Gość Bio Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 co do pobożności - trzymaj księży na prowincjach :] - 1 albo 2 na prowincję starczy :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feluś Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Zwierzak ,znana kwestia 1 patch wydany rozwiązuje ten problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eQ. Opublikowano 1 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2007 Jak mozna zwiekszyc poboznosc swoich ludzi poniewaz lazi mi po mapie inkwizycja i zabija moich ludzi za herezje?Nawet krola sie przyczepiłaKościół + 2 księży i pobożność utrzymuj na poziomie >90 % Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak07 Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2007 Zwierzak ,znana kwestia 1 patch wydany rozwiązuje ten problem Tylko ze ja mam patch zainstalowanego patch o taki a wychodzi mi z gry jak sa bitwy ze sloniami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feluś Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2007 min naprawia (Crash when Elephant Artillery fire) nie wiem mi pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Medieval II: Total War – Kingdoms jest pierwszym oficjalnym rozszerzeniem popularnej strategii, wydanej w 2006 roku i stanowiącej kolejną odsłonę bestsellerowego cyklu ze stajni Creative Assembly. Gracze mają więc okazję ponownie przenieść się w przeszłość, aby wypróbować swoje umiejętności przede wszystkim w bitwach, aczkolwiek trzeba wykazać się także pewnymi zdolnościami z zakresu ekonomii, dyplomacji etc. Trzon omawianego dodatku stanowią cztery kampanie. Pierwsza z nich pozwala na zbadanie Nowego Świata, odkrytego przez Krzysztofa Kolumba w roku 1492. Developerzy umożliwili użytkownikom podążenie śladami Hernana Corteza w konkwiście na terenie Ameryki Środkowej. Głównym celem jest rzecz jasna podbicie Azteków i zagarnięcie wszystkich ich bogactw w imię króla Hiszpanii. Oczywiście istnieje też opcja pokierowania rdzennymi mieszkańcami Nowego Świata w walce z przybyłym zza oceanu wrogiem. Pozostałe kampanie są już typowo średniowieczne i osadzone w realiach europejskich. Można więc wziąć udział w wydarzeniach, związanych z walką Zakonu Krzyżackiego z pogańskimi ludami północno-wschodnimi, krucjatami do Ziemi Świętej i konfliktami zbrojnymi za panowania angielskiego króla Henryka III. Generalnie zaimplementowano trzynaście zupełnie nowych frakcji z własnymi drzewami technologii, dysponujących łącznie ponad setką rozmaitych jednostek bojowych (np. niszczycielskie miotacze ognia greckiego), pięćdziesięcioma budowlami itd. Oczywiście pojawiło się też sporo dodatkowych postaci kluczowych, czyli np. Ryszard I Lwie Serce i Saladyn. Razem z dwudziestoma pojedynczymi scenariuszami tryb single player w Medieval II: Total War – Kingdoms gwarantuje blisko osiemdziesiąt godzin emocjonującej zabawy. Do tego dochodzi jeszcze piętnaście map, przeznaczonych do rozgrywki wieloosobowej. Warto zauważyć, że istnieje opcja uczestniczenia w kampanii dwóch użytkowników jednego komputera, przystępujących do zabawy w systemie naprzemiennych tur. screenshots trailer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Ciekawe, czy przy okazji polataja rozne buraki (np. AI i problemy ze strzelaniem z murow podczas oblezenia)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eQ. Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Znowu nie będę spać w nocy ehhhh.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysg4 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Oj chyba nie zostane fanem tego Medievaluatea :? Ta trójwymiarowa mapa mnie nie przekonuje ta z jedynki była super lepiej czułem przy niej klimat nawet potyczek nie grałem tylko symulowałem. No ale cóż w wakacje spróbuje pograć dłużej. A tu spolszczenie w razie by ktoś potrzebował wystarczy podmienić z plikiem z folderu packs http://rapidshare.com/files/25339661/localized.pack.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eQ. Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Zawsze symuluje bitwy, tylko walczę w tych największych, na resztę szkoda mi czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2007 mam patcha 1.2 - gra sie wywala na viscie tzn. wola ze nie ma directa 9.0. Uruchomilem w trybie zgodnosci z XP z usmiechem politowania bo wiadomo ze to pusta opcja ze strony Microshitu i zgadnijcie co - nie dziaaala :-) Jakies sugestie - oprocz zmiany systemu ? :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaś1990 Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2007 Ile macie średnio jednostek podczas jakiejś dużej bitwy??.Bo mi się coś zdaje,że mało mam.Np podczas jednej bitwy gdzie było 900 jednostek przeciwnika ,a moich 1000 w dwóch oddziałach to oddział liczący 800 nie pojawił się na mapie i napisało że mam za słabego proca :D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2007 Czys Ty aby skali nie pomylil o jedno zero? Pokaz mi screena z 800-osobowym oddzialem (no chyba, ze masz armie na mysli). A co do limitow: jest ograniczenie 16 oddzialow w armii pod kontrola gracza (albo 20, nie pamietam w tej chwili). Jesli do bitwy po stronie gracza staja dwie armie i suma ich oddzialow przekracza ten limit, armia wspierajaca bedzie kontrolowana przez AI. Jesli obie armie mieszcza sie w limicie (lacznie), to mozna zdecydowac o recznej kontroli obu (albo, w przypadku wiekszej ilosci, wszystkich armii, ktore w calosci mieszcza sie w limicie, az do wyczerpania limitu) armii. Nie wiem, czy CPU ma cos do tego, bo nie pochwaliles sie, jakiego procka masz ;) U mnie nie ma zadnych takich komunikatow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaś1990 Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2007 Ok dzięki za odpowiedź. Oczywiście chodziło o armię :). A jeśli o procka chodzić to jego dobre czasy już minęły bowiem jest to stary athlon xp 2700. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2007 Moze chodzi o brak SSE3? Pierwsza wersja dema wymagala tego zestawu instrukcji do dzialania, potem to zmieniono, dodajac tez SSE2. Byc moze zostaly jeszcze w kodzie jakies zaszlosci historyczne z tym zwiazane? Jest to jednak tylko moje gdybanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaś1990 Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2007 Heh mam pytanko. Jak mam polską wersję językową to jak mogę ją zamienić na angielską?. Podmienić plik localization ?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 6 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2007 Podobno tak, gdzies to bylo w tym topicu. Szczegolow nie znam, nie sprawdzalem (polska wersja jest IMHO zrobiona OK, mimo paru bledow). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 7 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2007 Odkopuje, coby przypomniec, ze dzis wyszedl dodatek :) Moj egzemplarz wlasnie sie instaluje, relacje zdam jak troche pogram. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 7 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2007 (edytowane) Dzięki za cynk, miałem całkiem niedługo zabrac sie za Medievaluatea II, a tutaj ładny dodatek wyszedł, o którym nie miałem w ogóle pojęcia. Czekam na relacje, najwazniejsze zeby choc troche dyplomacje poprawili i rozwinęli i nieco AI usprawnili, choc jak popatrzyłem na zapowiedzi dodatku to bedzie on chyba niestety nic w mechanice gry nie zmieniał, jeno wiecej jednostek, bitew, kampanii... Edytowane 7 Września 2007 przez Caehl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 7 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2007 Dodatek sklada sie z cztereck oddzielnych kampanii z (chyba) nowymi mapami: - wojna z Saladynem o Ziemie Swieta (aka Krolestwo Niebieskie) - Brytania w XIII wieku (aka Braveheart) - podboj Nowego Swiata - Krzyzacy Do tego dochodzi pare bajerow: edytor map, unpacker do archiwow gry, CinEd, pozwalajacy tworzyc filmiki z replayow. Pierwsze wrazenie: zasne, zanim sie to zainstaluje :? Najpierw update do wersji 1.03, trwajacy wieki, potem instalacja wszystkich kampanii po kolei. W doadtku nie mozna sobie po prostu pojsc, bo przy kazdej kampanii trzeba kliknac "Dalej" na poczatku i "Zakoncz" po instalacji (pokazuje sie nowe okienko instalatora). Co ciekawe: nie trzeba instalowac wszystkich, mozna wgrac sobie dowolna kombinacje. Kazda kampania odpalana jest z menu autostartu oddzielnie. Changelog do wersji 1.3 jest niestety bardzo ubogi: Core Medieval II settlement data updated to function correctly with Medieval II: Kingdoms. Fixes some instances of floating settlements in Medieval II: TW and Medieval II: Kingdoms. Updates version number to 1.3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feluś Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2007 (edytowane) Ten dodatek to najbardziej przeze mnie wyczekiwana pozycja w tym roku. Pograłem trochę i uważam za świetny pomysł podzielenie dodatku na rózne kampanie. Klimat się zmienia , muzyczka, sceneria bitew, jakaś taka różnorodność jest. Niestety muszę odłożyć granie , ponieważ wzrosły wymagania i na sprzęcie na którym grałem w podstawkę na fullu , dodatek już niestety kulawo chodzi. Edytowane 8 Września 2007 przez feluś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 9 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2007 Pare screenow z kampanii w Krolestwie Jerozolimy na zachete: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fuqs Opublikowano 10 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2007 Ten dodatek to majstersztyk i to w przystepnej cenie, dawno nie widzialem tak dobrego dodatku, nie dosc ze otrzymujemy niejako 4 dodatki w 1 to kazdy ma inny wyglad menu i calego interfejsu, klimat i styl, jest pod wrazeniem MUZYKI - po prostu arcydzielo! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 8 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) ...z pewnym opóźnieniem...gra jest oczywiście kapitalna (jak każda część serii)...powiela przy tym znaczną część usterek (ze słabym AI (nawet przy najnowszej łatce jest słabo) i jeszcze gorszym odwzorowaniem tła historycznego (czy większa zgodność z faktami historycznymi zawsze wyamagać będzie pracy środowiska fanów gry, tworzących rozmaite (często bardzo dobre) dodatki?)...do tego warstwa taktyczna (przynajmniej początkowo) jest raczej mdła, nie mówiąc o tym, że rzekome wielotysięczne bitwy to raczej czysta fikcja. ...dwie rzeczy - jakie sprawdzone mody polecicie (mam na myśli polepszenie AI i zadośćuczynienie historii), jest ich sporo; nie wiadomo co wybrać ...jest jakaś łatka usuwająca "amerykańskie" komendy jednostek? p.s. Bez AI ultimate w ostatniej wersji lepiej nie podchodzić...po tym modzie komuter jest nieco mniej głupi. Edytowane 15 Marca 2009 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 16 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2009 Dla zainteresowanych i posiadających dodatek KINGDOM rewelacyjny mod LOTR :D http://www.youtube.com/watch?v=HTcNL7dU_vA screeny oficjalne forum (ENG) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aduhi Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2016 Witam. Gram Polską frakcją i zauważyłem, że moja "Szlachta Polska" (konnica), unika walki w zwarciu. Jest to konnica, która może walczyć na odległość, jak i na bliskich dystansach. Normalnie naciskam 2 razy na wroga, szlachta biegnie w jego kierunku, rzuca oszczepami i gdy będzie zbyt blisko przeciwnika, oddala się na odległość strzału. Podobnie jest z Jazdą Strzelecką (też konnica). W tym filmiku, youtuber atakuje wspomnianą jednostką i nie ma takiego problemu. (6:44-6:50) https://www.youtube.com/watch?v=WbdzA7Vwvdc&list=PL2tMIOGrDZ0Q_CLT0fWAg7B8R1Rr7ga4v&index=17 U niego rzucają oszczepami, po czym uderzają szarżą na wroga. Niestety, na początku gry mam do dyspozycji tylko taką konnicę (Szlachta Polska, Jazda Strzelcza) i u mnie staje się ona niemal bezużyteczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2016 W menu chyba jest przycisk do przelaczenia zachowania jednostek, czy tez wydania ataku wrecz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aduhi Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2016 Szukałem w opcjach podobnych rzeczy, ale sprawdzę dokładniej. Na necie znalazłem coś takiego: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?4243-Polish-Kingdom-Mod-temat-archiwalny "Polska szlachta (nieaktualne - w jej miejsce jednostki 'Kmiecie' i 'Pancerni') - od tej pory Spieszona polska szlachta najpierw miota we wroga oszczepami, a potem walczy z nim w zawarciu mieczem. W podstawowej wersji szlachta od razu walczyła w zawarciu krótką włócznią, co było po prostu kpiną." W opcjach szukałem i wciąż nic nie znalazłem na ten temat. (Zarówno w ustawieniach sterowania w głównym menu, jak i podczas bitwy) Podczas walki mam włączone: tryb pojedynku, tryb strzelania na zawołanie, jak i tryb strzeżenia (gościu na filmie ma identycznie) i u mnie nie chcą walczyć w zwarciu. PS: Dałbym screena tych opcji z menu, ale program do drukarki po kliknięciu Prt Scr wychodzi na pulpit i nie można zrobić zrzutu ekranu z gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aduhi Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2016 Edit: Musi być jakiś przycisk, który zmienia to (tak jak powiedziałeś), ponieważ youtuber na tym filmie w 23:23-23:27 wyraźnie coś zrobił, że pokazała się ikonka miecza, a nie oszczepu. https://www.youtube.com/watch?v=pS45yE4Fn6w&index=19&list=PL2tMIOGrDZ0Q_CLT0fWAg7B8R1Rr7ga4v Ok. Problem rozwiązany. Trzeba przytrzymać alt i samo zmienia na ikonę miecza. Tylko szkoda, że w opcjach sterowania nie ma kompletnie nic na ten temat i alt nie jest przypisany do żadnej z komend. Musiałem sprawdzać każdy przycisk po kolei. Sorry za zamieszanie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2016 W menu powinno byc przelaczanie trybu dystansowego/w zwarciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...