Gość Game_Plan Opublikowano 7 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2008 (edytowane) mial ktos stycznosc z thermaltake? i wymiana uszkodzonych/wybraknietych czesci? wsiakly mi gdzies kluczyki do zamkniecia przedniego panela:( w TT - Tsunami takie jak na zdjeciu w linku http://www.thermaltake.com/product/Chassis...ami/bwa/bwa.asp Edytowane 7 Stycznia 2008 przez Game_Plan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charles Opublikowano 8 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2008 Może to okaże się dobrym zamiennikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) del/ Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosiMazaki Opublikowano 11 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) Ja miałem podobną sytuację z firma Aeroocool. Uszkodził mi się jeden termistor i po krótkiej wymianie maili miałem pełną specyfikację czujnika oraz jeżeli chcę to mogą mi wysłac 4 sztuki, bo tyle stanowi komplet :) Takie podejście do klienta mi się bardzo spodobało :) Ps. ciekawe jak Chieftec podchodzi do takich spraw, bo by mi sie przydała górna blacha z obudowy :D Edytowane 11 Stycznia 2008 przez KosiMazaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_luke Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 (edytowane) Ps. ciekawe jak Chieftec podchodzi do takich spraw, bo by mi sie przydała górna blacha z obudowy icon_biggrin3.gifZatem mogę się pochwalić... Dwa tygodnie temu napisałem e-mail do Chiefteca ze zdziwieniem, iż pomimo rzadkiego używania wyłamała się zaślepka od panelu audio w obudowie SH01B-B-B. Chciałem ich sprawdzić a więc zapytałem czy możliwa jest wymiana takiej zaślepki... W odpowiedzi dystrybutor Chiefteca na Niemcy i Polskę stwierdził iż takich uszkodzeń gwarancja nie obejmuje (w zasadzie obejmuje tylko zasilacze z obudowy), ale... zapytał gdzie zakupiłem obudowę i jakiej konkretnie części potrzebuję. W kolejnym e-mailu zadeklarował się iż wyśle nowy front panel do sklepu internetowego, w którym zakupiłem obudowę i żebym skontaktował się z nimi za tydzień. Tydzień minął, panel dotarł do sklepu - musiałem tylko opłacić przesyłkę ze sklepu do mnie. I oto dotarł dziś nowy panel;) Edytowane 4 Lutego 2008 przez k_luke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosiMazaki Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 Trzeba będzie wysmarować maila :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leiber Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 to moze ja napisze do logitech'a bo m isie starły ze 3 litery na klawierce :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK_MONKEY Opublikowano 5 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2008 to moze ja napisze do logitech'a bo m isie starły ze 3 litery na klawierce :/wymienią :D właśnie jak wróce do domu wysyłam meila bo mi polamły sie w Media Destkop Elite "wtyczki" w podstawce pod nadgarstki, trzeba tylko wypełnić formularz na stronie logitecha ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2008 (edytowane) Wybaczcie, że bawię się w archeologa, ale dziś jednak padło na mnie w sprawie porządnych firm. Otóż mój kochany Logitech MX518 zapadł na znaną przypadłość szalejącego LPM. Każdy normalny człowiek zaniósłby go na gwarancje jeśli ją posiada. Mój przypadek jest/był nieco bardziej dziwny gdyż mysz zakupiłem w ZNAKu, a tam w gwarancji wyszczególniony jest punkt o tym, że towar należy dostarczyć w kompletnym opakowaniu. Bardzo logiczne szczególnie po 2 latach użytkowania myszy. Jeszcze bardziej sprawę komplikowało to, iż numer P/N i S/N umieszczony na górnej naklejce myszy () był niewidoczny. Nie wróć, nie było go bo naklejka się nieco naderwała i częściowo jej nie było z lewej strony. ZNAK na fakturze/gwarancji też dał ciała bo napisał nie wiadomo skąd sobie jakiś numer typu 05685123. Kiedyś czytałem o tym jak ktoś z zagranicy kupił kierownicę Momo i coś tam związanego z zasilaniem w niej padło. Napisał do Logitecha, a że oni nie mieli tej [ciach!]ły to kazali mu odciąć końców kabli do podłączenia i przysłać do nich po czym przysłali mu zupełnie nową kierownicę. No to ja postanowiłem spróbować kontaktu z supportem firmy. Oczywiście polska filia od razu odpadła, bo nie obrażając nikogo, ale użerać się się nie miałem zamiaru. Szkoda nerwów moich i tej osoby, która by mnie obsługiwała. Na stronie Logitech trochę trudno było znaleźć odpowiedni namiar. Wreszcie trafiłem na forum supportu bodaj oddziały Wielkiej Brytanii. Napisałem do nich przedstawiając całą sytuacje + załączyłem rachunek/gwarancje. Dzień później odpisała mi pani Olivia mówiąc, że przekieruje mnie do właściwego brancha firmy. Tu już myślałem, że dadzą sprawę polskiemu oddziałowi. Otóż nie, odpisał mi niejaki pan Mohammed N. (bardzo pomocny i szybko reagujący swoją drogą), reprezentujący European Customer Support i poprosił mnie o przedstawienie sytuacji z podaniem stosownych detali. W kolejnej odpowiedzi podał mi kilka kroków, żeby sprawdzić mysz. Oczywiście rezultat nadal ten sam, o czym poinformowałem. W odpowiedzi dowiedziałem się, że otrzymam nową mysz w terminie od 5 do 10 dni roboczych. Po prostu jestem zaszokowany. Wywarło to na mnie ogromny wrażenie po tym jak ThermalTake zażądał sobie 13Euro + koszty przesyłki za 4 durne śrubki i nakrętki. Panowie z Logitech mają u mnie plusa jak stąd do Marsa. Zapewne w edicie pojawią się zdjęcia nowo przybyłej myszy. Edit: Jak mówiłem, przyszła nowa mysz. Z tą różnicą, że to rev. 2 co równa się 1800dpi + zmieniony spód (obszerniejsze ślizgacze i koniec problemów z naklejkami). Edytowane 14 Sierpnia 2008 przez Konar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_luke Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Ja również mam przyjemne doświadczenia z firmą Logitech - raz uszkodziłem odbiornik myszki. Wysłałem do nich czy można takowy zakupić... europejski oddział pomocy technicznej odpowiedział, że nie ale dali mi możliwość zakupienia nowej za 30% ceny sklepowej:) Oczywiście skorzystałem - uszkodzenie było mechaniczne, więc nie objęte gwarancją. Innym razem miałem problem z zestawem cordless klawiatura + myszka. Siostrzenica zalała klawiaturę i niestety kilka przycisków nie działało. Oczywiście pisząc maila nie przyznałem się do tego, a oni po krótkiej wymianie maili poprosili mnie o adres. Dostałem nowy kompletny zestaw w dodatku lepszy model;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...