Jump to content
Sign in to follow this  
Crosis

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Recommended Posts

Ja kiedyś zainstalowałem, tyle że to było chyba na wakacjach, a wtedy to ten mod dopiero raczkował. Teraz wygląda dużo bardziej okazale i wziąwszy pod uwagę fakt, że nadal jest tworzony pewnie pobije NE (jeśli już tego nie zrobił).

 

Ciekawe czy NE działa z SI. Dzałanie AW pewnie zostanie rozszerzonę na "wyspę". Tylko, że w AW nie ma tego modułu odpowiedzialnego za ptaszki, motylki i takie tam sprawy.

Edited by przemo3642

Share this post


Link to post
Share on other sites

A takie pytanko czy grajac w knights of the nine mozna grac tez wersje podstawowa przyokazji ?:) tzn glowna fabule i takie tam :)

Edited by Elendir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiscie, KotN to tylko dodatek, a nie oddzielna gra.

 

EDIT: moze inaczej. KotN to mod jak kazdy inny, dodaje po prostu dodatkowa frakcje i troche questow. Rozni sie od innych modow tylko tym, ze trzeba za niego placic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Shivering Isles ? to podobnie sprawa sie ma ?:) bo w sumie o to mi chodzilo bo ten dodatek to chyba taki bardziej rozbudowany :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMHO raczej tak - wnosze po modach do Morrowinda, ktore po prostu rozbudowywaly swiat gry (w sumie to kazdy z dodatkow byl de facto modem, tyle ze bardzo rozbbudowanym).

Nie sadze, zeby w przypadku SI cos sie zmienilo.

 

BTW. jesli ktos juz sprawdzal - czy SI aktualizuje automatycznie Obliviona do najnowszej wersji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knights of the Nine jest modem/pluginem/wtyczką. Nazywanie KotN dodatkiem jest niewłaściwe i nie wiem dlaczego wielu uważa tego moda za dodatek. Co więcej na takiej AW KotN jest określany mianem dodatku, co oczywiście jest błędne.

 

Shivering Isles jest dodatkiem takim jak Tribunal i Bloodmoon dla Morrowinda, czy na przykład Hordes of the Underdark i Shadows of Undrentide dla Neverwinter Nights.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porownywanie dodatkow do Morrowinda i NWN jest IMHO troche nietrafione - dodatki do NWN to niezalezne moduly, odrebne od "podstawki".

Dodatki do Morrowinda integrowaly sie natomiast z glownym swiatem gry (pewnym wyjatkiem byl tu Tribunal, bo nie dalo sie latac w te i nazad miedzy Mournhold i glowna wyspa wedle woli) i mozna je bylo zaczac (a w przypadku Bloodmoona rowniez przerwac) w dowolnym momencie, bez wzgledu na zaawansowanie w glownym watku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu trzeba instalowac jeszcze raz? :huh:

Nie każdy trzyma na twardzielu grę, w którą przez dłuższy czas nie gra lub nie ma zamiaru grać.

 

Jakieś nowości w tym SI? Questy, zbroje, bronie to wiadomo, ale czy coś nowego w samej mechanice gry? Wiem na razie tyle, że można tworzyć przedmioty z pewnych materiałów. Czy coś jeszcze jest w tym dodatku, na przykład wilkołaki, włócznie, walka na wierzchowcach? :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie każdy trzyma na twardzielu grę, w którą przez dłuższy czas nie gra lub nie ma zamiaru grać.

 

Jakieś nowości w tym SI? Questy, zbroje, bronie to wiadomo, ale czy coś nowego w samej mechanice gry? Wiem na razie tyle, że można tworzyć przedmioty z pewnych materiałów. Czy coś jeszcze jest w tym dodatku, na przykład wilkołaki, włócznie, walka na wierzchowcach? :>

 

Z tego co się orientuje to nie (czytałem troche recenzji, wypowiedzi i nigdzie nie było zadnej wzmianki na ten temat), jeno tworzenie przedmiotów zostało dodane a własnie walka włócznią czy kusze byłby mile widziane. Co do wilkołaków to jest jakis mod gdzie mozna nim zostac (liczem tez zresztą) ale nie próbowałem go.

 

@ath

 

Chyba chodzi ci o tą zatokę zaraz przy Bravil, klyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co się orientuje to nie (czytałem troche recenzji, wypowiedzi i nigdzie nie było zadnej wzmianki na ten temat), jeno tworzenie przedmiotów zostało dodane a własnie walka włócznią czy kusze byłby mile widziane. Co do wilkołaków to jest jakis mod gdzie mozna nim zostac (liczem tez zresztą) ale nie próbowałem go.

 

@ath

 

Chyba chodzi ci o tą zatokę zaraz przy Bravil, klyk

Znalazlem juz zatoke, ale nie wiem, w ktorym miejscu sa wrota szalenstwa. :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanko - czy istnieje mod, ktory pozwolilby robic notatki na mapie (ew. oznaczac lokacje jako odwiedzone/nieodwiedzone)?

Robi sie tych wszystkich ruin sporo i zaczynam sie gubic :)

 

Nadal otwarte zostaje pytanie, czy SI aktualizuje Obliviona do najnowszej wersji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanko - czy istnieje mod, ktory pozwolilby robic notatki na mapie (ew. oznaczac lokacje jako odwiedzone/nieodwiedzone)?

Robi sie tych wszystkich ruin sporo i zaczynam sie gubic :)

 

Nadal otwarte zostaje pytanie, czy SI aktualizuje Obliviona do najnowszej wersji?

Tak.

 

---

 

Po wgraniu dodatku wystarczy odczekac dzien / przepac sie i automatycznie dostajemy nowy quest. :]

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Lokacje przypominaja te z morrowinda, ogromne grzyby, mroczne bagienne klimaty itp. :]

Edited by ath

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka modow juz wyszlo, jeden nawet pozwala na gre 2 nowymi rasami, czy jakos tak.

Btw dodatek instaluje sie podobnie jak KOTN, czyli jest w formie addona w launcherze gry, takze mozna go w kazdej chwili wylaczyc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadal otwarte zostaje pytanie, czy SI aktualizuje Obliviona do najnowszej wersji?

Powiedzmy, że do najnowszej. W każdym razie do wersji 1.2, gdyż Shivering Isles zawiera w sobie patcha 1.2.0.201. Ze strony Bethesdy do ściągnięcia jest patch o numerze 1.2.0.214 i to własnie tego powinno się instalować.

Najpierw Oblivion, następnie patch 1.2.0.214 i dopiero Shivering Isles. Wszystko po to, aby można było korzystać z OBSE.

 

Kilka modow juz wyszlo, jeden nawet pozwala na gre 2 nowymi rasami, czy jakos tak.

Ten dodający Golden Saint i Dark Seducer?

Kurde nawet Golden Saint "wypolerowali". Zupełnie inną twarz miała w Morrowindzie. :|

 

Costi, sprawdź ile waży Twój plik oblivion.ini. Mam wrażenie, że wywalili część opcji z niego. :?

 

Ukazał się też nowy Construction Set, który umożliwia między innymi łączenie modów. Ogólnie po patchu 1.2 trzeba zainstalować nowego CSa, jeśli oczywiście chce się coś modyfikować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten dodający Golden Saint i Dark Seducer?

Kurde nawet Golden Saint "wypolerowali". Zupełnie inną twarz miała w Morrowindzie. :|

Dokladnie.

 

Jakby ktos nie widzial...

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

http://www.tessource.net/files/file.php?id=7401

 

Jest jeszcze trzecia rasa Sheogorath (?), nie wiem dokladnie, bo nie instalowalem tego moda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest jeszcze trzecia rasa Sheogorath (?), nie wiem dokladnie, bo nie instalowalem tego moda.

To już nie rasa tylko Daedryczny Książe, bóg szaleństwa. Można było wykonać dla niego questa w Oblivionie, za którego otrzymywaliśmy Wabbajacka. Artefakt ten bardzo ładnie pokazuje charakter tej daedry. Shivering Isles to jego dom, jego kraina. Z tym bogiem na pewno będziesz miał do czynienia w tym dodatku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costi, sprawdź ile waży Twój plik oblivion.ini. Mam wrażenie, że wywalili część opcji z niego. :?

Nie mam co sprawdzac, bo nie mam zainstalowanego ani SI, ani najnowszego patcha ;) Ale ok: 17.3 KB.

I ta sytuacja sie nie zmieni do czasu, az nie wyjda aktualizacje wszystkich najwazniejszych modow, ktorych uzywam (z francesco na czele).

Ogolnie to widze, ze niezla rewolucje Bethesda zrobila z tym nowym patchem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mam pytanko czy w opcjach data files ten nowy dodatek musi być krzyżykiem odznaczony ? chodzi o takie cos co w auto starcie sie pokazuje :P i data files (chozi o odtatek z tymi wyspami) bo knights of the nine nie ma tam i wogole tez nie wiem gdzie trzeba isc zeby w niego pograc ...

Edited by Elendir

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mam pytanko czy w opcjach data files ten nowy dodatek musi być krzyżykiem odznaczony ? chodzi o takie cos co w auto starcie sie pokazuje :P i data files (chozi o odtatek z tymi wyspami) bo knights of the nine nie ma tam i wogole tez nie wiem gdzie trzeba isc zeby w niego pograc ...

Tak to napisałeś, że ciężko dojść do tego, o co Ci chodzi? <_<

Shivering Isles musi być zaznaczony w data files, bo inaczej nie zagrasz w niego. KotN do oddzielny oficjalny mod, którego trzeba nabyć oddzielnie. SI nie zawiera w sobie KotN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli ktos korzysta z moda TNR, niedawno wyszla nowa wersja, zawierajaca wszystkie rasy oprocz Khajitow i Argonian: http://tessource.net/files/file.php?id=9971

 

BTW. tem modzik tez ladnie wyglada: http://tessource.net/files/file.php?id=10168 :)

Z modami, które zmieniają wygląd NPC/kreaturek (i te zmiany nie sprowadzają się wyłącznie do podminy textur) należy uważać. Mody te potrafią zniweczyć działania modów balansujących NPC/kraturki takich jak OOO czy Fran's. W przypadku tego ostatniego i TNR nie ma problemu - Francsco przygotował specjalną wersję TNR zachowującą jego poprawki; ale tego moda z bielizną to bym nie ryzykował raczej (choć wygląda to ładnie - trzeba przyznać).

Edited by przemo3642

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, brat gra w Obwiliona (ja może też kiedyś zagram jak będe miał w końcu czas), ale jest jeden problem.

Otóż gra ze spolszczoną wersją, ale teksty gdy rozmawia się z postaciemi (tymi bez głosu) pojawiają się na ok 1,5 sek, czyli nie ma szans odczytać. W ten sposób traci sporo z rozgrywki.

Szukałem na necie, takze w tym topicu, ale nie znalazłem odpowiedzi.

 

Grzebałem też trochę w pliku ini w katalogu w moich dokumentach, ale nie znalazłem tego parametru.

Może wiecie jak to naprawić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z modami, które zmieniają wygląd NPC/kreaturek (i te zmiany nie sprowadzają się wyłącznie do podminy textur) należy uważać. Mody te potrafią zniweczyć działania modów balansujących NPC/kraturki takich jak OOO czy Fran's. W przypadku tego ostatniego i TNR nie ma problemu - Francsco przygotował specjalną wersję TNR zachowującą jego poprawki; ale tego moda z bielizną to bym nie ryzykował raczej (choć wygląda to ładnie - trzeba przyznać).

Moglbys dac jakis namiar na ta poprawiona wersje TNR?

 

@Efyr - rozumiem, ze modow zadnych nie instalowal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, brat gra w Obwiliona (ja może też kiedyś zagram jak będe miał w końcu czas), ale jest jeden problem.

Otóż gra ze spolszczoną wersją, ale teksty gdy rozmawia się z postaciemi (tymi bez głosu) pojawiają się na ok 1,5 sek, czyli nie ma szans odczytać. W ten sposób traci sporo z rozgrywki.

Szukałem na necie, takze w tym topicu, ale nie znalazłem odpowiedzi.

 

Grzebałem też trochę w pliku ini w katalogu w moich dokumentach, ale nie znalazłem tego parametru.

Może wiecie jak to naprawić?

http://www.elderscrolls.phx.pl/forum/index...t=0?entry321078

 

Tak sie dzieje, kiedy grasz bez cd, gra to wykrywa. :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żadnych modów nie ma.

Ath poczytałem w tym linkach co dałeś i się okazało, że nie tylko gdy ktoś ma cracka no cd, ale to coś te spolszczenie miesza :/

Każe bratu pokombinować z instalowaniem, może dojdę co jest przyczyną.

 

Zrozumiałem, że w grze każda postać ma jakieś słyszalne odgłosy, tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.