axl2000 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zna ktos jakies gry (oprocz Serious Sama) posiadajace Tru-Form ? IMHO bardzo fajna "technika renderingu" czy jak to nazwać a tak nie lubiana (?) przez tworcow... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Enemy Teritory. Jakies quaki, cs stary chyba tez . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKLeZ Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Will rock, Return to Castle Wolfenstein, ET, UT2k3 & 2k4, Quake2, Myth3... tu masz prownanie w mythu... http://twojepc.pl/html/supergrace_8500_le/Myth-truform.jpg http://twojepc.pl/html/supergrace_8500_le/Myth.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejGolota Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 W dobie normal map TrueForm to przezytek. Nie dosc ze mocniej obciaza to na dodatek gorzej wyglada... Tez mam Radka i ubolewam, ze wczesniej ta technika byla wykorzystywana smieszna ilosc razy, ale coz - takie zycie :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Return to Castle Wolfensten - pamietam ze twarze wygladaly niesamowicie wtedy. Pamietam tez efekty w genialnej grze Messiah. Bylo cos tez z robotami... ale nie pamietam niestety nazwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Przy truform mozna sie prawie posikac z wrazenia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Elder Scrolls III: Morrowind - ale trzeba skorzystac z Morrowind FPS Optimizer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Half Life :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 A jak sie ma to do wydajnosci po zastosowaniu TF ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Nic nie zwalnia.TF byl wykorzystywany wlasciwie tylko na radkach 8500, potem z przyczyn mi nieznanych kazda gra przestala z niego korzystac.Pewnie nv im zaplacilo bo sami nie mieli takiej technologii :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekB Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ja odpalałem TF na R9600Pro i HalfLife i z pewnością to działało :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axl2000 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 TF ma kazdy radeon od 8500 w gore heh... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebix Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) A co dokładnie daje ten Truform? Bo na tych screenach nie widzę praktycznie żadnej różnicy. Kiedyś widziałem jakieś tech-demo truform we flashu ze strony ATI i tam niby dodawało jakieś polygony do postaci, lecz w grach już nie było tak różowo. Np. w takim Wolfensteinie nie widziałem też żadnej różnicy w twarzach z wł. i wył. truform. Mógłby ktoś to opisać? :P Pozdrawiam. Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez Cebix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 true form zogkragla krawedzie .. po chlopsku mowiac z 20stoscianu zrobi ci "prawdziwą" kule (w sensie wizualnym) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubu10 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Podobne efekty daje Polybump Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejGolota Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Podobne efekty daje PolybumpPolyBump to technologia oparta o normal mapy. Co wiecej daje ona zdecydowanie lepsze efekty niz TrueForm, poniewaz na modelu pozostaja/sa ujete detale z odpowiedniego modelu High Polygonowego natomiast TrueForm to jedynie prymitywne zaokraglanie krawedzi. Malo tego, TF ma spore ograniczenia. Np. jesli model od poczatku nie byl pomyslany jako model TF to rezultat zastosowania na nim TF moze dac bardzo kiepski/smieszny efekt w postaci siatki daleko odbiegajacej od tego co zamierzyl sobie grafik :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...