 71.84 riddick  w ogole nie odpala, a na sterach 76.10 nie dziala w SLi, chociaz SM2.0++ dziala z fsaa :( jak nie urok to sraczka...

btw: tu sa fajne benche z riddicka

high-end

1326278[/snapback]

Widac ze Sli daje niezlego kopa :wink: Chociaz z drugiej strony wynik w okolicach 30klatek/s w rozdzialce 1280x1024 jest jeszcze do zaakceptowania ale na pojedynczej karcie juz nie :cry: Tak wiec widac ze zeby popykac w gierki obslugujace PS2.0++ bedzie potrzeba minimum 2x6800GT/Ultra lub poczekac na R520 lub cos nowego ze strony nVidii :-| Btw.Testy ciekawe tylko zadziwia mnie slaba wydajnosc ukladow Ati we wszystkich trybach :? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec widac ze zeby popykac w gierki obslugujace PS2.0++ bedzie potrzeba minimum 2x6800GT/Ultra lub poczekac na R520 lub cos nowego ze strony nVidii :-| 

tym PS2.0++ to osobiscie w ogole bym sie nie przejmowal. - nadali wlasna nazwe dla jednego efektu, ktory nie sadze aby zostal wykorzystany w wiekszej ilosci tytulow...taka ciekawostka i tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tym PS2.0++ to osobiscie w ogole bym sie nie przejmowal. - nadali wlasna nazwe dla jednego efektu, ktory nie sadze aby zostal wykorzystany w wiekszej ilosci tytulow...taka ciekawostka i tyle...

1327161[/snapback]

Jestem ciekaw jak ten PS2.0++ ma sie do SM3.0 :rolleyes: Bo skoro PS2.0++ jest wykonywany przez nowe karty to chyba musza byc uruchamiane jakies instrukcje SM3.0 :unsure: Jezeli nie to nie wiem dlaczego nie da sie tego efektu odpalic na nowych radkach :wink: pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak ten PS2.0++ ma sie do SM3.0 :rolleyes: Bo skoro PS2.0++ jest wykonywany przez nowe karty to chyba musza byc uruchamiane jakies instrukcje SM3.0 :unsure: Jezeli nie to nie wiem dlaczego nie da sie tego efektu odpalic na nowych radkach :wink: pozdrawiam

wykorzystali rozszerzenie ogl, ktorego ati nie obsluguje...nic nowego...chodzi o operacje na stencil buffer, a dotyczy to renderowania cieni w rozdz. 4x wiekszej - jezeli grasz w 1280x1024 cienie sa liczone w rozdz. 5120x4096, do tego dowalasz jeszcze jakies fsaa i juz masz 12fps :) z SM3.0 imho to nie ma wiele wspolnego bardziej z kiepska obsluga ogl'a przez ati ...ztcp w sw:kotor byla podobna sytuacja - soft shadows tragicznie wolna dzialaly na ati i standardowo byly wylaczone...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja to widze tak ze jezeli kupiles plyte na SLI i masz odpowiednia ilosc gotowki to 6800U i za jakis czas dolozysz druga taka sama karte i na pewno lyknie w kazdej mozliwej rozdzielczosci i grze pojedyncza karte ati jaka by nie byla...

natomiast jezeli chcesz jedna karte to wysokich rozdzielczosciach + tak zwany eye candy mode bedzie lepsze x800xt pe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja to widze tak ze jezeli kupiles plyte na SLI i masz odpowiednia ilosc gotowki to 6800U i za jakis czas dolozysz druga taka sama karte i na pewno lyknie w kazdej mozliwej rozdzielczosci i grze pojedyncza karte ati jaka by nie byla...

natomiast jezeli chcesz jedna karte to wysokich rozdzielczosciach + tak zwany eye candy mode bedzie lepsze x800xt pe...

1327556[/snapback]

jw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

Może byście rozwiali moje wątpliwości przy wyborze pomiędzy Winfast GF 6800 GT 256 MB 256 Bit DDR III AGP

http://www.pcprojekt.pl/?str=katalog_produ...id_produktu=615

a

Sapphire Radeon X800 PRO 256 MB 256 Bit AGP

http://www.pcprojekt.pl/?str=katalog_produ...id_produktu=405

bo z ATI w cenie 1.5 z 16potoczkami pod AGP nic nie znalazłem :(

 

poprawka - Sapphire Radeon X800XL Atlantis 256MB GDDR3 VIVO&DVI

http://www.komsad.pl/sklep,740,11807644,80...n,165242,0.html

 

mój obecny zestaw:

AMD 2500@3000+ 1GB RAM Abit KV7 ATI9600Pro LCD 17" SATA160GB Liteon_401@801 Enlight+Chieftec420W

Edytowane przez chryst

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<LOL>

Dyskusja na temat 6800U a X850XTPE a ty tu z x800XL :/

Do autora wątku : Bierz radeona

1357055[/snapback]

No to sie popisales :mur: Temat to jakas skamielina i autor pewnie juz podjal decyzje :wink:

 

Teraz radza co kupic chryst'owi :wink: pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...