Skocz do zawartości
LCC

Test Drive Unlimited

Rekomendowane odpowiedzi

f1zZ

To jest plik tupu dump który tworzy sie po nieprawidłowym wyściu z TDU (czyli np wyjscie do windowsa z bledem ;])

 

Mam takie pytanie;

chodzi mi o wyścigi multi: wraca wam do lobby po skończonym wyscigu ? Ja nie mogę powrócić nawet gdy sam założę gre (znaczy sam hostuje dany wyscig). Wtedy musze dany wyscig tworzyć od nowa :|. Też tak macie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem na drugim kompie. Vista 32bit, Radeon 3850 (najnowsze stery Asusa ze strony). Windows update zrobiony. Gra się uruchamia na chwilę, robi się czarny ekran i winda zamyka program. Wgrany patch wywalający błąd przy wjeździe do jakiego tam miasta a później 1.66A. Wersje gry z Top Seller.

Any ideas?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DeVeDe, rusz mózgownicą zanim coś napiszesz. Przecież mówi, że problem ma na Viście ... to co Ty wyskakujesz z WinXP? :D

No to ruszylem :P Niech zainstaluje xp i sprawdzi czy mu pojdzie :P

Bedzie mial kolejny powod by wywalic viste ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imo reinstal zrób ;]. Mnie dobija multi w też grze. Nawet nie chodzi mi o czitów ale bugerów ;o. Myślałem ze akcja z 1 biegiem do 500km/h w becie bedzie tutaj zlikwidowana ale nie xD. Nawet po patchu. Oj trzeba sie ciężko narobić aby wygrać coś w zajeździe. Ja wygrałem tylko dzieki temu ze postawiłem challenga o 3:30 w nocy i dałem małą wygraną ;].

 

Dobija mnie też ze w wyścigach mp nie ma czegoś takiego jak force assist. Znaczy ze w ustawianiach danego wyścigu powinno sie rodzaj asysty wymuszać od danych graczy no i to powinny być widoczne ze dany wyscig jest na hypersort (tak jak ze dany wyscig jest tylko dla grupy E). Jak tdu2 bedzie miało takie samo wsparcie od atari jak to tdu to bedzie jeden wielki zal...

Zeby czity masowo grały w mp..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Jak tdu2 bedzie miało takie samo wsparcie od atari jak to tdu to bedzie jeden wielki zal... "

 

Nie będzie, ponieważ Atari już sprzedało prawa do TDU na kilka kolejnych edycji:-)

I dzięki Bogu bo od ATARI gry już nie kupię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Atari sprzedało licencję na wykorzystanie marki Test Drive firmie Infogrames , na okres 6 lat. Licencja kosztowała 5 milionów dolarów. Ostatnia seria cieszy się dużą popularnością. Szacuje się, że taka kwota pozwoli na stworzenie 2 produkcji omawianej serii.

UWAGA - Nowe tytuły będą oddane tej samej grupie programistów!:-( Miejmy nadzieję że tym razem TDU2 w wersji na PC będzie pozbawiony wad starszego brata."

 

Chyba nie do końca jest się z czego cieszyć:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Twoim wypadku to raczej bym obwiniał zasyfiały lub wybrakowany system a nie grę. Jakoś tylu osobom gra śmiga jak trzeba. Nikt w klubie nie ma problemów, które uniemożliwiały by grę; ale co tam, najłatwiej zwalić winę na programistów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie jak mówi @Miazga, pykam od roku w TDU i tylko raz mi się zwalił save i to było jeszcze za czasów bety, nie mówiąc już o paczu, który poprawił ten problem. No i jeszcze dochodzi pamięć o backupie i tyle wsio gra :)

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Twoim wypadku to raczej bym obwiniał zasyfiały lub wybrakowany system a nie grę. Jakoś tylu osobom gra śmiga jak trzeba. Nikt w klubie nie ma problemów, które uniemożliwiały by grę; ale co tam, najłatwiej zwalić winę na programistów.

No dokładnie jak mówi @Miazga, pykam od roku w TDU i tylko raz mi się zwalił save i to było jeszcze za czasów bety, nie mówiąc już o paczu, który poprawił ten problem. No i jeszcze dochodzi pamięć o backupie i tyle wsio gra :)

Ale zdaje mi sie ze nie widzicie masy bugów w multi ;]. Zrobili wyspe (co prawda kwadratowe wzniesienia ale styknie), dobrze ją odwzorowali itp ale nie mogli zmienić paru opcji w kodzie z 0 na 1 ? Jest pare rzeczy które niszczą to multi w dodatku bardzo łatwych do poprawienia ale im sie zwyczajnie nie chce. No i jest patch: niby poprawił pare bugów (w tym z dźwiękiem), niby dodał rs4 i skyline'a (którym non stop fruwam) ale to jest zdecydowanie za mało ;o. A wystarczyło by forum atari przejrzeć. Samo to ze na początku wydali gre która w zasadzie jest betą już źle o nich świadczy. Kompletny brak supportu... Zamiast genialnej gry (10) mamy bardzo dobrą dla mnie (9) tylko ze tutaj jest naprawdę duża różnica miedzy 10 a 9.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yuucOm: sorry a co ten post ma wnieść do dyskusji na temat działania lub nie działania gry?

 

"Ale zdaje mi sie ze nie widzicie masy bugów w multi "

A po czym wnioskujesz?

Poza tym ... proszę wypisz mi te wszystkie bugi, jeśli jest ich taka masa to nie sprawi Ci to problemu.

Rzucasz ogólnikami jak Tusk, konkrety proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale zdaje mi sie ze nie widzicie masy bugów w multi ;]. Zrobili wyspe (co prawda kwadratowe wzniesienia ale styknie), dobrze ją odwzorowali itp ale nie mogli zmienić paru opcji w kodzie z 0 na 1 ? Jest pare rzeczy które niszczą to multi w dodatku bardzo łatwych do poprawienia ale im sie zwyczajnie nie chce. No i jest patch: niby poprawił pare bugów (w tym z dźwiękiem), niby dodał rs4 i skyline'a (którym non stop fruwam) ale to jest zdecydowanie za mało ;o. A wystarczyło by forum atari przejrzeć. Samo to ze na początku wydali gre która w zasadzie jest betą już źle o nich świadczy. Kompletny brak supportu... Zamiast genialnej gry (10) mamy bardzo dobrą dla mnie (9) tylko ze tutaj jest naprawdę duża różnica miedzy 10 a 9.

Oczywiście, że są bugi (ja tam ich tyle nie widzę) ale przyjemność ze wspólnej jazdy wynagradza takie rzeczy :) To jest pierwsza tak przełomowa gierka więc można jej jak najbardziej wybaczyć, natomiast programistów tylko gonić z rózgą :)

 

Dzisiaj mam sentymentalny nastrój wyciągam z grażu zakurzonego Saturn'a Sky'a - czerwonego, wsiadam, jadę na myjnię, opuszczam dach, łapię wiatr w te rude kobiece włosy i wracam do przeszłości i tych pierwszych chwil, kiedy wpadł mi w łapska TDU :) Wyruszam z kopyta z pod Honolulu i jadę autostradami i szosami west coast'em :) aż pod latarnię... miejsce spotkań pionierów TDU z PurePC ;)

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli "uderz w stół i nożyce się odezwą". Rozumiem, że krytykując TDU narażam się klubowiczom i połowie PPC ;) ? Miazga zrozum skoro jest to pierwsza gra, z którą mam (takie) problemy to chyba coś jest na rzeczy, rozumiem że kilka gier czasem się wykrzaczy, złapie błąd i wywali do Windowsa, ale żadna nie powoduje notorycznie blue screenów. A mam w swojej kolekcji kilka gier słynących z niestabilności. Nie jest mi dane na razie oceniać TDU po ilości bugów w grze, ale jeszcze tu wrócę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yuucOm: sorry a co ten post ma wnieść do dyskusji na temat działania lub nie działania gry?

 

"Ale zdaje mi sie ze nie widzicie masy bugów w multi "

A po czym wnioskujesz?

Poza tym ... proszę wypisz mi te wszystkie bugi, jeśli jest ich taka masa to nie sprawi Ci to problemu.

Rzucasz ogólnikami jak Tusk, konkrety proszę.

nie czytałeś mojego postu z czitami, bugami ?

 

- czity w mp w tym teleporter (chyba najpoważniejszy dla mnie bug który psuje zabawę w multi - non stop free ride z kumplami jakoś mnie nie bawi)

- bug z 500km/h na 1biegu dozwolony w mp ;0

- bugi z tekturami na replayach i innych kamerach niż ta ze środka (na replayach i na 7900 i na 8800 znikają, migoczą niektóre textury)

- brak ustawiania(wymuszania) asysty w challangach w zajeździe

- to samo co wyżej tylko ze w samych wyścigach multi co zmusza nas do jeżdżenia na full assyscie...

- wywalanie z lobby po wyścigu nawet jak sie go hostuje

- lagowanie (jakby cieżko było dla nich kupić więcej serwerów)

- wyszukiwarka w wyścigach mp (jeden wielki zal...)

- "podświetlanie" wyścigów mp ze niby ktoś na nich gra a jest zupełnie inaczej (nawet jak widziałem napis gier online 4 to i tak w wyszukiwarce nie mogłem znaleźć ani jednej gry na danym wyscigu mp). Mogli to zrobić na zasadzie nie tylko wyszukiwania ale także dołączania sie do tego wyscigu w "którego sie wiechało"/wybrało z mapy.

- rozłączanie podczas wyścigów (i to kilka razy mi sie zdarzyło) wiec jechanie czegoś dłuższego w sumie nie ma sensu

- może nie bug tylko forma optymizacji (jakby na inną nie mogli wpaść...) czyli kwadratowe wzniesienia

- bugi z friendsami (raz ich mam na liscie raz nie)

- widzenie friendsów na mapie ale nie na drodze nawet jak sie nie ruszają. czasami ciężko sie znaleźć nawet przy ustalonym spocie

- no bsod'y, problemy z dźwiękiem itp u innych userów -> forum atari

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- czity w mp w tym teleporter (chyba najpoważniejszy dla mnie bug który psuje zabawę w multi - non stop free ride z kumplami jakoś mnie nie bawi)

- bug z 500km/h na 1biegu dozwolony w mp ;0

To jedno i to samo, czity są i będą w każdej grze!

 

- bugi z tekturami na replayach i innych kamerach niż ta ze środka (na replayach i na 7900 i na 8800 znikają, migoczą niektóre textury)

Migoczące teORT: ORT: ORT: ktury? (tekstury) to raczej wina sterowników. Przejeździłem 230 godzin w tdu i jakoś na 7900 nie miałem takiego problemu.

 

- brak ustawiania(wymuszania) asysty w challangach w zajeździe

Chyba nie wiesz co to jest bug

 

- to samo co wyżej tylko ze w samych wyścigach multi co zmusza nas do jeżdżenia na full assyscie...

Jest opcja wyboru asysty (nawet jakbu jej nie było ... to nie byłby bug)

 

- wywalanie z lobby po wyścigu nawet jak sie go hostuje

Nie spotkałęm sie z osobą, która na sprawnym systemie oraz połączeniu internetowym miała by podobny problem.

Tak jak pisałem, grałem wieeele w tdu i to zazwyczaj ja "stawiałem" wyścigi ... w życiu coś takiego sie nie przytrafiło.

 

 

- lagowanie (jakby cieżko było dla nich kupić więcej serwerów)

Twoje słabe łącze nazywasz bugiem? Liczba serwerów nie ma tu nic do rzeczy. Maksymalna ilość graczy grających ze sobą = 8, co to ma wspólnego z ilością serwerów?

 

- wyszukiwarka w wyścigach mp (jeden wielki zal...)

- "podświetlanie" wyścigów mp ze niby ktoś na nich gra a jest zupełnie inaczej (nawet jak widziałem napis gier online 4 to i tak w wyszukiwarce nie mogłem znaleźć ani jednej gry na danym wyscigu mp). Mogli to zrobić na zasadzie nie tylko wyszukiwania ale także dołączania sie do tego wyscigu w "którego sie wiechało"/wybrało z mapy.

Owszem żal!

 

- rozłączanie podczas wyścigów (i to kilka razy mi sie zdarzyło) wiec jechanie czegoś dłuższego w sumie nie ma sensu

Tu znowu wiń swojego provider'a. Podczas wyścigu nie ma prawa nic rozłączać i "nam" się to nigdy nie stało. A niech pomyśle, najdłuższy wyścig dookoła wyspy przejechaliśmy już setki razy.

 

- może nie bug tylko forma optymizacji (jakby na inną nie mogli wpaść...) czyli kwadratowe wzniesienia

To po raz kolejny nie jest bug!!!

 

- bugi z friendsami (raz ich mam na liscie raz nie)

To jakaś nowość

- widzenie friendsów na mapie ale nie na drodze nawet jak sie nie ruszają. czasami ciężko sie znaleźć nawet przy ustalonym spocie

No w końcu jakiś bug, tego problemu był, będzie i chyba go nie naprawią. Choć kasowanie magicznych plików z folderu Documents and Settings czasami pomaga.

 

 

- no bsod'y, problemy z dźwiękiem itp u innych userów -> forum atari

Nie zaprzeczam, że coś takiego sie może dziać, choć nigdy nie miałem.

 

 

Podsumowując doliczyłem się jednego "Żal'a" i jednego "Bug'a" :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli "uderz w stół i nożyce się odezwą". Rozumiem, że krytykując TDU narażam się klubowiczom i połowie PPC ;) ?

Dokładnie :lol:

Gra bez bugów - bo te wszystkie narzekania na forach to iluzja :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o to czy gra jest bez czy z bugami. Chodzi o to ze niektorzy nie odrozniaja BUGa od braku jakiejs funkcji w grze czy jej slabej przydatnosci. Kwadratowe wzniesienia nie sa zadnym bugiem, ludzie odpowiedzialni za geometrie wyspy widzieli co robili i widzieli rowniez kwadratowe wzniesienia ktore sami zrobili wiec to NIE JEST BUG. Ale co do "500km/h na 1biegu dozwolony w mp" nie zgadzam sie z Miazga. Wg mnie to jest blad gry.

 

A jesli ktos nadal nie odroznia jednego od drugiego to moze lektura wyjasni watpliwosci Błąd_(informatyka)

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jedno i to samo, czity są i będą w każdej grze!

Są ale nie tak nagminne. Po za tym można ich łatwo zbanować/nie wpuszczać na serwer ale co tam dla atari zarobili kase za tdu i co dalej bedzie z grą to im wisi. W zadnej innej grze mp nie ma takich czitów na codzień jak w tdu. Przecież właściwie cały "zajazd" to same czity. I to ma być unlimited ? Ze można z trainerów (teleporter) korzystać w mp ? nagminne ? To tak jakbym w cs jechał na god mode.

- brak ustawiania(wymuszania) asysty w challangach w zajeździe

Chyba nie wiesz co to jest bug

Niby nie bug ale assysta powinna być forsowana przy wyborze wyścigu. Do tego powinno być to widoczne jaki poziom assysty ma dany wyścig. Przed graniem w mp byłem pewien ze tak jest, ale jak zagrałem przekonałem sie ze jest inaczej...

Jest opcja wyboru asysty (nawet jakbu jej nie było ... to nie byłby bug)

jest ale dla mnie. To nie jest force assist dla każdej osoby która bierze udział w wyscigu. Rzecz taka mała, taka logiczna a jednak jej nie ma...

- wywalanie z lobby po wyścigu nawet jak sie go hostuje[/i]

Twoje słabe łącze nazywasz bugiem? Liczba serwerów nie ma tu nic do rzeczy. Maksymalna ilość graczy grających ze sobą = 8, co to ma wspólnego z ilością serwerów?

Koleś na 6mb ma to samo. Szczególnie podczas wyścigów wiele ludzi sie "teleportuje" (nie chodzi o czit), "lata" itp po szosie aż sie kurz podnosi :lol:.

Tu znowu wiń swojego provider'a. Podczas wyścigu nie ma prawa nic rozłączać i "nam" się to nigdy nie stało. A niech pomyśle, najdłuższy wyścig dookoła wyspy przejechaliśmy już setki razy.

Gdzie providera skoro nie rozłącza mnie od serwerów tdu tylko z samego wyscigu. Oblookaj forum atari i zobacz ze nie tylko ja tak mam. W zadnej innej gdzie tak nie mam. Zawsze low pingi nawet na serwerach uk. Powiem tyle ze na większości serwerów pl w css mam ping na poziomie 9-15. Naprawdę słabe łacze...

 

Niektóre rzeczy nie muszą być bugami ale psują wyraźnie rozgrywke w mp.

A i jak któryś z Was nie ma jakieś problemu to nie oznacza ze on nie wystepuje...

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koleś na 6mb ma to samo. Szczególnie podczas wyścigów wiele ludzi sie "teleportuje" (nie chodzi o czit), "lata" itp po szosie aż sie kurz podnosi :lol:.

Przepustowość to nie wszystko, wiec te 6MBit o niczym nie świadczy :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 6mb i jakoś daję radę:-) Jak ktoś ma laga to są to pojedyncze przypadki i zazwyczaj te same osoby, więc problem leży chyba po ich stronie.

 

Co do asysty przy mp to moim zdaniem ona jest i działa. Jak jechaliśmy nasz turniej to osoba hostująca dawała np. sport i ten drugi nie mógł tego zmienić. Jak na mój gust każdy miał tak samo, a na pewno nie przełączały mi się te asysty jak na wolnej jeździe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... IMO nie jest potrzebne na gwałt 6 mb, ja mam 1 mb/s i spox śmiga :]

Owszem, złapie się czasem mini-laga [norma przeca :D] ale ogólnie nie przeszkadza to w grze. Tak więc take it easy ;)

 

I problemik

czasem zdarza się, że mam podczas gry czarny ekran, pomaga tylko wyłączenie i włączenie gry ;].

Ale da się jakoś usunąć ten problem? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...