Skocz do zawartości
Gregor1230

Cell Factor

Rekomendowane odpowiedzi

Zapowiada sie niezle tylko obawiam sie, ze niewiele osob sobie popyka na full detalach. Dla tych trzech gierek trzeba bedzie sobie kupic karte PhysX co mi sie za bardzo nie widzi :?

Edytowane przez Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam, te wybuch wcale nie byl jakis oszalamiajacy, cos ala fear...

Co do kart physx to wielkie halo, tak samo jak akceleratory voodoo beda jako oddzielne karty, za jakis czas zobaczymy je zintegrowane z vga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie jak tylko pojawi sie ta karcioszka w sklepie to ja nabede , bo to nie beda tylko 3 tytuły :), bedzie ich masa.

a sama karta ma byc ponoc ponizej 200pln :) ja biore w ciemno chociazby dla idei ;)

http://twojepc.pl/news11917.html - troche stare i oby prawdziwne :)

Edytowane przez masin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kart physx to wielkie halo, tak samo jak akceleratory voodoo beda jako oddzielne karty, za jakis czas zobaczymy je zintegrowane z vga.

Skąd taka pewność Panie inżynierze ? ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj sciagnalem real-time video z oficjalnej strony CellFactor. Zajmuje ono 400MB, ale mysle ze warto jest je sciagnac i zobaczyc.

Jak gra bedzie tak sie prezentowac jak na tym video to jedyne pytanie jakie mam dotyczy sprzetu ktory to uciagnie :?: Fizyka zastosowana w grze jest niesamowita i zamiata wszystko to co do tej pory zostalo pokazane (przynajmniej ja nie widzialem lepszej) :)

Edytowane przez Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sama karta ma byc ponoc ponizej 200pln :) ja biore w ciemno chociazby dla idei ;)

http://twojepc.pl/news11917.html - troche stare i oby prawdziwne :)

ta 200zl... :lol:

 

How much does AGEIA PhysX cost?

 

PhysX accelerators are very affordable with an MSRP of $299

BFG 128MB

 

OEM Ł193

BOX Ł217

 

http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Phy...celerators.html

 

Czyli w Polsce pewnie z 1200zl+ trzeba bedzie zaplacic za versje 128MB, za ASUSa 256MB prawdopodobnie 1500zl+...

 

To powinno max 400zl kosztowac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

tylko po kiego komu osobna karta do liczenia fizyki, w dobie procków dwurdzeniowych, jedno jajko dla gry drugie dla fizy i gra i buczy

Bawiłem się kilkoma silnikami fizycznymi i wątpie w to co mówisz :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta 200zl... :lol:

BFG 128MB

 

OEM Ł193

BOX Ł217

 

http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Phy...celerators.html

 

Czyli w Polsce pewnie z 1200zl+ trzeba bedzie zaplacic za versje 128MB, za ASUSa 256MB prawdopodobnie 1500zl+...

 

To powinno max 400zl kosztowac...

200zł dobre sobie ;) , tak jak pisze RaKLeZ - ta karta to nie bedzie tania zabawka

 

...1200zł za kolejny bzdet marketingowy :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

200zł dobre sobie ;) , tak jak pisze RaKLeZ - ta karta to nie bedzie tania zabawka

 

...1200zł za kolejny bzdet marketingowy :/

Akcaleratory 3d to tez byly 'bzdety marketingowe'?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

...1200zł za kolejny bzdet marketingowy :/

Gdybyś mieszkał w USA zarabiał około 3 100 dolców miesięcznie ( to jest średnia krajowa ) i miał za to dać 299$ chyba wtedy byś tak tego nie nazywał :razz: Ale mieszkamy w polsce gdzie średnia płac to 2400 zł i za karte zapłacisz połowe swoich zarobków.

 

Jak dla mnie to dobry pomysł ( choć drogi nie zparzecze) by pchnąć gry do przodu :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mieszkamy w polsce gdzie średnia płac to 2400 zł

Za tyle to bym chetnie pracował. Obecnie ukonczylem studia i poszukuje pracy i na ogol proponuja kolo 1 tys na reke, bo jestem "po studiach" i nie mam doswiadczenia :P

 

 

By nie byl to oftop maksymalny, dodam od siebie , ze widzialem filmik 400 MB i zrobil na mnie ogromne wrazenie. Dobrze, ze do x360 nie bede musial nic dokupywac :P

Edytowane przez PawelDK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

skoro gra bedzie i tak na X360 a karty fizyki będą kosztować 1000 zł to wole kupić xboxa niż dokładać ciągle do sprzętu :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się ciekawie :). http://physx.ageia.com/footage.html

tutaj sa najlepsze filmiki z tej gry polecam trailer 2

 

http://gametrailers.com/gamepage.php?id=2510

 

gra ma wyjsc pod koniec 2007 roku wiec raczej bedzie napewno pod dx10

 

filmiki sa chyba z multiplayera i jakos nie chce mi sie wierzyc ze aby pograc w multi trzeba bedzie miec ageia physx

 

z tym co sie dzieje na ekranie dobre procki tez sobie poradza lecz z ageia bedzie chodzilo lepiej

 

na tym smietniku wiecej niz 200-300 obiektow nie ma wiec niz wielkiego dla procka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już kiedyś pisałem, ja nie rozumiem takiego negatywnego nastawienia do kart fizyki przez niektórych. Skoro ta karta potrafi liczyć fizykę dla kilkudziesięciu / kilkuset RAZY więcej obiektów niż normalnie procesor jest w stanie, to przecież ile LAT trzeba by czekać, żeby normalne procesory były sobie w stanie z tym poradzić? I śmieszy mnie niektórych twierdzenie, że dwurdzeniowe procki poradzą sobie z dobrą fizyką z palcem w [gluteus maximus]. Faktycznie, zamiast 15 pudełek na scenie będzie 30 :lol: A co z internaktywnym otoczeniem, np. ściana, która składa się z kilkudziesięciu małych kawałków, dla każdego z nich jest liczona fizyka? Tak samo inne obiekty - drzewa, ziemia, pojazdy... Myślicie, że dwurdzeniowe CPU sobie poradzi z liczeniem kilku tysięcy obiektów?

Przecież takie karty to naprawde świetny sposób na wkroczenie w kolejną generację gier (tak jak kiedyś akcelelatory grafiki) - takie wyspecjalizowane w liczeniu fizyki urządznia mogą wg. mnie osiągnąć równie duży sukces jak kiedyś akcelelatory 3D. Jeśli tylko zostaną w odpowiedni sposób rozreklamowane i ceny nie będą kosmiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już kiedyś pisałem, ja nie rozumiem takiego negatywnego nastawienia do kart fizyki przez niektórych. Skoro ta karta potrafi liczyć fizykę dla kilkudziesięciu / kilkuset RAZY więcej obiektów niż normalnie procesor jest w stanie, to przecież ile LAT trzeba by czekać, żeby normalne procesory były sobie w stanie z tym poradzić? I śmieszy mnie niektórych twierdzenie, że dwurdzeniowe procki poradzą sobie z dobrą fizyką z palcem w [gluteus maximus]. Faktycznie, zamiast 15 pudełek na scenie będzie 30 :lol: A co z internaktywnym otoczeniem, np. ściana, która składa się z kilkudziesięciu małych kawałków, dla każdego z nich jest liczona fizyka? Tak samo inne obiekty - drzewa, ziemia, pojazdy... Myślicie, że dwurdzeniowe CPU sobie poradzi z liczeniem kilku tysięcy obiektów?

Przecież takie karty to naprawde świetny sposób na wkroczenie w kolejną generację gier (tak jak kiedyś akcelelatory grafiki) - takie wyspecjalizowane w liczeniu fizyki urządznia mogą wg. mnie osiągnąć równie duży sukces jak kiedyś akcelelatory 3D. Jeśli tylko zostaną w odpowiedni sposób rozreklamowane i ceny nie będą kosmiczne.

zwykly procek np a64 4000+ nie x2 radzi sobie z kilkuset obiektami

w cellfactor demo nie widac wiecej niz kilkuset obiektow napewno nie 30000

 

trudno mi wyobrazic ze aby pograc w multiplayer niezbedna bedzie karta physx

 

karta jest zajefana jakby byla po 300zl bralbym w ciemno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Jak już kiedyś pisałem, ja nie rozumiem takiego negatywnego nastawienia do kart fizyki przez niektórych. Skoro ta karta potrafi liczyć fizykę dla kilkudziesięciu / kilkuset RAZY więcej obiektów niż normalnie procesor jest w stanie, to przecież ile LAT trzeba by czekać, żeby normalne procesory były sobie w stanie z tym poradzić? I śmieszy mnie niektórych twierdzenie, że dwurdzeniowe procki poradzą sobie z dobrą fizyką z palcem w [gluteus maximus]. Faktycznie, zamiast 15 pudełek na scenie będzie 30 :lol: A co z internaktywnym otoczeniem, np. ściana, która składa się z kilkudziesięciu małych kawałków, dla każdego z nich jest liczona fizyka? Tak samo inne obiekty - drzewa, ziemia, pojazdy... Myślicie, że dwurdzeniowe CPU sobie poradzi z liczeniem kilku tysięcy obiektów?

Przecież takie karty to naprawde świetny sposób na wkroczenie w kolejną generację gier (tak jak kiedyś akcelelatory grafiki) - takie wyspecjalizowane w liczeniu fizyki urządznia mogą wg. mnie osiągnąć równie duży sukces jak kiedyś akcelelatory 3D. Jeśli tylko zostaną w odpowiedni sposób rozreklamowane i ceny nie będą kosmiczne.

 

Dobry post a zapomniałeś dodać o fizyce płynów i materiałów :wink:

 

Mreko z kilka set to jest nic w porównaniu do kilkudziesięciu tycięsy :wink:

Może się nie bawiłeś silnikami które teraz wszedły pod szyld agei i już nie moge znaleść ich darmowych wersji demo. I mówie ci ,że nawet ten procesor nie dał by rady przy kilku tysiącach nie mówiąc o kilkunastu :wink:. Widziałem jak potrafi przyciąć kilkaset obiektów mojego P4 2.4GHz z HT no tak ten Amd jest kilka razy szybszy ale nie zapominaj, że tam były tylko same kwadraciki bez grafik, dźwięku, AI itd :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, było jedno takie demo od Agei (nie pamiętam jak się nazywało, ale chyba ostatnie do wyboru), w którym był symulowany wybuch i duuuużo tych kwadracików wylatoywało w powietrze, miałem chyba na Sempronie 3100 ze 2 fps :wink: To co, na dwurdzenioówce bym miał GÓRA 4fps? Ale przecież procesory sobie spokooojnie z tym poradzą, jeszcze do tego będą liczyć fizykę całej wody w oceanie otaczającym wyspę w Far Cry'u itp :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Hmm takie demo gdzie stały takie wieże z kwadratów i od dołu ze środka leciały kule które po kolei wypychały te kwadraty... ale to demo było chyba Novodex Rocket :razz:

 

Wątpie żeby sobie same procy z tym radziły a jak do tego dodamy jeszcze Viste która troche zasobów używać będzie ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tutaj sa najlepsze filmiki z tej gry polecam trailer 2

 

http://gametrailers.com/gamepage.php?id=2510

 

gra ma wyjsc pod koniec 2007 roku wiec raczej bedzie napewno pod dx10

 

filmiki sa chyba z multiplayera i jakos nie chce mi sie wierzyc ze aby pograc w multi trzeba bedzie miec ageia physx

 

z tym co sie dzieje na ekranie dobre procki tez sobie poradza lecz z ageia bedzie chodzilo lepiej

 

na tym smietniku wiecej niz 200-300 obiektow nie ma wiec niz wielkiego dla procka

Oglądałem filmik który zajmuje 98mb i uważam że gra wymiata.

Patrzyłem się na to tak jak na gry z PS3(oglądałem prezentacje PS3)

Na 100% będzie pod dx10.

Będę czekał na tą grę z niecierpliwością.

Kto wie może ta gra zapoczątkuje gry z super grafiką taką jak w tej grze.

Mogli by zrobić ścigałke z super zniszczeniami dzięki tej grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry post a zapomniałeś dodać o fizyce płynów i materiałów :wink:

 

Mreko z kilka set to jest nic w porównaniu do kilkudziesięciu tycięsy :wink:

Może się nie bawiłeś silnikami które teraz wszedły pod szyld agei i już nie moge znaleść ich darmowych wersji demo. I mówie ci ,że nawet ten procesor nie dał by rady przy kilku tysiącach nie mówiąc o kilkunastu :wink:. Widziałem jak potrafi przyciąć kilkaset obiektów mojego P4 2.4GHz z HT no tak ten Amd jest kilka razy szybszy ale nie zapominaj, że tam były tylko same kwadraciki bez grafik, dźwięku, AI itd :wink:

no big bang to kazdy procek przytnie ale ile tam jest 17 tysiecy cegiel to jest na a64 3500 5 klatek (novodex racket)

z reszta testow procek sobie radzi niezle a w siege obiektow juz jest troche

 

No właśnie, było jedno takie demo od Agei (nie pamiętam jak się nazywało, ale chyba ostatnie do wyboru), w którym był symulowany wybuch i duuuużo tych kwadracików wylatoywało w powietrze, miałem chyba na Sempronie 3100 ze 2 fps :wink: To co, na dwurdzenioówce bym miał GÓRA 4fps? Ale przecież procesory sobie spokooojnie z tym poradzą, jeszcze do tego będą liczyć fizykę całej wody w oceanie otaczającym wyspę w Far Cry'u itp :wink:

NovodeX Rocket_1_1, ale tam jest 17 tysiecy cegiel big bank jest 5 klatek na a64 2300mhz ddr510

 

Oglądałem filmik który zajmuje 98mb i uważam że gra wymiata.

Patrzyłem się na to tak jak na gry z PS3(oglądałem prezentacje PS3)

Na 100% będzie pod dx10.

Będę czekał na tą grę z niecierpliwością.

Kto wie może ta gra zapoczątkuje gry z super grafiką taką jak w tej grze.

Mogli by zrobić ścigałke z super zniszczeniami dzięki tej grze.

no to unreal engine 3.0 a tytolow na tym silnikow bedzie duuuzzzoooo

 

premiera dopiero q4 2007 wiec z 1.5 roku jeszcze minie

 

ale bedzie kaszana jak sie multiplayera albo gierki bez ageia physx nie uruchomi

 

ciekawe czy karta sie bojnie na kartach directx 9.0c

Edytowane przez #Mreko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie zauważyliście, że w tym demku Novadox_Racket wszystko chodzi jakby w spowolnieniu i z osłabioną grawitacją i wszystkim? Ciekawe, czy jakby to chodziło w normalnym tempie to też by sobie procesor jako tako radził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko po kiego komu osobna karta do liczenia fizyki, w dobie procków dwurdzeniowych, jedno jajko dla gry drugie dla fizy i gra i buczy

No niestety ale jesteś w błędzie. Tak samo jest w przypadku gpu i cpu. W gpu są specjalne jednostki "wektorowe" które sprzętowo szybko przeliczają przede wszystkim różne operacje na macierzach(mnożenie,dodawanie,konkatenacja itd itd ), wektorach. Bo na tym opiera się grafika komputerowa. CPU przy tym wysiada widać to doskonale w smarkach. Powiem Ci/Wam że nawet grafę można wykorzystać do czystych przeliczeń matematycznych np w celach naukowych, wykorzystując te jednostki, aby otrzymać wynik znacznie szybciej niż na CPU. Dlatego powstał pomysł PhysX, bo tam również będę specjalne układy szybkich obliczeń równań/macierz itd. Mógłbyś nawet 10 rdzeni wsadzić a proc bylby wolniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Word up!

 

Co do Novodexa to znalazłem jeszcze działający download na http://www.megagames.com/news/show.cgi?&id...tion=downloads&

 

Szkoda że nie mam już demek Mequona bo też był fajne była nawet gra gdzie można było Jeepem i Ludkiem jeździć/chodzić i żucać granaty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...