dw.flash Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Potrzebuje jakąś Płyte Głównąi Kart Graficzną, żeby dało się je troche podkręcić bo chce pomęczyć starego kompa i sie nim pobawić, tzn mam zamiar go kręcić bi w końcu trzeba isę nauczyć Tak myślałem zeby w sumie nie było więcej jak 650 zł To ma być Socket A i AGP I dysk ma być na ATA !! Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez dw.flash Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Może Epox 3RDA3+ i jakiś Radeonik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dw.flash Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 No właśnie tak myślałem tylko, że ja nie znam się aż tak żeby wybrać coś dokładnie help :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: A jeszcze jakby ktoś podał jakiś linkto byłoby super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heryf Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 sprzedaj procka pod socket a i kup cos na s.754 napewno bedziesz mial wieksza "przyjemnosc" w kreceniu i wieksza poprawe w wydajnosci nie ma sensu pakowac sie w socket a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mac4 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 3RDA+ ? ;] Klick A karta to jakiś Radek 9800P 256bit :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...