costi Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 No tak, najciemniej pod latarnia... :lol: Ale to jest nadal dla mnie kompletna glupota: Trzeba zarejestrować siebie i posiadany sprzęt.Jakas dziwna paranoje maja, ze niby jak nie posiadam danego modelu to juz nie bede mogl manuala sciagnac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 Jakas dziwna paranoje maja, ze niby jak nie posiadam danego modelu to juz nie bede mogl manuala sciagnac? mozeszz sciagnac i sprzedawac na allegro jak to jest powszechnie stosowane chyba z kazdym rodzajem sprzetu. jak ktos ma to sie rejestrnie i po problemie a w razie straty puchy sglasza ten fakt u nich i ma kolejny dupochron. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harryt Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 (edytowane) No tak, najciemniej pod latarnia... :lol: Jakas dziwna paranoje maja, ze niby jak nie posiadam danego modelu to juz nie bede mogl manuala sciagnac? Dokładnie, najpierw się naszukałem w google jakieś emule i inne, a na końcu eureka - może by tak zajrzeć na stronę producenta. Instrukcje można ściągnąć do dowolnego aparatu (nie tylko do posiadanego modelu), ja z ciekawości ściągnąłem do D700. Ta paranoja jeszcze nie jest największa. Największą jest to że sprzęt do serwisu na naprawę gwarancyjną trzeba wysłać NA WŁASNY KOSZT !! Edytowane 18 Grudnia 2008 przez harryt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cypher Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ciekawi mnie, czy to polityka Nikona na całym świecie (w co nie potrafię uwierzyć), czy tylko my żyjemy w takim cudownym "pro consumer" kraju :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 Mowilem: szukajac manuali na forach znalazlem informacje, ze w USA dzwonisz na ich hotline i dostajesz wersje papierowa poczta, jesli potrzebujesz. Nie wiem, czy wymaga to rejestracji aparatu. mozeszz sciagnac i sprzedawac na allegro jak to jest powszechnie stosowane chyba z kazdym rodzajem sprzetu.Trzeba byc naprawde glupim, zeby to kupic... przypominam, ze mowimy o zwyklym podreczniku uzytkownika, a nie instrukcji serwisowej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 Mowilem: szukajac manuali na forach znalazlem informacje, ze w USA dzwonisz na ich hotline i dostajesz wersje papierowa poczta, jesli potrzebujesz. Nie wiem, czy wymaga to rejestracji aparatu. Trzeba byc naprawde glupim, zeby to kupic... przypominam, ze mowimy o zwyklym podreczniku uzytkownika, a nie instrukcji serwisowej... wiem o czym mowimy ;) http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&...nstrukcja+nikon http://www.allegro.pl/item503059975_instru...nikon_d40x.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 Niemiec, ale to sa wersje papierowe, a my caly czas rozmawiamy o wersjach PDF ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cypher Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 @costi Mi chodziło o ponoszenie kosztów przesyłki aparatu na naprawę gwarancyjną, to jest doprawdy sick! 79 zeta za instrukcje do D90... tóż to nowy model zupełnie, nie ma jej w zestawie czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 Niemiec, ale to sa wersje papierowe, a my caly czas rozmawiamy o wersjach PDF ;) alektroniczne tez jakis czas temu widzialem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 @costi Mi chodziło o ponoszenie kosztów przesyłki aparatu na naprawę gwarancyjną, to jest doprawdy sick! Moze i jest sick, ale to jest normalne i spotkasz sie z tym wszedzie, za wyjatkiem gwarancji door-to-door. 79 zeta za instrukcje do D90... tóż to nowy model zupełnie, nie ma jej w zestawie czy jak?Oczywiscie, ze jest, nawet wersja PL. Zeby bylo zabawniej, to pewnie u samego Nikona byloby taniej. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harryt Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 (edytowane) Moze i jest sick, ale to jest normalne i spotkasz sie z tym wszedzie, za wyjatkiem gwarancji door-to-door. Ja sie spotkałem pierwszy raz z czymś takim. Ostatnio znajoma kupiła odtw.DVD znanej firmy Bellwood (119pln./szt.) i nawet tam jest napisane w gwarancji " proszę odesłać sprzet firmą kurierską xxx na nasz koszt". Moim zdaniem "polityka firmy Nikon" jest chora a raczej pazerna. Edytowane 18 Grudnia 2008 przez harryt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cypher Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 (edytowane) Biorąc pod uwagę ceny aparatów w porównaniu do chociażby odtwarzaczy DVD to przez sam szacunek dla klienta powinni je bez pytania odbierać i przywozić naprawione... No ale cóż my możemy... :/ Ktoś robi niezły interes na tych instrukcjach do D90, a swoją drogą, ciekawe skąd je bierze ;) Edytowane 18 Grudnia 2008 przez Cypher Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2008 Biorąc pod uwagę ceny aparatów w porównaniu do chociażby odtwarzaczy DVD to przez sam szacunek dla klienta powinni je bez pytania odbierać i przywozić naprawione... No ale cóż my możemy... :/ Ktoś robi niezły interes na tych instrukcjach do D90, a swoją drogą, ciekawe skąd je bierze ;) przez szacunek dla klienta naprawili mi AF w szkle bedacym po gwaracnji a ja nie posiadalem dowodu zakupu ani wypelnionych kart gwarancyjnych wiec jak dla mnie 15pln na kuriera nie bylo wielkim wydatkiem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...