MaZZeo Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 Witam Kumpel prosił o założenie tematu. Ma GF 4 więc chcę kupić płytę AGP. Nie znam się zbytnio, co byście mu polecili? Aha socket 939, chcę kupić jakiegoś athlonika (zastanawia się nad x2 3800+) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutman1 Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=186254 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryken Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 ile ma pieniedzy reszta konfigu itp itd bo po co mu taka grafa do x2 chyba do neta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 No ja mu tez mówiłem, żeby darował sobie dwujajowca, tylko kupił zwykłego athlona i do tego nową grafę. Ma 1000zł, maxymalnie 1100. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 Najbardziej poroniony pomysł jaki ostatnio słyszałem ;) gf4 + x2 3800 ;) no cóż jak kolega chce.. to niech kupi asrock dual sata + athlon 3000+ galaxy gf 7600gs 256mb z zalmanem (bo i tak ciężko dostać innego), jak będzie się spierał to mu powiedz, że będzie to o lata świetlne wydajniejsze w grach, straci tylko na pracach biurowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...